Lehekülgi: 1 2 3 |
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 12.04.15 10:08
|
|
|
Paar küsimust targematele:
1. Esimese mootoripaja vahetus - kas motor tuleb kogu täiega tahapoole liigutada või piisab ainult kolme poldi lahtikeeramisest? Või peab ka nina eest
võtma?
2. Käsipiduri süsteem - üks pool võtab kohe, teine alles lõpus. Mis süsteem seal sees on ja kas seda saab reguleerida? Pidurid ise üsna võrdsed kuid,
et teine pool lakenduks, peab päris põhja tõmbama
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 28.05.15 19:02
|
|
|
293K
Mõned asjad vahepeale tehtud. Algusest:
Vist nõdrameelsusest sai netist kasutatud valuveljed ostetud, neljast ainult üks terve nagu hiljem selgus. Remont 200.
Pidurikettad said treitud (5€k) ning klotsid uued alla. Tuli välja, et meistrimehed, kes rattalaagrit vahetasid, olid piduriklotsi anduri juhtme katki
kuidagi teinud ning pistikus kontaktid omavahel traadiga ühendanud. Ikka juhtub, kuid krt õelnud siis krdi lambad.
Nuputan, kuidas käsipidur uuesti pidama saada - kas silindri pea võimalikult välja ja silinder sisse? Hetkel sai vastupidi ja võtab väga ülevalt (kuid
siiski võrdselt).
Käigukasti padjad said uued. Üks maksis 18, teine 14 aga välja nägid 1:1'le. Ka orig. olid täpselt ühe numbriga. Loodetavasti said siiski õiget pidi
alla.
Elekt. jahutusventilaator on saba andnud, vool tuleb pistikusse peale, kuid ei piiksugi Enne kui päris soojaks läheb peab ringi vahetama. Pistiku ja mootori vahel ei tohiks enam mingeid lülitusi vist olla? Kuigi mingid
juhtmed rüü alt radika vahele kaovad....
Raadio/navi antenn on vett sisse hinganud ja vajab kõpitsemist. Õnneks ei midagi hullu, pisike jootmine.
Ja viimaks - naise peab vist tihedamalt rooli laskma. Keskmine tuleb viie liitri juurde.
Tahavaatepeeglit võib ikka veel pakkuda.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 11.06.15 20:55
|
|
|
Talveks valmis. Kvaliteet täitsa OK, ainult ühel on pehme värvi puudutamisest mõlk sees.
Käsipidur paigas ja peab hästi ning ühtlaselt.
El. vent vahetatud. Uue ostmise peale rahakotirauad ei avanenud, romulast sain Passati oma, mis peale pistiku vahetust ilusti ette sobis. Sellega
kahjuks väga pikka pidu ei tule, vbl aasta - kaks. Orig. mootoril lähevad harjad vahetusse ja peab veel kaua. Laager ilma loksuta ning tagumine puks
samuti.
Raadio antellil varjestus lahti tulnud - olen teinud kehva tööd. Vähemalt sai pilti tehtud (see siis ehitatud vannema C4 antenni korpusesse; navi +
FM)
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 09.07.15 19:34
|
|
|
Raadioga läks asi kiirelt, aga navi hakkas jälle jebima. Kõigepealt kahtlustasin pistikut, mis ennegi kahtlane, kuid ei midagi. Lõpuks sai kogu kaabel
ümber vahetatud ja nüüd toimib korralikult - kui just autos 70c sees ei ole. Poolas WRC rallil käiies, kui varjus 37c, ei tahtnud kuidagi enam plaati
lugeda.
Rallilt sain ka märgi kluge - käigukasti kaitse oskasin kännu otsa ajada. Kinnitused jäid õnneks terveks kuid tükk puudu. Kui kellelgi on, võib
pakkuda.
Kahjustusi vaadates jäi silma, et sumbuti kinnituskummid suht pehmed ja toru "heliseb". Kas peavadki pehmed olema, või on oma aja ära elanud?
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 31.08.15 20:41
|
|
|
301K
Vahepeal selline tore sündmus:
Kuid kahjuks sel pühapäeval põrutas üks tola K-Rauta parklas niimoodi külje pealt sisse, et värvi jäljed ka rehvi peal. Ja muidugi sõitis minema.
Tagastange, tagumine tiib, tagumisel tulel väike tükk väljas ning 2 pikka triipu üle tagumise ukse
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 31.08.15 20:57
|
|
|
Oi selline asi ajab vihale. Loodame, et parklas mõni kaamera selle sündmuse jäävustas ja politsei oma töö ära teeb.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 18.11.15 20:41
|
|
|
306K
Tagumised supordid said remondikomplekti abil uuendust - üks pool lihtsalt rakendus hiljem. Eks stendis näeb.
RNS-E hakkab lõppema. Tellisin (jälle) uue laseri, vent ütles ka üles. Hetkel sõitmine vaikuses.
Samuti said alla talvepapud - Nokia WR D3. Üllatusena palju vaiksemad kui suvised ning parajalt pehmed.
EGR sai pandud ka tagasi talve re˛iimi. Mingil põhjusel lõpetas kaabel peale seda koostöö - test näitab, et kõik OK aga ajudesse sisse ei lase.
Väidab, et kaabel pole ühendatud.......
Mõnisada km hiljem
Poolas lõhutud käigukasti kaitse sai kokku lapitud, hiinast parktuledesse paarieurosed ledid, millega kannatab ka sõita päevasel ajal. Kohale jõudis
ka RNS-E uus laser, peab jälle pulkadeks võtma hakkama.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 06.01.16 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
268K
Samuti sai kõht täis Exide akust, nüüd asendab seda Varta. |
Nii palju siis Vartast, korra sai külma ja punnis kui hamster.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.01.16 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Nii palju siis Vartast, korra sai külma ja punnis kui hamster. |
Misasja, alla 2aasta ja juba andis saba? Garantiid pole vm? Mis Varta mudel sul kasutusel oli?
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 07.01.16 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Nii palju siis Vartast, korra sai külma ja punnis kui hamster. |
Misasja, alla 2aasta ja juba andis saba? Garantiid pole vm? Mis Varta mudel sul kasutusel oli? |
Silver 1
Renovaar uurib ja puurib seda hetkel, kui ma ütlesin, et testriga mõõtes oli sees 2 volti, ei tahtnud väga esialgu võtta.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 15.03.16 21:57
|
|
|
Aku tuli Renovaarist tagasi, öeldi, et korras .....
309K
Veovõlli kumm irdus kahte erinevasse füüsilisse olekusse ning andis oma paljunemisest teada ka korraliku hinngekriipiva raginaga. Vanarahva tarkus
õnneks peab paika ning viimase paarisaja kilomeetri läbimisel aitas mahlasid sees hoida võileivakile. Kuulmissensoritel oli ka kergem olla.
Kui juba teeninduses, vaadati kogu veermik üle. Lisaks tagaamortide patjade kulumisele toodi välja ka esimeste alumiste õõtsapukside amort - need pea
ainukesed detailid, mis üldse vahetatud ja üsna hiljuti . Lisaks tahavad ka kondid vahetust ning teise poole veovõlli kattekumm.
311K
Mootor hakkab iga aastaga ainult üha puhtamalt käima Ülevaatusel saadi
lubatust 7X madalam näit ja isegi eelnevat torude tühjakslaskmist ei tehtud. Igatahes puhtalt läbi, Forss'is tehtud ääremärkused pukside seisukordade
kohta ei saanud mingit tagasisidet - kuigi ladusin ausalt kõik letti ning loksutas õige pikalt. Tagapidurite remondist oli kasu, seisupiduri erinevus
17%.
313K
Tahavaatepeegel vahetatud, Forss'is on neid nüüd normaalse hinnaga sees. Summuti kummid ka uued - kole pikaks olid veninud.
Esipiduriga tekkisid jamad: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163428 . Peale ajutist remonti kukkus kütusekulu kolinal.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 07.06.16 21:35
|
|
|
Vahepeal RNS-E teemaline postitus. Juba pisikese habemega
Veebruaris vist hakkas sõidu ajal segast panema, viskas ekraani mustaks ja ükski nupp ei toiminud, kuigi raadio töötas edasi. Natuke aega seisis ja
siis sama lugu. Ka pisike vent oli kuss. Võtsin vahelt välja ja kuna laser oli samuti tulemas, jäi seisma.
Ise harjusin juba vaikuses sõitmisega ära kuid ~kuu tagasi olin tugevama poole nõudmisel siiski sunnitud asja käsile võtma.
Kõigepealt pudenes seest kaks määratlemata kujuga plastikdetaili, kuna need võisid pärit olla ainult söötjast, võtsin luubi appi. Leidsin plaadilt
veel ühe imepisikese vedru, mis oli LC jalgade külge juba ennast kinni keevitanud. Kuna ühtegi abimaterjali käepärast ei olnud, läks nende kolme
tagasipanekuga kõva tööpäeva jagu tunde, kuid lõpuks toimis. Arusaamatu, mismoodi need said välja kukkuda, kuigi arusaamatum veel, mismoodi need üldse
seal sees püsivad.... Aga kinni nad on, söötja töötab ja rohkem juppe pole välja sadanud. Möödaminnes sai ka laser välja vahetatud, mis oligi esialgne
plaan.
PS: RNS-E lasereid saab juba hiinast odavalt tellida (oli vist alla 30$),
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 19.08.16 14:18
|
|
|
Esimesed pidurid said korraliku noorenduskuuri ning lõpptulemus on üllatavalt hea. Vaatamata selle, et pidin vahepeal praktiliselt ilma piduriteta
metsloomi luurama.
Peale seda kui naine load ära tegi, on minu osa rohkem hooldus, vigade otsimine ja "pere aja arvelt" nende kõrvaldamine. Naised millegipärast
arvavad, et kütuse lisamisest peaks piisama...
Peale esmast remonti kinnikiilunud esipiduri kallal kukkus ka kütusekulu märgatavalt. Paagitäie keskmine jääb alla 5,5l/100km kohta ja seda koos
katuseboxiga - nice.
Vahepeal sai ka WRC tuur Poola tehtud, mis masina tervisele väga hästi ei mõjunud. Viimase päeva vihmad lõhkusid muidu suht korras kruusateed
korralikult. 11km 15-20cm paksuses lõgas annab siiani tunda - põhjakatte pealt sain oma 5kg kruusa kätte. Ühest parklast väljasõidul sain nii nina kui
ka tagumiku vastu maad ära lüüa, kuid suurem kahju siiski puudub.
2 aastat tagasi mingil järjekordsel amneesiahetkel sai taha ostetud Minerva rehvid, millel ühel neist avastasin seespool ~5cm pikkuse lõhe, kus turvis
näha. Lisaks paar lühemat. Reifendirektist tellitud uus sussipaar on kuhugi kadunud, sest kullerfirma vedas need kuhugi suvalisse firmasse ja
telefonile ei vasta.
Mõned anomaaliad:
1. Kundepoolne uks jätab lukkuminemise vahetevahel vahele. Kesklukk üritab siis ka teist korda toimetada aga lahti see uks jääb.
2. Tagaistujate pea kohal olev suur tuli - see tõsine mõistatus. Tagumisi uksi lahti tehes ei funka, lülitist vajutades sama lugu. Aga kui kui esimese
laetüle lülitist panna, siis töötab.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 25.12.16 13:19
|
|
|
330K
Selle aasta parima jõulukingituse saaja on ilmselgelt meie neljarattaline sõber. K-kasti õlivahetuse ajal sai lastud ka täielik kontroll teha ning pea
2lk vigu sai just enne jõule korda. Eks see ole ka hea kingitus talle meie 10 aastase kooselu tähistamiseks. Ja, et i'le täpp panna, lasin ta
juubeliaasta puhul ilusti seest puhtaks pesta
Pea pool aastat mõlkus meeles uuema vastu vahetamine, kuid kuna vajadus on tekkinud lisaks täiesti erineva otstarbega neliveolise järele, sai
otsustatud kooselu jätkata. Tegelikult ju on tegemist väga hea masinaga - kütet võtab alla 6l/100km kohta, kõik kulud ühes kuus jagatuna (v.a. kütus)
on alla 50 eurtsi, sisse mahub palju ja on mugav liikur, mis mõõdasõidul häbisse ei jää.
FB's jagas Mustamäe Autoasi tasuta tervisekontrolle. Ma ei ole just aktiivne postitaja FB's kuid mingil põhjusel sai nimi kirja pandud ning 23
hommikul saigi masin sinna rohkem kui tunniks uurimisele viidud. Oli küll natuke kehv tunne, sest masin oli just uuritud-puuritud ning remonditud ja
tundus nagu rohkem nende aja raiskamisena kuid "second opinion" põhimõte jäi peale. Tegid tublit tööd, suured tänud neile. Lisaks sain neilt
pakkumise 120K hoolduseks, mis polegi nii paha.
Tegelikult on nipet-näpet veel küll teha, kuid ükski ei mõjuta "lõppkiirust". Välisantenn jälle jukerdab, vaakumvoolikud tahaks vahetust ning
esituled - see viimane vist tüüpiline murekoht C5 omanikele. Tagaakna aknapesuvedeliku voolik, juhitagune tuhatoosi kaas (seda võib pakkuda - poiss
murdis selle pooleks).
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 17.03.17 22:07
|
|
|
334K
Hooldusring peal. Lisaks ülalpoololevale veel 120K hooldus jne. Ülevaatuse suhtes olin nii kindel, et saatsin naise seda tegema. Jälle krutiti
esitulesid - nüüd alla. Eelmine kord üles jne. Need jäävad iga kord ette.
Rihmavahetuse ajal tuli välja, et rihmaratta poltidel nuudid maas See
nüüd Flameko kapsaaeda. Ja ega ka Forss päris puhas ei ole - suutsid õhu sissevõtu valesti kokku panna nii, et imes radika tagant.
Termostaat läks vahetusse, õnnestus saada originaal ja kahemillimeetrine pikkusevahe on kohe märgatav. Enne pidi pea 20km sõitma, et 90c kätte saada.
Nüüd piisab viiest. Võibolla oli asi kopsikus, panin ka selle uue. Luupide sisepinnad sai ka puhtaks ning öösel ei kardagi enam sõita.
Kõrvalistuja uks käib ilusti kesklukust kinni ja tagumise keskmise tule müsteerium lahendatud - lüliti jupsib.
Kui keegi teab, kust saaks tellida kerevärvi kaitsekilet, siis oleksin vihje eest tänulik.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.03.17 22:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Kui keegi teab, kust saaks tellida kerevärvi kaitsekilet, siis oleksin vihje eest tänulik. |
Läbipaistvat ikka?
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 18.03.17 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Kui keegi teab, kust saaks tellida kerevärvi kaitsekilet, siis oleksin vihje eest tänulik. |
Läbipaistvat ikka? |
Võtaks juba kerevärvi, ei pea neid kivitäkkeid väga .siluma
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 16.10.17 17:55
|
|
|
348K
Aasta tagasi oli kuri mõte ringi vahetada - sel aastal saab vist teoks
Lihtsalt vajadus vedada käru ja seda vahetevahel ka teel eemal. Ehk siis oodatud on vahetusvaiandid linnamaasturi vastu, võin 1K juurde panna.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2668924&rhash=8517
Ega masinast suurt midagi kirjutada ei ole kuigi püsikas lõpetas tegevuse ja JAW rate sensor viskab segast. Usun, et need kaks on omavahel seotud ja
hoopiski läbi rooliasendi anduri (lindi). Sest püsika + funktsioon töötab, ainult SET on rivist väljas.
Armatuuris viskab üha tihedamini hoiatustule põlema (ESP OFF), samas veojõu kontroll ja ABS jäävad toimima.
See HIT&RUN päris valutult ei mõõdunud, lisaks mõlgile on paar värvitükki maha sõidetud. Need sai roostemuunduriga ära tehtud.
E: lisaks ka juhipoolsel koopal uss all.
Positiivse poole pealt on kütusekulu mõnusalt madal, viimase 2K keskmine 5,8 (sisaldab ka Saaremaa ralli katsete teokiirusel läbisõitmist).
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 02.12.17 17:38
|
|
|
ESP'ga peaks nüüd asi korras olema. 2K sõidetud ja siiamaani vaikus.
Ka püsikas töötab jälle.
Esimesed piduriklotsid sai vahetatud: suporti kolvid liiguvad vabalt, silindri lükkab tagasi näppudega aga ometigi sööb ära sisemise klotsi ......
Esimesed udutuled uute vastu vahetatud. Tarkusetera teistele: kui teil vanu alles ei ole, ei tasu hiinakaid ligi võtta, sest nende puhul saate ainult
remondikomplekti. Hiiakatel oli ainult reflektor ja korpus korralik (HELLA kiri maha lõigatud), vanalt tulelt sai võetud tagumine kaas, pirni
kinnitus (hiinakas pudenes kohe tükkideks kui tahtsin klambrit sulgeda). Lisaks vaja veel vahetada kõrguse reguleerimiseks vajalik "jubin".
Vahetatud ka rõhu ja temp andur ning mõnda aega ei olnud kuumalt käivitamisega probleeme. Juba rõõmustasin kui ..... Ei tea kas uus andur läks või
mingi muu kala. Samuti hakkas kliima jebima; viskab Eco mode külma mootoriga.
Mõne projekti tarvis vaja "toorainet", kui kellegi on midagi pakkuda: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177823
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 16.08.21 18:00
|
|
|
Viimane post. Vahetas omanikku @ 397K.
Viimastel aastatel suurt erilist ei olnud. Peale esiklaasi ja vasaku esitiiva vahetuse. Uued esituled. Taha täisring pidureid jne.
Sõitis veel ühe originaal rattalaagriga. Uuel autol lähevad tagumised juba 30K pealt vahetusse
Mootor kuiv ja kast vinks-vonks.
Muretut veeremist uuele omanikule.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |