kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 08:48
|
|
|
Mürin guattro tagasillas
Probleem quattro tagasillas.
Sõidukiks on 2007 Allroad, 3 diiselmootor.
Revalis tehti kontroll - lokse, lõtke sillas ei ole. Rataste geomeetria on OK. Samuti pole probleeme õhkvedrustusega. Ühesõnaga - sõiduk on
tehniliselt korras.
Sümptomid:
Rattad välja pöörates ning väikese kiirusega pöörates tekib tagasilda spetsiifiline mürin/vibratsioon. Otse sõites pole probleemi. Samuti nt sõites
ringteel ei teki seda mürinat. Just siis kui rattad on välja pööratud ehk momendil, kui üks tagaratas pöörleb kõige rohkem.
Audihoolduse spetsialistid arvasid, et probleem võib olla ratastel vales geomeetrias - kuid see kontrolliti Revalis ja seati õigeks, kuid probleem
jäi.
Revali spetsialistid ütlesid, et see ongi normaalne quattrode puhul. Siiski ei usu seda, sest testisin kahte analoogset Allroadil ning nendel
isenditel seda mürinat ei tekkinud.
Oluline veel teada- mürinat ei ole kui mootor "ei ole veel soojaks sõidetud". Ehk tekib see mürin pööramistel siis kui mõnda aega on sõidetud.
Oskab keegi veel pakkuda, mis sellist quattrol tagasillas tekitada võib. Võib olla polegi probleem tagasillas, vaid kuskil mujal?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.04.11 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kk76
Revali spetsialistid ütlesid, et see ongi normaalne quattrode puhul. |
Üldjuhul nii nad kipuvad kuskil platsil täiesti väljakeeratud ratastega manööverdades tegema küll. See katkumine võib kosta nii eest kui tagant. Eriti
kui laiad pastlad all.
|
|
|
|
kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: kk76
Revali spetsialistid ütlesid, et see ongi normaalne quattrode puhul. |
Üldjuhul nii nad kipuvad kuskil platsil täiesti väljakeeratud ratastega manööverdades tegema küll. Eriti kui laiad pastlad all. |
Kusjuures rehvid on originaalmõõdus ja mürin tekib nn soojast peast.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 20:17
|
|
|
Küsimus ongi selles, et miks tagasild kakub soojast peast, mitte külmast peast? Kas õli vahetus tagasillas muudaks olukorda? Kuna probleem on
valikuliselt Q-del, siis ei saa see ju olla Q-de läbivaks probleemiks.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 09.04.11 20:18
|
|
|
Need originaalmõõdu omad on sul vähemalt 225/55R16, kui mitte rohkem ja ma pakun, et parema pidamisega pinnal jääbki kerge krudin olema. Mul 205
rehviga ei ole väga kuulda olnud, samas suvel 255ga on täitsa olemas. Ainult hea pidamisega pinnal ja aeglaselt teravalt pöörates. Ragiseda muidugi ei
tohi.
Tagumise blokeeritud diferentsiaaliga on õudsad need hääled lausa, nendest jääb asi kaugele.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.11 20:36
|
|
|
Originaal mõõtu on suverehvid, 225/55/17. Juhin tähelepanu, et krudinat ei ole, kui alustatakse sõitu "külma autoga", vaid siis, kui juba mõna aega
on sõidetud. Kas ikkagi probleem ei ole tagumises difris?
|
|
|
randoj
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.07.10
Asukoht: tallinn-tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2Q 99a
|
postitati 11.04.11 05:07
|
|
|
mul sama asi,kuigi auto A8 Q.Kui saad targemaks ,milles viga siis anna teada.
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|
kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 05:16
|
|
|
Kas sul difri õlid on vahetatud? Mul hakkavad rattad kakkuma alles siis, kui autoga on mõnda aega sõidetud. Külmast peast seda probleemi ei ole.
Sellest johtuvalt arvan, et äkki on probleem difri õlis, kuid võin ka eksida.
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kk76
kas sul difri õlid on vahetatud? Mul hakkavad rattad kakkuma alles siis, kui autoga on mõnda aega sõidetud. Külmast peast seda probleemi ei ole.
Sellest johtuvalt arvan, et äkki on probleem difri õlis, kuid võin ka eksida. |
Teinud minu suksu samamoodi alates auto ostust 3 aastat tagasi, kuigi seda pole täheldanud/märganud kas külma/sooja erinevusi on...
I hope that I will soon forget the Audi Quattro. Until I do, I shall continue to worship that b.tch goddess Success at the expense of friends, family,
honesty and decency - anything to be in a position to have one. -Four Wheeler Magazine 1982
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 11.04.11 12:27
|
|
|
Vaheta diffriõli, õige kogus ja parim õli.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.04.11 14:41
|
|
|
Mina pakun, et kõik on täpselt sama, olenemata sellest, kas seal sees on kalleim õli või pole seal üldse õli. Mingi suure pöördenurga all rattad
lihtsalt ei pääse difri(te)st olenemata päris vabalt pöörlema. 225 laius kvalifitseerub juba minu poolt eespool kirjeldatud "laiaks pastlaks" küll.
Minu C4 100q tegi sama, kui all olid 225/45-R17 rehvid. 205/55-R16-ga mitte. A8q-ga andis 225/55-R17-tega väga kergelt tunda. Miski 245 laiusega 18"
rehvidega oleks ilmselt juba tuntavam.
Võibolla pole normaalseks sõiduks hästi optimeerituna olnud võimalik veermiku geomeetriat suure pöördenurgaga sama hästi toimivaks teha. Ilmselt
mõjutab keskmine torsen-differ ka seal midagi. Suurem kontaktpind teega toob selle lihtsalt paremini esile.
|
|
|
|
kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 16:52
|
|
|
Minu küsimus on ikkagi see, et miks seda probleemi ei ole hommikul sõitu alustades, vaid rataste kakkumise probleem tekib peale mõningast linnas
sõitmist. See ei saa põhjus olla rehvides. Kusjuures mul kahel tuttaval täpselt sama modifikatsiooni ja aasta quattrod - pole neil seda probleemi.
Text
|
|
|
audi.s4
huviline
Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: audi quattro
|
postitati 13.04.11 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kk76
Minu küsimus on ikkagi see, et miks seda probleemi ei ole hommikul sõitu alustades, vaid rataste kakkumise probleem tekib peale mõningast linnas
sõitmist. See ei saa põhjus olla rehvides. Kusjuures mul kahel tuttaval täpselt sama modifikatsiooni ja aasta quattrod - pole neil seda probleemi.
Text |
Ühinen sinuga selles küsimuses, sooviks ka saada samale asjale vastust või häid nõuandeid.
Olgugi et mul on 92a audi 100 quattro, teeb ta sama mürinat tagasillas peale vähest sõitmist rattad välja keerates nagu selle inimese auto kes teema
postitas. Kõik võimalikud lõtkud kontrollitud aga ei midagi mis sellist häält võiks põhjustada, 185 lai rehv seda ometi ei põhjusta...
Üks aeg oli vaja autole käru taha panna ja väike trett sellega teha, arvake ära mis sealt alt kostis kui mäkketõusul keerata oli vaja kartsin et see sild sinna jääb, kuigi käru oli tühi ja ei kaalu eriti kui
ratastel veereb...
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.04.11 06:59
|
|
|
Tagumiste pooltelgede otsad kontrollida üle, teinekord on määre väga tahkeks või olematuks muutunud vms.
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.11 08:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mina pakun, et kõik on täpselt sama, olenemata sellest, kas seal sees on kalleim õli või pole seal üldse õli. Mingi suure pöördenurga all rattad
lihtsalt ei pääse difri(te)st olenemata päris vabalt pöörlema. 225 laius kvalifitseerub juba minu poolt eespool kirjeldatud "laiaks pastlaks" küll.
Minu C4 100q tegi sama, kui all olid 225/45-R17 rehvid. 205/55-R16-ga mitte. A8q-ga andis 225/55-R17-tega väga kergelt tunda. Miski 245 laiusega 18"
rehvidega oleks ilmselt juba tuntavam.
Võibolla pole normaalseks sõiduks hästi optimeerituna olnud võimalik veermiku geomeetriat suure pöördenurgaga sama hästi toimivaks teha. Ilmselt
mõjutab keskmine torsen-differ ka seal midagi. Suurem kontaktpind teega toob selle lihtsalt paremini esile. |
Ühinen sinu arvamusega. Kolme aastaga peaks ju asi hullemaks minema kui tegu oleks mingi muu põhjusega?
Minul (A8 D3) olnud all 245 ja 235 laiusega rehvid ja 235 teeb tiba asja paremaks...
I hope that I will soon forget the Audi Quattro. Until I do, I shall continue to worship that b.tch goddess Success at the expense of friends, family,
honesty and decency - anything to be in a position to have one. -Four Wheeler Magazine 1982
|
|
|
|
kk76
huviline
Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.11 09:16
|
|
|
Aga ikkagi, miks probleem ei ole üleüldine? Samasugused autod samasuguste rehvidega, kuid ühel sild pööramisel müriseb, teisel mitte? Kas probleem ei
voi ikkagi olla torsenis?
|
|
|
indrekk
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20v
|
postitati 13.04.11 12:43
|
|
|
Sama probleem (kui seda on üldse mõtet nii nimetada) '07 A4-l 2.0tfsi Tiptronic kastiga. Kõige tugevamini väristab suverehviga, mis tehasepoolt
235/xx/R17. Soojalt-külmalt erinevust ei oska hetkel kommenteerida.
|
|
|
|
audi.s4
huviline
Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: audi quattro
|
postitati 03.05.11 16:19
|
|
|
Kas probleemile on vastused leitud juba teema algse postitaja poolt, kuulaks huviga
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 03.05.11 16:31
|
|
|
Tegi nii mul S6 C4 automaat oma orig. mõõdus ratastega, teeb mul nii S4 B5 oma orig mõõdus ratastega, A6 C6 2007a. ei olegi tähele pannud, sest ei
pööragi enam ammu sellele tähelepanu, aga arvan et teeb kaa.
See on normaalne ja ma arvan et midagi parandama seal ei ole mõtet hakata.. Keegi kunagi kirjutas, et silla reguleerimisega võib saada sellest lahti
aga ei pruugi. Kuna Q-silla regull "pidavat" olema väga peenike töö. Ma ei tea kas ka tänasel päeval need seisukohad on samad.
Võib-olla see "sooja mootori" asi on hoopis "soojades rehvides" . A6
C6 andurid näitavad küll temperatuuri päris olulist muutust ka tavasõidus rehvides.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 03.05.11 16:53
|
|
|
Tundub et silla kalded mängivad asjas suurt rolli. Enne madaldust krudises mul ka pöörates jubedalt, aga nüüd suhtkoht vaikus majas. Sillaregullis ei
ole käinud.
|
|
|
|
Shutgun
huviline
Registreerunud 09.01.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 05' Audi A8 4.0 TDI 98' Audi A6 Avant
|
postitati 30.05.16 17:45
|
|
|
Enda a8-l sama jama tagasillas...rehvid 245 ja 19", eesti jõudes silla regulli...loodetavasti saab lahti
muidugi osad "spetsialistid" arvanud et mingi mähis tagadiffri või kardaani ristiga...
|
|
|
vibelikkk
huviline
Registreerunud 05.12.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6 3.0tdi
|
postitati 25.06.19 05:15
|
|
|
Kas keegi on probleemile lahenduse leidnud ? Endal 3.0 TDI manuaalil ka suht kõva vibratsioon sees . Lisaks tuleb käiguvahetusi ka suht pehmelt
sooritada , sest kusagilt on mingi padi vist otsad andnud.
|
|
|