Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: econ nupp kliimata autol? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2744)
reimo001
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.09
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 17.04.11 18:35 Tsiteeri
econ nupp kliimata autol?



Selline mure, et milleks see econ nupp vajalik on, kliimat autol ei ole. Äkki keegi oskab aidata? Siin ka pilt sellest nupust.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=196136007088800&set=a.153191781383223.25006.100000772062081&type=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 18.04.11 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reimo001
Selline mure, et milleks see econ nupp vajalik on, kliimat autol ei ole. Äkki keegi oskab aidata? Siin ka pilt sellest nupust.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=196136007088800&set=a.153191781383223.25006.100000772062081&type=1


Oled sa 100% kindel,et sul kliimat pole???
Mina arvan,et kui sul on juba kliima juht plokk siis peaks sul olema ka kliima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 18.04.11 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Tsitaat:
Algselt postitas: reimo001
Selline mure, et milleks see econ nupp vajalik on, kliimat autol ei ole. Äkki keegi oskab aidata? Siin ka pilt sellest nupust.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=196136007088800&set=a.153191781383223.25006.100000772062081&type=1


Oled sa 100% kindel,et sul kliimat pole???
Mina arvan,et kui sul on juba kliima juht plokk siis peaks sul olema ka kliima

:D:D Kliima sisuliselt defineeribki ju kliima juhtplokk. Kliima puhul räägime siis automaatsest kliimaseadmest. Pliidinuppudega konditsioneeri nimetataks kõnekeeles vast teisiti.
Kliimaseadme eesmärk on hoida autos juhi poolt ette antud temperatuuri - "kliimat". Ma saan aru, et siin käib ümber nurga jutt kliimakompressorist/konditsioneeripumbast, mille olemasolust on kliimaseadmel külmemal perioodil temperatuuri hoidmisel täiesti ükskõik ehk pumba olemasolu ei tee kliimaseadmest kliimaseadet. Lihtsalt suvel, kui temperatuuri hoidmiseks on vaja tekitada külma õhku ja pump on eemaldatud, on sellisel juhul tegu puudulikult töötava kliimaseadmega.


Muuseas mina seda esimeses postituses lingitud pilti ei näe. Ärge kasutage mingit lõustaraamatut või rate oma piltide jagamiseks avalikes foorumites. Eriti kui korralikult linkida ei oska. Upload.ee on näiteks hea keskkond, kus pakutakse ka juhiseid piltide korrektseks linkimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.04.11 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Mina arvan,et kui sul on juba kliima juht plokk siis peaks sul olema ka kliima

:D:D Kliima sisuliselt defineeribki ju kliima juhtplokk. Kliima puhul räägime siis automaatsest kliimaseadmest. Pliidinuppudega konditsioneeri nimetataks kõnekeeles vast teisiti.
Kliimaseadme eesmärk on hoida autos juhi poolt ette antud temperatuuri - "kliimat". Ma saan aru, et siin käib ümber nurga jutt kliimakompressorist/konditsioneeripumbast, mille olemasolust on kliimaseadmel külmemal perioodil temperatuuri hoidmisel täiesti ükskõik ehk pumba olemasolu ei tee kliimaseadmest kliimaseadet. Lihtsalt suvel, kui temperatuuri hoidmiseks on vaja tekitada külma õhku ja pump on eemaldatud, on sellisel juhul tegu puudulikult töötava kliimaseadmega.



Küsiks siis, et mis vahe on kliimaseadmel ja automaatsel kliimaseadmel? Tegelikult kliimaseade ja konditsioneer on üks ja see sama asi, millega ON VÕIMALIK autosse tekitada endale sobiv temperatuur (see siis hõlmab jahutust ja soojendust). Automaatne kliima seade reguleerib aga erinevate klappide asendit puhumiskiirust jms automaatselt, et hoida salongis kasutaja poolt soovitud temperatuuri. Kõnekeeles aga räägitakse tihti kliimast ja konditsioneerist, kui erinevatest asjadest! Kui jutt kõib teemaalgataja poolt c5 a6-st, siis vast ikka aut.kliima peal ja nupp lülitab välja kompressori.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.04.11 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Küsiks siis, et mis vahe on kliimaseadmel ja automaatsel kliimaseadmel? Tegelikult kliimaseade ja konditsioneer on üks ja see sama asi, millega ON VÕIMALIK autosse tekitada endale sobiv temperatuur (see siis hõlmab jahutust ja soojendust). Kõnekeeles aga räägitakse tihti kliimast ja konditsioneerist, kui erinevatest asjadest!

Jah, möte on sul öige, kuid siiski nendel on väheke erinevusi.
Ma küll Audi kohta ei oska könelda, kuid näiteks tojobootal saab erinevalt kliimast konditsioneeri talvel kasutada.
Korra katsetanud seda Avensisel, kus hommikul esiklaasile (salongis) tekkiv niiskus (udu) sai sellega likvideeritud.
Samas, kui valesti tölgendanud, siis palun selgitust.

E:kas poleks mitte öige üldse könelda konditsioneerist ja kliimaseadmest, sest kliimaseade ju nagunii automaatne.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.04.11 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Jah, möte on sul öige, kuid siiski nendel on väheke erinevusi.
Ma küll Audi kohta ei oska könelda, kuid näiteks tojobootal saab erinevalt kliimast konditsioneeri talvel kasutada.
Korra katsetanud seda Avensisel, kus hommikul esiklaasile (salongis) tekkiv niiskus (udu) sai sellega likvideeritud.
Samas, kui valesti tölgendanud, siis palun selgitust.

E:kas poleks mitte öige üldse könelda konditsioneerist ja kliimaseadmest, sest kliimaseade ju nagunii automaatne.


Võimalik, et mõnel margil töötab miskit muud moodi, aga siiski tekib küsimus, et miks lülitatakse kompressor juba +4C juures välja, kas mitte seetõttu, et külmem pind tekitab ümber külmema õhu, mille suhteline niiskus hetkega kasvab ja hakkab kondenseeruma ja külmuma, kui aga kompressori ja torude ümber kõik kinni külmub, ma ei tea, mis siis saab. Õhku kuivatada saab aga just ainult niimoodi, et kondenseerid (kas siis suvel veena või talvel lumena) osa niiskust välja ja seda sama õhku uuesti samale temperatuurile soojendades on relatiivne niiskus väikesm, kui esialgu (sama effekt nagu talvel õhu kuivamine köetavates ruumides). Ühesõnaga, minu füüsika teadmiste põhjal suht karm (loe: mitte mõistlik) tegevus see talvel õhu jahutamine välisest külmemaks.
Kliimaseade ei ole nagunii automaatne, kuivõrd aga enamik valesti räägib, siis on tõepoolest mõistlikum alati üle küsida, et mida mõeldakse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.04.11 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kliimaseade ei ole nagunii automaatne, kuivõrd aga enamik valesti räägib, siis on tõepoolest mõistlikum alati üle küsida, et mida mõeldakse!

Palun täpsusta.
Mida sina automaatsuse all silmas pead ?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 18.04.11 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Küsiks siis, et mis vahe on kliimaseadmel ja automaatsel kliimaseadmel? Tegelikult kliimaseade ja konditsioneer on üks ja see sama asi, millega ON VÕIMALIK autosse tekitada endale sobiv temperatuur (see siis hõlmab jahutust ja soojendust). Automaatne kliima seade reguleerib aga erinevate klappide asendit puhumiskiirust jms automaatselt, et hoida salongis kasutaja poolt soovitud temperatuuri. Kõnekeeles aga räägitakse tihti kliimast ja konditsioneerist, kui erinevatest asjadest! Kui jutt kõib teemaalgataja poolt c5 a6-st, siis vast ikka aut.kliima peal ja nupp lülitab välja kompressori.

Ma ütlesingi, et tavaliselt samastatakse kliima(seade) ja automaatne kliimaseade. Ehk siis vastus su küsimusele - neil polegi vahet.
See, miks kõnekeeles eristatakse kliimaseade ja konditsioneer, tuleneb lihtsalt mõistete väärast kasutamisest(kui öeldakse kliima, mõeldakse automaatset süsteemi; vähemalt mina olen sellist lähenemist kohanud). Tegelikult on sul õigus, et kui öelda lihtsalt kliimaseade, täpsustamata, kas tegu on automaatsega või mitte, võib selle all mõista ka tavalist konditsioneeri või isegi ilma jahutusseadmeta tavalist puhurit.

Kui nüüd aga edasi filosofeerida, siis kuna kliima viitab suuremale mastaabile ja pikemale ajale ning ilm atmosfääri hetkeolukorrale, siis on väga loogiline nimetada automaatset kliimaseadet lihtsalt kliima(seadme)ks, sest selle puhul on võimalik sälitada ilma juhi sekkumata sobiv temperatuur pikemat aega, kui klassikalise konditsioneeri puhul. Olgu viimane siis ilmaseade :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.04.11 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff

Kui nüüd aga edasi filosofeerida, siis kuna kliima viitab suuremale mastaabile ja pikemale ajale ning ilm atmosfääri hetkeolukorrale, siis on väga loogiline nimetada automaatset kliimaseadet lihtsalt kliima(seadme)ks, sest selle puhul on võimalik sälitada ilma juhi sekkumata sobiv temperatuur pikemat aega, kui klassikalise konditsioneeri puhul. Olgu viimane siis ilmaseade :D

Väga ilusti kirjeldatud.
Ise pidasin umbes sama silmas, kuid sooviks siiski ka audi_a4_v6 vastust.
Minu arust on nende (kliima/konditsioneeri) vahe just juhtseadmes, ehk esimesel on elektrooniline, teisel manuaalne, kuigi kapotialune tootja (pump, kompressor, kuidas keegi nimetab) on tööpöhimöttelt üks.
Lisaks, et elektrooniline suudab hoida temperatuuri ühtlasena.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.04.11 20:18 Tsiteeri


Selline teema on juba kunagi olnud. Mina üldiselt aksepteerin (parema puudumisel) demokraatiat ning otsustasin loobuda vaidlemast kodanike enamusega.:D Autonduses Eestis tõlgendatakse jh nii, et "konditsioneer" on numbrilise näiduga ja "kliimaseade" "nn pliidinuppudega" versioon.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.04.11 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Lisaks, et elektrooniline suudab hoida temperatuuri ühtlasena.



"Uuema" aja "pliidinuppversioonid" hoiavad täpselt samamoodi ühtlast temperatuuri.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 18.04.11 20:23 Tsiteeri


Konditsioneer - toodab ainult külma. Ei pruugi omada mingit automaatikat.
Kliimaseade - suudab anda nii sooja kui külma. Ka ei pruugi omada mingit automaatikat.
Kliimaautomaat - annad temperatuuri ette ja unustad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.04.11 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Selline teema on juba kunagi olnud. Mina üldiselt aksepteerin (parema puudumisel) demokraatiat ning otsustasin loobuda vaidlemast kodanike enamusega.:D Autonduses Eestis tõlgendatakse jh nii, et "konditsioneer" on numbrilise näiduga ja "kliimaseade" "nn pliidinuppudega" versioon.

Ma just lugesin seda teemat :D, kuid sul tähendused väheke vastupidises järjekorras.
Teema!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.04.11 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff

Lisaks, et elektrooniline suudab hoida temperatuuri ühtlasena.



"Uuema" aja "pliidinuppversioonid" hoiavad täpselt samamoodi ühtlast temperatuuri.

Nii on jah, sest paljud on läinud "keeratavatele" nuppudele.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.04.11 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Selline teema on juba kunagi olnud. Mina üldiselt aksepteerin (parema puudumisel) demokraatiat ning otsustasin loobuda vaidlemast kodanike enamusega.:D Autonduses Eestis tõlgendatakse jh nii, et "konditsioneer" on numbrilise näiduga ja "kliimaseade" "nn pliidinuppudega" versioon.

Ma just lugesin seda teemat :D, kuid sul tähendused väheke vastupidises järjekorras.
Teema!


Läks vist sassi jh :D ja "kliimaautomaatiku" (see on tegelikult laensõna ühest naaberliiduvabariigi keelest) unustasin ka täiesti.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 18.04.11 20:51 Tsiteeri


Kas keskkonsool on midagi taolist: ekraaniga nagu siin teemas (uuem kliimaautomaat) või vanem tüüp
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=82814
Või on sama koha peal vaid nö pliidinupud ehk pööratavad nupud?

Econ lülitab uuema tüübi autol kliima/konditsioneeri mootorit sisse ja välja. Vanemal kliimal on selleks taoline * tärn/lumehelves.

Nii, on kolm erinevat asja:
1. Rahvakeeli KLIIMA ehk kliima automaat ehk klimaatik (climatic, climatronic kuidas mingil autol)-ühesõnaga mingi displei keskkonsoolis, ekraanil määrad soovitud kraadide arvu ja automaatika ise hoiab seda temperatuuri. Ja kliimaautomaat toimetab ise ja ise EI PEA rohkem ühtegi nuppu näppima. Lihtsalt öeldes-auto salongi tegemiseks külmkapiks kuumal suvepäeval.

2. Rahvakeeli KONT ehk konditsioneer- enamvähem sama põhimõte mis eelmisel. Ainult puudub ekraan ehk auto ei hoia automaatselt temperatuuri. Enamasti on kasutused pliidinupud ehk pöördnupud. Ise pead pöördnupuga sellisel sobiva temperatuuri välja regullima. Ainukene eelise tüübi nr 3 ees on see, et suvel on samuti võimalus auto külmkapiks saada. Väga nadi asi näiteks suvel kasutades-paned külma peale ja kompressor lülitatakse sisse, 5 minuti pärast on juba liiga külm, paned soojemaks, lülitatakse kompressor välja, 3 minuti pärast hakkab juba palav ja uus tsükkel-ehk kogu aeg näpi seda temperatuuri nuppu. Mõnus pikka maad suvel sõites kuid lõpuks hakkab koppa ette viskama.

3. Rahva keeli pliidi nupud EHK Nö lihtsalt puhur ehk lihtsalt vent-ei omagi mingit nime minu teada. Lihtsalt salongi värske õhu puhumiseks mõeldud pliidinupud ehk pöördnupud. Sellise asjaga on suvel oioi kui palav sõita-higi lihtsalt jookseb kui auto aknad või luuk lahti pole ja eriti siis, kui on tumedat värvi auto...Autol pole millega õhku jahutada, lihtsalt puhutakse välisõhk, mida õuest sisse imetakse, kohe edasi sama temperatuuriga ka salongi.

Ja inimesed võiks need kolma lihtsat asja ära õppida. Pidevalt Auto24-s otsides igal autol kirjas kliima või kont, kuid kui minna vaatama, pole kliimast haisugi, rääkimata konditsioneerist.....ikka need pliidinupud, mida arvatakse olevat kliima.

Omanud kõiki kolme tüüpi. Kliimaautomaat on parim, kuigi kui midagi sellega juhtub on kõige kallim remontida. Aga ega kondiga masinal pole ka midagi viga.

Olen näinud A4-del ja A6-tel ka noole nuppu ja econi koos, näiteks sellisel variandil, millel pole kliimaautomaati või isegi kliima komressorit. Kas selline asi ongi teema algatajal?

See ringi kujuline nooleke on siseringluse re˛iim ja econ, ma ei tea, ei tee ta midagi kui KLIIMAT (ei kopressorit, ei jah. torusid, ei midagi kapoti all) ei ole. Aga kui mootorid on olemas ja on pliidinuppude all siseringluse ja econ nupp, siis see nupp lülitab lihtsalt kliimamootori/kompressori käima ja hakkab pliidinuppu sinise (jaheda poole) poole peale regulleerides lihtsalt jahedamat õhku puhuma kui varem. Varsti lähevad ilmad soojemaks ja siis selgub :)

Uuematel autodel võib tõesti olla ka pliidinupud, aga kui kliimakompressor on olemas, siis on suuteline ka külma tootma.
-e-
Heh, niikaua kui mina siia seda pikka teksti toksisin on teisigi asjalikke vastuseid tulnud juurde
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reimo001
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.09
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 19.04.11 04:26 Tsiteeri


Siin on siis pilt. http://www.upload.ee/files/1282577/SAM_4414.JPG.html
Ja selline küsimus, et kas tal peaks olema ka mingi radikas selle jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 19.04.11 05:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kliimaseade ei ole nagunii automaatne, kuivõrd aga enamik valesti räägib, siis on tõepoolest mõistlikum alati üle küsida, et mida mõeldakse!

Palun täpsusta.
Mida sina automaatsuse all silmas pead ?


Siin eespool on küll juba selgitatud ja ka mina olen juba selgitanud, aga no kirjutan siis korra veel: automaatkliima reguleerib automaatselt puhurivõimsust, salongipuhutava õhu temperatuuri (seega liigutab automaatselt klappe, et õiget tempi segada, see ei pea olema üldse mitte etteantud temp, automaatika ise otsustab, kuidas saavutada salongis kasutaja poolt nõutud temp), see on seotud kõik sõnaga AUTOMAATNE, sinu arust aga automaatne = elektrooniline, kas siis konditsioneer peab alati olema mitte elektrooniline? Vabalt võib ka kont e kliima olla elektrooniliste displeidega jne, kui aga ei suuda süsteem midagi ise teha/liigutada/muuta, siis ei ole automaatne ja ongi lihtsalt kliima/koditsioneer. See kummat sõna kasutatakse, sõltub juba keelest, kust see sõna pärineb! Ma ei saanud aru, kuidas sa said ferdinandiga nõustuda, kui ta arvamus ühtib minu omaga, mitte sinu omaga?

Keegi siin mainis ilma seadet, siis tõepoolest vist kangemate tänapäevaste mitmetsoonilistega saab autos tekitada olukorra, kus väga soe ja väga külm õhumass kohtuvad.... lööb pilved üles .... ja äike ongi kohal:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.04.11 05:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Siin eespool on küll juba selgitatud ja ka mina olen juba selgitanud, aga no kirjutan siis korra veel: automaatkliima reguleerib automaatselt puhurivõimsust, salongipuhutava õhu temperatuuri (seega liigutab automaatselt klappe, et õiget tempi segada, see ei pea olema üldse mitte etteantud temp, automaatika ise otsustab, kuidas saavutada salongis kasutaja poolt nõutud temp), see on seotud kõik sõnaga AUTOMAATNE, sinu arust aga automaatne = elektrooniline, kas siis konditsioneer peab alati olema mitte elektrooniline? Vabalt võib ka kont e kliima olla elektrooniliste displeidega jne, kui aga ei suuda süsteem midagi ise teha/liigutada/muuta, siis ei ole automaatne ja ongi lihtsalt kliima/koditsioneer. See kummat sõna kasutatakse, sõltub juba keelest, kust see sõna pärineb! Ma ei saanud aru, kuidas sa said ferdinandiga nõustuda, kui ta arvamus ühtib minu omaga, mitte sinu omaga?

Keegi siin mainis ilma seadet, siis tõepoolest vist kangemate tänapäevaste mitmetsoonilistega saab autos tekitada olukorra, kus väga soe ja väga külm õhumass kohtuvad.... lööb pilved üles .... ja äike ongi kohal:)

Mötteis olin siiski samal arvamusel Kristoff pakutu/selgitusega;)
Vanemate versioonide puhul on siiski ju kont olnud suht elektroonikavaba, sellest vöib olla tingitud minu arusaam elektroonilisest ´aka automaatsest.
Sellega olen nöus, et vöib olla ka ekraaniga konditsioneer, kuid kas see juba pigem uuemate aastanumbritega isenditele ei kuulu.
Erandeid muidugi on ja neid pole vaja loetlema hakata.
Üldiselt on arusaamad ühised, kuid väljendusviis ja tolle möistmine annab soovida :D

Läheb vaidluseks ära, seega staff otsustagu, et mis edasi...analoogne teema olemas!
Minu viiekas.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.04.11 05:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reimo001
Siin on siis pilt. http://www.upload.ee/files/1282577/SAM_4414.JPG.html
Ja selline küsimus, et kas tal peaks olema ka mingi radikas selle jaoks.

Peaks küll jah, sest ega külmaine saa ju jah. vedelikuga ühes voolata.
Peaks olema 2 eraldi radiaatorit, esimene (öhem) ongi see, millest jutt, paksem tagumine/mootoripoolne on mootori jahutusvedelikule, kui ikka jutt profiilis olevast A6-st.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]