Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.9TDI chip tuning (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 32604)
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 06.02.13 22:26 Tsiteeri


Küsimus tarkadele, kas vastab tõele?
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
...PD TDI mootorid on ka ennast hästi näidanud, kuna ntks 74kW sel mootoril on 96kW jagu resurssi tehasest varutud ...

Endal AVB mootor, kas tõesti on ressurssi varuga ja milleks üldse nõrgem mootor? Säästlikum ta ju väga ei ole..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 14.06.13 10:39 Tsiteeri


Äkki keegi chipi omanik annab infot, kuidas mootor auto töötab ja kas sidur on vastu pidanud. Endal tekkis ka väike huvi lasta autole chip paigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.06.13 12:25 Tsiteeri


PD mootorid on ühed parimad üldse, mida teha. Omanikud alati väga rahul, kuna võimsuse kasv on suur.

115 hp mootoril saab 160-165hp.
130 hp mootoril saab kuni 190hp.

Ehk siis 30-40kw üsna lihtsalt.

Siduri ja hoorattaga on nii, et kui on 5k kast, siis tuleb väändega ettevaatlik olla madalalt, muidu tekivad maanteel kõrgema käiguga kiirendades probleemid siduri ja hoorattaga.
6k kastiga võib sisuliselt pähe anda nii palju, kui torust tuleb (turbo ja tahmasuse piir pigem) ning mitte midagi ei juhtu.
Samas lõpptulemus erineb neil kahel ainult max. väände poolest, võimsus tuleb samasse auku.

Tehes tarkvara konkreetse auto peal, mitte masstoodangut paigaldades on ka näha, kuidas hooratta ja siduriga on, saab vajadusel peale või maha keerata.
Samuti saab tahmasuse timmida täpselt nii, nagu omanik parajasti soovib - mõnel on savi, kui põhjagaasiga tagant öö on, mõni aga tahab vähe tsiviliseeritumat asja saada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Reimo_S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Cabrio 1,9TDI

postitati 16.06.13 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maiko26v6
Äkki keegi chipi omanik annab infot, kuidas mootor auto töötab ja kas sidur on vastu pidanud. Endal tekkis ka väike huvi lasta autole chip paigaldada.

Lasin kasutaja jyrisoo-l umbes aasta tagasi 1,9tdi 85kw automaadi võimsamaks teha. Vahe oli ikka meeletu, kütusekulu langes liitrijagu. Lisaks kütusesäästule vajadusel käib masin edasi nagu rakett. 4 tuttavat/sõpra ka peale seda teinud, pole ühtki nurinat kuulnud. Arvan, et kui auto korras, ei tee see chip kuidagi liiga. Kui automaadile midagi ei teinud, ei tee ammugi manuaalile. Julgen soovitada, teen kindlasti ka järgmisele autole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.06.13 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo_S
Kui automaadile midagi ei teinud, ei tee ammugi manuaalile.


Manuaalkasti puhul on kasti ja mootori vahel veel sidur ja hooratas. Kasti endaga tõesti ei teki probleeme, aga kummagi eeltoodud komponendi probleemid tähendavad ikkagi kasti maha võtmist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 30.06.13 09:47 Tsiteeri


Jah need dislad rida 4 ~81kw ja rida 5 ~103kw on head öko mootorid mida arendada.

Aga mina lahkaks teemat kas ?
Elektrooniliselt või mehaaniliselt ?

Turbo mehena pean silmas kõrgsurve pumba all (alumine risti läbi kolb osa)
on süüte keeramise osa.
Kas seda juhtida ja programeerida arvutiga (pikk kolgata tee)
või lahendada alati täpselt surve tundlikuna. (nagu audi 200 20v bensiini surve regulaator)

Paigaldada elektri kütuse pump paaki ja surve trass diislile kuni kõrgsurve pumpa,
siis ei koorma kõrgsurve pumbas tsentrifugaal etteande labapumpa.
Rist alumisele kolvile kõrgsurve pumbas tagasi tõukeks paigaldada sama vedru nagu surve regulaatoril sees tagasitõukel -> ja pumbast väljuv kütuse tagasi vool.
Väljub kõrgsurvepumbast -> läbi vaakum/boost tundlikusse 200-ja bentsu surve regulaatori -> paaki tagasi.

Tulemuseks alati koos turbo vaakum/boost survega sama aegselt tõusev kütuse etteande surve.
vedru tundlik kütuse ette anne on alati täpsem, kui oletuslik elektrooniline progemine.
Ja toimib alati olenematta turbode puhumis eripärast.

Kaob probleem map-istada 400 baskali mapiga (minul ~3000 boost põhjas kinni 250kba)

Lisaks tundlikule süütele kaob lisa rikastuse probleem igaveseks.

Jääb vaid pumba ülemine hoob kas seda juhtida trossiga (vanad pumbad) või 103kw ajuga või ainult kahe juhtme reostaadiga 103kw pumbal või ise aretusega lisades kaasi hoovale sees kaas maha tagasi tõuke vedru ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lemsalu99
huviline



Registreerunud 10.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.13 20:49 Tsiteeri
Audi A4 2.0 TDI 105 kw



Tere,

Kas keegi on paigaldanud sellele sõidukile chipi.
Mind KW ja vääne jne ei huvita.
Huvi pakub ainult kütuse kulu vähendamine.
Leidsin internetist sellise seade, kus väidetavalt kütusekulu langeb kuni 25%

http://www.tuningboxcar.co.uk/audi-a4-20-tdi-cr-143-hp-tuning-box-diesel/tuningbox-diesel-audi-a4-20-tdi-cr-143-hp-db-box.html
Lugupidamisega

Owe-Martti Lemsalu

owe@lps.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.13 15:02 Tsiteeri


Mina oleksin selliste asjade suhtes skeptiline.
Ära unusta, et see 25% kütusesääst on optimaalsetes oludes, mis tavaelus kuidagi paika ei taha pidada.
Võib-olla hakkab peale seadme paigaldust auto mootoris mingisugune jubin rohkem vatti saama ja võib arvestada selle kiirema kulumisega, kes teab.
2.0 TDI kütusekulu on ju niigi väike võrreldes erinevate mootoritega, kas see ost lõpuks ära tasub, ei tea keegi.

See on minu arvamus, kui 25% kütusekulu säästul on tõepõhi all oleks seadeldis laialt kasutusel ja neid pakutaks erinevates töökodades jms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.11.13 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemsalu99
Tere,

Kas keegi on paigaldanud sellele sõidukile chipi.
Mind KW ja vääne jne ei huvita.
Huvi pakub ainult kütuse kulu vähendamine.
Leidsin internetist sellise seade, kus väidetavalt kütusekulu langeb kuni 25%

http://www.tuningboxcar.co.uk/audi-a4-20-tdi-cr-143-hp-tuning-box-diesel/tuningbox-diesel-audi-a4-20-tdi-cr-143-hp-db-box.html
Lugupidamisega

Owe-Martti Lemsalu

owe@lps.ee


Neid boxe ära üldse vaata. Ainuke asi mida vaadata võib on prj või jyrisoo chippimine. Boxidest probleeme rohkem, kui kasu...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.11.13 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion

Neid boxe ära üldse vaata. Ainuke asi mida vaadata võib on prj või jyrisoo chippimine. Boxidest probleeme rohkem, kui kasu...
Ennem kui minna kodanik jyrisoo juurde võiks läbi lugeda Selle teema
Pmst neid jutte mis ta ajab, et annab raha tagasi v mida iganes, need on täis jama. Minu auto tema softiga ei toimi ja ennem mina oma arvamust ei muuda seoses tema chipiga kui kellegi teise soft peal ja asi toimib. Olen palju kuulnud mida jyrisoo toodab, hiljuti rääkis üks sõber ühest bemmist mis ei tahtnud üle 3000rpm vist minna vms. Mina igatahes käisin jyrisoo juures mitmeid kordi ja asi ei paranenud, vaid oli mõttetu kütte ja aja raiskamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemsalu99
huviline



Registreerunud 10.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.13 15:58 Tsiteeri


Seega, ma saan aru, et pigem ei tasu mitte midagi siiski teha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.11.13 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion

Neid boxe ära üldse vaata. Ainuke asi mida vaadata võib on prj või jyrisoo chippimine. Boxidest probleeme rohkem, kui kasu...
Ennem kui minna kodanik jyrisoo juurde võiks läbi lugeda Selle teema
Pmst neid jutte mis ta ajab, et annab raha tagasi v mida iganes, need on täis jama. Minu auto tema softiga ei toimi ja ennem mina oma arvamust ei muuda seoses tema chipiga kui kellegi teise soft peal ja asi toimib. Olen palju kuulnud mida jyrisoo toodab, hiljuti rääkis üks sõber ühest bemmist mis ei tahtnud üle 3000rpm vist minna vms. Mina igatahes käisin jyrisoo juures mitmeid kordi ja asi ei paranenud, vaid oli mõttetu kütte ja aja raiskamine.


Selle koha pealt ei oska komenteerida. Tean, et ka vedrul olnud tema softiga probleeme. Endal prj oma peal ja väga rahul. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 18.11.13 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemsalu99
Seega, ma saan aru, et pigem ei tasu mitte midagi siiski teha :)

Kasutaja PRJ aitab sind chipiga. Enda seat leonil 110kw kasutasin ka Boxi ja toimis ilusti oli mingi kallima firma oma ka. Kütuse kulu langes ja jõudu tuli ka juurde. Dünos mõõdeti ligi 15kw tuli juurde. Nüüd kui uued pihustid koos turboga peale lähevad siis tuleb minna PRJ juurde ja lasta see asi toimima panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 18.11.13 18:40 Tsiteeri


Mina


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 18.11.13 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemsalu99
Seega, ma saan aru, et pigem ei tasu mitte midagi siiski teha :)

Võta ühendust kasutajaga prj ja kõik su küsimused saavad vastuse. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 18.11.13 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Mina küll ühtegi halba sõna jyrisoo kohta öelda ei saa, olen chipinud mitmeid autosid tema juures ja tean veel inimesi kes vaid kiidavad. Nagu freeseri teemast loen, on sul peal suurem turbo ja suuremad pihustid ja siis loodad, et originaal kompotile mõeldud soft töötab. Oled sa jyrisooga ühendust võtnud ja raha tagasi küsinud? Mingis teie vaidlus teemas sa ju kiitlesid, et ei taha raha tagasi. Arvan, et ta maksaks sulle rõõmuga raha tagasi.


Sellel teemal on juba ma ei tea kui palju heietatud ja seda sama teemat on ka turboklubis pikemalt lahatud. Siis kui ta chipis ei olnud tal suuremat turbot ega midagi ja oli täiesti stock ja käisin ise korduvalt selle sama stock autoga millel oli jyrisoo chip peal temajuures rääkimas, et see ei toimi ja temapoolt oli koguaeg mi9ngi häma ja raha tagasi ei pakkund keegi vaid lasi igast juppe ära vahetada millest kasu polnud. On veel päris palju teisi kellel tema softidega probleeme ja tema kangema ja tavalise chipi vahe on ka null peale hinna ja selle mõõtis ka freeser dünos ära. Ühesõnaga vaata turboklubist seal päris pikalt sellest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 18.11.13 18:57 Tsiteeri


Freeser, tule läbi, tahan sulle raha tagasi maksta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]