Lehekülgi: 1 2 |
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.12 23:26
|
|
|
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
Ahhoi!
Kuna minu mõistus hetke seisuga jälle otsas, siis teen siia sellise teema.
Patsiendiks on A4, AFN motoga, ehk siis 1.9 ja 81kW.
Räägime siis natuke sümptomitest.
Nagu ikka - on ka käivitumisprobleem. Seni, kuni temperatuur püsib üle plussi - pole erilist probleemi. Miinuskraadidega algavad suuremad
probleemid.
Kuid ka + kraadidega käivitamine pole just ilus.
Millised variandid on külmkäivitus + kraadide juures:
1) Läheb peale ca 10 sek käivitumist käima ja jääb normaalselt käima.
2) Läheb peale ca 10 sek käivitamist käima ja sureb välja - edasi käimasaamine jälle vähemalt 10 sek käivitamist
3) Läheb peale ca 10 sek käivitamist käima ja jääb käima 3 silindriga - pöörded madalad, sumbutaja tossab jubedalt, on tunda põlemata kütuse haisu.
Mõne minuti töötades olukord normaliseerub, auto ei värise, kõik silindrid taga, sumbutajast tulev toss normaalne.
Juhul isegi kui auto jääb kohe normaalselt tööle, siis kohe sõitma hakates võib (mõnest meetrist mõnesajani) nö kaduda tagant 1 silinder, sümtomid
samad, mis variant 3 puhul.
Miinuskraadidega on olukord palju hullem. Käivitada võib üritada kuni aku nõrkemiseni (üldiselt saab kuni - 10 kraadini siiski auto käima). Kuid 10
minutit võib ikkagi järjest väikeste vahedega käivitada, ennem kui käima saab.
Variandid on samad, nagu eespool, kuid ajaks võib kirjutada 10 minutit
PS! Kui auto mootor on tööle saadud ja töötab, siis edasine mootoritöö on hea. Sõidab ja liigub hästi, ÜV-l tahmaprobleeme polnud jne.
Auto on olnud selliste hädade küüsis ca aasta (kuna tegu oli siiani varuautoga, seisis ka talvel soojas garages ja pikki sõite sellega ei tehtud - sai
hakkama).
________________________________________________________________________________________
Eelmine aasta said lastud vahetada pihustiotsad ja need stendida. Paremaks ei muutunud. Praegust olukorda ei tea - kas on mõtet uuesti lasta
kontrollida?
Eelsüüteküünlad - eelmine aasta olid kõik korras - nüüd said uued pandud - 2 neist olid otsa saanud. Samuti said korrastatu eelsüüteküünalde
piibud.
Veakoode diagnostika ei näita. Vag-Com kaabel endal olemas, kui kellelgi mõni aimdus, võin võtta erinevaid näiteid, nii sooja, kui külma mootoriga,
nii tühikäigul, kui pööretel.
Eelmine aasta sai ka käidud kahes erinevas kohas diagnostis + süüdet timmimas. Ühes kohas väideti, et isegi kui pumpa liigutada, siis arvuti mingit
muutust ei näita. Liigutas rajaks pumba tegelikult nii mööda, et siis ei läinud hiljem enam üldse käima. Sai ise kõrvajärgi tagasi pandud, olukord
sama nagu alguses.
Teises diagnostikakohas väideti, et kaabliga vaadates paistab kõik normaalne olema.
Surved kõigis silindrites mõõdetud ja head. Samas kaob nagu jahutusvedelikku - ühtegi leket ei tuvastanud. Eeldand, et kadumisel 2 varianti - läheb
silindrisse ja sealt minema. Variant 2 - paisupaagi ülevoolu kaudu välja (kui autot natuke ekstreemsemalt kasutada, siis vähemalt osa kaob paisuaagi
ülevoolu kaudu). Normaalsel auto käitlemisel kaob vedelikku nii palju, et ca 1500 km tagant võib liitri peale valada.
Samuti tundub starter natuke laisavõitu olevat - kuid laisk starter võib põhjustada halba käivitumist, kuid mitte 3 silindri pealt töötamise vms.
Kas on ka mingit varianti, kus starterit kontrollida, või on ainuke variant osta uus/taastatud starter?
Nii - pikk eellugu sai räägitud.
Lahkame ja arutame, mis võib olla probleemiks.
Minu poolt pakutavad variandid ja vastuolud (ootan ka kommentaare)
1.) Jahutusvedelik satub silindrisse - sellest ka halb käivitus - starteripööretega ei jõua vett silindrist välja ajada, seetõttu läheb ka käima 3
silindirga. Halba käivitumist soodustab veel ka laisk starter.
Vastuolud: Kiiremini, kui paari minutiga peaks suutma isegi lonkavalt töötav mootor vee silindrist välja ajada. Ja isegi kui halb käivitumine +
töötamine on tingitud kaanetihendi lekkest - siis peaks seda näitama ka kompressioonitest, kuid selle tulemused olid head ja ühtlased.
2.) Pihustid on saba andnud
Vastuolud . Peale pihustiotste vahetust (aasta tagasi) ei muutunud midagi. Väidame et kaanetihend lekib (kuigi jälle vastuolu (vt. punkt 1
vastuolud)), kas see saab rikkuda ka pihusti?
3). Probleem kõrgsurvepumbas või mujal elektroonikas. Selle kasuks räägib ka diagnostiku väide, et pumba nurka muutes, arvuti muutust ei näidanud.
4.) Süüde ikkagi nii vale, et külma mootoriga ei suuda juhtplokk seda niipalju korrigeerida, kui vaja, seepärast halb käivitus, mootori töötamine 3
silindriga jne...
Vastuolu: Vastuoluks võiks lugeda pmst punkti 3
Esialgu lõpetan, ootan elavat arutelu ja paneme selle masina normaalselt liikvele...
Võib pakkuda erinevadi variante, küsida küsimusi - vastan nii kärmelt, kui saan
Edu ülesande lahendamisel!
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.12 01:20
|
|
|
Sümtomid viitavad eelsüüte küünaldele kõige rohkem.
Kui need uued siis kontrolli kas nendele tuleb korralikult vool peale.
Võibolla ka aku nõrk või mõni aku juhe ei anna korralikult ühendest.
Proovi väheke võimsama akuga.
Võibolla ka süütenurk kergelt vale.
Kas õliitase püsib normis?
Ja tuleks ikkagi välja uurida kuhu kaob tosool.
Kontrolli ega küttesüsteemis õhulekkeid pole.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 17.11.12 02:42
|
|
|
Ohoo nüüd on küll jama majas - 2012 aasta masin ja ei lähe käima.
Nagu garantii võimalsi ei taha kasutada?
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 17.11.12 07:49
|
|
|
Ikkagi tuleb alustada nn"elementaarsetest" asjadest nagu:
Rihma asend, kõrgsurve pumba asend tõusu järgi paika(hiljem arvutiga ülekontrollida), juhtpihusti takistus, kütusekogus paika reguleerida.
Millised olid kompressioonid?
Milline on eelsüüte nurk?
Mis on kütuse kogus?
Starter lase kindalsti üle vaadata harjad, puksid lase uued panna, samas kere massid ja muud jõuühendused üle kontrollida- puhastada.
Milline on jahutusvedeliku kadu, kas summutist tuleb valget auru?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.11.12 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiTeam
Ohoo nüüd on küll jama majas - 2012 aasta masin ja ei lähe käima.
Nagu garantii võimalsi ei taha kasutada? |
Auto on ikka vahemikust 95-2001
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 19.11.12 11:26
|
|
|
Juhul kui pumpa keerates arvutis midagi ei muutu saaks kahtlustada juhtmega pihustit, kuid ilma ise näppimatta raske arvata.
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.12 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
Sümtomid viitavad eelsüüte küünaldele kõige rohkem.
Kui need uued siis kontrolli kas nendele tuleb korralikult vool peale.
Võibolla ka aku nõrk või mõni aku juhe ei anna korralikult ühendest.
Proovi väheke võimsama akuga.
Võibolla ka süütenurk kergelt vale.
Kas õliitase püsib normis?
Ja tuleks ikkagi välja uurida kuhu kaob tosool.
Kontrolli ega küttesüsteemis õhulekkeid pole. |
Küünlad panin uued - 2 vanadest olid küll surnud, kuid muutust ei ole.
Vool tuleb korralikult peale, vahetasin vanad piibud välja. Vool jõuab küünaldeni, küünlad toimivad.
Aku on väga hea. Juhtmed - pole veel jõudnud kõiki kontrollida.
Süütenurk - võimalik. Samas - kontrollisin ise rihmamärke (nukk+vänt+pump) - kõik oli hea. Arvuti peenhäälestusi ei tea.
Õlitase - ei püsi hea. Enne vahetusvälpa (10 000km) pean ikka juurde valama.
Jahutusvedelik - ilmselt kaanetihendirike ja läheb summuti/sumbuti kaudu välja. PS. Loe ka lõpust - kirjutan juurde.
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiTeam
Ohoo nüüd on küll jama majas - 2012 aasta masin ja ei lähe käima.
Nagu garantii võimalsi ei taha kasutada? |
Garantii on nõrkadele!
Tegelikult - nagu peaks ka mootor välja ütlema, on tegu b5 kerel A4-ga.
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Ikkagi tuleb alustada nn"elementaarsetest" asjadest nagu:
Rihma asend, kõrgsurve pumba asend tõusu järgi paika(hiljem arvutiga ülekontrollida), juhtpihusti takistus, kütusekogus paika reguleerida.
Millised olid kompressioonid?
Milline on eelsüüte nurk?
Mis on kütuse kogus?
Starter lase kindalsti üle vaadata harjad, puksid lase uued panna, samas kere massid ja muud jõuühendused üle kontrollida- puhastada.
Milline on jahutusvedeliku kadu, kas summutist tuleb valget auru? |
Alustasin elementaarsetest asjadest:
Plaan oli ära vahetada plokikaanetihend ja ühele poole ka rihmakomplekt. Mis sa, meelo, mõtled selle all, et tõusu järgi paika? Hetke seisul plaan
panna paika nii, nagu arvuti märke näitab...
(Järgneb kogu teksti lõpus)
Juhtpihusti takistust mõõtnud ei ole. Mõõdan siis, kui mootor koos ja probleemid jätkuvad.
Kompressioonid olid head, erinevus +-0,5
Eelsüütenurk - kindlasti on mul logides olemas, kuid hetkel - kui automootor laiali, ei hakka seda otsima. Kui mootor kokku saab ja toimib/ei toimi,
otsin vanad logid üles ja teen uued ka kõrvale.
Kütusekogus - seda näitab ka ilmselt kaabel - sama jutt - vanad logid savlestatud.
Starter - jahh on kahtlane. Sama jutt - kui probleemid jätkuvad, ostan taastatud starteri.
Jahutusvedeliku kadu - ca 1l 1500 km.
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Juhul kui pumpa keerates arvutis midagi ei muutu saaks kahtlustada juhtmega pihustit, kuid ilma ise näppimatta raske arvata. |
Eks see foorumi teel "Teeme korda" ongi pigem selline ajurünnak - mõni lihtne mõte, mille peale ise ei tule, kuna teema enda jaoks nii läbi
nämmutatud juba. Kirurgi, diagnostikut jms ongi raske läbi neti mängida
Aga võtsin mootori lahti.
Tulemus:
Punkt 1. Turbo lõtk oli nii suur - et tagasi ma seda turbot ei pane. Otsin uue/kasutatud.
Punkt 2. Plokikaanetihend oli läbi. Nagu ka arvasin. Kuid!!! Tihend oli andnud "saba" kahe silindri vahelt (ok, see ilmselt põhjustas väristamise),
kuid veesärgi ja silindrivahelist ühendust ei suutnud tuvastada - kuhu jääb siis jahutusvedelik? Üks ääri-veeri aimatav oletatav koht oli, kuid pole
kindel.
Seega - hetkel remont seisab, kuna leian uue/kasutatud nukkvõlli (sellele tegin natuke liiga omast lollusest - käiks küll, kuid kui ta juba lahti on,
siis paneme parema) ja turbo.
Samas, kui Lõuna-Vabariikides keegi ka turbosid remondib, siis kontaktid teretulnud. Viiks vana näitamiseks - ehk saab asja...
Aga üldiselt olen avatud nii 66 kui 81kw nukkade ja 81kw turbode pakkumisele.
Kuulmiseni!
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.12 17:37
|
|
|
Pole küll 100 prosa kindel aga olen kuulnud, et 66kw turbo väiksem ja see ei sobi 81kw mootorile.
Ja kuna mootor lahti siis ma kontrolliks ka rõngad üle kuna õlirõngastest võib olla tingitud õlikadu.
Klapisääretihendid vaheta kindlasti ära kuna ka sealt võib tekkida õlikadu ja need ei maksa ka midagi.
Ja kui turbo lõtk liiga suur siis ka sealt kadus kidlasti mingi osa õlist.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 21.11.12 18:04
|
|
|
66kw turbot ei soovita 81Kw peale panna. Kuna sellel turbol puudub VGT.
Kui kaan maas siis kindlalt tasapinna kontroll survestamine ja juhtpuksid sääretihendid uued panna.
Pumba tõusu all peal pean silmas plunsri tõusu mida määratakse pumba otsast vastava poldi alt mikromeeriga mõõtes.
Eeldan, et sul on tegemist AFN mootoriga ja sellel võiks tõus jääda 0,7-0,8mm.
Mis tähendab kompressioonid olid"head"?
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 24.11.12 18:49
|
|
|
Kui nüüd hoolikalt lugeda teemaalgataja postitust turbo ostu kohta, siis ilmselgelt otsitakse ikka 81kw turbot. Tdi mootoril minuteada ei kasuta keegi
enam igivana plunseri tõusu tehnikat kuna arvuti näitab täpselt vajaliku reaalajas ära. VGT puudumine ka ju midagi halba ei tee, kui siis ainult tekib
väike turbo viivitus ja turbo ise on väiksem. Olen isegi kaalunud ilma VGT-ta turbo paigaldamist kuna tõsiselt tüütab ära see geomeetria jama oma
kinnijäämisega.
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.12 21:12
|
|
|
Njahh. Kaanekontroll, uued sääretihendid jne käib loomulikult asja juurde.
Küll aga arutleks natuke selle turbo teemal. Kas 66kw turbo saab muidu paigaldada bolt-on?
Hetkel muidugi otsin 81kw turbot. Nukkvõllist rääkisin, mis sobib ka 66kw oma.
Keegi küsis siin kompressioone, mis olid (kui nüüd mälu ei peta), ehk 26 +-0,5 kõik.
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 28.11.12 08:15
|
|
|
66kw mootori turbo ei sobi, siis vaja summuti flantsi, õlitorusid ja väljalaske kollektorit, õhutorusid ka ilmselt.
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.12 19:18
|
|
|
Seda arvasingi. Aga arutleme teemal edasi.
Kas sisselaske kolde saab samaks jätta?
Kas 66kw väljalaske kolle klapib 1-1-le plokikaane külge?
Kas keegi teab mõnda viidet, kus keegi on selle asja juba teinud?
Midagi müstilist see olla ei saa (jahh, mõned flantsid, mõned keevitused, kuid milleks ratast leiutada, kui keegi seda juba teinud)...
Hetkeks muidugi mõistliku hinnaga juba 81kw turbot ka pakutud, kuid vaatame/mõtleme veel. Ehk tõesti panna sinna 66 kw turbo...
|
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.12 13:45
|
|
|
Kui sa 10sek mootorit "ketrad", siis kas selle 10 sek jooksul nagu lubab ka või paneb nö tühja?
Mina arvan, et tegu on ikkagi kõrgsurvepumba veaga, eriti külmade ilmade puhul. Kui ta niisama tühja mootorit ringi ajab ja sellist turtsumist ei
kuule, siis võib-olla ei jõua küte üldse silindrisse?
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.12 22:30
|
|
|
Tervitus kõigile kaasaelajatele.
Mis siis vahepeal sündinud on.
Panin remonditud kaane peale. Vag-com kaabliga ei oska kahjuks vaadata, kuidas süütenurka timmida (OLGE HEAD, JAGAGE ÕPETUSI), kuid kõrva järgi panin
paika. Soojalt käivitus igastahes ideaalne. Eks näis, mis hommik toob.
Endiselt teeb mulle muret N75. Kus kurat see asi üldse asub? Kas ma olen asjast õigesti aru saanud, et see turbo rõhu reguleerimissolenoid on see
jupstükk, milleni jõuab, kui minna mööda vaakumvoolikut, mille ühe ots on turbo geomeetriat liigutava klapi küljes?
Samuti, kas kaabliga saab vaadata turborõhku?
Probleemiks see, et üle 2500-3000 pöörde auto ei liigu. No ei liigu üldse, st pöörded kõrgemaks ei lähe. Samas, kui tekitada rõhuleke sisselaske
kollektoris, on kõik nagu ok.
Seepärast kaldun arvama, et kas N75 või õhulugeja teeb nahka. Veakoodi ka see asi nagu anda ei taha...
Pikka jobutamise peale (ehk pedaal põhjas ja autol lastud väriseda seal 3000 rpm kandis, sain lõpuks korra ka veakoodi 00519.
Mis maksab ligikaudu uus N75 ja kas kasutatud asja ostmisel on mõtet?
|
|
|
|
marzer
huviline
Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.12 08:39
|
|
|
Njahh. Külma mootoriga käivitus ikkagi täiesti jura. Üritasin pumpa keerata veel ühele ja teisele poole, kuid kasutegur 0.
Samuti jäi silma, et filtrist pumpa jooksvas voolikus on õhumulle. Ehk on hoopis sinna kala maetud?
Kustkohast ta õhku vahele võib võtta? Voolikud üle kontrollitud ja klambrid pingutatud...
Edit:
Igaks petteks vahetasin kõik voolikud ja klambrid ka välja. Kaasa arvatud läbipaistva vooliku. Nüüd see jama, et ei näe, kas õhku tuleb vahele või
mitte.
Eks tuleb järgmist päeva oodata (või tegelikult järgmist nädalavahetust). Eks siis ole näha, kas on muutusi läänerindel või mitte...
|
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.12 08:41
|
|
|
Njahh tore video küll, kuid kahjuks ma ei oska sealt midagi välja lugeda. Mida peab jälgima/muutma?
|
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.12 19:28
|
|
|
Njahh.
Sai proovitud siis peale päeva seismist käivitamist (või õigemini sai lastud proovida).
Tulemus: läheb korraks käima (ideaalselt, poolest pöördest) - kohe sureb välja, paari korra proovimisega enam käima ei saadud.
Minu kaudne diagnoos - kütus vajub ikka alla.
Millest see tulla võib?
Kõik voolikud filtri ümbruses on uued:
filter - kõrgsurvepump
tagasivool pihustitest pumbani - pumbast filtrisse
filtrisse pealevool (sinna lisaks paigaldatud ka tagasivoolu klapp)
filtri pealt tagasivool...
Ehk siis - miks kütus vajub tagasi?
|
|
|
|
kickija
huviline
Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97
|
postitati 12.12.12 08:33
|
|
|
Vaata kriitilise pilguga üle filtri peal olev õhutusnipli tihend, üks A4 1.9 sai sedasi hästi käivituma.
Soovitatav sinna uus vaskseib panna. Peale seibi vahetamist peaks käima jätma ning siis hiljem külmalt
proovima.
Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.12.12 08:59
|
|
|
Tehke põstra nüüd, 2013 vajub kohe peale ära Auto jääb ju ka vanemaks !
|
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 12.12.12 19:30
|
|
|
Nii tuttav teema,vennas jamab samamoodi selle 81kw tdi'ga(golf3)ja
täpselt samamoodi poolest pöördest käima ja jääb seisma. Saatsin talle teemast lingi ka ehk oskab midagi sekka öelda.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 14.12.12 18:01
|
|
|
Niiväga juba tundub sama probleem olevat mis mul endal alles hiljaaegu oli. Alguses ka tekkis järsku probleem, et külmalt ei käivitu. Küünlad olid
korras ja senimaani oli väga hästi käivitunud. käivitumisprobleemist sain jagu suretus solenoidi vahetamisega, kuid samas vahetasin ära ka pihusti
torude ja pumba vahelised klapid. Okei, sain käivitumisega korda, siis jäi alles veel selline probleem, et tühikäik kõikus. tühikäigu probleemile sain
lahenduse pumbakaane mähise puhastamisega(oli metallipuru täis). Viimane kõige nõmedam probleem oli see, et kuskilt 2500pöörde pealt oleks nagu
piiraja tulnud, lihtsalt auto ei läinud enam edasi. Maanteel 110km/h lagi. Ajasin pool aastat taga õhumulle torustikus jne. Lõpuks suvel tuli puhkus
ja aeg tegeleda kuni avastasin, et pump ei reguleeri pritsenurka korralikult. Siit sealt uurides jäi põhisüüdlaseks pumba sisene etteandepump või siis
kolb mis keerab pritsenurka. Ok panin teise pumba külge ja nüüd on auto normaalne püss. Kogu see teema tekkis ühe hetkega ja korda saamine võttis aega
üle poole aasta, aga kogemusi omajagu. Samas korraks käivitumine viitab immo pealolekule, siis peaks armatuuris ka immo tuli vilkuma. Selle probleemi
vastu leidub ka rohtu.
|
|
|
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.12 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kickija
Vaata kriitilise pilguga üle filtri peal olev õhutusnipli tihend, üks A4 1.9 sai sedasi hästi käivituma.
Soovitatav sinna uus vaskseib panna. Peale seibi vahetamist peaks käima jätma ning siis hiljem külmalt
proovima. |
Õhutusnipli?
Kas tegu pole mitte tagasivoolu klapiga?
Kui me räägime ikka samast asjast, siis usun, et O-tihend on sinna ikka õigem asi, kui vaskseib. O-tihend peaks pidama juba üsna väikese surve all,
samas vaskseib tahab tunda enda peal ikka õiget jõudu, et ta võtaks vastava kuju.
Ma nüüd sügavalt kahtlen, et see plastikust tagasivooluklapp on tugevam materjal, kui vask...
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tehke põstra nüüd, 2013 vajub kohe peale ära Auto jääb ju ka vanemaks !
|
Minu arust kahh. Muidu hakka siin jälle teemapealkirja vahetama, või tee sootuks uus teema...
Kust selel jaoks aeg võetakse
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Niiväga juba tundub sama probleem olevat mis mul endal alles hiljaaegu oli. Alguses ka tekkis järsku probleem, et külmalt ei käivitu. Küünlad olid
korras ja senimaani oli väga hästi käivitunud. käivitumisprobleemist sain jagu suretus solenoidi vahetamisega, kuid samas vahetasin ära ka pihusti
torude ja pumba vahelised klapid. Okei, sain käivitumisega korda, siis jäi alles veel selline probleem, et tühikäik kõikus. tühikäigu probleemile sain
lahenduse pumbakaane mähise puhastamisega(oli metallipuru täis). Viimane kõige nõmedam probleem oli see, et kuskilt 2500pöörde pealt oleks nagu
piiraja tulnud, lihtsalt auto ei läinud enam edasi. Maanteel 110km/h lagi. Ajasin pool aastat taga õhumulle torustikus jne. Lõpuks suvel tuli puhkus
ja aeg tegeleda kuni avastasin, et pump ei reguleeri pritsenurka korralikult. Siit sealt uurides jäi põhisüüdlaseks pumba sisene etteandepump või siis
kolb mis keerab pritsenurka. Ok panin teise pumba külge ja nüüd on auto normaalne püss. Kogu see teema tekkis ühe hetkega ja korda saamine võttis aega
üle poole aasta, aga kogemusi omajagu. Samas korraks käivitumine viitab immo pealolekule, siis peaks armatuuris ka immo tuli vilkuma. Selle probleemi
vastu leidub ka rohtu. |
Pumpa kahtlustan ise ka natuke. Ei tea mina, mis seal sees toimub. Samas - kui kütus vajub alla - võib ka see probleem olla. Olen üsna kindel, et
kütus ei tohiks alla vajuda.
Keegi kellel, on korras masin ja kellel on filter-pump vaheline voolik läbipaistev, võiks hetkeks hommikul vaadata enne käivitamist, kas voolik on
ikka kütust täis, või vajubki voolik tühjaks ja tõmbab filtrist kohe peale...
Mis/kus on suretussolenoid?
Immot ei usu - see annaks mõne veakoodi. On küll peal ka aftermarket signa, kuid kui jätta auto isegi niisama, uksi lukustamata - on probleem
sama...
Uusi mõtteid veel kellelgi?
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 15.12.12 07:13
|
|
|
suretus solenoid asub pumba peal, taga pool ümmargune ja mingi suure võtmega käib lahti, üks juhe läheb külge.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|