Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 3.7 - 2002 - maido123 (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3568)
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 12.03.11 15:06 Tsiteeri
Audi A8 3.7 - 2002 - maido123



Tere.

Sai siis soetatud ka oma esimene audi. Viimased 3aastat vurasin pilusilmaga ringi, mis oli nii ja naa, aga väikseks hakkas jääma. Mis oligi üks põhjuseid auto vahetamiseks, kuna on perele juurdekasvu oodata teise lapse näol.
Miks just audi? A mis auto siis veel:D. Turvaline, mugav, mahukas... . Valik oli ka suht kiire, kuskil paari kuuga oli auto kodus, täpsemalt siis 20. det.2010.

Auto lisadena siis:

E0A = No special edition
0GG = Emission standard EU4
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XF = Exterior mirrors: with memory function, electrically foldable/adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1KE = Disc brakes, rear
J1G = Battery 450 A (92 Ah)
1LX = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
5MG = Decorative inserts, burr-walnut
7X2 = Park distance control, front and rear
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GT = Compact alternator 90 - 150A
0G7 = Tiptronic
0YT = Weight range 18 installation control only, no requirement forecast
0JJ = Weight category front axle weight range 9
T8X = 8-cylinder gasoline engine 3.7 l unit 077.6 (ALU)
8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
U2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments
X0A = National sales program Germany
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
2ZD = Heated leather trimmed multi-function steering wheel with Tiptronic
3HA = Without leather parts scope
8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
8Z5 = Not hot country
MD5 = 8-cyl. gasoline eng. V8 3.7 L/191 kW 40Vcamshaft adjustment w/o cylinder cutout base engine is T8X
7Q2 = Navigation system with color screen
C9P = Cast alloy wheels 7.5J x 16
7K0 = Without tire pressure warning light
3PN = Electric seat adjustment for both front seats with memory system
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y5 = Electrically operated roll-up sun screenfor rear window and mechanically operated for side windows
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional engine guard
5C0 = Without special body measures
Q1D = Sports front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield

Pildid panen hetkel müügikuulutuse omad:


http://public.fotki.com/maido123/audi-a8/

Läbisõit on tal 299tuh. 290 pealt on vahetatud rihmad- rullikud, kõik õlid koos filtritega ja pisemaid vidinaid ka sinna juurde, tag pid klotsid, õõtsa puksid. Need on õnneks kontrollitavd tööd ka audihoolduse tsekkidega.
Pean laskma kaabli järgi panna,abs anduritega on mingi kala ja mootori tuli hakkas ka põlema peale katalüsaatori remonti.
Üks ehmatus oli küll kastiga, seisis külmaga nädal, komandeerigust tulin ja aku tühi, kui käima sain ja liigutama hakkasin oli kast avariiasendis. Jätsin seisma ja hiljem uuesti proovides oli kõik ok, väike okas on hinges ikka, ei tea ju mis selle põhjustas.
Aga eks nokitsemist ma usun jagub. Eks saab hiljem lisada tehtavad tööd ja juttu sinna juurde koos piltidega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ändi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5,D2,D3

postitati 12.03.11 18:35 Tsiteeri


Kuidas sa leidsid ta?Eelmise aasta lõpus vaatasin päevas mitu korda auto24jas a8said,kuid sellist seal küll ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 12.03.11 19:57 Tsiteeri


Auto24 oli ta suht pikalt ja kui ma hindamisakti ära tegin võttis ta sealt kuulutuse maha. Mis aeg see täpselt oli, ei mäleta, sest panga jama võttis ka veitsa aega, aga sealt ma oma auto leidsin jah.
Kui ma ei eksi oli siin foorumis kuskil selle auto kuulutuse kohta mingi pärin ka tehtud, et kas tasub osta jne. Ka suht tükk aega tagasi vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 13.03.11 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Läbisõit on tal 299tuh. 290 pealt on vahetatud rihmad- rullikud, kõik õlid koos filtritega ja pisemaid vidinaid ka sinna juurde, tag pid klotsid, õõtsa puksid. Need on õnneks kontrollitavd tööd ka audihoolduse tsekkidega.
Pean laskma kaabli järgi panna,abs anduritega on mingi kala ja mootori tuli hakkas ka põlema peale katalüsaatori remonti.
Üks ehmatus oli küll kastiga, seisis külmaga nädal, komandeerigust tulin ja aku tühi, kui käima sain ja liigutama hakkasin oli kast avariiasendis. Jätsin seisma ja hiljem uuesti proovides oli kõik ok, väike okas on hinges ikka, ei tea ju mis selle põhjustas.
Aga eks nokitsemist ma usun jagub. Eks saab hiljem lisada tehtavad tööd ja juttu sinna juurde koos piltidega


Kena masin. Täpselt minu maitse järgi - keremudeli viimaste aastate eksemplar.

Kui sul põleb armatuuris ABSi tuli ja veojõukontrolli tuli koos, siis üsna tõenäoliselt võib asi olla külgkiirendusanduris (enda omal sai just vahetatud), kui aga ABS lihtsalt kuidagi jukerdab, siis ka selle kohta leiab internetist lugemist ja lihtsaid mooduseid vigade kõrvaldamiseks.
Põlev mootori tuli tänu katalüsaatorile endalgi tuttav teema - minul näitas viga minu mäletamist mööda tagumine lambda andur.

...aga jõudu ja jaksu.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 13.03.11 08:15 Tsiteeri


ABS ja veojõukontrolli tuli hakkavad koos põlema jah kui mingi aeg on sõidetud. Vahest õnnestub pool päeva ära sõitta kui põlema hakkavad ja teinekord lähevad suht kohe põlema. Eks paistab mis vigasid kaabeldus näitab ja siis ridamisi eemaldama neid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KalmerK
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.11 08:30 Tsiteeri


Tundub, et väga viis pill sellise läbisõidu juures. Sisu ja lisad ikka väga head.Hoia seda,KORRALIKUD A8 hakkavad otsa saama.Edu ja kõike paremat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 13.03.11 11:14 Tsiteeri


Tänud Kalmer, patt oleks lasta sellisel autol käest minna;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 19.03.11 18:23 Tsiteeri


Kaabeldus tehtud ja ette tuleb võtta külgkiirendus anduri kontroll, vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 11.01.12 19:49 Tsiteeri


Meenutusi suvest


http://images57.fotki.com/v1354/photos/0/1761470/10332711/P6230021-vi.jpg

Vahepeal pole midagi tõsist juhtunud, väljaarvatud elementaarsed kuluosad mis on vahetamist tahtnud, kuni praeguse hetkeni kus ma maadlen paraja portsu otsas. Kes veel lugenud pole, siis siin rohkem juttu http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=104967


http://images50.fotki.com/v1526/photos/0/1761470/10332711/09012012300-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 29.01.17 21:41 Tsiteeri


Leidsin küll ühe väga vana teema, kuid hakkas huvitama, et mis sellest autost siis lõpuks sai?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 30.01.17 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Leidsin küll ühe väga vana teema, kuid hakkas huvitama, et mis sellest autost siis lõpuks sai?


Auto sai korda tehtud, olen jõudnud korra vahetada mootori ja käigukasti ning jooksvalt autot korras hoidnud. Mootor sai vahetatud kuna vanat ei saanudki korda kui lugeda minu vanat teemat, mille tulemusel seitsmes silinder sodi ja klapid all. Käigukastis jooksis differ tükkideks ja lihtsam oli teine kast otsida. Audi on igapäevases kasutuses ja sõidab väga hästi.


[img]https://www.upload.ee/image/6617022/DSC_0219_optimized.jpg[/img]
Sellel talvel Saaremaal. Kõik jäi korda ja terveks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 30.01.17 19:54 Tsiteeri


Tore näha, et autost asja sai, lugesin probleemid läbi :)
Kui saladus pole, palju mootori ja kastivahetus kokku läksid?
Kas quattro vajas Saaremaal abi ka, või ronis ise välja? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 31.01.17 16:48 Tsiteeri


Mootor koos vahetusega 1000.- pluss peale ja kast koos vahetusega samamoodi. Peale mootori vahetust sain sõita kuskil aasta kui differ kolinal lõpetas töö, siis oli küll mõte, et aitab. Pean ütlema, et õnneks nii ei läinud, olen autoga igati rahul. Kõik kuluosad, mida on vaja, on vahetatud õigeaegselt ja seega ei ole ülevalpidamine sugugi ülemõistuse kallis, nagu mõned väidavad.
Kraavist ise välja ei saanud, jäi kõhu peale kinni teele ronimisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]