Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 1.8 t 1996 110 kw quattro ei käi (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1455)
andi987
huviline



Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.11 19:03 Tsiteeri
A4 1.8 t 1996 110 kw quattro ei käi



Tsitaat:
mure selline et sai soetatud avariiline audi.esiosa avariiline . peale avariid sõitis u. 70 m ja siis jäeti seisu. sealt treilaga garaasi. seal seisis 1,5 a. Nüüd autot käima panna üritades auto käivitub u. kuueks sekundiks ja sureb välja.Algul sai kahtlustatud immo viga,kuid kas immo puhul ei peaks mitte immo tuli põlema või vilkuma jäema. Minu omal põleb algul , siis kustub ära kui auto käib ja enam põlema ei lähe kui välja ära sureb. Siis sai bensiini pumpa proovitud et kas surved õiged,need ok. Kui pumbale otse vool peale panna et pump koguaeg lööb siis ikka sama jama,siis sai pumbarelee nagu välistatud. Küünlad vahetatud,uus bensiin sees. Peab vist mainima et autol radikas eest puudu ,jahutustiivik puudu.andurid ja muu korras. avariist saidki viga radikas ja visko sidur,sidur korras ja rihmad peal. Oma mõistus hakkab otsa saama ja ei oska enam kuskilt pihta hakata. On kellelgi soovitusi mida proovida või välja vahetada.

Mure selline, et sai soetatud avariiline Audi. Esiosa avariiline. Peale avariid sõitis u. 70 m ja siis jäeti seisu. Sealt treilaga garaa˛i. Seal seisis 1,5 a. Nüüd autot käima panna üritades auto käivitub u. kuueks sekundiks ja sureb välja. Algul sai kahtlustatud immo viga, kuid kas immo puhul ei peaks mitte immotuli põlema või vilkuma jääma? Minu omal põleb algul, siis kustub ära, kui auto käib ja enam põlema ei lähe, kui välja ära sureb. Siis sai bensiinipumpa proovitud, et kas surved õiged, need ok. Kui pumbale otse vool peale panna, et pump koguaeg lööb, siis ikka sama jama, siis sai pumbarelee nagu välistatud. Küünlad vahetatud, uus bensiin sees. Peab vist mainima, et autol radikas eest puudu, jahutustiivik puudu. Andurid ja muu korras. Avariist saidki viga radikas ja viskosidur, sidur korras ja rihmad peal. Oma mõistus hakkab otsa saama ja ei oska enam kuskilt pihta hakata. On kellelgi soovitusi, mida proovida või välja vahetada?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 31.03.11 19:13 Tsiteeri


Veakoode pole lugenud ajust?


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andi987
huviline



Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.11 14:28 Tsiteeri


On loetud küll.Saab teada lähiajal, mis koodid tähendavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raix2
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a

postitati 01.04.11 21:01 Tsiteeri


Siin siis andi987 auto veakoodid:


16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 - 35-00 - -

01262 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-00 - Please Register/Activate

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-00 - Please Register/Activate

Programm natuke registreerimatta. :D


Quattro pooleveolise vastu? Mitte mingil juhul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rannooo
huviline

Avatar


Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.11 19:37 Tsiteeri


16989 - Internal Control Module: ROM Error
01262 - Turbocharger (TC) wastegate regulating valve
17978 - Engine control module (ECM) - immobilizer active

Ikkagi immo probleem...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andi987
huviline



Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.11 16:51 Tsiteeri


Kui immo jama, siis kuidas sellest jamast lahti saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.04.11 17:47 Tsiteeri


Nii:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andi987
huviline



Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.11 14:17 Tsiteeri


sai proovitud. Ei saanud nagu asja. Ikka sama jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.04.11 14:26 Tsiteeri


Saaks äkki vähe konkreetsemalt?
Immo tuli põleb, ei põle?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Raix2
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a

postitati 04.04.11 15:56 Tsiteeri


Immo tuli põleb kui süüde sisse keerata ja kustub mingi 3 sekundi pärast. Ja enam ei sütti ennem kui süüde uuesti sisse keerata.Peale käivitamist käib mingisugune 3 sekundit ja sureb välja, on kuulda et, bensupump lööb kui mootor seiskub, seega võetakse säde ära.

Sai eelnimetatud ross-tech'i juhiste järgi vag-com 311'ga proovitud kuid ei midagi.

Koodi 17978 peale annab ross-tech ka sellise variandi: Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570/005488
Mingisugune relee peaks kusagil olema, A6'el 1994a. on see kõrvalistuja jalge juures piida sees. Kas ka A4'al?


Quattro pooleveolise vastu? Mitte mingil juhul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andi987
huviline



Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.11 17:05 Tsiteeri


Täpselt nii:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raix2
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a

postitati 22.04.11 02:44 Tsiteeri


Promleem endiselt. UP!


Quattro pooleveolise vastu? Mitte mingil juhul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
erki87
huviline



Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,8t quattro

postitati 11.05.11 20:12 Tsiteeri


Vahepeal auto siis omanikku vahetanud. Nüüdseks siis minu projekt. Auto sain tööle, vigadeks:
1. Nagu teame iga elektroonika vidina koostöö lõpetamisel lahkub temast väike pahmakas valget suitsu. Mootoriajust oli see igatahes lahkunud.
2: Immoplokk oli ära "mõrvatud" kellegi geniaalse käe ja tinutuskolvi koostööl.
3.Peale seda mootor käivitus. Kahjuks ikagi suri välja. Vähe sai uuritud-puuritud ja mõistus otsas. Kaesin siis pumba auku paagis ja oi üllatust: paagi ujuk oli lahtiselt paagis imelikult, nii et näitas täpselt poolt paaki kütust, muidugi kütust polnud ollagi.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]