Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 1,9TDI Avant Aut 81KW rihmade vahetus (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 7345)
Raikin
huviline



Registreerunud 08.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.11 20:09 Tsiteeri
1,9TDI Avant Aut 81KW rihmade vahetus



Tere! Võibolla oskab keegi soovitada kohta kus sellisel autol saaks rihmad ära vahetada. Ja palju selline lõbu tänapäeval maksma läheb? Kas peale rihmade ka veel midagi vahetama peaks? Auto ise Tallinnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.03.11 18:03 Tsiteeri


Hästi kiire vastus- forss, audihooldus ja hinnad saad juba sealt küsides teada ja vahetavad kõik mis vaja selle protseduuri jaoks. Ja kui tööd tehtud siis paluks siia ka tagasisidet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 12.03.11 20:59 Tsiteeri


krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rau1
huviline



Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b5 Avant

postitati 13.03.11 06:31 Tsiteeri


audihoolduses rihm, rullikud, veepump ja termostaadiklapp koos vahetusega oli pakkumine tibake alla 300 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raikin
huviline



Registreerunud 08.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.11 17:42 Tsiteeri


No eks peab hakkama hinnapakkumisi võtma. No 300 euri pole väga tappev, aga eks kirves lüüakse selga igal juhul. Aga mis Karla Auto kohta tänapäeval räägitakse? Olen kuulnud jutte, et sealt head spetsid on jalga lasknud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 13.03.11 18:46 Tsiteeri


ma ei tahaks uskuda et 300 euriga sa hakkama saad, sest a4 ja a6 tuleb mõlemal nina maha võtta pluss üks pinguti maksab juba vanas vääringus 1000 krooni ja neid pole ainult mitte üks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raikin
huviline



Registreerunud 08.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.11 18:51 Tsiteeri


Eks kui pakkumised kätte saab, siis annan teada tulemustest;) Võibolla on kellegil sellest abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.03.11 18:57 Tsiteeri


300 on norm hind, peaks kõiks vahetatud saama ja tööraha ka norm. B osa juppidega muidugi. See nina maha on rohkem remondikoha liialdus ja hea võimalus kliendist rohkem raha küsida, kes teinud see teab. Kui hakkad odavamat kohta otsima siis saa võidad ainult juppide arvelt mida ei vahetata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marx0
klubiliige



Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B6

postitati 13.03.11 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande.


Praeguses vääringus võiks siis pigem B5/C5-ga romulasse sõita ja järgmise võtta.
Aga teemasse niipalju et alati võib juppide hinna ja töö hinna kuskilt eraldi küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 13.03.11 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marx0
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande.


Praeguses vääringus võiks siis pigem B5/C5-ga romulasse sõita ja järgmise võtta.
Aga teemasse niipalju et alati võib juppide hinna ja töö hinna kuskilt eraldi küsida.


10 tuhandese remondi pärast võib 60-100 tuhandese autoga romulasse sõita?? kummaline arusaam, jutt käib 81kw diiselmootorist, millel on veel kallimaid probleeme võimalik tekkida----kõrgsurve pump ntx pluss plokikaane jamad ja turbod, pumpdüüsid....et siis romulasse kohe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.11 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
10 tuhandese remondi pärast võib 60-100 tuhandese autoga romulasse sõita?? kummaline arusaam, jutt käib 81kw diiselmootorist, millel on veel kallimaid probleeme võimalik tekkida----kõrgsurve pump ntx pluss plokikaane jamad ja turbod, pumpdüüsid....et siis romulasse kohe?

Kas käisid esinduses + originaal osad, et selline hind?
B5 v6 bensuka rihmad koos juurdekuuluvaga läksid aastal 2008/09 minule AH-s 6000+ EEk´i.
B5 vöi C5 1.9 diisel...vahet pole, kuid tolle mudru peaks siiski jääma vanas vääringus 3-4 tuhande, ehk 200 - 300 Euri kanti.
600+ euri rihmade vahetuseks 1.9tdi puhul tundub ulmeliselt körge!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 13.03.11 20:25 Tsiteeri


C5 1.8 92kw vahetasin kõik rihmad, pingutid, rullid, õlid, filtrid ja veepumba Rakveres, koha nime ei mäleta enam, aga maksis 10 tuhande ümber.
Sõber käis b5 81kw revalis sama pull ja oli 12000, aasta oli siis 09.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.11 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
C5 1.8 92kw vahetasin kõik rihmad, pingutid, rullid, õlid, filtrid ja veepumba Rakveres, koha nime ei mäleta enam, aga maksis 10 tuhande ümber.
Sõber käis b5 81kw revalis sama pull ja oli 12000, aasta oli siis 09.


Vot vot...hakkab tulema.
Siit hinna erinevus tulebgi, et üks räägib ainult rihmadest + sinna juurdekuuluv, teine aga lisab eelnevale ölid ja filtrid.
Ka nii mina, kui ka teised saaksime hinna körgemale, kui vahetaks veel möne puksi/kondi jne jne + 5-10 liitrit kütust ;)
Samas nii sina kui ka mina panime hinnanäideteks ottomootorid, teemaks on aga masuudipress.
Pullid vöiks jäta ukse taha:P


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 13.03.11 20:42 Tsiteeri


Me räägime siin ka mida tuleks veel vahetada koos rihmadega, seega võiks need ka ära vahetada kui plaanis autot endale jätta, rihma vahetus ikka suur hooldus ja minupoolt nimetatud jublakad käivad sinna alla. Õli ja filtrid lisasid sinna alla 1300 krooni, seega saame summaks u.8500

2007 omasin c4ja 1.9tdi ja sain forsist hinnapakkumise plokikaane tihendi vahetamiseks, mis oli 9000 krooni.Sain selle siis hiljem mujal vahetatud 6000 krooniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.03.11 23:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
Tsitaat:
Algselt postitas: Marx0
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
krooni ajal oli c5'l selline lõbu natule üle 10 tuhande.


Praeguses vääringus võiks siis pigem B5/C5-ga romulasse sõita ja järgmise võtta.
Aga teemasse niipalju et alati võib juppide hinna ja töö hinna kuskilt eraldi küsida.


10 tuhandese remondi pärast võib 60-100 tuhandese autoga romulasse sõita?? kummaline arusaam, jutt käib 81kw diiselmootorist, millel on veel kallimaid probleeme võimalik tekkida----kõrgsurve pump ntx pluss plokikaane jamad ja turbod, pumpdüüsid....et siis romulasse kohe?

81 kW on siiski vanakooli pumbaga diisel. ;)
Tegu väga mõtteu teemaga igaühel on oma arusaamad rihmavahetusest ja selt tulevad ka erinevad hinnad. Selliseid teemasid peaks siin kõvasti olema ja kõik lõppevad vaidlusega mitu tuhat kellelgi läks. Tuleb teha seda mida vaja teha antud autol lähtudes omaniku rahakotist. Kui lähed esindusse ja küsid 120000 hoole või küsid rihmavahetuse pakkumist on hind muidugi erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 14.03.11 09:24 Tsiteeri


Sai just Passatil tehtud sama töö eelmine nädal. 1,9TDI 96kW (noh, Audidel ka ju sama moto peal), seega võrdlusmoment täitsa olemas.
Lisaks rihmadele, rullikutele, veepumbale sai pulli pärast igaks juhuks vahetatud ka kütuse filter. Kõik asjad koos juppide ja tööga ca 320 EUR. Tartu Ringtee Carstopis siis. Ilma kütusefiltri vahetuseta alla 300 EUR.
Sisse läks ka uus jahutusvedelik, õlivahetust ei teinud kuna see oli mõni nädal tagasi tehtud.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenno73
huviline



Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.11 21:30 Tsiteeri


Sellise hinnaga saate aind rulliku ja veepumba. Aga Vahetada tuleks veel pinguti ja generaatori rullid ja rihmad ja ka pinguti ja see läheb ikkagi maksma rohkem kui 300 euri. Nina tuleb igal juhul eest võtta(mitte päris küljest aga eemale)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 17.03.11 05:46 Tsiteeri


Nina saab eemale tõmmata tõesti ja vajalikud toimingud seal ära teha ilma et kliimasüsteemigi peaks tühjaks tõmbama ja uuesti täitma. Mees kes mul rihmavahetuse tegi vaatas kõikide rullikute seisukorra üle. Vahetas välja väsinud detailid ja need detailid mida pole võimalik ilma nina uuesti lahti võtmata vahetada. Ülejäänud asjadele (juhul kui peaks minema) saab hiljem siiski kuidagitpidi ligi. Minu masina rihma vahetus läks maksma 375 € ja selle raha sees on varuosad hea alega, samuti töö odavam kuigi teostaja polnud mees metsast ja tegi samuti firmatööna millele andis ka vastava garantii ja tseki. Muidugi selle hinna sees oli ka pooltelje kaitsekummi vahetus ja simmerite vahetus.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 18.03.11 18:59 Tsiteeri


Kui sa rihma vahetad, siis tuleb ka kõik rullikud vahetada, mitte ainult ''väsinud'' rullikud, võib endale valusalt kätte maksta, ise pääsesin üle noatera, kui kunagi rihma vahetasin autol, sest kunagi oli ka keegi rihma vahetand ja rullikud vahetamata jätnud, ning need olid kinni kiilunud, nii, et rihm libises mööda seisvaid rullikuid ja palju puudu ei jäänud,et rihm oleks purunenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 18.03.11 22:11 Tsiteeri


1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal veel vahetama siis peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 20.03.11 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal veel vahetama siis peaks?

Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist Forssis toote kood oli 049 109 111 . Kahjuks ei leia enam teemat kus sellest räägiti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.03.11 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal veel vahetama siis peaks?

Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist

Ei ole seal mingit nukvõlli rihmaratast vaja vahetada. Kui on suur läbisõit siis võib väntvõlli otsaratta ära vahetada. Kui simmerit ei vaheta siis ma ei puutuks seda ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 20.03.11 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal veel vahetama siis peaks?

Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist

Ei ole seal mingit nukvõlli rihmaratast vaja vahetada. Kui on suur läbisõit siis võib väntvõlli otsaratta ära vahetada. Kui simmerit ei vaheta siis ma ei puutuks seda ka.

Eks see iga mehe oma asi ole mida ta seal vahetab. Välismaa saitidelt uurides nägin,et vahetati kah see ära. Eks pead ise vaatama mis seisus sul see on. Omal mul andis see asi järgi kah, ei tea kas sitalt pingutatud või vanadusest, niiet süüde läks valeks ja hea,et klapid pähe ei jooksud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.03.11 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
1,9 TDI 81 kw AFN mootoril on kaks pingutusrullikut (mootori ja geneka oma), juhtrull, kliima-, geneka- ja mootoririhm, veepump, termostaat. Mida seal veel vahetama siis peaks?

Nukkvõlli rihmaratas vahetatakse kah ära. Mingi 40 euri maksis vist

Ei ole seal mingit nukvõlli rihmaratast vaja vahetada. Kui on suur läbisõit siis võib väntvõlli otsaratta ära vahetada. Kui simmerit ei vaheta siis ma ei puutuks seda ka.

Eks see iga mehe oma asi ole mida ta seal vahetab. Välismaa saitidelt uurides nägin,et vahetati kah see ära. Eks pead ise vaatama mis seisus sul see on. Omal mul andis see asi järgi kah, ei tea kas sitalt pingutatud või vanadusest, niiet süüde läks valeks ja hea,et klapid pähe ei jooksud.

Ma arvan, et saa ajad väntvõlli ja nukvõlli sassi omavahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 20.03.11 19:00 Tsiteeri


Oma teemas kah ei ajanud ma midagi segamini, nagu ka praegu. Tegu tootest nr 049 109 111 C Pilt
Kahjuks ei leia enam teemat, kust seda lugesin :(
Kui ma õieti mäletan siis mootoririhm koos pinguti ja rullikutega oleks Forssis maksma läinud 120euri (letihind) + siis see nukkvõlli rihmaratas 40euri. Omal olid selleks ajaks kiilrihmad vahetatud. Kiilrihmade vahetusel ei saanud mina vahetatud ainult kiilrihma pingutusrulli pingutit, mida peaks siis tegema rihmavahetusega, sest seda ei saa sealt muidu nii lihtsalt kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.4% - SQL: 47.6%]