Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9tdi 81kw hammasrihma vahetus, veepump ka? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 6497)
sierra
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TDI 81kw

postitati 24.08.11 18:13 Tsiteeri
1.9tdi 81kw hammasrihma vahetus, veepump ka?



tere,
kas sellel mootoril peab veepumba ka ära vahetama? Enda meelest nagu ei pea, geneka ja roolivõimu rihm veab ju ka veepumpa ringi, mitte hammsrihm?
Üritasin netis harida ennast ja paljud targad soovitavad veepumba ka ära vahetada aga mõni ütleb, et ei pea.
Isa autol 66kw 1z pole ka 6 aasta jooksul kordagi veepumpa vahetanud, isa ütleb et igaksjuhuks võib igasuguseid asju vahetada (pole mõtet).
VW foorumis jahuti uuemast ja vanemast 81sest. Golf3 on vana ja neljale hakkati uuemat panema. Uuemal töötab veepump tänu hammasrihmale.
mul on vanat tüüpis siis või mis? endal AFN 1996 mootor . Kas see AVG on uus siis?
Ja mis ma peale rihma ja pinguti veel võiks osta? Juhtrull ka?


225 Nm @ 1700 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 24.08.11 18:43 Tsiteeri


Minu Audil läksid ka rihmad vahetusse aga veepumpa ei vahetanud. Selle kohta on erinevaid arvamusi, osad soovitavad iga rihmavahetusega, osad üle rihmavahetuse. Eks näha ole. Ma ei tea kas veepumbal on metallist või plastist labad. Vana tüübil (AFN) ajab veepumpa ringi genekarihm (kiilrihm), mitte hammasrihm. Mina ostsin rihmavahetuseks komplekti (SKF-i oma) seal on pingutus- ja juhtrull sees. Lisaks tuleks vahetada ka genekarihma automaatpinguti ja genekasidur. Osad vahetavad ka nukkvõlli rihmaratta.

Siin teemas on rihmavahetuses juttu:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=93156


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sierra
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TDI 81kw

postitati 25.08.11 18:02 Tsiteeri


tänud.

Kas 5h hammasrihma vahetuseks palju ei ole? 2 töökoda pakkusid 5h. kuigi peaks saama mingi 3h ?


225 Nm @ 1700 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.08.11 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sierra
tänud.

Kas 5h hammasrihma vahetuseks palju ei ole? 2 töökoda pakkusid 5h. kuigi peaks saama mingi 3h ?

Tegu pole päris uue autoga ja võib tekkida iagsugu lisajamasid. Kui rahulikult ja korralikult teha läheb rohkem kui seda normaeg on. Võid ise ka teha kui arvad, et palju on. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sierra
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TDI 81kw

postitati 25.08.11 18:41 Tsiteeri


ei noh, lihtsalt pull on see et mõnes kohas saab 3-3.5ga hakkama ja siis ühtedel läheb 2h rohkem. Neil kellel rohkem aega läheb on tunnihinne tunduvalt väiksem. Aga lõppkokkuvõttes tuleb ikka sama, kui nad seda 5h teevad.


225 Nm @ 1700 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 26.08.11 05:30 Tsiteeri


Ma ühes teemas rääkisin, et rihma vahetab ära kahe tunniga kui veepumpa ei puutu. Viis tundi on antud seepärast, et võetakse terve esiosa maha. Tegelikult piisab stange ära võtmisest ja siis veel mõned poldid ning esiosa tuleb eemale. Lõdvikuid ei pea lahti tegema ja tekib piisavalt ruumi, et rihmadele ligi pääseda. paljud töökojad võtavad raha viie tunni eest, kuna manuaalis on nii ette nähtud aga töö saab kiiremini valmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.12 15:42 Tsiteeri
Hammasrihma vahetus DIY



Tere
Ei hakka uut teemat tegema ja otsinguga ka otsest vastust ei saanud.

Plaan on enda autol ise hammasrihm ja veepump ära vahetada, nn. geneka rihma koos pinguti ja geneka siduriga olen juba ära vahetanud.
Kas kuskilt võib leida detailset õpetust kuidas teha ja kuidas märgid kokku lähevad.
Nagu ma aru saan pannakse süüte nurk lõpuks vagcom iga paika, või on veel mõni programm mida selleks kasutada saab, kuna vagcom ei taha liiga hästi koostööd teha.
Kas antud vahetuseks on piisav: hammasrihm, pinguti, hammasrihma juht ja veepump kui vahetada, või on veel mingeid juppe mida ei ole mõtet vahetamata jätta.

Autoks: A4 tdi 81kw, 1996a.

Ettetänades

Siim


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TD Q; Passat 1.8 Syncro; Jeep 2,7 CRD

postitati 28.03.12 06:56 Tsiteeri


Talvel tegin. Kolm asja.
Siduri korpuses ava(oli vist seal), sealt otsid ja keerad 0 peale
Klapikambrikaan maha. Nukkvõlli tagaotsas on pilu. See peab olema-jääma risti ja fikseerid asendi. Nihkmõõdiku saba sobis täpselt selleks.
Pumba rihmarattal ava, sealt läks läbi vist 14mm pulk ja fikseerib asendi. Mina torkasin puurisaba.
Nüüd vahetad rihmad ja ongi kõik.
Ma panin ka uue pumba, sest niipalju juba lammutatud ja eelnevat vahetuse aega ei teadnud.

Kui igapäevane töö ei ole, siis päevake kulub ikka ära.
1,9TDI 81 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.12 07:39 Tsiteeri


Tänan vastuse eest.
Tundub nats keerulisem kui arvasin, kuna vanadel autodel olid märgid rihma rattaste peal.
Ega keegi ei tea kust selle kohta manuali leida oleks, loeks selle ka läbi igaks juhuks.
Plaan homme vahetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TD Q; Passat 1.8 Syncro; Jeep 2,7 CRD

postitati 28.03.12 12:30 Tsiteeri


Rihma pingutusrull tuleb ka osata õigesti panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.12 15:20 Tsiteeri


Rihm vahetatud, töötas normaalselt. Ainult juhtrulliku poldi keerasin pooleks, peab uue vaatama.
Igaks juhuks: kuidas rihma pinguti õigesti paigaldasid?
Kuidas aga süüte nurka vagcom i tabeli järgi paika keeratakse antud mootori puhul.
Tean, et korra keerati niipalju küi võimalik ja õeldi et läheks vaja liigutada ühe hamba võrra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.12 07:17 Tsiteeri


Soov oleks siis keerata timing nn. algasendisse.
Praegu olen niipalju teada saanud et AFN mootori puhul tuleb seda taha, kogu pumpa keerates.
Ega keegi ei tea kuidas seda täpsemalt tehakse? Kuna keerasin lahti 2 polti mis leidsin, see aga veel pumpa liigutada ei lasknud. Kas on mingi märk mis tähistab nn. 0 asendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]