Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.11 17:33
|
|
|
Sõiduajal kaob hetkeks kogu süsteemis vool
Mure selline, et kuu aja jooksul juba kolmandat korda kaob sõidu ajal ~0,5 sekundiks kogu süsteemis vool, seejärel lööb armatuuris niikauaks tuled
põlema kuni käiguga (automaat) mootori jälle käima veab.
Suurim mure selles, et kas selline jukerdamine võib aut.kastile ka liiga teha? Samuti ajab närvi see, et peale igat elektri katkestust viskab maki
settingud nulli ning hakka jälle seadeid paika sättima.
Kas on ka teie autodega selliseid anomaaliaid esinenud? Ehk oskate abi pakkuda mis sellist katkestust võib tekitada?
Parimatega,
Andres
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 10.03.11 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Mure selline, et kuu aja jooksul juba kolmandat korda kaob sõidu ajal ~0,5 sekundiks kogu süsteemis vool, seejärel lööb armatuuris niikauaks tuled
põlema kuni käiguga (automaat) mootori jälle käima veab.
Suurim mure selles, et kas selline jukerdamine võib aut.kastile ka liiga teha? Samuti ajab närvi see, et peale igat elektri katkestust viskab maki
settingud nulli ning hakka jälle seadeid paika sättima.
Kas on ka teie autodega selliseid anomaaliaid esinenud? Ehk oskate abi pakkuda mis sellist katkestust võib tekitada?
Parimatega,
Andres |
Kõigepealt alusta akuklemmidest. Järgmisena kontrolli massiotsad üle.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 10.03.11 17:38
|
|
|
Kas tagumine iste on aku suhtes "sädemevabaks" tehtud?
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.11 18:08
|
|
|
Jäigi kohe kirjutamatta, et välistan akuklemmide lahti oleku. Akuklemmid kontrollitud ja samuti aku "sädemevaba" kuna klemme kaitsevad plastikust
kaitsekorgid.
Massijuhet ei ole kontrollinud. Et siis nagu mootori ja kere vahelist massijuhet?
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.03.11 18:21
|
|
|
Generaatori klemmid samuti üle vaadata.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 10.03.11 23:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Jäigi kohe kirjutamatta, et välistan akuklemmide lahti oleku. Akuklemmid kontrollitud ja samuti aku "sädemevaba" kuna klemme kaitsevad plastikust
kaitsekorgid.
Massijuhet ei ole kontrollinud. Et siis nagu mootori ja kere vahelist massijuhet? | Aku ja kere vaheline mass,mootori ja kere
vaheline mass.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 11.03.11 07:23
|
|
|
Mootori voolu relee võib jukerdada, taoliste sümptomitega sai suvel ühe masinaga tegeletud. Sõidu ajal lõi tuled põlema ja mootor suri, mingi aeg läks
äki käima jälle, aitas relee vahetus. Tegemist oli küll vw'ga, see relee ei maksa ka suurt midagi. Täpselt ei oska öelda, aga C4 peaks see relee
asuma kas rooli all või kunde jalgade juures.
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.11 08:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
Mootori voolu relee võib jukerdada, taoliste sümptomitega sai suvel ühe masinaga tegeletud. Sõidu ajal lõi tuled põlema ja mootor suri, mingi aeg läks
äki käima jälle, aitas relee vahetus. Tegemist oli küll vw'ga, see relee ei maksa ka suurt midagi. Täpselt ei oska öelda, aga C4 peaks see relee
asuma kas rooli all või kunde jalgade juures. |
Kas keegi oskab öelda selle relee numbri äkki. Krt, mingitel hetkedel on rooli alt kuulda relee krõbinat kuid see ei toimu samal ajal kui
voolukatkestus.
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.11 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Jäigi kohe kirjutamatta, et välistan akuklemmide lahti oleku. Akuklemmid kontrollitud ja samuti aku "sädemevaba" kuna klemme kaitsevad plastikust
kaitsekorgid.
Massijuhet ei ole kontrollinud. Et siis nagu mootori ja kere vahelist massijuhet? | Aku ja kere vaheline mass,mootori ja kere
vaheline mass. |
Massijuhtmed nii mootori-kere kui ka aku-kere vahel kontrollitud. Kõik korralikult kinni ja ei ole ka oksüdeerunud.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.03.11 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Jäigi kohe kirjutamatta, et välistan akuklemmide lahti oleku. Akuklemmid kontrollitud ja samuti aku "sädemevaba" kuna klemme kaitsevad plastikust
kaitsekorgid.
Massijuhet ei ole kontrollinud. Et siis nagu mootori ja kere vahelist massijuhet? | Aku ja kere vaheline mass,mootori ja kere
vaheline mass. |
Massijuhtmed nii mootori-kere kui ka aku-kere vahel kontrollitud. Kõik korralikult kinni ja ei ole ka oksüdeerunud. |
Kuna maki mälu kaob ära ei ole viga süüterelees vaid kaob auto rarbijate vool. Võta juhi jalgelat plastik ära ja kontrolli kas kaitsmeploki ja
reeleeploki küljes kõik ilusti kinni. Liiguta juhtmeid ja jälgi kas tekib katkestus. Selline halb ühendus võib auto maha põletada!
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.06.11 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
... ok, see-selleks. Sai + juhe ära isoleeritud ja auto käima pandud ja nüüd probleem ... mootor töötab aga pöörded kõiguvad üles-alla. Kui
konditsioneer sisse lülitada, siis mootori töö ühtlustub kuid jätab pöörded 1200 peale ja alla ei lähe. Selliste pööretega sõites aga rapsib jubedalt
aut.kasti.
Proovisin ka süsteemile restarti teha, võttes minutiks aku juhtme maha aga muutusi ei ole
Oskab keegi aidata? Proovin homme diagnosti juhtmega üle käia aga kardan, et see mind aita. |
Pöörete köikumine on aku toiminguga mingil määral seoses...nt.endal tühja akuga hakkas samuti pöördeid kuni 2300 rpm ulatuses loopima...aitas selle
anomaalia körvaldamiseks jöuga välja suretamine, kuidas seda aga automaatkastiga sooritada, jään vastuse völgu.
Varjant ehk süütemoodulilt juhe eemaldada vöi öhu pealevool mootorisse takistada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 01.06.11 15:46
|
|
|
Aju nullimine käib ikka poole tunniga,arvata oligi et sul aku lühisesse jooksis.Mul ka klemmidel plastikud peal ja igaksjuhuks ka kummi matt.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 01.06.11 16:05
|
|
|
Võta kohe pikemaks ajaks aku juhe maha. Ehk ,,unustab'' ära..
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.11 12:44
|
|
|
Korras 
Hommikul panin diagnosti juhtme järgi. Luges välja Oxygen Sensori veakoodi, mille ära kustutasin ja peale seda töötab jälle nagu kell. Kuna veakoodi
arvutisse ei salvestanud, siis ei tea ka täpsemat koodi teile kirjutada.
Edaspidise lühise vältimiseks panin akule peale kummimati.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.06.11 12:59
|
|
|
Väga palju sellest C4 aku jamast ja tuleohust kuulnud, et on tekkinud küsimus:
kas aastatega venib tagaistme traadistik välja või on elementaarne viga ikkagi selles, et mingil hetkel on pisut kõrgemad akud autode peale rännanud?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.06.11 13:28
|
|
|
Üks vana teema selle probleemiga.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 02.06.11 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Väga palju sellest C4 aku jamast ja tuleohust kuulnud, et on tekkinud küsimus:
kas aastatega venib tagaistme traadistik välja või on elementaarne viga ikkagi selles, et mingil hetkel on pisut kõrgemad akud autode peale rännanud?
|
Eks ikka võimsam ja kõrgem aku 
Endal passib istme all 90AH rajakas, mis eeldas muidugi korralikku isolatsiooni. Elementaarne oleks siis lõigata istme alt üks jupp(metallist) ära,
see samuti mul tehtud ja aku peal matid. Siis kõik korras.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.06.11 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Aju nullimine käib ikka poole tunniga |
Ei käi. Nii kui vool pealt läinud on ka kogu mälu tühi selle põlvkonna autodel.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.06.11 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ei käi. Nii kui vool pealt läinud on ka kogu mälu tühi selle põlvkonna autodel. |
Kas on see 100% kindel ?
Mingi aeg foorumist käis läbi, kus vanema ja uuema pölvkonna mälude maht oli erinev ja sellega seoses ka mälu säilitavus...vöi ei ole need omavahel
kuidagigi seoses .?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.06.11 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kas on see 100% kindel ?
Mingi aeg foorumist käis läbi, kus vanema ja uuema pölvkonna mälude maht oli erinev ja sellega seoses ka mälu säilitavus...vöi ei ole need omavahel
kuidagigi seoses .? |
Jah, vähemalt kuni ME7-ni Boschi ajude puhul.
Ei ole seal mingit püsimälu, mis sekundikski säiliks, kui vool tagant ära võtta.
Diislil peaks sama teema olema kuni EDC15. Edasi ei tea.
Ainus mälu, kus andmed säilivad on selline, kuhu aju ei saa mootori töötamise ajal ise kirjutada (ehk siis see mälu, kus aju programmkood ise on).
|
|
|
|