Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 4,2 V8 (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 11004)
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 23.12.04 12:42 Tsiteeri


Kasutaja 4rõngast pani siia kunagi ühe saksa V8 meeste klubi lingi (otsida ei viitsi) kus vastavas mootoreid kirjeldavas nupukeses on kirjas, et vähemalt V8 (mudel siis) 4,2-sel motol ongi tehase poolt küllalt suur õlikulu ette nähtud. Kui ma saksa keelst muidugi piisavalt hästi aru sain. Ehh, otsin lingi välja...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 23.12.04 12:45 Tsiteeri


www.audiv8.com siis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 23.12.04 12:48 Tsiteeri


Õlivahetus- alle 15.000km oder einmal im Jahr
(mit 10W40 soll der 4.2l weniger Öl verbrauchen als mit 5W40 oder 0W40)

Õlikulu 1000 km kohta- neigt zu hohem Ölverbrauch, 1l / 1000km gilt als normal
Bei frühen Baujahren teilweise höher

Ehk siis õlivahetus 15k km tagant või kord aastas, 10W40-ga õlikulu 4,2-sega väiksem

Õlikulu 1L 1000 km kohta varasematel mudelitel "normaalne".

Edit: siis ikka nii, et 1L normaalne, vanematel mudelitel isegi rohkem kui 1L


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A1
huviline



Registreerunud 28.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.04 02:05 Tsiteeri


v8 206 kw Õlikulu liiter 3000 km-le...castrol formula rs 0w40, saksa essi omanikud räägivad et see peabki nii olema kurat seda teab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 24.12.04 07:45 Tsiteeri


Kas kellelgi s4 või s6 users manuali pole, kus oleks õlide valik kirjas? Seal saksa lehel minu meelest soovitas 10w-40. Mulle tundub, et 0w-40 on liiga vedel ja sellepärast seda ka kulub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 24.12.04 08:16 Tsiteeri


Mul on saksakeelne users manual olemas ja mäletan ka, et oli 10w-40 või siis 5w-40. Praegu pole raamatut käepärast, uurin millaski järgi ja panen infi siia. Ise lasin Castrol 5w-40 sisse panna hiljuti, kadude kohta veel ei oska öelda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.04 09:52 Tsiteeri


Hoian seda manuali käes ja lk 110 on mootoriõli spetsifikatsioonid. Nii palju, kui ma aru saan siis need on jaotatud temperatuuride järgi. Enim levinud on SAE 5W-30/ 5W-40 ja SAE 10W-30/10W-40 (Mehrbereichs-Leichtlauföle, Spezifikation VW 500 00). Muidu on graafikul neid SAE-sid veel s*taks.

EDIT: Olgu võtan siis vaevaks kogu tabeli ringi trükkida:

A: SAE 5W-30/ 5W-40 ja SAE 10W-30/10W-40 (-32,5 +37,5)
*Mehrbereichs-Leichtlauföle, Spezifikation VW 500 00*1)

B: SAE 5W-50, SAE 10W-50/10W-60 (-32,5 +37,5)
SAE 5W-30, SAE 5W-40 (-32,5 +15)
SAE 10W-30, SAE 10W-40 (-15 +15)
SAE 15W-40/15W-50, SAE 20W-40/20W-50 (-15 +42,5)
*Mehrbereichsöle, Spezifikation VW 501 01*1)
*Mehrbereichsöle, Spezifikation API-SF*2) oder SG*2)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 24.12.04 09:57 Tsiteeri


A1 ja turbo: siit peaksite saama ka vastuse, et miks 0w-40ga teil selline õlikulu. valides mõne raamatus kirjutatud õli, siis tõenäoliselt õlikulu langeb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 24.12.04 10:53 Tsiteeri


Selge.
Tänud postitajatele.

Edit:
Kurat võtaks, avastasin, et mul on endal ka see raamat olemas ju :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 27.12.04 15:45 Tsiteeri


nii. kirjutan nüüd teistele v8 omanikele, mis viimastel päevadel juhtunud. (eelmisel esmaspäeval sain auto hammasrihma vahetusest kätte)

nimelt hakkas õli lekkima. kohe väga palju. õlirida taga. lahti võttes selgus, et väntvõlli esimene simmer tulnud välja - see sama, mis sai mõned päevad tagasi ära vahetatud. nüüd sai kokku pandud tagasi ja jääb loota, et enam ei juhtu. kuigi veits imelik tunne küll on, et kui ta nüüd tuli iseenesest lahti, siis ega ta ei pruugi ka nüüd kinni jääda. Kava auto targad mehed kohe arvasid, et mootoris on surve ja tuulutus ei tööta. Mis selle peale kosta? Uskuda?

Sai kontrollitud mootori peal olev voolik üle, samuti ei olnud survet koha peal käies, kui õlikork ära võtta.

Kas võib surve tõttu simmer ära tulla? (kuigi ma ei tea, kust surve üldse sai tekkida)

Ning juhul, kui nüüd jälle peaks välja lööma, siis kust otsast alustada, et viga leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 27.12.04 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
nii. kirjutan nüüd teistele v8 omanikele, mis viimastel päevadel juhtunud. (eelmisel esmaspäeval sain auto hammasrihma vahetusest kätte)

nimelt hakkas õli lekkima. kohe väga palju. õlirida taga. lahti võttes selgus, et väntvõlli esimene simmer tulnud välja - see sama, mis sai mõned päevad tagasi ära vahetatud. nüüd sai kokku pandud tagasi ja jääb loota, et enam ei juhtu. kuigi veits imelik tunne küll on, et kui ta nüüd tuli iseenesest lahti, siis ega ta ei pruugi ka nüüd kinni jääda. Kava auto targad mehed kohe arvasid, et mootoris on surve ja tuulutus ei tööta. Mis selle peale kosta? Uskuda?

Sai kontrollitud mootori peal olev voolik üle, samuti ei olnud survet koha peal käies, kui õlikork ära võtta.

Kas võib surve tõttu simmer ära tulla? (kuigi ma ei tea, kust surve üldse sai tekkida)

Ning juhul, kui nüüd jälle peaks välja lööma, siis kust otsast alustada, et viga leida?


Vaata tuulutusvoolikud üle, kas neid oled vahetanud:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 27.12.04 19:19 Tsiteeri


Äkki ei olnud simmer õiges mõõdus, seda ennemgi juhtunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.12.04 19:28 Tsiteeri


Neid ennegi välja tulnud.Paigaldamisega ilmselt pandi mingi kala,kas tehti simmer väljast õliga kokku vms.Sisse läheb vända simmer peaaegu näppudega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 27.12.04 19:42 Tsiteeri


kahe klapikambrikaane vaheline tuulutusvoolik (see oli praoga, tellitud ja läheb vahetusse) ja sõelad olid korras. teiste voolikute kontroll pisut raskem. praoga voolik peaks just paremini tuulutama ja ei tohiks rõhku tekkida või mis?

simmeri mõõt sai üle kontrollitud. see oli ka revalist ostetud, sealt tõenäoliselt peaks kõige õigema saama.

simmer väljast õliga koos või tõesti olla. aga seekord kuivatati korralikult ära, nii et nüüd peaks pidama jääma, kui selles oli viga. kui tõenäoline see on, et õline simmer välja tuleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A1
huviline



Registreerunud 28.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.05 00:40 Tsiteeri


vana teema ülespoole
mis on normaalne V8 õli temp ?
ütleme et pärast 50 km linnas tallamist ja 100km maanteel?
andur on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 16.01.05 08:42 Tsiteeri


ma just eile pikema sõidu ajal mõtlesin sama küsida, sest maanteel oli natuke üle 60 kraadi.

linnas pikema soojenemise järel esimese kriipsuni. kui kohapeal käib, siis pisut üle kriipsugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 17.01.05 10:08 Tsiteeri


Minu autol (C5 S6) on talvel maanteel 80 ja linnas ca. 85. Suvel ca. 90 tavasõidul ja kui kõvasti vajutada siis 100 kanti. 240+ kiirusel maanteel ja ringrajal sõites üle 120.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vvv
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.06 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turbo
Äkki viitsivad V8 omanikud siia ka oma auto õlikulu kirjutada.
Enda autol pole täpselt mõõtnud aga peale olen nii mõnegi liitri valanud. (Formula RS
SAE 0W40)
Oma eelmise auto S4-ga (2,2 T) sõitsin aasta ja ei pidanud tilkagi õli juurde valama.
Kas õlikulu põhjus võib peituda klapisääretihendites või millegis muus, kuidas seda selgeks teha?
Ja veel, äkki oskab keegi öelda, palju võiks maksta klapisääretihendite vahetus ja kus seda võiks lasta teha?


ca 1 liiter 1000 kilomeetri peale.
peaksgi õli ostma minema :)
mootoriks siis 4,2 V8 240kw


MiniSMART autode ilusalong
www.minismart.ee Kvaliteetsed pesuteenusedwww.cleanservice.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 30.11.06 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pealik


....2 jagaja kaant kokku 600.- ja vähem

On küll vana post, aga kust nii soodsa hinnaga jagaja kaasi saab? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.06 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: pealik


....2 jagaja kaant kokku 600.- ja vähem

On küll vana post, aga kust nii soodsa hinnaga jagaja kaasi saab? :o

Seda sooviks ka isegi teada....isegi ühte ei saa selle raha eest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]