mel100
huviline
Registreerunud 10.02.10
Asukoht: Tallinn, Nõmme/Soome, Järvenpää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,6
|
postitati 17.01.11 14:45
|
|
|
Mida arvate sellest Pärnu Taunexis müügis olevast Audist.
Tervist.
Mure järgmine.Pärnu Taunexi platsil müügis Audi 100 punane mis pealevaadates juba selge et on laksu saanud.Sõber tahab omale osta Audit ja eelarve
suht kitsas.Kas keegi teab Rääkida midagi sellest autost?
http://www.auto24.ee/used/800899
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.01.11 14:54
|
|
|
See peaks olema kasutaja Airbagi käest vahepeal läbi käind masin.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.01.11 16:09
|
|
|
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu,
võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti
gaasianalüsaatoriga kontrollida.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 17.01.11 16:16
|
|
|
Kere on tal jah laksune, ja DIY stiilis remonditud. Moto käib ilusti, alles vahetatud pump, filtrid küünlad jne. Minukäes oli veermik enamvähem.
|
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 17.01.11 16:23
|
|
|
Taunex ostis siis sinult käest ära selle ?
Et käisid pakkumas ? 
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 17.01.11 16:33
|
|
|
Minu käest läks Sinti ja too omanik viis ta Taunexisse.
|
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
|
mel100
huviline
Registreerunud 10.02.10
Asukoht: Tallinn, Nõmme/Soome, Järvenpää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,6
|
postitati 17.01.11 16:54
|
|
|
Kui suur se kere laks oli?sillad,raam sirged ikka?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 17.01.11 19:13
|
|
|
Esimene A- piilar on välja vahetatud ja esimene nurk ära vahetatud.
Musta lae autor olin mina , lagi alla, must markeerimis aerosool peale ja
kangete harjastega harjaga uuesti üle ja valmis.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 18.01.11 02:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu,
võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti
gaasianalüsaatoriga kontrollida. |
Pista heasse kohta oma 2.3r5`ga seotud pritseprobleemid.
Ei hakka kokku lugema palju mul neid ridaviitesid olnud on, aga pole ühegagi probleeme esinenud ja kui esineks, siis midagi remontimatud või
defitsiiti selles ei leidu. Vaimukas @ r510v`d lähevad müüki oma pritseprobleemide tõttu...
Sama tühijutt kui "Audide nörk esisild".
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 18.01.11 04:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu,
võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti
gaasianalüsaatoriga kontrollida. |
Pista heasse kohta oma 2.3r5`ga seotud pritseprobleemid.
Ei hakka kokku lugema palju mul neid ridaviitesid olnud on, aga pole ühegagi probleeme esinenud ja kui esineks, siis midagi remontimatud või
defitsiiti selles ei leidu. Vaimukas @ r510v`d lähevad müüki oma pritseprobleemide tõttu...
Sama tühijutt kui "Audide nörk esisild". | Pea nüüd vähe hoogu.Ega ta midagi nii valesti ka ei öelnud.Kui sa tead mehaanilise pritse
ehitust,siis see on kuluv materjal.Lihtsalt saab otsa ja pole midagi taastada.Aitab vaid välja vahetamine.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 18.01.11 05:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu,
võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti
gaasianalüsaatoriga kontrollida. |
Pista heasse kohta oma 2.3r5`ga seotud pritseprobleemid.
Ei hakka kokku lugema palju mul neid ridaviitesid olnud on, aga pole ühegagi probleeme esinenud ja kui esineks, siis midagi remontimatud või
defitsiiti selles ei leidu. Vaimukas @ r510v`d lähevad müüki oma pritseprobleemide tõttu...
Sama tühijutt kui "Audide nörk esisild". | Pea nüüd vähe hoogu.Ega ta midagi nii valesti ka ei öelnud.Kui sa tead mehaanilise pritse
ehitust,siis see on kuluv materjal.Lihtsalt saab otsa ja pole midagi taastada.Aitab vaid välja vahetamine. |
Jah, tõesti midagi remontimatut pole, aga mine küsi esindusest juppide hindasid, võin siia kirjutada mõned hinnad sellest ajast kui audi.ee lehelt sai
koodi järgi hinnapäringut teha: kütuse dif. rõhu regulaator 7682 kr, pritsepea 18943 kr, õhumõõdik 21665 kr...
Lisaks veel see, et VÄGA vähesed remondikohad oskavad korralikult selle pritsega seotud vigasid diagnoosida. See on fakt, et väga paljud selle
mootoriga Audid on pritseprobleemide tõttu leidnud oma viimase tee kas romulasse või metallikokkuostu.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 19.01.11 21:46
|
|
|
Käisin vaatamas seda isendit ja kui viitsimist nokitseda siis saaks asja kindlasti,Liistud irvakil ja eks värvkatet kah vaja parandada.Muidu suht norm
liikur.Minul jäi ost katki kuna lähen välisriiki,ajapuudus!
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.01.11 23:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Lihtsalt saab otsa ja pole midagi taastada.Aitab vaid välja vahetamine. |
Selle 2.3 pritse jutu peale lisan, et need mootorid tahavad pidevalt pähe saamist, siis on suurem tõenäosus, et asi kestab ja seisma ei tohi neid
pikaks jätta. Mul läks 2000km aega, et seda needust peale ~10 kuud seismist jälle normaalselt toimima saada. Alguses pidin pisut peale mootori kokku
ladumist meelitama (sissesõidu mõttes), mis oli totaalne piin. Mis puudutab vanakooli r5'si, siis mul pole kahe 83.a. isendiga isegi ligilähedasi
muresid, mis ke-jet'iga c4 100.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.01.11 05:06
|
|
|
Seismisega seotud pritseprobleemid peaks enamasti olema seotud bensiini vaigustumisega, vaiku ladestub vist külmaga paremini ning loomulikult mida
kauem seisab, seda rohkem. Näit. muruniiduk meil seisis sügisest kevadeni külmas plekkgaraa˛is ja kevadel käima ei läinud, karburaator oli paksult
vaiku täis. Samas seda pole igal aastal olnud, võimalik, et meil bensiini kvaliteet kõigub. Pole küll päris nii suurt vahet nagu diislil talvine ja
suvine ja ei tea kindlalt, aga olen kuulnud et ka bensiini talvine ja suvine koostis on veidi erinevad? Kui nii, siis võibolla ühest neist ladestub
vaiku kergemini/rohkem.
Eelmisel aastal auto mul seisis vahel 2-3 nädalat, ilma et kordagi käivitaks ja eks suveks ilmusid pritsejamad välja ka, pöörded kõikusid, CO kõrge,
kütusekulu suur...
|
|
|
MauroPicotto
huviline
Registreerunud 15.11.10
Asukoht: sindi linn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.11 07:56
|
|
|
Tsitaat: | poputasin kaa seda audit... olen nimelt see kes selle auto tanexi viis.... kui selle audi oma kätte sain vahetasin ära
bensiinipumba (tutikas sai asemele vana undas nagu siga) õli ja õlifilter (täis-sünt) kütuse ja õhufilter (viimast seal sees ei olnudki) jagaja kaan
ja rootor (rootori kontaktots oli olematu ja kohutav tulemeri võis seal all olla..) küülad (mis olid tahmased nagu korsten) küünlajuhtmed jätsin vanad
sest need nagu toimisid... mootori tööprobleemiks oli see et endine omanik vahetas pritsepead... kuid ei timminud seda mootoriga paika... kütust andis
nii kohutavalt peale et tegi küünlad kohe märjaks ja auto enam ei käivitunud.. või kui läks käima siis 5 silindrist 3 töötasid... tagant oli kohutav
tahmameri väljas... pärast kõiki nende asjade vahetust ja pritsepea timmimist käivitus auto igast laksust ja iga ilmaga... koheselt timmis paika
pöörded ja migit puterdamist ega kõikumist ei olnud... taunexi andsin kaasa veel ukseliistud kaks tükki mis ma ostsin kuna juhiukse oma ei kannata
mingitki kriitikat... auto läheb kenasti soojaks... veermikus on vaja vahetada rooliotsad ja õõtshoovad... kuna sarniirid mõlemad läbi... kat on tal
lahti lõigatud ja taga rattapoltide keermed nahkas.. üks tahumine rehv on suure karkassi vigastusega.. linnavahel sõites tagumik vänderdab...
käigukangi tegin uuesti originaaliks (eelmist ma ei kommenteeri äkki solvan autorit) veel ei tööta sellel autol signaal... sest paigaldatud a6 rool ja
see taldmik ei ühti seal samas ei toimeta ka see airbag mis kuulutuses kirjas ning abs... puudub ka tulede korrektor seal ainult lüliti augu
täiteks... autoga sõita saab aga timmimiseks kulub liiga palju raha lihtsam on osta kohe selline libe ja sile auto värvida tuleks uuesti terve
altring... pikk tuli taga on ilma mõradetta ja korras ... hetkel ei tule rohkem pähe kommida kui soovite lisainfot siis minu number on 56770903 mina
müüsin selle auto taunexi 13 000 .- eest |
Poputasin ka seda Audit. Olen nimelt see, kes selle auto Taunexi viis. Kui selle Audi oma kätte sain, vahetasin ära bensiinipumba (tutikas sai
asemele, vana undas nagu siga) õli (täis-sünt) ja õlifilter, kütuse ja õhufilter (viimast seal sees ei olnudki) jagajakaas ja rootor (rootori
kontaktots oli olematu ja kohutav tulemeri võis seal all olla...), küünlad (mis olid tahmased nagu korsten). Küünlajuhtmed jätsin vanad, sest need
nagu toimisid. Mootori tööprobleemiks oli see, et endine omanik vahetas pritsepead, kuid ei timminud seda mootoriga paika. Kütust andis nii kohutavalt
peale, et tegi küünlad kohe märjaks ja auto enam ei käivitunud või kui läks käima, siis 5 silindrist 3 töötasid. Tagant oli kohutav tahmameri väljas.
Pärast kõigi nende asjade vahetust ja pritsepea timmimist käivitus auto igast laksust ja iga ilmaga. Koheselt timmis paika pöörded ja mingit
puterdamist ega kõikumist ei olnud. Taunexisse andsin kaasa veel ukseliistud kaks tükki, mis ma ostsin, kuna juhiukse oma ei kannata mingitki
kriitikat. Auto läheb kenasti soojaks. Veermikus on vaja vahetada rooliotsad ja õõtshoovad, kuna sarniirid mõlemad läbi. Kat on tal lahti lõigatud ja
taga rattapoltide keermed nahkas. Üks tagumine rehv on suure karkassivigastusega. Linna vahel sõites tagumik vänderdab. Käigukangi tegin uuesti
originaaliks (eelmist ma ei kommenteeri, äkki solvan autorit). Veel ei tööta sellel autol signaal, sest paigaldatud A6 rool ja see taldmik ei ühti
seal, samas ei toimeta ka see airbag, mis kuulutuses kirjas ning ABS. Puudub ka tuledekorrektor - seal on ainult lüliti augutäiteks. Autoga sõita
saab, aga timmimiseks kulub liiga palju raha. Lihtsam on osta kohe selline libe ja sile auto. Värvida tuleks uuesti alt terve ring. Pikk tuli taga on
ilma mõradetta ja korras. Hetkel ei tule rohkem pähe kommida, kui soovite lisainfot, siis minu number on 56770903. Mina müüsin selle auto Taunexi 13
000 .- eest.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 21.01.11 07:05
|
|
|
Tsitaat: | A
mina ei saa aru kodanikest, kes 20 aasta vanuse masina puhul kulumaterjalide või pisivigade (a'la kulunud piduriklotsid või irvakil liistud) pärast
virisevad. Iseasi kui oleks kuulutuses mainitud, et tegemist on
briljantse kvaliteediga taastatud uunikumiga... | Tee mulle selgeks kuidas iluliist mis autol on ,kuulub kulumaterjalide alla?
Mind isiklikult ei koti need liistud ja andsin vaid infi audi väljanägemisest.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|