quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 17.09.04 21:30
|
|
|
Tagarataste pidurdusjõu regulaator
Täna auto(200Q) all käies leidsin kinnitust, et pidurdusjõu regulaator kinni (käega ei jõua hooba liigutada), tagapidurid pea olematud. Ei hakanud
regulaatorit kohe maha kiskuma, teen veidi eeltööd:
Kas on lahtivõetav, st remonditav?
Üks mõte see vidinas üldse n*hhui visata, minu andmetel tagapidurid saavad juba piduripumbast väiksema rõhu kui esimesed. ABS peaks suutma ka sel
juhul blokeerumist vältida. On kogemusi?
Või tuleks igal juhul panna uus/kasutatud korralik?
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.09.04 22:06
|
|
|
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid
nii kergelt kinni jääda ei tohiks.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 17.09.04 22:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid
nii kergelt kinni jääda ei tohiks. |
Tänan. Võtan leotamise-loksutamise teema käsile!
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 18.09.04 07:12
|
|
|
Minu autol pole seda regulaatorit seal all olnud juba vähemalt 2 aastat. Autot ostes seda juba polnud seal ja ma pole siiani leidnud mõjuvat põhjust
asja paigaldamiseks. Minu arvates on isegi parem, et seda seal pole.
Sõiduomadustele mõjust: sõitsin olude sunnil terve talve läbi ees kehvad talvekummid ja taga suvekad - ainuke probleem oli kurvides sõitmisel, sest
siis läks kohe külg ette või viskas üldse otsa nii kiiresti ringi, et ei jäänud mitte mingisugust reageerimise võimalust (pidurdamata!). Pidurdamisele
mõju ei täheldanud, ei saa öelda, et ABS oleks liiga paju "ragisenud", ega üldse midagi muud ebanormaalset. Lihtsalt pidama sai kehvemini -
nagu ikka s*ttade kummidega!
Eelmisel talvel olid kasutusel 4x tutikad naelkummid. No ausõna - pole täheldanud pidurdamisel anomaaliaid ega midagi häirivat. Aga on üks positiivne
asi. Nimelt pidurid on väheke tõhusamad kui regulaatoriga (no vähemalt minul on selline tunne jäänud).
Aga üldiselt on ju võimalus katsetada. Keera regulaatori asemele tavaline pidurivoolik ja mine katseta! Tegelikult on ju vist kaalujaotus meie autodel
erinev ka ... võib ju mingi erinevus ilmneda.
Muide, ma käisin ülevaatusel ka niimoodi, et regulaatori asemel oli vooliku "kimp". Vana käis auto all tuuri ära näppides kõiki
pidurivoolikuid ja ei öelnud midagi. Stendis oli kõik OK - "pidurid on sul väga head, vaatamata sellele, et on vihmane ilm ja pidurid
märjad!"
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 18.09.04 07:14
|
|
|
Kus see regulaator asub yltse...
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 18.09.04 07:30
|
|
|
Nr. 7
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=086-00&cid=87
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 18.09.04 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Lahtivõetav ja remonditav ei ole.
Pane kindlasti kasutatud või uus,muidu hakkab talvel nalja saama,tagumine ots ees ei ole kuigi meeldiv sõita,tested.
Nigu pidurit puudud ja auto ei ole 100% otse on tagumine pool kadunud mees.
Omal olen siiani saanud selle regulaatori ikka roostesurma ja suure leotamise-loksutamise teel tööle.Enne proovi ikka seda puhastamist ja värki,klapid
nii kergelt kinni jääda ei tohiks. |
Kas see ABS-iga ka sellist nalja teeb, et aint külge ette tõmbab? Või on usutav see teoreem, et piduri töösilinter jaotab juba vastavalt surve ära ja
tagapidurid ei võta varem lokki kui eispidurid.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 18.09.04 14:52
|
|
|
Regulaatori vahelt ära võtmine ei tohiks eriti mingit mõju avaldada, st. et tagupidurid ei tohiks küll enne plokki võtma hakata. Kui sa regulaatori
vahelt ära võtad, võib ülevaatusel jama tekkida, aga ei pruugi, kuid vahelt ära võtmise asemel puuri regulaatori kanalid läbi, siis on näha, et asi
omal kohal, aga sisse ei näe ju keegi.
|
|
|
|