Pettu9
huviline
Registreerunud 02.04.11
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant 3,0
|
postitati 02.04.11 14:25
|
|
|
A6 3,0 2005 a
Plaan endale lähiajal soetada 2005 või 2006 A6 avant 3,0. Millise käigukastiga soovitaksite ja mis antud mudeli +; -
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.04.11 14:47
|
|
|
Pluss on see, et A6 3.0TDI'd on kõik ka quattro'd.
Miinuseks, et manuaali on tõenäoliselt raske leida. Mitte küll võimatu, aga hakkab valikut oluliselt piirama.
|
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 02.04.11 16:05
|
|
|
See kasti teema on väga suhteline, isiklikult seda küll puuduseks ei loe..
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 02.04.11 16:35
|
|
|
Naljakas küsimus, mis kastiga soovitada. Nagu eelpool öeldud on manuaaliga neid ülikeeruline leida. Mis minu arvates on ka täiesti normaalne, sest
A6-suguse suure ja laisa laeva jaoks ongi automaat õigem. Eriti veel diiselmootori puhul, mis nagunii pöördesse ei käi ja sportlikku sõidustiili
kuidagi ei toeta.
|
|
|
|
audi121
huviline
Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2004 3.0 tdi
|
postitati 02.04.11 18:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Naljakas küsimus, mis kastiga soovitada. Nagu eelpool öeldud on manuaaliga neid ülikeeruline leida. Mis minu arvates on ka täiesti normaalne, sest
A6-suguse suure ja laisa laeva jaoks ongi automaat õigem. Eriti veel diiselmootori puhul, mis nagunii pöördesse ei käi ja sportlikku sõidustiili
kuidagi ei toeta. |
Minu arust läheb 3.0 tdi väga hästi põõrdesse.
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi121
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Naljakas küsimus, mis kastiga soovitada. Nagu eelpool öeldud on manuaaliga neid ülikeeruline leida. Mis minu arvates on ka täiesti normaalne, sest
A6-suguse suure ja laisa laeva jaoks ongi automaat õigem. Eriti veel diiselmootori puhul, mis nagunii pöördesse ei käi ja sportlikku sõidustiili
kuidagi ei toeta. |
Minu arust läheb 3.0 tdi väga hästi põõrdesse. |
Vahelduseks võiks sellele pilgu peale visata.
http://www.youtube.com/watch?v=7Zq0I6_3q2o
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 02.04.11 18:31
|
|
|
Vaatasin videot, kena minek , aga Led tuled on ikka käkerdis küll, seda näha videoski.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Naljakas küsimus, mis kastiga soovitada. Nagu eelpool öeldud on manuaaliga neid ülikeeruline leida. Mis minu arvates on ka täiesti normaalne, sest
A6-suguse suure ja laisa laeva jaoks ongi automaat õigem. Eriti veel diiselmootori puhul, mis nagunii pöördesse ei käi ja sportlikku sõidustiili
kuidagi ei toeta. | Olles kokku puutunud mitme c6 kolmese diisliga, ei saa ma Joeliga nõustuda. Esiteks ei ole tegemist laisa autoga
ja teiseks ei saa kolmese diisli pöördesse mineku kohta midagi halba öelda. Laisaks võib kutsuda mõnda ameeriklast või näiteks c4-a aga kindlasti
mitte c6-e. Ka iseendale üllatuseks aastaid tagasi tõdesin, millised kardid ja olematu müraisolatsiooniga autod need on. Ja muideks, Audi kolmesel
diislil on chippides ca 600nm alla kahe tuhande pöörde.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 03.04.11 05:45
|
|
|
See 3.0TFSI on ju bensukas, mitte TDI 
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 03.04.11 07:26
|
|
|
Manuaalil on kiirendus- ja kütusekulu näitajad pea 5% paremad kui automaadil. Samas - mugavuse erinevus on suurem kui see 5%, ma arvan. Nüüd see
oleneb juba sinust, mida sa eelistad ja väärtustad rohkem. Käigukasti hoolduse ja remondikulud on umbes samapalju kallimad automaadil, kui palju
automaat on mugavam sõita.
