Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4ja kliimaplokk viskab villast (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1200)
Yrask
huviline



Registreerunud 12.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.11 17:07 Tsiteeri
B4ja kliimaplokk viskab villast



Kas kellelgi on tulnud ette sellist asja, et kliimaplokis lähevad kraadid nullini ja kõrgemaks kui 31 seega pane viiekümneni välja kui tahad? Proovisin teist kliimaplokki ka sisse ning sellega oli sama jama. Tegu siis 95a. B4jaga. Äkki oskab keegi öelda milles jama?
pilt http://album.ee/user/521628


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 15.08.11 17:30 Tsiteeri


Sul on kraadid Fahrenheitides mitte Celsiuse skaala järgi äkki, proovi muuta - näis mis teeb.

Edit: kui ma õigesti mäletan siis sai seda muuta hoides all retsirkulatsiooni nuppu(auto kujukesega nupp) ja samal ajal vajutades tempi +/- nuppe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Yrask
huviline



Registreerunud 12.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.11 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lkallas
Sul on kraadid Fahrenheitides mitte Celsiuse skaala järgi äkki, proovi muuta - näis mis teeb.

Edit: kui ma õigesti mäletan siis sai seda muuta hoides all retsirkulatsiooni nuppu(auto kujukesega nupp) ja samal ajal vajutades tempi +/- nuppe.

Celsiuse järgi ikka peaks olema. Kui pildilt vaatad on näha celsiuse märk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.08.11 15:50 Tsiteeri


Kui mõne reguleerklapi pistik lahti on siis teeb ka nii. Endal oli juhus temp regulli klapiga keerasin korra süüte sisse siis oli sama pilt ees. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Yrask
huviline



Registreerunud 12.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui mõne reguleerklapi pistik lahti on siis teeb ka nii. Endal oli juhus temp regulli klapiga keerasin korra süüte sisse siis oli sama pilt ees. ;)

Mul ka selle klapiga jama. Kunagi üks midagi remontis ja paistab et ära remontis, enam sooja ei puhu ja numbrid lähevad ka nulli. Aga kui tahan sinna klapini jõuda, kas siis pean armatuuri välja lõhkuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.08.11 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Yrask
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui mõne reguleerklapi pistik lahti on siis teeb ka nii. Endal oli juhus temp regulli klapiga keerasin korra süüte sisse siis oli sama pilt ees. ;)

Mul ka selle klapiga jama. Kunagi üks midagi remontis ja paistab et ära remontis, enam sooja ei puhu ja numbrid lähevad ka nulli. Aga kui tahan sinna klapini jõuda, kas siis pean armatuuri välja lõhkuma?

Otsi foorumis siin piltidega teema kuidas b4 kriimamootoreid putitada. C4 on kapotiall kojamehe mootori kõrval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.08.11 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Yrask
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui mõne reguleerklapi pistik lahti on siis teeb ka nii. Endal oli juhus temp regulli klapiga keerasin korra süüte sisse siis oli sama pilt ees. ;)

Mul ka selle klapiga jama. Kunagi üks midagi remontis ja paistab et ära remontis, enam sooja ei puhu ja numbrid lähevad ka nulli. Aga kui tahan sinna klapini jõuda, kas siis pean armatuuri välja lõhkuma?

Otsi foorumis siin piltidega teema kuidas b4 kriimamootoreid putitada. C4 on kapotiall kojamehe mootori kõrval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 22:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Yrask
Kas kellelgi on tulnud ette sellist asja, et kliimaplokis lähevad kraadid nullini ja kõrgemaks kui 31 seega pane viiekümneni välja kui tahad? Proovisin teist kliimaplokki ka sisse ning sellega oli sama jama. Tegu siis 95a. B4jaga. Äkki oskab keegi öelda milles jama?
pilt http://album.ee/user/521628


Kui VAG-COM-i kaablit endal pole siis kliima diagnostikaks saad ecu-le ligi ka otse kliima paneelilt, vaata siit näiteks: http://www.youtube.com/watch?v=tN9QTg4vObk

Juhis, koodid siin:
http://www.audiforums.com/forum/audi-a4-8/climate-control-codes-21703/


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]