Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 11.06.11 10:20
|
|
|
Audi 80 2,0E (müüdud) - 1992 - Wolf123
Tere kõigile klubikaaslastele.
Eelnevalt omasin Audi 100 c4 2,3E 98kw 1991a. isendit, aga hing ihkas Audi b4, kuna kergem, lollikindlam ja odavam ülal pidada. Samuti pöörasin
tähelepanu, et mootor peaks ikka seda kere ka liigutama, selleks sai valitud 2,0E 85kw, mis on sellele kerele täitsa paras ka ökonoomsuse suhtes.
Nagu ikka vanale autole kohaselt jätkub nokitsemist, kuid kõik pisivead, mis otseselt sõitmist ei sega.
Mootor:
2,0E 85kw
Veab väga jõuliselt seda kere edasi ja jalgu ei jää. Samas on kerge remontida ja odavam ülal pidada kui v6 mootorit ning ökonoomsem on ta ka. Kuna
enamjaolt linnasõit ja lühikesed otsad on minujaoks täpselt tasakaalus võimsus ja kütusekulu. Täpselt pole veel mõõtnud, kuid ca 10l/100km kohta saab
lühikeste otsadega hakkama.
Probleemiks siis see, et külmastpärast käivitades pöörded normaalsed 1200 juures, kuid kui natuke sõita hakkavad hüppama 700-1500 peale ja selline
tunne, et auto tahab välja surra, aga mootor annab viimasel hetkel gaasi juurde. Samuti esineb probleem, kui gaasipedaal sõiduajal lahti lasta, siis
hakkab kakkuma. Kui hoida jalaga ühtlaseid pöördeid ja sõita ühtlase gaasiga on probleem kadunud. Seega esineb see siis pmts ainult tühikäigul.
Sooviks targemate nõuandeid, mida vaadata ja proovida, kuna see uus mootor minu jaoks.
Samuti vurab ka radiaatori vent koguaeg, kui süüde sisse keerata. Ühendasin radiaatori vendi lülitusanduri lahti ja probleem kadus. Kas viga võib olla
vigases lülitusanduris? Samuti ei näita ka armatuuris normaalset temperatuuri, vaid tõuseb ainult natukene. ( Mootoriprobleemidest nüüdseks
jagu saanud )
Kere ja sisustus:
Kere on igati korralik ja sile, mida katab ilus tumeroheline värvus. Välimusele annab juurde ka toonklaas ja 15'' valuveljed, ning ka antitiib.
Sisu on tumesinine ja väga hästi hoitud, ilma lisadeta va. katuseluuk. Kõlareid on 4, kuid töötavad ainult armatuuris olevad ja muusikat teeb Pioneeri
mp3 makk. Samuti on veetud ka võimu juhtmed, kuid mitte väga hästi ära peidetud, see tuleb lähiajal ette võtta ja ka kõik liistud uuesti kinni panna,
mis on juhtmete tõttu lahti jäätud.
Ka sees on omad probleemid, nimelt temperatuurinäiduk ei näita suurt midagi, armatuuris olev valgus ei tööta ( kakun samuti lähipäevil lahti ja
vaatan, mis teha annab ) Tagumiste uste sees olevad originaal külarid ei tööta millegipärast, polsrid eemaldasin ja samuti lähipäevil mõõdan voolud
üle. ( Kõik probleemid lahendatud! )
Veermik:
Esisillas on mõlemal pool kõva kolks sees ja arvatavasti põhjustavad neid sarniirid, kuid ka see saab lähipäevil järgi uuritud. Amordid, pidurid jms.
on kõik väga heas töökorras ja üldiselt võib rahule jääda. ( Veermikuprobleemidest jagu saanud )
Peale auto pesu teen kindlasti ka pildid ja lisan siia ülesse, et ka teised saaksid näha ja oma arvamuse öelda, seniks ootan kõigilt häid nõuandeid,
kes on ise sarnaste probleemidega kokku puutunud Ilusat suve!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 11.06.11 11:04
|
|
|
Kui sedasi tühikäigul pöörded lainetavad, siis on ilmselt asi õhulugejas.
Aga igal juhul edu uue autoga.
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 14.06.11 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rempspoiss
Kui sedasi tühikäigul pöörded lainetavad, siis on ilmselt asi õhulugejas.
Aga igal juhul edu uue autoga. |
Sai tänu kasutajale alariii proovitud teist õhulugejat ja pole selle probleem, sest midagi paremaks ei läinud
Kelladeploki saan ka 20eur eest, kui paremat pakkumist ei tule.
Hetkeseisuga olen niikaugele jõudnud, et puhastasin ära kõik õhukanalid, klapid ja õhumõõtja ning kontrollisin relee nr 30 üle ja see oli väga ilus.
Avastasin muidugi ka seda, et õhufilter ja siis ka arvatavasti salongifilter tahavad lähiajal vahetust, kuid ostan siis, kui silda tegema hakkan.
Samuti eemaldasin ka tagumised polstrid ja seal ilusti kõik terve ja ka kõlarid olemas. Avastasin, et maki pistikusse ei tule tagumiste kõlarite
juhtmeotsi peale, seega tuleb need uuesti sinna vedada.
Kelladeplokk on b3 oma ja ei tööta nii nagu peab, sai proovitud sõbra b4 plokki ja kõik tuled ja asjad töötasid kenast, samuti ka bensiini ja
temperatuuri näiduk. Lähiajal ostan uue näidikuteploki ja siis peaks sellest probleemist lahti saama.
Samuti selle nädala jooksul üritan autol silla üle vaadata ja arvatavasti läheb esisillas suht kõik puksid vahetusse. Hiljem rohkem juttu ja pilte,
kui asi käsile võetud.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.11 20:56
|
|
|
Proovi tühikäigumootorit vahetada.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 17.06.11 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Proovi tühikäigumootorit vahetada. |
Arvatavasti selles see probleem esinebki või siis gaasiklapi asendi anduris.
Hetkel siis tegin väljamineku ja audi saab:
1. Uued sarniirid
2. Uued välimised rooliotsad
3. Uued stabika kondid
4. Uus radiaatori lülitusandur
5. Uus õhufilter
6. Uus salongifilter
7. Uued veovõlliotste kaitsekummid
Koguväärtusega 100-110eur.
Kuna autot ehitan endale ei hoia kuskilt kokku, nüüd aga otsin tühikäigumootorit. Kui kellegil ülearu, võib julgelt pakkuda koos hinnaga.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 17.06.11 16:47
|
|
|
Ma olen peaaegu 89% kindel, et pööretekõikumine ei ole seotud tühikäigumootoriga . Panustan samuti potensomeetrile .
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 17.06.11 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Ma olen peaaegu 89% kindel, et pööretekõikumine ei ole seotud tühikäigumootoriga . Panustan samuti potensomeetrile . |
Et siis tühikäigu asendiandurile, mis otse gaasiklappide all?
Täna sai vahetatud siis stabika kondid ja ventilaatori lülitusandur. Ning mootori õhufilter, kahjuks salongifilter ei klappinud ja homme vahetan ringi
ja võtan ka veovõlli kaitsekummid, vahetan ka rooliotsad ja sarniirid, siis peaks esisild vait jääma ja saan panustada mootori peale.
Esisilla kolks jäi kõvasti vaiksemaks, aga pole veel kadunud ja vent enam ei unda tühja
NB! Kõik kes on Viljandile lähedal ja on olemas gaasiklapi asendiandur ja tühikäigumootor andke teada, sest kui asi korda saab ostan kohapeal ära!
Tundub, et eelmine omanik üldse ei hoolitsenud auto eest Jahutusvedelikul on
ka jube hais küljes ja sügisel läheb punane vedelik sisse, enne mida puhastan kogu jahutussüsteem hoolikalt läbi.
18.06 Sai auto uued numbrimärgi alused ja ka salongiõhu filtri. Kuna raamiga filter maksis 20eur ostsin ilma raamida, mis on täpselt raami mõõdus ja
saab ilusti oma pessa sisse suruda tihkelt ( maksis ainult 6.70 )
Tühikäigumootorit sai ka proovitud ja probleem pole ikka selles, seega jääb üle ainult gaasiklapi asendiandur.
NB! Kõik kellel gaasiklapi asendiandurit pakkuda, võtke ühenust ( kaup peaks asuma Viljandi lähedal ja olema ka proovimisvõimalus )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Rix21
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi avant
|
postitati 18.06.11 18:45
|
|
|
Millal väljast ja seest pilte näha saab?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 18.06.11 19:20
|
|
|
Siis kui auto pestud nii seest kui väljast, mida ei juhtu ennem, kui veermik jms korras on
19.06 vahetasin paremalt poolt sarniiri, rooliotsa ning veovõlli kummi. Välimist veovõlli otsa enam sisse mingi nipiga ei saa ja auto hetkel seisab
aja puuduse taga.
20.06 Üritan sõbraga uuesti autokallale minna, kuna liiklusvahendit hädasti vaja. Saab siis paar head pauku vasaraga ja ehk hüppab üle splindi Siit ka nõuanne: üksinda tungraua peal on suht ulme veovõlli otsa või selle
kaitsekummi vahetada... Kui plaan seda kodus omade vahenditega teha, siis täitsa võimalik, aga üks paar abikäsi oleks suureks toeks.
Veovõlli kaitsekumm vahetatud. Tagasi sai tugeva löögiga, mille tulemusel suutsin nuudid ära rikkuda ja lõpuks pidi viiliga kaasa aitama ja tihkelt
nuutidesse tõmbama. Enne löömist soovitaks mingi polt sisse keerata ja sinna pihta lüüa.
Paremalt poolt vahetatud siis rooliots, stabikakont, sarniir. Kuid ikka mingisugune kolks sees. Võibolla põhjustavad seda stabika puksid.
Kui vasakult poolt ka sarniiri ja rooliotsa vahetatud saan, siis läheb sillaregulli, sest järsemalt keerates üks ratas viliseb järele ja sööb
parempoolse rehvi välisserva ( mõnuga ).
22.06.2011 Vahetatud esisillas sarniirid, rooliotsad, stabikakondid ja veovõlli parempoolne kaitsekumm ( vasak kannatab veel sõita ). Vaja veel sild
paika panna ja stabikavarda puksid ära vahetada, sest seal vahe sees ja esisillas ikka kolksub veel midagi ( eriti järsul pidurdamisel ).
Samuti sai proovitud ka teist gaasiklappi ja selle asendiandurit, kuid mootor ikka lainetab Enam ei oska peale lambda ja tempi anduri midagi süüdistada, kuigi tempi andurist mõõdan ca 20 kraadi juures selle
takistuse välja, mida vaja, soojema mootoripuhul pole veel jõudnud proovida.
Samuti sai auto ka uue näidikuteploki, millel läbisõit kahjuks suurem, kui vanadel.
24.06 Võtsin autol akuklemmi maha ja peale seda ei tööta enam kesklukk
Mootor ei tee mingit häält. Üle vaadatud kaitsmed ja proovitud kõiki lukke keerates, kuid pole mingit elumärki. Samuti mõõtsin üle ka
temperatuurianduri ja andmed klapivad autodata omaga, seega välistaks ka selle... Enam ei oska midagi ise teha ja auto reisib diagnostiku juurde, kui
silla ära tasakaalustan. Huvitav on ka see, et tööjuures proovisin Bosch ESI tronicut autole järgi panna. Kõik juhtmed ühendasin õieti ja vaatasin
veel mitu korda üle, aga ajusse sisse ei saanud ( ei leidnud ülesse ) Kas
keegi teab kohta, kust saab otse ajust diagnosti teha, sest võib olla, et keegi on diagnoosi juhtmetega midagi põnevat eelnevalt teinud.
25.06 Sai kesklukku uurima hakatud ja 12V tuleb kenasti peale. Järgmiseks kakkusin pumbal kaane maha ja seal ''plaadil'' Üks klemm kärssanud ja
tahab arvatavasti ülejootmist, millega tegelen õhtupoole ( asub kohe toiteklemmide kõrval ), samuti saan ka teist vaakummootorit proovida. Manuaalselt
imedes ja puhudes töötab kõik väga hästi ja isegi niiskust polnud pumba juures.
Lisan ka pildi vaakumpumba asukohast, siis ka teistele teadmiseks kellel sama probleem esineb, et asi väga lihtsa kohapeal ja pumba kättesaamiseks
kulub ainult paar minutit kui sedagi. Edu kõigile nokitsejatele!
Keskluku jama lahenes lahtivõttes ja kokkupannes ning juhtmeid liigutades. Nüüd toimib jälle kenasti. Võta kinni siis, kus viga võis esineda. Samuti
hakkas ka mootor paremini käima. Laseb tühikäigul pöörded ilusti 800 peale ja käib nagu kell, mitte mingit vibra. Gaasi andes aga ei taha koguaeg
piisavalt kiirelt pöördeid maha lasta. Üks hetk laseb teine hetk mitte. Esinend ka paar korda lainetamist, kuid ainult käivitades. Hiljem jääb kenasti
käima. Huvitav mis asi sellist pulli võib tekitada? Mõne pistiku või signaalijuhtme halb ühendus? Kui aega saan ja sillaga asi ühelpool, reisib auto
diagnostiku juurde, kui vaba aega leian selleks.
27.06 Sai autoga sillastendis käidud ja ise sild enam-vähem paika krutitud. Et rataste kaldeid paika saada tuleb minu autol mõlemad sarniirid
sissepoole tõmmata. Sain ka kokkujooksu paika, kuid peale tööd koju sõites on rool vasakule viltu, eelnevalt oli paremale ( kuigi rool oli lukus ja
äravõttes oli samuti ). Sild oli nii paigast ära, et selle paikasaamiseks kulus ca 1h. Mõnipäev, kui rohkem aega, siis ajan auto uuest sillatõstukile
ja vaatan selle roolivärgi uuesti üle. Hetkel siis midagi kriitilist pole ja rehvid keeramisel järgi ei kiunu ja kuskile poole auto ei kisu.
30.06 Sain auto sillaga ühelepoole. Vaatasin silla taas üle ja kuna mul ennem oli sild konkreetselt paigast ära, siis rataste kalde liigutamise jms.
tulemusena läks sillapink arvatavasti lolliks, kuna uuesti üle vaadates ei olnud sild kuigi hea ( vasakpoolse ratta kokkujooks konkreetselt paigast ).
Sai siis uuesti kõik paika sätitud ja nüüdseks on rool ilusti otse ja võib öelda, et sillajama sain kaelast ära. Enam pole mingit kolksu ka mitte (
enne stabika keskmiste pukside vahetust oli ikka kolks korralik ) Peale silla regulli vahetasin kohe seal samas tõstukipeal ka stabikakondid, mis
maksid 1.28 eur ( 2tk. ) ning nüüd sild kolinavaba. Isegi järsul pidurdamisel pole seda kolksu, mis varem esines Nii et Audi 80 b4 omanikud: Seda autot on võimalik kobinavabaks saada. Endal
läks selleks siis selline summa :
Sarniirid (x2) € 31,10
Rooliotsad (x2) € 20,50
Stabilisaatori kondid (x2) € 24,92
Stabilisaatori puksid (x2) € 1,28
Kokku: 77,8 eur
05.07 Sai käidud autoga heitgaasitestis, mis oli kahjuks negatiivne ja testija arvas, et tegu on vale süüteseadistusega. Kuna jagaja rootor ja -kaas
erilist midagi ei maksa lähevad ka need lähiajal vajhetusse koos küünaldega ning lasen süüte paika panna.
Tühikäigul:
970 pööret
CO 1.54 ( lubatud 0.50 )
HC 622 ( lubatud 100 )
Kiirenduskatse:
2900 pööret
CO 0.66 ( lubatud 0.30 )
HC 2320 ( lubatud 100 )
Lambda
0.987 tühikäigul
1.146 pööretel
lubatud 1000 +/- 0.030
06.07 Süüde üle vaadatud ja selgus, et oli 15 kraadi varajasem, kui peaks. See seletab ka väga suurt HC tulemust. Peab olema 2000 pöörde juures 6
kraadi, aga minul oli 21 kraadi, seega süütas kütte varem kui peaks ja see seletab näite. Nädalavahetusel võtan ette küünaldevahetuse ja vaatan üle
jagajakaane ning rootori. Kui jagajakaan kulunud läheb vahetusse koos rootoriga. Peale süüte paikapanekut läks tühikäik ühtlaselt 900 peale ja mootor
enam ei laineta nagu varem. Samuti soovitas diagnostik temperatuurianduri ära vahetada, kuna kui temp andur lahti ühendatud sai käis mootor paremini (
enne süüte paikapanekut ). Samuti proovin peale küünaldevahetust ka kasutaja QUATTRO nõuannet ühendada lahti tempi andur ja hoida 2000 pööret mõnda
aega, seejärel lasta tühikäigule ja anduri juhe tagasi ühendada ning lasen 3 minutit tühikäigul tuksuda.
08.07 Sõites autoga töölt lõunale oli kõik hea, aga kui tagasi sõitma hakkasin läks auto korraks käima ja suri välja. Kuna polnud aega tegeleda võtsin
teise auto, et õigeks ajaks tööle tagasi jõuda. Töölt tagasi tulles hakkasin asja lähemalt uurima ja proovisin uuesti käivitada, aga vedas ainult
ringi mootorit ja ei lubanud ka enam. Asi oli selge, tegu oli kütuse puudumisega. Võtsin tanklast 5l kütet, valasin sisse ja keerasin süüdet ja
samalajal kuulasin bensupumpa, mis ainult õrnalt mulises, lasin uuesti ja oli juba õigem hääl. Kolmandal korral andsin starterit ja auto käis nagu
kellavärk. Oli siis minulgi probleemiks kütusenäidiku ropp valetamine. Näitas, et paagis julgelt 12 liitrit, aga tegelt oli tühi. Kruttisin siis 5l
järgi endajaoks paika ja nüüd kui 5l sees seisab kütteseier poole punase ala peal. Nüüd siis tean, kui näiduk R peale kukub on minu paak tühi. Homme
lähen võtan 10l peale ja vaatan, kas kütusenäidik tõuseb esimese valge kriipsu peale nagu peab Kütusenäidiku seadistamine on imelihtne ja võtab ainult mõne minuti.
10.07 Nädalavahetusel võtsin sõbraga kätte ja vedasin autole tahaustesisse uued juhtmed ja nüüd töötavad ka tagumised kõlarid ja ka kõrgheli omad.
Samuti sai läbi keskkonsooli veetud juhtmed tagumistele ovaalidele, mis lähiajal ka sinna külge saavad. Ostsin juba teise aknalaua ära ( Tänud
kasutajale timz Viljandist ), kuhu teen ovaaliaugud ja keskele tulevikus ka 12 tollise freeair suppari ava. Enda korraliku aknalaua jätan alles, kui
peaks kunagi plaanid muutuma. Samuti sai taas kokku lapitud RCA kaabel, mis eelmise omaniku poolt millegipärast puruks oli lõigatud ja sellega mingit
omaalgatust tehtud. Ega siis ootama ei saanud jääda vaid tuli sisse panna 800w Alpine subwoofer koos 1200w MAC võimuga. Teeb väga mõnusat müdinat.
12.07 Alpine aeg sai otsa, kuna leitsin kompaktsema lahenduse. Kuna Alpine woofer ja Mac võim oli sõbra oma ja endal oli plaanis ka midagi soetada,
siis komistasin väga soodsa pakkumise otsa ja ostsin 2x 8 tollist SPL PRO 200w subwooferit ja 300w Pyramid võimu. Hinnaks kujunes vaid 30EUR ning
kaasa tulid veel RCA juhe ja toitejuhe ( endal oli olemas, nüüd ootab võimujuhe uut omanikku ) Kooslus on rahuldav võrreldes Alpinega ( mis oli väga
hea ). Selle rahaeest peaks mürtsuma küll. Nüüd vaja veel ainult ovaalid paika panna ( aknalaua plekile ilusti tikksaega augud sisse lõigata ja
aknalauale ja vastavad kohad sisse teha. Siis peaks muusikaga ühelepoole saama ja kokku tuleb sinna tagasihoidlikud 1220w (MAX) + tagumiste
originaalkõlarite summa.
13.07 Sai auto endale uue klapikambrikaanetihendi ja loomulikult sai selle käigus puhastatud ka klapikambrikaan ja selle all olev plastikkorpus.
Mõlemad olid üsna mustad, kuid nüüd säravad. Plastikkorpus on nagu uus. Samuti sai auto uue õli ja filtri. Lähiajal vaja vahetada roolilati
kaitsekumm, kuna see katki ja siis peaks autoga enam-vähem ühelepoole saama. Tulevikus läheb uus jagajakaan, rootor ja küünlad.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 11.08.11 18:59
|
|
|
Sai siis täna soetatud Pärnumaalt oma autole suvepapud:
Tsentreerimisrõngad küll puuduvad, aga selle töö pidid poldid ära tegema, nii rääkis pikkade kogemustega autoremondilikksep. Sai siis peale pandud
205/55 r16 rehvid, sest eelnevad 225/50 r16 olid täiesti siledad ja selline laius pidi laagritele ka käima hakkama.
12.08.2011
Vahetasin autol siis kõik 4 rehvi ja loomulikult sai töökäigus pandud ka uued ventiilid, et asi ikka kindlam oleks. 3e ratta vahetusega polnud mingit
probleemi, kuid tagumise vasakuga sai kõvasti vaeva nähtud, sest ühel poldil olid kandid maha keeratud ning töökäigus sai 2x17 padrun puruks keeratud,
1x16 padrun puruks keeratud ja samuti ka originaal veljevõti puruks keeratud
Pika tagumisepeale, kui poldil lõin ääred laiemaks sain uuesti korraliku 17 padruni otsa löödud ja siis kõva sikutamise peale tuli ka see viimane polt
lahti. Napilt jõudsin kõik veljed alla kerida, kodus riided vahetada ja Viljandi Audide kokkutulekule kiirustatud.
15.08.2011
Sai ennast lõpuks kokku võetud ja roolilati kaitsekumm ära vahetatud. Vana sai kätte kenasti puruks lõigates, kuid uue tagasipanekuga on tükk tegu.
Minul kulus selleks julgelt paar tundi, järgmisega saaks kiiremini hakkama. Kui kellegil plaanis see ette võtta, siis võiks endale terve õhtupooliku
varuda.
Tööd mis vajavad veel enne talve tegemist:
1.Jahutusvedeliku flants ( kuhu kinnituvad temperatuuriandurid )
2.Uus tosool ( punane longlife )
3.Uus pidurivedelik
Mõned pildid:
Kvaliteet pole just kiita.
26.08.2011
Selgus tõsiasi, et esisild sööb sisemisi rehviääri, seega kokkujooksu asemel millegipärast lahkujooks ( 15 tollistega seda muret polnud ). Sai siis
töökotta mindud ja asi üle vaadatud. Esisild on ideaalne ja loksuvaba, kuid tagasillapuksid otsa lõppenud ja arvatavasti tänu nendele polegi silda
päris paika saanud. Rool on otse peal ja rattad ei vilise kuskile poole keerates, aga sisemine äär suht kutu kohe. Kuna kõigil meil kiired ajad ja
tööd nii, et tapab, siis sain aja alles 01. Septembriks. Puksid juba olemas ( maksid 14 eur 2tk ning firmaks Topran ) ja töökoda lubas ka suure
soodustuse teha, kuna olin ise seal tööl. Loodan, et sellega minu mured lõppevad antud auto puhul ja saan normaalselt taas 16'' edasi veereda.
01.09.2011
Sai lasta tagasilla puksid vahetatud ja silda reguleerima hakates tuli välja, et parempoolse roolivarda puks on täiesti läbi ja tänu sellele pole ma
silda eelnevalt korralikult paika saanud. Tellisin siis uue varda, mis tuleb koos välimise rooliotsaga ja hinnaks kujunes tal 24 euri. Homme vahetan
roolivarda ära ja ehk saab siis silla ka lõpuks paika. Põhimõtteliselt on nüüdseks sildadel kap. remont tehtud. Mõned üksikud asjad vahetamata ja auto
täielikult kolinavaba!
02.09.2011
Sai lastud roolivarras ära vahetada ning sild reguleerida. Sild oli mõlemalt poolt paigast ära, mitte palju kuid siiski piisavalt, et rehvidele käia.
Nüüd peaks siis veermik super korras olema ja eks omajagu raha ka selle autoalla maetud. Ehk saab lõpuks murevabalt kilomeetreid nautida.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 05.09.11 16:44
|
|
|
Kuna sild peaks olema nüüdseks lõpuks ometi tip-top, siis otsustasin uue lehekülje pöörata ja lasin Audil paagi täis ja reguleerisin ka näidiku paika.
63 liitrit mahtus täpselt sisse, kui näidik oli poole punase peal. Nüüdseks reguleerija keeratud kõige vasakpoolsemasse asendisse ja näitab ilusti, et
paak on täis. Eelnevalt olin reguleerinud nii, et 5l on poole punasepeal, seega siis võiks minu auto paagimaht olla 68l? Tundub reaalne, kuna tehas
lubas minimaalselt 66l paaki.
Kena sügist kõigile!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 05.09.11 21:48
|
|
|
Mis firma suvepapud on?
Kui ma ei eksi siis Rempspoisil samasugused B4jal ainult 17 tolli
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.09.11 22:59
|
|
|
Bensiinitaseme näidiku tuleks kruttida just tühja paagi järgi, tehasemanuaalis on ka soovituslik panna tühja paaki 4l ja siis reguleerida see kõige
äärmise punase kriipsuni. Seda just sellepärast, et siis jääb ca 40km kulgemisruumi näidiku viimasest kohast. Täiesti suva kus asendis täispaagi
korral see nõel on, asja mõte on ju eelkõige näidata millal bensiin on otsas, mitte millal paak täiesti täis on.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 07.09.11 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Mis firma suvepapud on?
Kui ma ei eksi siis Rempspoisil samasugused B4jal ainult 17 tolli
|
Tegu AZ Sport velgedega, täpsemalt Brio 6 ja 7,5'' laiad, offseti ei oska täpselt öelda, kuid peaks olema 40. On küll samasugused mis Rempspoisil,
kuid 16''
Rehvid: Ees Bridgestone Turanza, taga Dunlop Sport
06.09.2011
Sai ostetud 10l Fixuse punast Longlife -36 kraadist jahutusvedelikku ning vaba aja tekkides proovin jahutusvedeliku koos flantsiga ära vahetada ning
samuti igaks-juhuks juba Wahleri termostaat ka autole paigaldada, et muretut talve ja ökonoomsemat sõitu nautida. Autodata annab jahutussüsteemi
mahuks 7l.
Arvatavasti toimin järgmiselt:
Võtan veepumbalt ja radiaatorilt lõdviku küljest, lasen süsteemi tühjaks, valan vee sisse ning lasen jahutusventilaatorite rakendumiseni mootoril
käia. Seejärel sisustan oma aega niikaua kui mootor jahtub ning peale seda lasen süsteemi uuesti tühjaks.
Nüüd eemaldaksin termostaadi ja uuriks, ehk saab kuskilt veel vana jahutusvedelikku kätte. Seejärel puhastaks paisupaagi vanast sodist ja uus
termostaat ning jahutusvedelik sisse ja mootor töösoojaks. Seejärel õhutusnippel lahti ja lasen niikaua tal avatud asendis olla, kui mullide asemel
tuleb puhast vedelikku. Ise muidugi samalajal pidevalt paisupaagi taset vaadates.
Kui kellegil lisada näpunäiteid või soovitusi, kuida süsteem kõige paremini vanast vedelikust tühjaks saada, siis oleksin info eest väga tänulik!
07.09.2011
Sai auto nii seest kui ka väljast läikima löödud + vahatatud. Sealhulgas ka esiklaas ja esimesed küljeklaasid. Tegin ka pilte, kuid kuna väljas oli
juba hämaraks kiskunud moonutas auto õiget värvi kõvasti ja kui homme peale 7km kruusateed auto enam-vähem puhtaks jääb, siis viskan ka mõned pildid
siia ülesse teistele vaatamiseks.
Nii kerevaha, kui ka klaasivahe Turtle Wax toodang. Auto käega katsudes palju siledam, kuid lakikriimud tõi rohkem esile.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 17.09.11 22:05
|
|
|
Nüüdseks auto talveks pea-aegu valmis.
Sai vahetatud termostaat 87 kraadine 92 kraadise Wahleri vastu, samuti temperatuuriandurite flants. Terve jahutussüsteem 2 korda läbi pestud ja
loputatud ning punane jahutusvedelik sisse valatud. Seega peaks olema ca 2 aastat julgelt hooleta ja nüüd tõuseb temperatuurinäidiku järgi temperatuur
90 kraadi peale (eelnevalt 80 kraadi ) ning siis rakendub termostaat ja veidi hiljem jahutusventilaatorid.
Järgmine nädalavahetus ette võtta seisupidur, tuleb teist määrida ning siis talvele vastu minna.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 05.11.11 18:01
|
|
|
Täna sai tehtud tagapidurisupportite remont. Nüüd toimib kõik väga hästi ja on ka uued mansetid sees. Käsipidur peab väga hästi ja jookseb ka ilusti
maha. Piduri pedaal võtab nüüd alles poolepealt, kuid homme õhutan pidurid uuesti üle ja siis peaks hea saama, kuna ühtegi leket ei leidnud.
Käsipiduritrossid on ka nagu uued ja neid vaheatma ei pidanud.
Sai kasutatud Topran komplekte, millega olen hetkel rahul!
06.11.11
Sai tagapidurid üle vaadatud ja korralikult ära õhutatud ning õhku polnud sees. Juhuslikult vaatasin, et vasakpoolne pidur oleks nagu peal. Uurisin
siis klotse ja selgus, et sisemise klotsi oli puruks surunud ja hoidis ühe äärega ennast vastus ja seetõttu olid pidurid halvad. Sai pandud korralik
klots asemele ja pidur võtab poolepealt päris hästi, kuid ennem võttis veel paremini. Oskab keegi head nõu anda? Ise arvan, et uus klots mis sai
pandud tahab kettaga ühtlaseks kuluda ja siis peaks ka paremaks minema. Esimesi pidureid ei õhutanud, sest pidurivoolikutel olid tangid peal samal
ajal, kui support maas oli. Või peaks siiski ka esimesed pidurid ära õhutama?
18.11.11
Sai lastud talverattad ära tasakaalustada ja kolmel ka ventiilid vahetada, kuna vajusid tühjaks pikapeale. Kui juba rataste vahetamiseks läks, siis
õhutasin kõik pidurid üle ja oh imet, tagumisest vasakust tuligi see viimane torts õhku lõpuks välja. Nüüd piduripedaal taas nagu uus, varbaga
vaikselt pihta minna ja juba pidurdab. Samuti sai tõstukipeal auto põhjaalt üle vaadatud, et ei esineks mingit leket ning head meeld teeb selle
autopuhul just see, et roostest pole haisugi.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 17.12.11 20:16
|
|
|
Klappvöti kena mugav ja soliidsem ka kui tavaline vöti Edu!
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 19.03.12 19:48
|
|
|
Täna sai esimesed pidurid lahti võetud ja ära puhastatud. Kuna esimeste rataste vabajooks polnud just kõigeparem, siis sai asja uuritud. Vasakul pool
oli kõik ilus, kuid kolb ei liikunud nii kergelt kui peaks, sai siis lahti võetud, kolb välja ilusti puhtaks ning kokku tagasi pannes läks käega
ilusti sisse. Paremale poole sai üks liugur uue kaitsekummi, kuna vana oli katki, kolb ka sealt välja võetud ja puhastatud ja kokku tagasi.
Arvasin ennem, et vabajooks hea, kuid nüüd kordades parem.
Samuti sai ka Audiga ülevaatusel käidud ning järgmine ülevaatus 04.2013. Kui ilmad soojemaks lähevad, siis nokitsen vaikselt iluvigade kallal.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 09.05.12 15:37
|
|
|
Audi ennast hästi ülal pidanud ning kahju on temast loobuda, kuid jääb natuke väikseks. Seega läheb müüki ning kogu ajalugu, mis ta minukäes on olnud
tuleb kaasa! ÜV on veel pikalt ja kindlustust on Juuli kuuni veel, kuid enne selle lõppu ma temast ei loobu. Kui see läbi saab, siis teen uue kohe, et
proovisõite jms teha saaka.
Ainuke tingimus on see, et ümberkirjutus peab toimuma koheselt või hiljemalt järgmine päev!
Koos suvevelgedega hind 1500, ilma 1300. Rehvid korralikud ning kaasa tulevad ka originaalvelgedel talverehvid, millel mustrit ca4mm.
Tingib ainult see, kes kohapeal selleks põhjust näeb ning usun, et seda ei leia!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 18.08.12 18:50
|
|
|
Auto võib huviliste endiste alla liigutada... Uuest autost peagi teema, kui suurema peavalu ära näen.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
|