Valik on sinu 
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.11 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Manuaalil on kiirendus- ja kütusekulu näitajad pea 5% paremad kui automaadil. Samas - mugavuse erinevus on suurem kui see 5%, ma
arvan. |
Pigem on manuaali parem kiirendus tingitud launchimise võimalusest, mida teatavasti esineb väga vähestel automaatkastidel. Ja noh, omada manuaalkasti
ainult sellepärast, et kaks korda aastas tunda 5000rpm starti, samas, kui teine mees sõidab iga kord foori tagant ilma igasuguse pingutuseta minema
(effortless ride), pole ka just mõistlik.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.04.11 08:57
|
|
|
Kui kasti valiku teemadel rääkida, siis tarbeautona kasutatav A6 võiks ju tänapäeval tõesti automaadiga olla. Robinsoni viidatud video kaheukselises
sportlikuma suunitlusega A5-s tahaks mina aga mootorist olenemata vaid manuaali näha. Just nimelt ehedat manuaali, mitte käsitsi lülitamise
võimalusega automaati. Eks ta selline maitse asi ole, milles on kõrvalt raske nõu anda.
Eile veel oli pealkirjas ja/või esimeses postis TDI ka mainitud, selle eemaldas teema algataja või keegi teine? See ju muudab kogu teema olemust.
Edit: algataja viimast sisselogimisaega vaadates vist mitte tema.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 03.04.11 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Eile veel oli pealkirjas ja/või esimeses postis TDI ka mainitud, selle eemaldas teema algataja või keegi teine? See ju muudab kogu teema olemust.
Edit: algataja viimast sisselogimisaega vaadates vist mitte tema. |
TDI võis keegi ju pealkirjast eemaldada, aga küllap ta unustas, et 2005. ja 2006.a. ehk prefacelift C6'l 3.0 bensukat (TFSI) ei eksisteerinud 
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.11 10:27
|
|
|
Samas on ka olemas C6 kerel tavaline 3,0 bensukas, seesama rihmaga mootor mis on ka C5'el peal.
Olen oma silmaga näinud!
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 03.04.11 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Naljakas küsimus, mis kastiga soovitada. Nagu eelpool öeldud on manuaaliga neid ülikeeruline leida. Mis minu arvates on ka täiesti normaalne, sest
A6-suguse suure ja laisa laeva jaoks ongi automaat õigem. Eriti veel diiselmootori puhul, mis nagunii pöördesse ei käi ja sportlikku sõidustiili
kuidagi ei toeta. | Olles kokku puutunud mitme c6 kolmese diisliga, ei saa ma Joeliga nõustuda. Esiteks ei ole tegemist laisa autoga
ja teiseks ei saa kolmese diisli pöördesse mineku kohta midagi halba öelda. Laisaks võib kutsuda mõnda ameeriklast või näiteks c4-a aga kindlasti
mitte c6-e. Ka iseendale üllatuseks aastaid tagasi tõdesin, millised kardid ja olematu müraisolatsiooniga autod need on. Ja muideks, Audi kolmesel
diislil on chippides ca 600nm alla kahe tuhande pöörde. |
Mul on sellesama 3,0 TDi 165kW mootoriga Touareg. Touaregi aju on seadistatud madalamalt vedama kui A6, ehk see ei ole päris 1:1 võrreldav. Kuid ega
A6 selles osas nüüd ülemäära teistsugune ka ole - "magus ala" on ikkagi vaid umbes 2000 pööret lai ja üleval otsas kukub jõud ära. Diisel nagu ikka
diisel. Ma ei näe mingit põhjust sellise mootori otsa manuaalkasti panna. Isegi A5 puhul mitte. Aga eks see ole minu probleem... 
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.11 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Ma ei näe mingit põhjust sellise mootori otsa manuaalkasti panna. Isegi A5 puhul mitte. | Nõus.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
cesar
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 TFSI
|
postitati 03.04.11 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Samas on ka olemas C6 kerel tavaline 3,0 bensukas, seesama rihmaga mootor mis on ka C5'el peal.
Olen oma silmaga näinud! |
On tõesti. Neid on toodetud arenevate riikidele. (Venemaa)
|
|
|