Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A8 pooled silindrid ei tööta (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 9203)
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 22.12.11 13:18 Tsiteeri
A8 pooled silindrid ei tööta



A8 3,7q 191kw 2002a

Probleem selles, et üks hommik auto käima pannes mootor puterdas. Kaabeldus tehtud, näitas 5 6 7 8 silindrid ei tööta. Sai uued küünlad, süütepoolid sai vahetatud ja ikka sama jama. Kaabeldus nagu ei näidanud ka spetsiifiliselt millest see probleem tingitud on.
Kui ühe poole cat umbes on, kas see mõjutab ka silindrite tööd nii, et lülitab need järelt ära või mida nagu veel tasuks kontrollida, kas nuka võllide märkides olemist või ?
Probleem tuli üleöö, õhtul sõitis hommikul oli tuksis. Kas mingi kaitse vms ei või läbi olla ja kus need kaitsmed üleüldse asuvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.12.11 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
A8 3,7q 191kw 2002a

Probleem selles, et üks hommik auto käima pannes mootor puterdas. Kaabeldus tehtud, näitas 5 6 7 8 silindrid ei tööta. Sai uued küünlad, süütepoolid sai vahetatud ja ikka sama jama. Kaabeldus nagu ei näidanud ka spetsiifiliselt millest see probleem tingitud on.
Kui ühe poole cat umbes on, kas see mõjutab ka silindrite tööd nii, et lülitab need järelt ära või mida nagu veel tasuks kontrollida, kas nuka võllide märkides olemist või ?
Probleem tuli üleöö, õhtul sõitis hommikul oli tuksis. Kas mingi kaitse vms ei või läbi olla ja kus need kaitsmed üleüldse asuvad?


Kommutaator
Otsing
Diagnostika


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 22.12.11 14:41 Tsiteeri


Kommutaatoreid ma ei leidnud, et omavahel ära vahetada ja siis proovida. Kas neid üldse selle tüübi mootoril on? Kaks aju on küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.12.11 17:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kommutaatoreid ma ei leidnud, et omavahel ära vahetada ja siis proovida. Kas neid üldse selle tüübi mootoril on? Kaks aju on küll.


Kommutaatorid on kapoti all, plastkatete all. Paremal pool.
VAG-COM võiks mingi konkreetse vea pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.12.11 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kommutaatoreid ma ei leidnud, et omavahel ära vahetada ja siis proovida. Kas neid üldse selle tüübi mootoril on? Kaks aju on küll.


Kommutaatorid on kapoti all, plastkatete all. Paremal pool.
VAG-COM võiks mingi konkreetse vea pakkuda.


Sellel autol neid paraku enam pole.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 22.12.11 18:58 Tsiteeri


Kontrolli juhtmestik üle!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.12.11 21:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kommutaatoreid ma ei leidnud, et omavahel ära vahetada ja siis proovida. Kas neid üldse selle tüübi mootoril on? Kaks aju on küll.


Kommutaatorid on kapoti all, plastkatete all. Paremal pool.
VAG-COM võiks mingi konkreetse vea pakkuda.


Sellel autol neid paraku enam pole.


Good point. Läks kuidagi avatari tagatule järgi "puusalt tulistamiseks", jäi selline asi tähelepanuta.
No siin saab üle vaadata mootoriaju kaitsmed. Need peaksid asuma aju juures, kapoti all plastkarbis.
Lisaks nuka- ja vändaandurid, muud ei turgata kohe pähe, ikka aitaks kaabeldamise veakood palju edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.12.11 05:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kommutaatoreid ma ei leidnud, et omavahel ära vahetada ja siis proovida. Kas neid üldse selle tüübi mootoril on? Kaks aju on küll.


Kommutaatorid on kapoti all, plastkatete all. Paremal pool.
VAG-COM võiks mingi konkreetse vea pakkuda.


Sellel autol neid paraku enam pole.


Good point. Läks kuidagi avatari tagatule järgi "puusalt tulistamiseks", jäi selline asi tähelepanuta.
No siin saab üle vaadata mootoriaju kaitsmed. Need peaksid asuma aju juures, kapoti all plastkarbis.
Lisaks nuka- ja vändaandurid, muud ei turgata kohe pähe, ikka aitaks kaabeldamise veakood palju edasi.


See on hea info, et mingid kaitsmed ka eksisteerivad. Vag com ei näita muud, kui nelja silindri misfire viga ning üldine multiple viga. Kahe silindri kohta tuleb viga kohe, kaks tiksuvad hiljem paari minuti jooksul juurde.
Andurite vigu pole.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 23.12.11 15:45 Tsiteeri


Kaitsmed kontrollitud ja terved. Kas kui selle poole cat umbes on, siis ei või selline asi juhtuda, et lülitab selle poole silindrid välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.12.11 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kaitsmed kontrollitud ja terved. Kas kui selle poole cat umbes on, siis ei või selline asi juhtuda, et lülitab selle poole silindrid välja?

Kas säde on olemas? Äkki on keti üle vianud nuka otsast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 23.12.11 15:57 Tsiteeri


Ilmselt mingi säde oli kui alguses peale küünalde ja süütepoolide vahetust töötas ühel pool kaks silindit ja hiljem oli terve rivi mängust väljas. Arvutiga cat-i kontrollides oli selle töö küll veitsa nigela võitu, aga kas see mängib nii suurt rolli silindrite töös?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 23.12.11 16:00 Tsiteeri


Kas nuka ja vändaanduit mingite vidinatega kontrollida saaks, et kas korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 23.12.11 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kas nuka ja vändaanduit mingite vidinatega kontrollida saaks, et kas korras?


Kui mootor käib, siis juhet tagant tõmmates saab aimu, kas midagi muutub.
On veel selline nimekiri asjadest, mis võiksid mingil viisil asjasse puutuda:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16684/P0300/000768
Kas detonatsioonianduri saab välistada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 23.12.11 16:16 Tsiteeri


Kui diagnost detonatsioonianduri viga ei näita siis ei saa välistada, arvutile sellise anduri viga ei tulnud, ei nuka ega vändaandurite omasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.12.11 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maido123
Kas nuka ja vändaanduit mingite vidinatega kontrollida saaks, et kas korras?


Mõlema häireid toimimises näitab vag com kohe. Paraku nendega kõik hästi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TKS8
huviline



Registreerunud 14.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: S8

postitati 31.12.11 14:58 Tsiteeri


Mingeid uudiseid antud vea kohta?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 01.01.12 12:04 Tsiteeri


Läheb esmasp või teisip garagesse ja kontroliin nukavõlli üle, äkki on tõesti hammasrihma üle visanud vms ja selle poole cat-i tahaks ka kontrollida, äkki umbes. Ülejäänud vead peaksid olema välistatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TKS8
huviline



Registreerunud 14.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: S8

postitati 01.01.12 15:28 Tsiteeri


anna teada ka siin, endal ka samalaadne probleem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TKS8
huviline



Registreerunud 14.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: S8

postitati 06.01.12 17:36 Tsiteeri


Said miskit teada:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maido123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3,7 2002a quattro

postitati 09.01.12 17:41 Tsiteeri


Teema järgmine, auto on laiali lõhutud ja välistatud on katalüsaatori ummistus, hammasrihm on kenasti märgis ja nukad on paigas, aga selgus see, et pihustitesse 5 6 8 7 ei jõua kütus. Kas siis pihustid ei avane või milles see probleem olla võub? Kas saab kõik neli pihustit korraga läbi minna või on kala auto sellepoole ajus? Kuidas kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MadisT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996

postitati 09.01.12 22:35 Tsiteeri


Kas korralik diagnostika ei suuda midagi välja lobiseda? Müstiliste bensukate muredega olen ise Truumust abi saanud. Ja paar inimest, kellele soovitanud, on ka seal abi saanud. Aga kui auto juba laiali lammutatud, siis pole see vist lihtne sinna ronida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.01.12 23:12 Tsiteeri


Kas enne pihustit on kütus olemas? Või on neil kõigil ühine latt? Pole vaadanud sellist mootorit lähemalt.
Kas pihustite häält on kuulda? Kas pistiku tagant tõmbamisel on hääles muutust?

Kas pihustilt pistiku ära tõmbamisel lööb veakoodi sisse?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.01.12 06:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kas enne pihustit on kütus olemas? Või on neil kõigil ühine latt? Pole vaadanud sellist mootorit lähemalt.
Kas pihustite häält on kuulda? Kas pistiku tagant tõmbamisel on hääles muutust?

Kas pihustilt pistiku ära tõmbamisel lööb veakoodi sisse?


Latt on ühine ja seega peaks viga siiski olema pihustite juhtimises e. siis kisub sinna aju poole. Imelik on see, et mingit veidigi konkreetsemat veakoodi pole, lihtsalt üldine "mõned silindrid ei tööta" ja siis veel iga (5678)kohta eraldi misfire detected. Ise mõtlesin ka, et peaks pihustite pistikud eemaldama ja vaatama, kas aju saab aru, et viga tuli. Samas on variant, et aju ei juhi pihusteid ning ei salvesta ka konkreetset viga, samas mingi osa saab aru, kõik pole korras.
Samas veakood 16684 ei viita aju veale otseselt...
Suht huvitav olukord ja ma üldse ei imestaks, kui viga on väga lihtlabane. Mingi pin ei anna ühendust näiteks vms.
Helista Maido, kui auto juurde lähed, uurime veel veidi seda pihustite poolt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MadisT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q C4 2,5 TDi-1996

postitati 10.01.12 09:00 Tsiteeri


Seda teemat võiks vaadata. Seal jutt ühest süütepoolist. Mootor pole küll sama, kuid äkki annab vihjeid.
EDIT: Misfire tähendab tavaliselt süütepooli, mitte pihustit. Ja pole välistatud, et uus pool võib vigane olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.01.12 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MadisT
EDIT: Misfire tähendab tavaliselt süütepooli, mitte pihustit. Ja pole välistatud, et uus pool võib vigane olla.

Misfire tähendab sõna otseses mõttes vahelejätmist. Seda, et silindris ei toimu korrektset põlemist ning seda võib põhjustada nii kütuse kui ka sädeme puudus/liigsus.

Vaadake kõik massid üle, ehk ei anna mõni ühendust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]