Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku laadimine laadijaga (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 6207)
rakkim
huviline



Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4e

postitati 29.12.10 08:45 Tsiteeri
Aku laadimine laadijaga



Tere

Küsimus selles, et auto aku monitor näitab aku mahuks 50%- 70% vahemikus . Aku sai vahetatud 2009 sügisel Audihoolduses ja peale seda on paar korda aku maht olnud 100%. Olen proovinud laadida (ka eile öösel sai laetud), kuid peale 13h laadimist on seis sama, ehk siis 70%.

Laadijaks on Reval autos müüdav digitaalne laadija, mis peaks suuteline olema laadima 120Ah akut - minul 110Ah.

Kus võiks viga olla, või on asi selles, et aku on külm ja ei võta vooli sisse? Ise kahtlustan, et vb eelmine ekstreemne talv külmutas aku läbi vms. / iseasi kas korralik aku külmub läbi ? või peaks aku garantiisse viima?

Samas käivitub ilusti, kuid kui maht on 50% peal siis ei lase webastot kasutada - säästuresiimis vms..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
--Marks--
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 29.12.10 08:58 Tsiteeri


Külmaga aku mahutavus väheneb.


Tühi aku jäätub:
100% laetud aku jäätub -70 c° juures
40% laetud aku jäätub -25 c° juures
10 % laetud aku jäätub -10 c° juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.12.10 09:02 Tsiteeri


"Moodsa" auto puhul on küsimus ka selles, kuidas Sa laed.
Kas auto peal või maas ja kuhu täpselt voolu annad.
Vahe on selles, kas auto (battery manager) oskab välist laadimist õieti arvesse võtta või mitte. Aku on juba laadimisest tiine, aga auto veel ei tea :D

Selliste alates 2004. aasta A6/A8/Q7 akusid tuleks laadida auto peal ja läbi selleks ettenähtud terminalide. Loomulikult aitab laadimisele kaasa see, kui auto on soojas garaazis.

See, et erinevatel inimestel on oma identsete mudelitega erinevad (laadimis)kogemused, võib tuleneda ka sellest, et väljalaskeaastad ja tarkvaraversioonid on autodel siiski totaalselt erinevad.



PS. Uued autod võivad küll isased välja näha, kuid kogu see hingepool ehk software on vist ikka suhteliselt bitchy. Pisike elektiviga või tarkvarabugi suudad auto hoobilt sõidukõlbmatuks muuta.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rakkim
huviline



Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4e

postitati 29.12.10 09:47 Tsiteeri


Käisin väljas ja mõtlesin re check teha. Üllatuseks oligi 100% aku monitor :) Järeldus, hommikul peale laadimist oligi aku alles unes ja see uus laadija on hea ( eelmised olid vb liiga lahjad suurele akule)

Kuna sõidud on lühikesed ja auto elektrit täis siis on arusaadav, miks aku 50-70% vahel istub


Aitäh kiiretele vastajatele !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 29.12.10 20:10 Tsiteeri


Lihtsalt mainiksin siinkohal ära, et kui auto pikemat aega seisab (külmaga mitu nädalat), siis aku tervise huvides oleks kasulikum teda laadida laadijaga, sest auto genekas laeb pooltühja akut algul tegelikult natuke liiga suure vooluga (amprid).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ändi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5,D2,D3

postitati 21.02.15 19:49 Tsiteeri


Kuidas laadida õigesti 2003a D3 akut?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.15 09:45 Tsiteeri


Osta tark laadija, otsad külge ja tuld. 2003a. autol aku laadimise-tühjemise kontroll puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ändi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5,D2,D3

postitati 22.02.15 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Osta tark laadija, otsad külge ja tuld. 2003a. autol aku laadimise-tühjemise kontroll puudub.

Ma ei saa su soovitust tõsiselt võtta, kuna see kontroll on siiski olemas autol. Mu küsimus oli pigem selles, kuhu laadija ühendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.02.15 18:08 Tsiteeri


Kui kapoti alla pole plussi kopsikut välja toodud, siis ei jäägi muud üle kui pakiruumis katte alla sukelduda ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.02.15 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ändi
Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Osta tark laadija, otsad külge ja tuld. 2003a. autol aku laadimise-tühjemise kontroll puudub.

Ma ei saa su soovitust tõsiselt võtta, kuna see kontroll on siiski olemas autol. Mu küsimus oli pigem selles, kuhu laadija ühendada?


Eraldi väljavõtetele, mis ilmselt mootoriruumis.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.15 10:21 Tsiteeri


my bad. Ei teadnud nii vanalt autolt sellist tarkust oodata. Uuemate puhul on öeldud et kõik voolud mis akust võetakse ja tagasi pannakse läbi kontrolleri. Nendel mida ma näinud olen on see olnud aku miinus klemmi küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ändi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5,D2,D3

postitati 23.02.15 18:33 Tsiteeri


Pluss aku külge ja miinus jämeda pulga külge, mis akust üleval. Kapoti all ei olnud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.02.15 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ändi
Pluss aku külge ja miinus jämeda pulga külge, mis akust üleval. Kapoti all ei olnud midagi.


Ilmselt siis nii nagu soovitab Ross-Tech, kui akut vahetada.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
damc
huviline



Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal

Auto: C6,Q7

postitati 08.11.17 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket

Selliste alates 2004. aasta A6/A8/Q7 akusid tuleks laadida auto peal ja läbi selleks ettenähtud terminalide. Loomulikult aitab laadimisele kaasa see, kui auto on soojas garaazis.





Kui nüüd õigesti aru saan siis Q7 tuleb laadida kapoti alt pluss klemmist mille kõrval on mass klemm ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.11.17 16:20 Tsiteeri


Jah.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]