Lehekülgi: 1 2 |
andryz001
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024
|
postitati 02.04.11 12:36
|
|
|
Mul sama mootor sööb õli 0,3 liitrit 10 000 peale ainult
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.11 12:32
|
|
|
Vahetasin jagaja kaane ja rootori ära, mingit muutust pole. pöörded ikka suht madalad ca 600rpm. Nüüd õnnestus veel üle kivi sõites pükste juurest
sumpa lahti väänata. 1mm vahet.
Kas 2,3 98kw ja vanem enne 90 aastat toodetud 2,3 100kw mootor on sama? Plokikaan on 1:1 sama?
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 04.04.11 19:23
|
|
|
Muidu on sama,aga vanemal puudub vaakumpump ploki külje peal
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.11 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki226
Muidu on sama,aga vanemal puudub vaakumpump ploki külje peal |
Kas ei anna siis kaant vahetada?
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 05.04.11 18:03
|
|
|
Peaks saama vahetada,aga siis peab pumba kohale mingi pimeda leiutama.
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.11 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki226
Peaks saama vahetada,aga siis peab pumba kohale mingi pimeda leiutama. |
Vaakumit võtab siis mujalt?
|
|
|
zack
|
postitati 07.04.11 08:37
|
|
|
Kas see sama vaakomtoru, mis sinna külge läheb pole mitte pidurivõimendi oma?
Vanemal 2.3 piduri värk vähe teistmoodi.
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 07.04.11 13:52
|
|
|
Jah ,nii ta on tõesti.
|
|
|
fufanu
huviline
Registreerunud 07.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3 91.a
|
postitati 07.04.11 14:31
|
|
|
Oman sama mootoriga 100't ja sõidan juba aastaid tühja katiga, ei mingit probleemi. Kati kaela mina seda ei ajaks. Lisaks on mul CO alati hästi
natuke üle normi olnud, mistõttu pole seda mõttetut investeeringut autosse teinud ja uut katti alla ostnud. Teine asi need odavad universaalkatid pole
teab mis asjad kah.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 07.04.11 15:07
|
|
|
Võta maha siis see plokikaan, kui sa arvad et viga seal on. Vaata üle ja kui on midagi korralikult mäda, siis vaheta. Tühjatähja pärast segu paika
saamiseks ei ole plokikaant küll mõtet vahetada. Lambda ja mootoriandurid vast oluliselt lihtsam töö.
Muidu pärast on see 2.3 moto halb ja paha igastotsast, kuna käima ei saanud ja vaeva pidi hirmsatmoodi nägema.
|
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.11 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Võta maha siis see plokikaan, kui sa arvad et viga seal on. Vaata üle ja kui on midagi korralikult mäda, siis vaheta. Tühjatähja pärast segu paika
saamiseks ei ole plokikaant küll mõtet vahetada. Lambda ja mootoriandurid vast oluliselt lihtsam töö.
Muidu pärast on see 2.3 moto halb ja paha igastotsast, kuna käima ei saanud ja vaeva pidi hirmsatmoodi nägema. |
Lamda on vahetatud, andurid ok. Speedsteris vaadati üle. Segu keerati paika, aga kat ei tööta ja CO on vale.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |