kullar84
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 quattro 1.8T 110kw 2004a
|
postitati 30.06.10 07:23
|
|
|
Kliima nuppude tähendused
Otsisin ja kammisin siin erinevaid teemasid läbi, kuid ei suutnud kuskilt leida, kliima/konditsioneeri nuppude täpseid selgitusi. Lisan siia ühe pildi
ja ehk keegi aitab lahti seletada need nupud millest ma ise täpselt aru ei saa. Samuti auto manuaal on rootsi keelne ja sealt ei saa midagi aru.
1. istmesoojendus, vastavalt numbrile soojusaste
2. esiklaasilt jää ja udu eemaldamiseks, puhub soojemalt ja kõvemini esiklaasile ja esiuste klaasidele
3. tagaklaasi soojendus
4. siseringluse reziim, ehk õhkvõetakse salongist
5. (vanematel econi asemel helbeke)Kliima. Kui ei põle, siis on kliimaprotsessor sisse lülitatud ja kui punane tuluke põleb, siis väljalülitatud.
6. automaatne ümberlülitus välisõhult siseõhule, kui välisõhk on reostunud. Vastav õhukvaliteedi andur asub salongiõhufiltri korpuse küljes
7. automaatne soojuse reguleerimine salongis vastavalt 11 temperatuurile
8. suunab lihtsalt hetkel paikaseatud temperatuuri ja tugevusega õhu samadesse aukudesse, mis nr 2
9. keskelt ja ka äärtele, kui teised reziimid väljas.
10. jalgade puhuv õhk
11. temperatuuri reguleerimine
12. ventilaatori kiiruse reguleerimine
Tsitaat: | Kevadlilleke
Välja peaks see kliima lülituma nupust nr. 12, keerates lihtsalt pöörded nulli - indikaatoriks on see, et kõik tablood ja tulukesed kustuvad.
|
Ja nii ongi, testisin ära.
Samuti on veel küsimus, et kus võiks asuda välise ja salongi sisese sissevõtu avad(mõned pildid oleks teretulnud). Vahel on nii, et salongi tuleb
sellist koppenud ja happelist haisu ja sel hektel puhub salongi sooja õhku, olgugi, et temperatuur on LOW peal ja AUTO reziimi ei kasuta ja econ ei
põle, kuid ikkagi puhub hooti sooja õhku sisse ja sellist päris külma õhku ma ei saagi.
MaQQu 30.06.2010 - Jagasin teema kaheks, kliimasüsteemi puhastamise
kohta käiv jutt tõstetud siia teemasse.
edit by kullar84: Täiendasin esimest postitust vastavalt saadud tagasisidele, et ka teistel oleks hea hiljem vaadata, kui tarvis.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.06.10 07:36
|
|
|
4. siseringluse reziim, kus töesti kasutatakse salongi öhku.
6. ehk sama süsteem, kuid automaatreziimiga ? - teadjamad täpsustavad.
8. suunab öhuvoolu esiklaasile.
9. keskelt ja ka äärtele, kui teised reziimid väljas.
Köige lihtsam olukorda selgitada, on hakata neid ükshaaval ja eraldi töösse rakendama, saad pildi selgemaks.
Kopitanud hais tuleb arvatavasti ummistunud ja vanast salongi öhufiltrist.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.06.10 07:37
|
|
|
6. Automaatne ümberlülitus välisõhult siseõhule, kui välisõhk on reostunud. Vastav õhukvaliteedi andur asub salongiõhufiltri korpuse küljes, kui see
eelmiste omanike poolt filtri või aku vahetuse käigus puruks murtud pole.
mAAILMA sUURIM lOLLUS oN sEE, eT kOGU sELLEL sÜSTEEMIL pUUDUB OFFFFFFFFFFFFFF nUPP
Vanal C5'l on see olemas, kui hilisematel asendus OFF nupp selle automaatringluse nupuga.
See on kusjuures üks minu vähestest etteheidetest sellele A6'le.
|
|
|
|
kullar84
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 quattro 1.8T 110kw 2004a
|
postitati 30.06.10 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
4. siseringluse reziim, kus töesti kasutatakse salongi öhku.
6. ehk sama süsteem, kuid automaatreziimiga ? - teadjamad täpsustavad.
8. suunab öhuvoolu esiklaasile.
9. keskelt ja ka äärtele, kui teised reziimid väljas.
Köige lihtsam olukorda selgitada, on hakata neid ükshaaval ja eraldi töösse rakendama, saad pildi selgemaks.
Kopitanud hais tuleb arvatavasti ummistunud ja vanast salongi öhufiltrist. |
Olen proovinud neid ükshaaval näppida, kuid pole päris täpselt aru saanud. Õhufilter sai kevadel ära vahetatud, kahtlusasin ka ise seda alguses, kuid
vaatasin suve hakul veel üle ja täiesti ilus näeb välja.
Kui nr 8 on esiklaasile, siis mis nr 2 on ja mis nende vahe on?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.06.10 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kullar84
Olen proovinud neid ükshaaval näppida, kuid pole päris täpselt aru saanud. Õhufilter sai kevadel ära vahetatud, kahtlusasin ka ise seda alguses, kuid
vaatasin suve hakul veel üle ja täiesti ilus näeb välja.
Kui nr 8 on esiklaasile, siis mis nr 2 on ja mis nende vahe on? |
Ei oska öelda, kuidas sinu masina (uuemate) puhul toimib, kuid kui B5 nr.2 nupu kujutisele vajutada siis rakendub koos kliimaga, vist oli nii.
E:
jäin korra möttesse, et masinatel ju armatuuril nurkades ka ringikujulised öhusuunajad (esiti aluseks b5) ja ehk tolle kahe nupu vahe ka veel selles,
et üks suunab konkreetselt esiklaasile (armatuuri keskel olevast öhuavast), teine aga äärtes olevatest ringjatest suunajatest.
Rocket, ole hea ja ehk saad tollest pudelist tiba lähemalt pajatada, kas töesti tuleb selle kasutuseks masinat lammutama hakata?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 30.06.10 09:23
|
|
|
Nupp nr. 2 on esiklaasilt jää ja udu eemaldamiseks, puhub soojemalt ja kõvemini esiklaasile ja esiuste klaasidele. Nupp nr. 8 suunab lihtsalt hetkel
paikaseatud temperatuuri ja tugevusega õhu samadesse aukudesse.
Arusaamiseks võid proovida nii, et paned ühe-kahe kriipsuga üles puhuma kliima ning kui seejärel nuppu nr. 2 vajutad, keritakse automaatselt ventika
pöörded üles. Kui uuesti nuppu nr. 2 vajutad, jätkab samalt re˛iimilt mis varem oli.
Välja peaks see kliima lülituma nupust nr. 12, keerates lihtsalt pöörded nulli - indikaatoriks on see, et kõik tablood ja tulukesed kustuvad.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 30.06.10 12:25
|
|
|
Econ nupu kohta veel lisaks, et vanem helbe süsteem toimib vastupidi - econi sisselülitamisel lülitatakse kliimakompressor välja, aga helbe
sisselülitamisel(süttib helbe märk kliimaekraanil) lülitatakse kliimakompressor sisse.
Ja vale on neid nuppe nimetada kliima nuppudeks - olenemata sellest, kas kliimakompressor on sisse- või väljalülitatud, üritab süsteem, olles
automaatses re˛iimis, ikkagi kõigest väest etteantud temperatuuri(kliimat) saavutada/hoida. Kliimasüsteem ongi see automaatika, mitte õhku jahutav
kompressor. Viimane on olemas ka osadel lihtsalt konditsioneeriga(ilma automaatikata) autodel.
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 30.06.10 14:20
|
|
|
Ok, kuid mis vigur se nr.2 ja nr.3 vahel on?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 30.06.10 14:30
|
|
|
Kui ma ei eksi on seal salongi temp. andur
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 30.06.10 14:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kullar84
Otsisin ja kammisin siin erinevaid teemasid läbi, kuid ei suutnud kuskilt leida, kliima/konditsioneeri nuppude täpseid selgitusi. Lisan siia ühe pildi
ja ehk keegi aitab lahti seletada need nupud millest ma ise täpselt aru ei saa. Samuti auto manuaal on rootsi keelne ja sealt ei saa midagi aru.
1. istmesoojendus, vastavalt numbrile soojusaste
2. esiklaasilt jää ja udu eemaldamiseks, puhub soojemalt ja kõvemini esiklaasile ja esiuste klaasidele
3. tagaklaasi soojendus
4. siseringluse reziim, ehk õhkvõetakse salongist
5. (vanematel econi asemel helbeke)Kliima. Kui ei põle, siis on kliimaprotsessor sisse lülitatud ja kui punane tuluke põleb, siis väljalülitatud.
6. automaatne ümberlülitus välisõhult siseõhule, kui välisõhk on reostunud. Vastav õhukvaliteedi andur asub salongiõhufiltri korpuse küljes
7. automaatne soojuse reguleerimine salongis vastavalt 11 temperatuurile
8. suunab lihtsalt hetkel paikaseatud temperatuuri ja tugevusega õhu samadesse aukudesse, mis nr 2
9. keskelt ja ka äärtele, kui teised reziimid väljas.
10. jalgade puhuv õhk
11. temperatuuri reguleerimine
12. ventilaatori kiiruse reguleerimine
Tsitaat: | Kevadlilleke
Välja peaks see kliima lülituma nupust nr. 12, keerates lihtsalt pöörded nulli - indikaatoriks on see, et kõik tablood ja tulukesed kustuvad.
|
Ja nii ongi, testisin ära.
Samuti on veel küsimus, et kus võiks asuda välise ja salongi sisese sissevõtu avad(mõned pildid oleks teretulnud). Vahel on nii, et salongi tuleb
sellist koppenud ja happelist haisu ja sel hektel puhub salongi sooja õhku, olgugi, et temperatuur on LOW peal ja AUTO reziimi ei kasuta ja econ ei
põle, kuid ikkagi puhub hooti sooja õhku sisse ja sellist päris külma õhku ma ei saagi.
MaQQu 30.06.2010 - Jagasin teema kaheks, kliimasüsteemi puhastamise
kohta käiv jutt tõstetud siia teemasse.
edit by kullar84: Täiendasin esimest postitust vastavalt saadud tagasisidele, et ka teistel oleks hea hiljem vaadata, kui tarvis.
|
Tere.
Mina aru ei sa.Osad nuppud on sisselülitatud (Punane põleb) siis on naad sees kuid mõnedel nuppudel on vastupidi.Näiteks kliima oma.Kui se ei põle
siis on ta sees.
Äkki keegi oskab aidata
Teeks kohe sellise tabeli mis on sees kui punane põleb ja mis ei ole sees.
Aru ei sa kas ta on salongi õhupeal või mitte igatahes punane ei põle?
Ehk nr.4 on se mida ma ma tahaks teada. kui punane põleb siis võttab ta õhtu seest?
Ettetänades
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 30.06.10 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Ok, kuid mis vigur se nr.2 ja nr.3 vahel on? |
Seal sees on üks pisike tiivik.Ja se peaks jahutama seda süsteemi seal.Teeb isegi väikest surinat
|
|
|
kullar84
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 quattro 1.8T 110kw 2004a
|
postitati 30.06.10 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Tere.
Mina aru ei sa.Osad nuppud on sisselülitatud (Punane põleb) siis on naad sees kuid mõnedel nuppudel on vastupidi.Näiteks kliima oma.Kui se ei põle
siis on ta sees.
Äkki keegi oskab aidata
Teeks kohe sellise tabeli mis on sees kui punane põleb ja mis ei ole sees.
Aru ei sa kas ta on salongi õhupeal või mitte igatahes punane ei põle?
Ehk nr.4 on se mida ma ma tahaks teada. kui punane põleb siis võttab ta õhtu seest?
Ettetänades |
Ainuke erand ongi econ nupp, mis on vastupidise tähendusega - ehk kui teised nupud on punasega sees, siis econ nupul on kliima kompressor punasega
välja lülitatud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.06.10 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kevadlilleke
Välja peaks see kliima lülituma nupust nr. 12, keerates lihtsalt pöörded nulli - indikaatoriks on see, et kõik tablood ja tulukesed kustuvad.
|
Tubli, nüüdsest oled palgatud mulle autosse nr. 12 nupu liigutajaks
Aga ma sooviks siiski ÜHTE!!! kasvõi väikest off nupukest , kust on võimalik sõiduajal ühe käeliigutusega süsteem ka vajadusel välja lülitada . Selles
situatsioonis ei soovi ma reguleerida ventilaatori pöördeid.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.06.10 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Ok, kuid mis vigur se nr.2 ja nr.3 vahel on? |
Seal sees on üks pisike tiivik.Ja se peaks jahutama seda süsteemi seal.Teeb isegi väikest surinat |
See ei ole arvuti protsessor ega toiteplokk, et teda jahutama peab ! Võimsust reguleeriv ja soojust eraldav osa on sellest kliimaplokist eemale
viidud.
See tiivik ühtlustab kliimaplokis paikneva temp. anduri temperatuuri auto salongi temperatuuriga. Selles suhtes on Sul õigus, et mingis olukorras võib
tiivik ka jahutada- aga siiski konkreetset andurit, mitte tervet plokki.
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 30.06.10 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: Kevadlilleke
Välja peaks see kliima lülituma nupust nr. 12, keerates lihtsalt pöörded nulli - indikaatoriks on see, et kõik tablood ja tulukesed kustuvad.
|
Tubli, nüüdsest oled palgatud mulle autosse nr. 12 nupu liigutajaks
Aga ma sooviks siiski ÜHTE!!! kasvõi väikest off nupukest , kust on võimalik sõiduajal ühe käeliigutusega süsteem ka vajadusel välja lülitada . Selles
situatsioonis ei soovi ma reguleerida ventilaatori pöördeid. | Selles situatsioonis sellise kliimaseadmega on see ainus võimalus.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 30.06.10 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Ok, kuid mis vigur se nr.2 ja nr.3 vahel on? |
Tehasemanuaal ütleb et selle võre taga on "mõõteandurid". Ka ei tohi võret kinni kleepida (ei tea miks ma peaksin seda tahtma?) aga kasulik võib
olla järgnev "võret mitte puhastada tolmuimejaga, muidu võidakse vigastada selle taga olevaid mõõteseadmeid".
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.09.10 11:41
|
|
|
Aga mul oleks küsimus siinkohal selline, et kui see temperatuuri andur katki on, mis on siis sümptomid? Mul oli ühelt maalt c4 a6-l niimoodi, et kui
paned temp LOW peale, siis puhub nii jahedat, kui võimalik (nii kompressor sees kui väljas), kui aga paned sellest LOW asendist järgmise asendi peale
(18C), siis puhub nii sooja kui võimalik ja ei muutu see soojus enam kuni HIGH peale välja. Kas võib olla selle anduri viga, või on miskit klapp?
Selge see, et varsti teen diagnostika, aga hea oleks enne seda loogikat teada!
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
|
sulomile
huviline
Registreerunud 26.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.10 15:05
|
|
|
Millise nupuga koos lähevad peeglisoojendused sisse ja kas on võimalik, et Prantsusmaa turu autol need üldse puuduvad. Siiamaani pole neid tööle
saanud, kas peaks riket otsima või neid polegi?
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.09.10 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sulomile
Millise nupuga koos lähevad peeglisoojendused sisse ja kas on võimalik, et Prantsusmaa turu autol need üldse puuduvad. Siiamaani pole neid tööle
saanud, kas peaks riket otsima või neid polegi? |
Peaksid toimima hakkama koos tagumise klaasi soojendusega.
Juhul, kui midagi peale tagaklaasi soojendamise ei toimu, siis pole peeglitel seda soojendusfunktsiooni (samas uuema aastakäigu masin ja selline lisa
puudu )
Kas varustusnimekiri selle olemasolu ei kajasta? (pagasis varuratta juures olev kleebis - juhul kui ka uutel selline kleebis olemas)
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
|