Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe 1.9TDI 66kW - 1989 - Ardo (Vastuseid: 87 | Vaatamisi: 16346)
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.08.11 22:28 Tsiteeri


Selle b4 kastiga mis doonormasinal on saaks pöörded sinna mainitud 2200-2300 vahemikku, seepärast ma pakkusingi üldse 01E-d, näiteks 6k 2.5TDI alt, sellega saaks 90-ga pöörded alla 2000. Muidugi sellejaoks pead käiguhoovastiku kindlasti ümber tegema, võimalik et ka mõne teise pudina.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 03.08.11 05:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Mul hetkel 90km/h on 2800rpm.



whaaaat :o Mul on bensukal ka madalamad pöörded ja kui bensukaga samade pööretega sõita siis teeb juba liiga kõva lärmi. Ei kujuta ettegi kuda see diisel siis veel lärmata võib :D

Miks sa kohe diisli kasti alla ei pannud kui terve doonor auto olemas oli? Kui õige kastiga 90 km/h peal pöörded 2000 rpm või alla saad siis võib ikka päris ökoks minna, kui ta sul praegu juba ainult kergelt limpsib :)


Tuli välja et diisli otsas oligi bensuka kast. Mingiaeg lasen töökaaslasel oma C4 6k manuaaliga kanali peale sõita ja siis saab võrrelda kasti kinnitusi jne.

Aga lärmab jubedalt, nagu oleks mootor selja taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 03.08.11 05:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Mul hetkel 90km/h on 2800rpm.



whaaaat :o Mul on bensukal ka madalamad pöörded ja kui bensukaga samade pööretega sõita siis teeb juba liiga kõva lärmi. Ei kujuta ettegi kuda see diisel siis veel lärmata võib :D

Miks sa kohe diisli kasti alla ei pannud kui terve doonor auto olemas oli? Kui õige kastiga 90 km/h peal pöörded 2000 rpm või alla saad siis võib ikka päris ökoks minna, kui ta sul praegu juba ainult kergelt limpsib :)


Tuli välja et diisli otsas oligi bensuka kast. Mingiaeg lasen töökaaslasel oma C4 6k manuaaliga kanali peale sõita ja siis saab võrrelda kasti kinnitusi jne.

Aga lärmab jubedalt, nagu oleks mootor selja taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 04.08.11 21:28 Tsiteeri


Hmm, minul on mõistus otsas. Sõitsin täna ühe 66kW A4jaga. Minu omal pole absoluutselt mingit teravust ega kiirendust.
Kas on süütes asi kui auto lagiseb, läheb keema kui kõrgetel pööretel sõita, teravust pole. Tundub et tuleb kuhugi targemate meeste kätte see asi viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 05.08.11 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Hmm, minul on mõistus otsas. Sõitsin täna ühe 66kW A4jaga. Minu omal pole absoluutselt mingit teravust ega kiirendust.
Kas on süütes asi kui auto lagiseb, läheb keema kui kõrgetel pööretel sõita, teravust pole. Tundub et tuleb kuhugi targemate meeste kätte see asi viia.


Varajane süütenurk paneb ehk lagisema.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.08.11 06:49 Tsiteeri


Hilisemaga jälle käib pehmemalt, kuid käivitub raskemini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 05.08.11 07:39 Tsiteeri


Mul on siiamaani olnud diiselmootorite hingeeluga ainult teoreetilised kogemused ja olen koguaeg arvanud et nendel mootoritel polegi süüteküünlaid ega siis ka süütenurka, mida varajaseks/hiliseks keerata, teadsin et on ainult mingisugune eelsüüteküünla süsteem kävitamise abistamiseks.
Või teeb see "eelsüüteküünal" siis ka mootori töötamise ajal kuidagi tööd?
Küsin seda kõike lihtsalt selleks, et end natuke harida. :)


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaimokas
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.08
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 05.08.11 07:45 Tsiteeri


Diislil tähendab süütenurga muutmine seda, et kunas pihustatakse kütus mootorisse. Eelsüüte küünlad on jah abiks käivitumisel, muul ajal ei tohix naad midagi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
henzzz
huviline



Registreerunud 25.07.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.11 13:25 Tsiteeri


Pean siis ära mainima, et mina olin see kes selle esimese coupe diisliks tegi, http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=549939&rhash=0250
Ja kui nüüd teemat lugesin ja tegelt rääkisin ka telefonis, siis ka minu coupe kuumeneb maanteel üle aga linnas probleeme pole ja ise arvan et coupe stange ei lase õhku läbi samamoodi kui b4 oma, veepump uus ja ventikas töötab ilusti aga peale tartut kui on mäest ülesalla siis pidi kasutama salongi ventikat lisaks sooja õhku puhuvana, et saaks sõidud sõidetud, minul kiirendus hea aga ajab musta ja diisli kast all ja pöörded ka madalal. Minu coupe kahjuks seisnud juba 2a kuna pole vaja läinud ja talveks teigin omale sama asja, b4 avant quatro ja algselt siis 2,0 doch ja nüüd 1,9 tdi 66kw aga see auto palju raskem ja ka palju jõuetum ning kütust võtab palju ja maanteel pöörded vist 3500:D aga linnas on lahe ja ootab järgmist talve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.08.11 21:00 Tsiteeri


Teisipäeval kell 16.00 selgub siis kas on süütes asi v mitte. Stanges asi olla ei saa kuna võrdlesin B4 stangega Coupe oma ja erinevus on suht null. Ning 2.8 motodel on ju sama radikas, ning saab jahutatud. Arvan ikkagi et asi süütes. Moto lagiseb, laksatab kohe käima, minekut ei ole, kõik viitab süütele.

Eile öösel sai Coupe terves põhja ulatuses pigimati, ning mürasummutusmati. Korra tuleb veel armatuur maha kiskuda ja selle alla ka matti toppida, hetkel juba kannatab vaikselt muusikat kuulata ja müra tuleb suht minimaalselt salongi. Veel sai külge modida Audi A6 C5 laevalgusti millele lisasin Coupe katuseluugi lüliti, ning taha läks B5 Passati valgusti. Ja ühtaegu sai valmis tehtud ka must lagi.

Krdi lahe on diisliga sõita:P, peale Tartus käiku olen sõitnud 400km ning üle kolmveerandi paagi on alles veel kütet:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 14.08.11 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Jyrisoo chipib 66`se ära ja ongi 85kw. :)

Hetkel on Ardo'l vast lihtsalt soov pärast 2.8Q A/T-d pisut ökotada. Küll see läheb üle. Tean oma kogemustest. :P


Sul oli õigus Black:P, nüüd jälle V6 Quattro roolis, aga seekord manuaal. Ja nende kahe päevaga mis mul see Q on olnud, vannun, et ei osta elusees automaat Quattrot enam. Poole lahedam on manuaaliga poognaid teha:D.

Juhul kui kunagi peaks mingit diislit vaatama, siis vähemalt 132kW ja raudselt Quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.08.11 07:16 Tsiteeri


Coupe jäi paralleelselt alles või võib arhiivi tõsta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 15.08.11 15:03 Tsiteeri


Ma arvan et võid ära liigutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]