arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 02.08.11 16:19
|
|
|
V8 3,6 imelik mitte käivitumine.
Nüüd on siis minu kord foorumi kaudu viga otsida .
Suretasin auto tankimise ajaks välja ja peale tankimist enam auto ei käivitunud . Starterit andes tegi mootor iga täisringil potsu aga käima minna
isegi mitte ei lubanud. Käivitamisel käis mootor väga vabalt ringi , a`la nagu küünlaid polekski peal
Peale ca 15 minutit seismist käivitus aga laitmatult .
Selline mure on autot vaevanud ka varem aga sellest on juba paar aastat möödas . Vahepeal on vahetatud ka mootor .
Kas oskab keegi kasvõi kohvipaksupealt ennustada, mis sellist anomaaliat tekitab .
Olen ka varem täheldanud, et kuuma mootoriga tahab mootor vähe pikemat käiamist , st ca 5-6 ringi.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.08.11 17:18
|
|
|
Pakuks, et pihusti või pihustid lekivad? Vigu pole mootoriajus? Temp andur ok?
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 02.08.11 17:42
|
|
|
Välistan elektroonilised anomaaliad . See peab olema kuidagi rauaga seotud .
Ma rõhutan asja imelikust võimendavat fakti . Starterit andes käis mootor nagu kohviveski . Minu esimene mõte oli HAMMASRIHM , aga kui käiates
kuulsin kergeid popse siis oli selge , et vana hea tundmatu anomaalia on tagasi.
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 03.08.11 14:49
|
|
|
Olen asja uurinud ja välja on käidud seeline varjant, et õlisurve väljasuretamise hetkel liiga suur ning hüdrotõukurid suruvad klapid lahti. Kuna jutt
oli soomekeelne ja selles valdkonnas kõikke 100% aru ei saa siis jäi vähe arusaamatuks .
Kas selles arvamuses on mingi loogika ka sees ?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.08.11 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Olen asja uurinud ja välja on käidud seeline varjant, et õlisurve väljasuretamise hetkel liiga suur ning hüdrotõukurid suruvad klapid lahti. Kuna jutt
oli soomekeelne ja selles valdkonnas kõikke 100% aru ei saa siis jäi vähe arusaamatuks .
Kas selles arvamuses on mingi loogika ka sees ? |
Teinekord kui tõukurid mootori remondi aeg on väljas olnud siis on seda jama küll, et algul hoiab klappe lahti ja survet pole. A kui nad nuka ja klapi
vahel on siis sinna ei saa liigapalju õli sisse minna ju. Ma pigem usuks, et rikkis või umbes hüdrotõukur teeb sihukest jama kui liigakõrge õlirõhk.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 05.08.11 17:39
|
|
|
Mootorivahetusest on juba üle aasta möödas .
Aga ikkagi, kas keegi saab kinnitada seda õlisurve juttu või siis ümber lükata ?
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 15.09.11 17:30
|
|
|
No-nii, auto tänase päeva seisuga taas korras . Paraku pean oma sõnu sõõma ja tunnistama, et viga oli siiski elektrooniline . Väikestviisi
varisurmas oli vändaandur mis töötas vaid siis kui talle temperatuur sobiv oli.
Tänud Tartsile, et masinavärk omal jalal jälle majaette seisma sai minna 
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 17.09.11 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
No-nii, auto tänase päeva seisuga taas korras . Paraku pean oma sõnu sõõma ja tunnistama, et viga oli siiski elektrooniline . Väikestviisi
varisurmas oli vändaandur mis töötas vaid siis kui talle temperatuur sobiv oli.
Tänud Tartsile, et masinavärk omal jalal jälle majaette seisma sai minna
|
Kohe võiksid minult küsida milles viga on, esimest postitust lugedes oli selge et G4 andur tuksis.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 17.01.12 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
No-nii, auto tänase päeva seisuga taas korras . Paraku pean oma sõnu sõõma ja tunnistama, et viga oli siiski elektrooniline . Väikestviisi
varisurmas oli vändaandur mis töötas vaid siis kui talle temperatuur sobiv oli.
Tänud Tartsile, et masinavärk omal jalal jälle majaette seisma sai minna
|
Kohe võiksid minult küsida milles viga on, esimest postitust lugedes oli selge et G4 andur tuksis. | Ei hakka uut teemat tegema ja
probleemiks siis see et kui hommikul käivitada külmast siis korraks käivitub ja sureb välja ja peale seda ikka päris palju käiamist ja kui käima läheb
siis jube bensiini hais taga. Kas võib olla mootori temp andur õhtul omadega. Arvutit olen järgi toppinud ja kui olen käivitanud siis seejärel näitas
vända kiirus andur(mootor seisis) ja temp andur ja sisselaske temp andur. Süüde oli sees ja kustutasin vead ning auto käivitus poolest pöördest kui
starter andsin. Käisin täna karaasis ja puhastasin vända anduri pistiku õlist( Must pistik) ja selle juures olev valge pistik mis olid õli täis.
Kuskohas asub mootori temp andur. Autoks V8 3,6 89a
Adolf Hitler!
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 17.01.12 20:44
|
|
|
Temp andur on parema kaane küljes , taga otsas . Kui ma õieti mäletan siis pidin ka jagaja eemalma selleks, et ligi pääseda.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 17.01.12 20:58
|
|
|
Siis ma täna isegi käperdasin seda ja pistik oli seest oksudeerunud, puhastasin ära ja pistsin tagasi. Jagajat ei pea maha võtma, saab ligi kui õhu
kopsik maha muterdada. Ootan hommikuni, siis näha kas käivitub. Ja vaatan käivitamise ajal aku pinget. Vb aku õhtul.
Adolf Hitler!
|
|
|
|