NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.11 08:23
|
|
|
B5-sse kliima järelpaigaldus?
Tere. Küsimus selline kas ja kui keeruline on b5 panna sisse kliima, kui seda eelnevalt pole.
Kuna õhutorude klapid on kkiimavariandil juba mootorite abil reguleeritavad, siis kas peab vahetama välja kogu torustiku, või piisab mootorite
lisamisest.
Samuti oleks siinkohal väga abiks kliimaploki pistikute pinout.
Võibolla on keegi juba sellise asja kallal vaeva näinud, oleks väga tore kuulda, lugeda.
Tänud ette.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 26.06.11 08:48
|
|
|
Praegu on sul konditsioneer või pole seda ka?
Üldiselt on odavam ja lihtsam kliimaga auto osta. Ei ole seda vaeva väärt.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.11 08:58
|
|
|
ei ole konti ka praegu, on mehaanilised kettad
aga uus facelift keskkonsool koos nuppudega on juba küljes
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 26.06.11 09:25
|
|
|
Siis on sul veel vaja kliima pumpa ja radikat jne jne. Hea hunnik juhtmeid vedada sest sealt kliimaplokist käib päris palju asju läbi...Peast nüüd ei
tea, esipaneel peaks sama äkki olema aga seal üht teist on erinev ka. Kui terve komplekti saad kuskilt siis vb lihtsam
Ei ütle, et võimatu...aga kas sel mõtet enam on.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.11 09:58
|
|
|
Muidugi tehtav! B4 ja A4 sama komplektiga ja kui ma ei eksi, siis kasutaja aivo82 tegeleb sama teemaga B4 kallal(küll tal
varem oli kont).
Samas on tal kogemus ka Golf II-l kondi lisamisega ja tasub uurida.
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 26.06.11 13:35
|
|
|
Lihtsam on auto maha müüa ja kliimaga isend asemele osta, kõik on võimalik, aga kas on mõtet, sest kogu see kompott võib päris kalliks minna sul.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.11 19:03
|
|
|
tänud.
kõige lihtsam oleks muidugi ära müüa ja uus muretseda.
Kuid sama välimuse saamiseks kuluks taas tükk aega ja ka palju rahakotte.
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 26.06.11 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
Lihtsam on auto maha müüa ja kliimaga isend asemele osta, kõik on võimalik, aga kas on mõtet, sest kogu see kompott võib päris kalliks minna sul.
|
See on väga mõtlematu soovitus Äkki on sel autol sentimentaalne väärtus
mis ajendab paljusid autoomanike igasuguseid kulukaid "lollusi" enda vanale masinale tegema.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 26.06.11 21:57
|
|
|
Mina räägin lihtsalt omast kogemusest. Olen selle krdi A4 peale prakselt kolmveerand auto hinda ladunud ja ikka on veel hunnik asju puudu. Lõin käega
ja müün maha. Kui vaadata nende hindu siis see summa mis juurde panin oleks juba loomu poolest ilusa ja kõikide lisadega masina saanud.
Lihtsalt soe soovitus sulle, mille peale mõelda.
Aga no huvi on, miks mite. Facelifti ploki pinouti saan sulle sebida. Kui see sind edasi aitab.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.06.11 22:46
|
|
|
Ma teeks selle ära ainult siis, kui saaks ise käsipidi kallal olla. Tundub lihtsalt liiga põnev, et sellepärast hakata autot vahetama.
Muidu Tallinnas näiteks Eints teeks selle töö ära, kuid kindlasti on teisigi.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.11 04:12
|
|
|
..just.
oleks nagu huvitav, ning palju nokitsemist ning ka nagu üleskutse, kas saab hakkama.
Samas pistan vist müügikuulutuse ka üles, minetea 
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 27.06.11 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
Lihtsam on auto maha müüa ja kliimaga isend asemele osta, kõik on võimalik, aga kas on mõtet, sest kogu see kompott võib päris kalliks minna sul.
|
See on väga mõtlematu soovitus Äkki on sel autol sentimentaalne väärtus
mis ajendab paljusid autoomanike igasuguseid kulukaid "lollusi" enda vanale masinale tegema. |
Sentimentaalne väärtus sentimentaalseks väärtuseks, rahal on ka mingi väärtus, matta kliima pärast samasuur summa nagu auto maksab(b5 turuhinnad on
juba väga madalad), selleasemel et ajaga kaasa minna ja mingi uuem auto(audi) osta.
No eks mees ise teab mis mees teeb.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 27.06.11 08:51
|
|
|
Mina väga pooldan ettevõtmist. las inimesed tegutsevad, kui kellegi postituse sisu enamat ei sisalda, et osta uus auto, siis ma arvan, et pole mõttet
seda öelda, ei aita kuigi palju.
Selline ettevõtmine tasub end siis ära, kui saad varuosade auto tervikuna, ise krutid sealt jupid küljest, ise paigaldad oma autole need ja ülejäänud
uuesti turgu. Jupihaaval kardan et lähebasi keeruliseks ja ka kalliks. Tegemist ikka keeruka ja detailiderohkem ettevõtmisega ja on hea näha ja võtta
ise doorikult. Eraldi ostes võib nii mõnigi väike asi puudu jääda ja peavalu tekitada.
Teemaalgataja peab nüüd hjärele mõtlema, et kas ta viitsib umbes nädal aega möllata autoga ja erivärvilistest juhtmetest und ka näha. Kindlasti peab
ka jootekolb olema kõrval ja varuma termorüüzi . Aga kui oled vend kes näpu vahel juhtmedkokku keerab ja isoleer peale, siis ei tasu tööd ette võtta.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.06.11 11:20
|
|
|
Kas ma olen pime või ei ole asjal hinda? Aga iseenesest ma soovitaks ka ikka ise aretama hakata, kui muus osas masinaga rahul, siis ega miski ei ole
ületamatu
Ja kui keegi tuleb siia ütlema, et ei ole mõistlik sellist liigutust teha, siis vaadake peeglisse, audi ei ole ka mõistlik auto enamasti, mõistusega
ostetakse toyota või nissan, audi ostetakse ikka südame järgi
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 27.06.11 14:26
|
|
|
Kas sa selle pärast müüd, et siin keegi ütles, et müü?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.06.11 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Kas sa selle pärast müüd, et siin keegi ütles, et müü? |
..., aga ilmateade lubas juba nädala teiseks pooleks väga kuuma ilma 
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 27.06.11 17:01
|
|
|
Kuna auto nelikveoliseks ehitamine on veel mottetum, kui kliima peale ehitamine, siis on myyk igati moistlik. Suveks vajalik kliima ja talveks vajalik
nelivedu Auto myyki ja asi mutt. Turul saada kyll kliimaga 2.8 quattro A4
masinaid.
|
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 04.07.11 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Muidugi tehtav! B4 ja A4 sama komplektiga ja kui ma ei eksi, siis kasutaja aivo82 tegeleb sama teemaga B4 kallal(küll tal
varem oli kont).
Samas on tal kogemus ka Golf II-l kondi lisamisega ja tasub uurida. |
Juhuks kui kellelgi peaks veel selline mõte tekkima siis panen ka oma arvamuse siia. Kui varem konti ka peal ei ole olnud, siis on tõesti lihtsam
autot vahetada kuna audil on see järelpaigaldus üsna niru. Isegi kondiga masinale kliima aretamine on üsna suur töö.
Golf 2 peale paigaldamist lihtsustas see, et autole läks teine mootor peale kus pump juba küljes oli. Audi kohta ei oska selles osas kommenteerida aga
volkaril on kliima pumbaga mootoril teistmoodi rihmad, teistmoodi rihmapingutus ja geneka kronstein, kui tahad kliimat peale panna siis tuleb enamus
rihmarattaid ja kronsteine ära vahetada. Lisaks on vaja kerele teha kliimatorude sisseminekuks ava ja ilma mootorit maha võtmata on seda õiges mõõdus
päris nigel teha kuna ruumi mingi puuri freesi või muu lõikuriga ligipääsemiseks ei ole.
A4 salongijuhtmestik on tehasest kõik ühte kimpu isoleeritud, ühised toited ja massid hargnevad kokkupressitud pundardest, mitte ei ole kaitsmeplokist
eraldi lõpuni veetud. Ühes kimbus on ka kaitsmeplokist kapoti alla minevad juhtmed, niiet kliima andurite jms juhtmeid sealt eraldada oleks liiga suur
töö. Kõige lihtsam variant oleks saada salongi ja mootori ruumi juhtmestik ning pump ja kõik muu kapotialune majandus sama mootoriga doonori pealt.
Kogu vajalik kraam peaks jääma hinnaklassi 400-500 EUR + oma vaev, higi, veri, valu ja pisarad Iseasi kust kogu kompotti tervena leida kuna enamus lammareid toovad sisse kas inglasi või siis lõigatakse
lammutamise käigus kõik juhtmed läbi et asjad kiirelt kätte saada.
Põhimõtteliselt tuleb juhtmestiku vahetamiseks salong haljaks tõmmata ja võimalik et ka mootori ruumis päris palju asju eest ära koristada. Ehk siis
kokkuvõttes kui tegu on igapäevaautoga millega on pidevalt vaja liigelda, siis selline aretus ilmselt kõne alla ei tuleks kuna tegu on päris palju
aega ja närvi nõudva protsessiga.
|
|
|