Lehekülgi: 1 2 |
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 06.08.11 11:37
|
|
|
Kliima pole nii kerge asi, et pane külge, romulas maksad end lolliks, kui tahad kõiki juppe. Tark oleks doonorauto võtta ning terve armatuurialune
juhtmestik ümber visata, pluss veel siis kõik radikad, voolikud, kompressorid jne paigaldada. Suur töö on, aega ja kannatust peab koguma, aga tehtav.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 06.08.11 15:43
|
|
|
Eks tuleva kuu sisse on mahutatud nn kappremont, ühesõnaga kisub kõik laiali ja vahetab kõik võimalikud probleemi allikad ära
Eks ta odav lõbu just ei tule aga samas saab masina lõplikult korda ja võib sõitu nautida.
Samuti välimusega tuleb kah tegeleda, sest kui varem kõik vidinad kokku ära osta on hiljem vaid tegemise rõõm jäänud.
Kiskusin ka välimised alumised iluliistud ära kuna need olid eelmise tarkpea poolt lausa kipsikruvidega kinni lastud ja ega nad ka kõige paremas
seisus enam paraku polnud aga kuna alvadi pakub neid alumisi liiste siis arvan, et tellin sealt uued ja saab ka sellega ühelepoole.
Toonklaasi tahaks samuti panna, kuid ennem siiski esimene piduriketas uus (olemas juba), käsipidur uuesti pidama saada ning co kuidagi pisemaks saada, et ees olevast ülevaatusest läbi tiksuks,
sest muid probe nagu ei ole.
Samuti pakkus ka huvi led pirnikeste toppimine salongi tuledesse aga eks näis mida aeg toob.
Toonorauto on arvatavasti leitud kuna tuttaval seisab pmst 3 audit 2x 100 1x a6 c4 keredega ning ma usun, et saan suhteliselt soodsa hinnaga sealt
siis ümber istutatud.
Samuti ei saa ma autotelefoni tööle.
Olemas ta on algusest peale aga millegipärast voolu taha ei võta aga usun, et pigem on tagant mõni juhe lahti aga samuti pole viitsinud nii ametlikult
asjale pühenduda, et lahti kisuks
Kroomi kohta teagi mida öelda lihtsalt ma ühel samasugusel valgel 100-jal nägin neid ja ikka tõsiselt kena oli muidugi velg oli samuti eriti uhke all
aga noh eks näis kui kuskilt soodsalt näppu satub siis miks mitte aga kilplase kombel idiootseid hindu ma ei pleki
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 09.08.11 14:47
|
|
|
Väga huvitav katse sai sooritatud.
Ühesõnaga väga paljud väitsid, et kodukandi olerexi tanklast saab solgitud [roppus].
No nii sõitsin paagi suht kuivaks ja lasin ülbelt 75l bena statoilist sisse ja võta näpust auto ei suitse ei aja mingit imelikku vingu laadset
pasahaisu välja nagu ta mul koguaeg teinud oli.
Järeldus siis lihtne ja ka tõestatud, et olerexist ei tasu tankida vanema masinaga
Peres ka teine auto mis on 2007. a mudel ja tangib järjepidevalt olerexist samas sellele masinale mõju suurt midagi kuna mootor nii uus ja tihkem kui
vast mu audil, kuid siiski kahtlane, et 1 ja sama kütus 95 aga tulemus absoluutselt silmaga märgatav.
Samuti sai nüüd otsustatud, et tuleval kuul siis teeb kerge kappremondi ära ning saab ka siis auto mootori tuksuma nii nagu ta peaks tiksuma
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.08.11 15:00
|
|
|
Kus sul see autotelefon asub ja milline on?
|
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 09.08.11 15:15
|
|
|
Asub ta automakist paremalpool.
Selline näeb ta välja (pilt netist võetud kuna ei viitsinud ise garaazi pildistama ronida)
Homme või siis hiljem võin ta autos olevana siia lisada pildi näol.
EDIT: Pilt nüüd autost võetuna.
Autotelefon.
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 13.08.11 17:21
|
|
|
Sai siis paar pilti samuti tehtud vahelduseks autost.
Teiselt pildilt on selgelt näha et 1 tagumine alumine ukseliist on ära jalutanud+ eest iluvõre pisem osa samuti kuidagi kuhugi ära otsustanud minna
O_o
(Pildid udused kuna kasutasin telefoni [roppus] kaamerat).
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 14.08.11 12:35
|
|
|
Sellel isepandud püsikas? Või mis junn see vasakul tagaklaasisoojenduse
nupu juures on.
|
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 14.08.11 14:57
|
|
|
See üldse eriline nupuke irw kaotab voolu jms tagant ära kui üles lükata.
Uut makki taha plugisin siis oli mõtlesin et no mida makk läbi või mis jama on k...t voolu ei tule taha jne..
Vaatasin kaitsmed jms läbi ja siis vaatan eem mida see nupp teeb ja nagu
naksti vool oli tagasi.
Seda nuppu ei tasu üldse puutuda siis lähvad makil seaded kah paigast ära.. kõik raadiokanalid+ bassi seadistused kohe 0-is
Selle kaotan sealt mingiaeg ära kui salongi kallale totaalselt asun.
Avastasin, et ka nende nuppude taga olevad pirnid kõik süsimustad ja lausa selle valgusvihku edasi kandva punase aluse ära sulatanud. Väga
kahtlane.
Sellegipoolest oskab keegi öelda miks siis autotelefon voolu taha ei korja?
Täna vaatasin nagu kõik juhtmed mis vaja on ilusti olemas,ühendatud kh...
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 15.08.11 20:31
|
|
|
No nii lähipäevil tellin hammasrihma,pinguti,veepumba,esiketas ja taguketaspiduriklotsid uued ära.
Ning nahksisu osas leidsin kah vist endale pakkumise eks näis kuidas teisele mu hinnapakkumine istub ja siis tuleb lihtsalt vabat aega kuskilt leida
ja tallinna järele minna
Nahksisu pakkumise sain küll musta ja tavalise aga mida ma ikka praalin pole neid s...agi valida enam või noh jh kui mingi haiglasliku hinna paneksin
siis usun, et mõni kisuks spets minujaoks siis välja aga jääb ära
Avastasin ka, et sellel nahksisul 2x istmesoojendused.
Oskab keegi öelda kas endale istmesoojenduste paika panemine on väga raske protsess?
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 16.08.11 15:45
|
|
|
Viska mõni pilt sisust ka, isegi kui praegu on kalts, siis pärast on hea võrrelda. Või said juba nahktoa ära paigaldatud?
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 16.08.11 20:36
|
|
|
Nahale lippan alles järele uue kuu alguse poole tallinnasse
Aga eks ma ikka lisan pildid, kui aeg käes
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 17.08.11 21:14
|
|
|
Oh jah läheb hästi.
Suutsin tööl auto võtme puldi ära põrutada.
Lõpp seis oli siis selline, et puldist auto uksed enam ei avane, võtmest keerad hakkab signa lõugama... käima loogish ju panna end siis ei lase.
Tänu heale töökaaslasele sai kodus ära käidud ja teine võti toodud ning asi vask.
Vb oskab keegi öelda kus autopulte ntx uusi tehakse ning mis hinnaga?
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 06.09.11 17:45
|
|
|
Sai siis jubinad ära ostetud ning lähiajal siis lõpuks ehk leiab aega neid külge sepistada
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 06.09.11 19:47
|
|
|
Palju hammasrihma vahetusega seotud jupid (rihm, pinguti, veepump) kokku maksma lähevad? Mul põhimõtteliselt oleks ka aeg vahetada need, sest
hammasrihm väidetavalt on vahetatud vist u. 55 000 km tagasi (esimene omanik Eestis olevat kohe alguses vahetanud, ja ta sõitis 15 000 km, ma olen
sõitnud 40 000 km), veepump peaks olema originaal. Autol läbisõitu kokku u. 250 000. Eks neid arvamusi olen kuulnud erinevaid, üldiselt *vist* sellel
mootoril (mul AAR) ei tohiks klapid-kolvid kokku saada hammasrihma purunemisel. (?) Piduriklotside vahetust mainisid ka, kas ainult klotsid või on ka
kettad kulunud?
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 07.09.11 01:17
|
|
|
Üks ketas on kõver ning see on olemas.
Tagumised klotsid on heas seisus aga esimesed olid eriti läbi omadega ning kogu see krempel läks 120 euri.
Veepump
Pingutusrullik
Rihm
Klotsid
Ning veepumpa soovitatakse koos rihmaga jms vahetada sõltumatta kas ta orig osa või mitte.
Ise vahetan kogu kupatuse ära kuna eelmisest omanikust ei tea absoluutselt millal või kas üldse rihma vahetatud on sest kui juba kõik filtrid jms olid
nii läbi omadega siis ei imestaks, et ka selleni pole jõutud.
Kuna eks ikka tuleb välja see, et mõnele ei tasu masinat kätte anda. Ps. Pean silmas just eelmist omanikku.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.09.11 04:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Westcoast
Üks ketas on kõver ning see on olemas.
Tagumised klotsid on heas seisus aga esimesed olid eriti läbi omadega ning kogu see krempel läks 120 euri.
Veepump
Pingutusrullik
Rihm
Klotsid
Ning veepumpa soovitatakse koos rihmaga jms vahetada sõltumatta kas ta orig osa või mitte.
Ise vahetan kogu kupatuse ära kuna eelmisest omanikust ei tea absoluutselt millal või kas üldse rihma vahetatud on sest kui juba kõik filtrid jms olid
nii läbi omadega siis ei imestaks, et ka selleni pole jõutud.
Kuna eks ikka tuleb välja see, et mõnele ei tasu masinat kätte anda. Ps. Pean silmas just eelmist omanikku. |
ok. Seda mõtlesngi jah, et kuna veepump arvatavasti originaal mul mul, siis peaks kindlasti vahetama. Kas aga ühte piduriketast eraldi on hea vahetada
või vahetatakse äkki paarina neid tavaliselt?
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 07.09.11 14:02
|
|
|
Vahet suht pole aga kuna komplektina müüakse siis vast mõtekas mõlemad ära vahetada.
Pealegi ketta osas panin siiski kiskus metsa poole kipub ikka nii olema, et 1 ja ainus rattalaager on kutu.
Loomulikult klotsid vahetan siiski ära kuna pidurdades kisub rooli võbisema.
Ja vasaku amordi padi on omadega samuti läbi kuna võtab vedru nn liikvele kui veidi kangutada samas tegelt peaks ilusti paigal seisma nagu kõik teised
olid.
Mootoripadjad tuleb ilmselt samuti uued panna kuna eks sellepärast ta 1 ja sama kohapealt seda summutajat ära murrabki.
Lisaks keevitasin siis täna sumpsi lõpuks kah korralikult ära ning auto taas vaikne ning pingutasin keskmise klambri ära.
Teiseks sain keskpaneeli nupukeste taguse valgustuse taas särama ehk siis uued pirnid+ voolu ei tulnud pesadesse kuna juhe oli lihtsalt lahti ning sai
ka see siis paika pandud uuesti ja nüüd juba korralikult kinnitatud.
Mõnipäev siis hammasrihma+ klotside vahetuse ette võtma.
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 20.09.11 15:05
|
|
|
Täna sai siis hommikul kella 4-ja paiku oma auto rehvist ilma jääda ehk siis rehv lõhkes ning vähe veel sellest, et rehvist midagi suurt järel polnud
lagunes ka tungraud laiali ja auto oli praktiliselt mööda maad.
Hea oli et üks tuttav suvatses vastu tulla korraliku tungiga ja sain õnneks rehvi siiski 35min ootamise järel vahetatud.
Nüüd siis peale tööd ostsin uue rehvi+ korraliku tungi.
Rehvi võtsin kasutatud versiooni ja sain täiesti korraliku mustriga 15 euri eest+ tasakaalustamine ja alla panek hinnas.
Tungraua eest käisin Sekk autokaupades välja 52 euri ja sain vast korraliku õliga töötava ning palju mugavama ja muidugi eks ta ole ka veits suurem
sellest vanast 15 eurisest närakast millega sai autot kergitatud kõigest 5x .
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 05.10.11 12:51
|
|
|
No nii vahepeal on olnud tohutult kiired ajad ja polegi suurt aega olnud autoga tegeleda.
Isegi rihm siiani vahetamatta ning juba täna täiustasin siis uute osade listi ning nüüdseks peaks kõik vajalik olemas olema, et auto korda saada.
Need jupid paigaldatud saavad siis veel teha mootori tihenditele kerge uuenduskuur ning auto 100% tips tops mootori kohapealt
Kerge pildike kah enne külge pistmist.
Kogu krempli maksumus 239,7 eurot.
Pilt!
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 07.10.11 13:28
|
|
|
Oh jah sai siis käidud ülevaatusel ja nagu arvata oli see risu sealt läbi ei tiksunud.
Kuna kergelt tohutult suur on co 12,76% ning see kogu krempli ära rikkuski:S aga mis seal ikka ilmselt ma ei hakka oma ajusi enam selle risuga
ke....magi kuna pritspea teema on juba kole kallis.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 07.10.11 13:48
|
|
|
Käi siis pädeva diagnistiku juurest läbi, kes neid mootoreid jagab ja asi vask. Pole mõtet niikiirelt autot maha kanda.
Viljandis Särg AA OÜ teeb sul kindlasti vea kindlaks ja siis otsusta, kas tasub remontida või ei.
Teine võimalus on sinna muu mootor vahele istutada, kuid kas selline ehitamine tasub ennast ära??
Selle mootoripuhul on vea kindlakstegemise maksumus ca 20-60eur. Oleneb ajast ning kergemad reguleerimised on hinna sees, kuid kui midagi vahetama
peab, siis muidugi lisandub sinna nii mõndagi juurde.
Särg AA OÜ
Telefon:
+372 433 8148, +372 5803 8260
Faks:
+372 433 8148
Aadress:
Tallinna 58, Viljandi, Viljandimaa, Eesti
E-mail:
albertsarg@hot.ee
Lahtioleku ajad:
E-R 08:00 - 18:00
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 16.10.11 19:41
|
|
|
Kindlasti käi seal ära, mul oli eelmisel aastal CO u. 20x üle normi ja peale Särje juures käimist oli vähemalt 2x lubatud numbrist väiksem.
|
|
|
Westcoast
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Allroad 4,2 V8
|
postitati 23.10.11 13:00
|
|
|
Auto müüdud.
Mõni admin võiks palun teema ära kustutada
Aitähh!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |