Lehekülgi: 1 2 |
Raikin
huviline
Registreerunud 08.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.11 20:09
|
|
|
1,9TDI Avant Aut 81KW rihmade vahetus
Tere! Võibolla oskab keegi soovitada kohta kus sellisel autol saaks rihmad ära vahetada. Ja palju selline lõbu tänapäeval maksma läheb? Kas peale
rihmade ka veel midagi vahetama peaks? Auto ise Tallinnas.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 10.03.11 18:03
|
|
|
Hästi kiire vastus- forss, audihooldus ja hinnad saad juba sealt küsides teada ja vahetavad kõik mis vaja selle protseduuri jaoks. Ja kui tööd tehtud
siis paluks siia ka tagasisidet.
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 12.03.11 20:59
|
|
|
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande.
|
|
|
rau1
huviline
Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b5 Avant
|
postitati 13.03.11 06:31
|
|
|
audihoolduses rihm, rullikud, veepump ja termostaadiklapp koos vahetusega oli pakkumine tibake alla 300 euri.
|
|
|
Raikin
huviline
Registreerunud 08.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.11 17:42
|
|
|
No eks peab hakkama hinnapakkumisi võtma. No 300 euri pole väga tappev, aga eks kirves lüüakse selga igal juhul. Aga mis Karla Auto kohta tänapäeval
räägitakse? Olen kuulnud jutte, et sealt head spetsid on jalga lasknud...
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 13.03.11 18:46
|
|
|
ma ei tahaks uskuda et 300 euriga sa hakkama saad, sest a4 ja a6 tuleb mõlemal nina maha võtta pluss üks pinguti maksab juba vanas vääringus 1000
krooni ja neid pole ainult mitte üks.
|
|
|
Raikin
huviline
Registreerunud 08.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.11 18:51
|
|
|
Eks kui pakkumised kätte saab, siis annan teada tulemustest Võibolla on
kellegil sellest abi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.03.11 18:57
|
|
|
300 on norm hind, peaks kõiks vahetatud saama ja tööraha ka norm. B osa juppidega muidugi. See nina maha on rohkem remondikoha liialdus ja hea
võimalus kliendist rohkem raha küsida, kes teinud see teab. Kui hakkad odavamat kohta otsima siis saa võidad ainult juppide arvelt mida ei vahetata.
|
|
|
Marx0
klubiliige
Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B6
|
postitati 13.03.11 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande. |
Praeguses vääringus võiks siis pigem B5/C5-ga romulasse sõita ja järgmise võtta.
Aga teemasse niipalju et alati võib juppide hinna ja töö hinna kuskilt eraldi küsida.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 13.03.11 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marx0
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande. |
Praeguses vääringus võiks siis pigem B5/C5-ga romulasse sõita ja järgmise võtta.
Aga teemasse niipalju et alati võib juppide hinna ja töö hinna kuskilt eraldi küsida. |
10 tuhandese remondi pärast võib 60-100 tuhandese autoga romulasse sõita?? kummaline arusaam, jutt käib 81kw diiselmootorist, millel on veel kallimaid
probleeme võimalik tekkida----kõrgsurve pump ntx pluss plokikaane jamad ja turbod, pumpdüüsid....et siis romulasse kohe?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.03.11 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
10 tuhandese remondi pärast võib 60-100 tuhandese autoga romulasse sõita?? kummaline arusaam, jutt käib 81kw diiselmootorist, millel on veel kallimaid
probleeme võimalik tekkida----kõrgsurve pump ntx pluss plokikaane jamad ja turbod, pumpdüüsid....et siis romulasse kohe? |
Kas käisid esinduses + originaal osad, et selline hind?
B5 v6 bensuka rihmad koos juurdekuuluvaga läksid aastal 2008/09 minule AH-s 6000+ EEk´i.
B5 vöi C5 1.9 diisel...vahet pole, kuid tolle mudru peaks siiski jääma vanas vääringus 3-4 tuhande, ehk 200 - 300 Euri kanti.
600+ euri rihmade vahetuseks 1.9tdi puhul tundub ulmeliselt körge!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 13.03.11 20:25
|
|
|
C5 1.8 92kw vahetasin kõik rihmad, pingutid, rullid, õlid, filtrid ja veepumba Rakveres, koha nime ei mäleta enam, aga maksis 10 tuhande ümber.
Sõber käis b5 81kw revalis sama pull ja oli 12000, aasta oli siis 09.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.03.11 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
C5 1.8 92kw vahetasin kõik rihmad, pingutid, rullid, õlid, filtrid ja veepumba Rakveres, koha nime ei mäleta enam, aga maksis 10 tuhande ümber.
Sõber käis b5 81kw revalis sama pull ja oli 12000, aasta oli siis 09. |
Vot vot...hakkab tulema.
Siit hinna erinevus tulebgi, et üks räägib ainult rihmadest + sinna juurdekuuluv, teine aga lisab eelnevale ölid ja filtrid.
Ka nii mina, kui ka teised saaksime hinna körgemale, kui vahetaks veel möne puksi/kondi jne jne + 5-10 liitrit kütust
Samas nii sina kui ka mina panime hinnanäideteks ottomootorid, teemaks on aga masuudipress.
Pullid vöiks jäta ukse taha
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 13.03.11 20:42
|
|
|
Me räägime siin ka mida tuleks veel vahetada koos rihmadega, seega võiks need ka ära vahetada kui plaanis autot endale jätta, rihma vahetus ikka suur
hooldus ja minupoolt nimetatud jublakad käivad sinna alla. Õli ja filtrid lisasid sinna alla 1300 krooni, seega saame summaks u.8500
2007 omasin c4ja 1.9tdi ja sain forsist hinnapakkumise plokikaane tihendi vahetamiseks, mis oli 9000 krooni.Sain selle siis hiljem mujal vahetatud
6000 krooniga.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.03.11 23:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
Tsitaat: | Algselt postitas: Marx0
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande. |
Praeguses vääringus võiks siis pigem B5/C5-ga romulasse sõita ja järgmise võtta.
Aga teemasse niipalju et alati võib juppide hinna ja töö hinna kuskilt eraldi küsida. |
10 tuhandese remondi pärast võib 60-100 tuhandese autoga romulasse sõita?? kummaline arusaam, jutt käib 81kw diiselmootorist, millel on veel kallimaid
probleeme võimalik tekkida----kõrgsurve pump ntx pluss plokikaane jamad ja turbod, pumpdüüsid....et siis romulasse kohe? |
81 kW on siiski vanakooli pumbaga diisel.
Tegu väga mõtteu teemaga igaühel on oma arusaamad rihmavahetusest ja selt tulevad ka erinevad hinnad. Selliseid teemasid peaks siin kõvasti olema ja
kõik lõppevad vaidlusega mitu tuhat kellelgi läks. Tuleb teha seda mida vaja teha antud autol lähtudes omaniku rahakotist. Kui lähed esindusse ja
küsid 120000 hoole või küsid rihmavahetuse pakkumist on hind muidugi erinev.
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 14.03.11 09:24
|
|
|
Sai just Passatil tehtud sama töö eelmine nädal. 1,9TDI 96kW (noh, Audidel ka ju sama moto peal), seega võrdlusmoment täitsa olemas.
Lisaks rihmadele, rullikutele, veepumbale sai pulli pärast igaks juhuks vahetatud ka kütuse filter. Kõik asjad koos juppide ja tööga ca 320 EUR. Tartu
Ringtee Carstopis siis. Ilma kütusefiltri vahetuseta alla 300 EUR.
Sisse läks ka uus jahutusvedelik, õlivahetust ei teinud kuna see oli mõni nädal tagasi tehtud.
...
|
|
|
|
kenno73
huviline
Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.11 21:30
|
|
|
Sellise hinnaga saate aind rulliku ja veepumba. Aga Vahetada tuleks veel pinguti ja generaatori rullid ja rihmad ja ka pinguti ja see läheb ikkagi
maksma rohkem kui 300 euri. Nina tuleb igal juhul eest võtta(mitte päris küljest aga eemale)
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 17.03.11 05:46
|
|
|
Nina saab eemale tõmmata tõesti ja vajalikud toimingud seal ära teha ilma et kliimasüsteemigi peaks tühjaks tõmbama ja uuesti täitma. Mees kes mul
rihmavahetuse tegi vaatas kõikide rullikute seisukorra üle. Vahetas välja väsinud detailid ja need detailid mida pole võimalik ilma nina uuesti lahti
võtmata vahetada. Ülejäänud asjadele (juhul kui peaks minema) saab hiljem siiski kuidagitpidi ligi. Minu masina rihma vahetus läks maksma 375 € ja
selle raha sees on varuosad hea alega, samuti töö odavam kuigi teostaja polnud mees metsast ja tegi samuti firmatööna millele andis ka vastava
garantii ja tseki. Muidugi selle hinna sees oli ka pooltelje kaitsekummi vahetus ja simmerite vahetus.
XZN M16
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 18.03.11 18:59
|
|
|
Kui sa rihma vahetad, siis tuleb ka kõik rullikud vahetada, mitte ainult ''väsinud'' rullikud, võib endale valusalt kätte maksta, ise pääsesin
üle noatera, kui kunagi rihma vahetasin autol, sest kunagi oli ka keegi rihma vahetand ja rullikud vahetamata jätnud, ning need olid kinni kiilunud,
nii, et rihm libises mööda seisvaid rullikuid ja palju puudu ei jäänud,et rihm oleks purunenud.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 18.03.11 22:11
|
|
|
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal
veel vahetama siis peaks?
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 20.03.11 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal
veel vahetama siis peaks? |
Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist Forssis toote kood oli 049 109 111 . Kahjuks ei leia enam teemat kus sellest
räägiti.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.03.11 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal
veel vahetama siis peaks? |
Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist |
Ei ole seal mingit nukvõlli rihmaratast vaja vahetada. Kui on suur läbisõit siis võib väntvõlli otsaratta ära vahetada. Kui simmerit ei vaheta siis ma
ei puutuks seda ka.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 20.03.11 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal
veel vahetama siis peaks? |
Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist |
Ei ole seal mingit nukvõlli rihmaratast vaja vahetada. Kui on suur läbisõit siis võib väntvõlli otsaratta ära vahetada. Kui simmerit ei vaheta siis ma
ei puutuks seda ka. |
Eks see iga mehe oma asi ole mida ta seal vahetab. Välismaa saitidelt uurides nägin,et vahetati kah see ära. Eks pead ise vaatama mis seisus sul see
on. Omal mul andis see asi järgi kah, ei tea kas sitalt pingutatud või vanadusest, niiet süüde läks valeks ja hea,et klapid pähe ei jooksud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.03.11 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal
veel vahetama siis peaks? |
Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist |
Ei ole seal mingit nukvõlli rihmaratast vaja vahetada. Kui on suur läbisõit siis võib väntvõlli otsaratta ära vahetada. Kui simmerit ei vaheta siis ma
ei puutuks seda ka. |
Eks see iga mehe oma asi ole mida ta seal vahetab. Välismaa saitidelt uurides nägin,et vahetati kah see ära. Eks pead ise vaatama mis seisus sul see
on. Omal mul andis see asi järgi kah, ei tea kas sitalt pingutatud või vanadusest, niiet süüde läks valeks ja hea,et klapid pähe ei jooksud.
|
Ma arvan, et saa ajad väntvõlli ja nukvõlli sassi omavahel.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 20.03.11 19:00
|
|
|
Oma teemas kah ei ajanud ma midagi segamini, nagu ka praegu. Tegu tootest nr 049 109 111 C Pilt
Kahjuks ei leia enam teemat, kust seda lugesin
Kui ma õieti mäletan siis mootoririhm koos pinguti ja rullikutega oleks Forssis maksma läinud 120euri (letihind) + siis see nukkvõlli rihmaratas
40euri. Omal olid selleks ajaks kiilrihmad vahetatud. Kiilrihmade vahetusel ei saanud mina vahetatud ainult kiilrihma pingutusrulli pingutit, mida
peaks siis tegema rihmavahetusega, sest seda ei saa sealt muidu nii lihtsalt kätte.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |