Täpselt - vot just sellepärast, et teatud kastides (ja võibolla ka diffrites) mõned seibid messingist või pronksist detailid, tuleb õli valikuga mitte
mööda panna. MBl on sellekohta oma juhend. Lisaks on näiteks AMG 500+hj oma õli, kus on suhteliselt palju EP annuseid juba sisse valatud (ca 5%), kuid
ka diffri metallid on seetõttu ka teised. Seetõttu ongi olemas OEMide enda kvaliteedistandardid ja nemad on selle töö sinu eest ära teinud. Kahjuks ei
oka ma VWsillaõlide kohta eriti rääkida, MBl on seal küll suht kirju pilt. Kõige lihtsam on leida ELSA või ETKA (misiganes selle VW tööjuhendite proge
nimi on) alt punkt kus räägib ära tagasilla õli vahetusest mingile konkreetsele autole. Enamasti on seal ka viide millise lehe/blatt/sheet pealt õli
valida tuleb - selle lehe nimi ongi tootja kvaliteedistandard. Näiteks mootoriõli leht 506 01 näitabki ära millised mootoriõlid kõlbavad peale OEMi
koodi (näiteks shell xyz või castrol xyz). Analoogne on ka sillaõlidega. Muidugi kui on vana pill ja raha ka seoses jõludega vähevõitu (nagu meil
kõigil), siis võib ka suvalist kvaliteetset õli sisse valada ja loota et pakendi/kanistri tagumisel küljel toodud VW xxxxx ka tõele vastab ning sinu
auto silda kõlbab.
|