Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Creative
huviline
Registreerunud 16.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: S6- S4- S8
|
postitati 02.05.13 12:24
|
|
|
Tegelikult ega ma häält taga ajagi, mulle meeldib see originaal väljalaske oma ka. Pigem ajan lisa hp'sid taga Esmaspäeval läheb auto siis tõstukile ja võtan esialgu 4 kati alt. Üritan teha
ka video originaal väljalase vs eemaldatud katid.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 02.05.13 14:26
|
|
|
See peaks sulle abiks olema.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.14 18:32
|
|
|
Is there an aftermarket downpipe set that actually bolts straight onto my standard S4, with factory turbos and exhaust?
--
A good and relatively cheap up grade is to fit rs4 dp's. 200cell main cats instead of 400cell. Gut the precats too. Will only need small link pipe as
you have a long and a short dp on the s4 where the rs are both equal length. Did this on my s4 and made a huge difference along with a full
system.
Downpipe question
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Revolver
huviline
Registreerunud 10.12.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 B5 Avant
|
postitati 25.06.14 13:15
|
|
|
Tervist!
Lugesin kogu selle teema läbi ning tekkis mõni küsimus.
Mul on hetkel S4-l tühjaks tehtud downpiped ning originaaltoru taha välja(keskmine pütt eemaldatud) ning jooksu lõpetab ühe toruline otseläbi pütt.
1. Kas ja miks oleks mõtet vahetada see jooks nö poest ostetavate uute vastu?
2. Linnavahel sõites on hääl väga mõnus ja vali, maanteel kipub aga ühtlase sõiduga see kumin närvi ajama, mida selle vastu teha võiks? Kas panna
keskmine pütt tagasi? Või vahetada ka tagumine otseläbi pütt originaali vastu tagasi? Või vahetada ainult tagumine pütt originaali vastu?
Revo
Sa elu naudi, osta uus Audi!
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 25.06.14 15:57
|
|
|
Olles sõitnud palju kahe autoga, millel kõik peale viimase püti läinud, siis võib öelda, et maanteel ta kumiseb väheke ikka. Küll aga ei ole see minu
kõrvade jaoks häiriv. Kui ühtlasel kiirusel sõita, siis on suhteliselt vaikne isegi. Kumin tekib sisse madala pöördega kiirendades. Madalamatel
kiirustel liigeldes on hääl meeldiv, eriti kõrgetel pööretel
Esialgu soovitaks viimase püti originaali vastu vahetada.
|
|
|
Revolver
huviline
Registreerunud 10.12.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 B5 Avant
|
postitati 25.06.14 16:33
|
|
|
Mind hakkab see vahest häirima, ise mõtlesin mingi suurem resokas keskmise püti kohapeale panna.
Revo
Sa elu naudi, osta uus Audi!
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.16 18:35
|
|
|
RS4 Center Box Removal: Budget Performance System
Keeno
Performance gain: the butt dyno says a couple of bhp, but as the original system shrinks down to 2.5" at the center box, flow must have increased a
fair bit.
For those of you fancying a more sporty sound without the usual wallet rape, it's a good option that can always be reversed.
Btw... Both the original center box and tail box are of the 'straight thru' design.
stigissimo
You said it shriks to 2,5" at the center box but is it 3" again after the center to the rear?
MakkeS4
I don't recommend to do delete. Below 3000rpm on highway =you need to put something in your ears! I put silencer back, because it was too annoying.
In this case louder is not power.
Better option is to remove 2.5" parts before and after the muffler.
I have cutted both RS4 mufflers and made it 3.5" all the way. I'm very happy for the result. Sound did not change at all on low revs and very nice
quiet sound in cabin. WOT is louder.
Original is ~3" and it reduces to near 2.5" before inlet and outlet part on the center box. You can see it in the picture.
I made over 600hp with unmodified RS4 cat-back. It was a restrictor at that point.
B5 RS4 viimane pada
B5 RS4 keskmine pada
B5 RS4 keskmises padas suurem perfo toru
Nagu juuresolevatelt piltidelt näha, siis B5 RS4 padad on otse läbi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.16 19:05
|
|
|
Üldiselt mulle see originaalpadade kasutamise idee meeldib, sest erinevalt universaal ja vist kõikidest aftermarket kittidest, on originaalpadad auto
alla "voolitud", mistõttu on nende litraa˛ suurem ja suudavad rohkem summutada. Miinus on muidugi see, et hiljem ei ole stock väljalaset, mida
tagasi panna. Samas, kas seda vajagi on, kui uus süsteem summutab põhimõtteliselt sama hästi kui stock?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.16 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aragorn
Ah nice, so the Factory RS system is actually pretty free flowing already. Would be nice to see inside an S4 system to compare! | Tsiteerin siit teemast. Ma ise kunagi kasutasin RS2-l kolme tollist otse
läbi väljalaset, pütid universaalsed. Ja see oli jube. Lõpuks viskas nii koblaka ette, et asendasin viimase püti B5 S4 pütiga ja auto oli hetkega
tsiviliseeritud (keskmine pütt jäi universaal 3" otse läbi). Kui S4 viimane pütt on samuti otse läbi nagu RS4 pütt, siis heli summutamisel teeb see
jube head tööd. Samas nagu praktika näitab, siis keskmise pütita RS4 on ka droney.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.10.16 09:21
|
|
|
Keskmine pütt tuleb asendada Simonsi 3" ovaaliga ja ongi kõik.
Ei mingit müra maanteel, normaalne hääl ja performance.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.16 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Keskmine pütt tuleb asendada Simonsi 3" ovaaliga ja ongi kõik.
Ei mingit müra maanteel, normaalne hääl ja performance. | Nagu me siit teemast teame. Ja SKN asendas keskmise pada ümmarguse resoga.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.16 18:37
|
|
|
rs4 b5 OEM rear silencer restriction?
silentbob
The S4 and RS4 B5 OEM muffler is a absorption not a reflection design like in the linked picture. Inside the shell it's a perforated strait through
pipe that ends in a y-pipe for the end pipes.
Shouldn't be more restrictive than the rest of the system.
I have a cut open S4 muffler laying around somewhere I can take pictures of if of any interest.
S4 B5 OD 65-2x50mm
Two back chambers filled with steel wool.
I also found a hacked up RS4 muffler I bought off Ebay because I wanted the tips
OD 75-2x60mm
Both chambers with steel wool
B5 S4 viimane pada
B5 RS4 viimane pada cut
Ehk siis nii S4 kui RS4 viimased padad on otseläbi, lihtsalt S4 on väiksema toru ja kahe kambriga, kui RS4 on suurema toru ja ühe kambriga.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.10.16 15:26
|
|
|
RS4-l on väljalase enne pütti 3". Vahetult enne pütti läheb aga väiksemaks.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.17 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
rs4 b5 OEM rear silencer restriction?
silentbob
The S4 and RS4 B5 OEM muffler is a absorption not a reflection design like in the linked picture. Inside the shell it's a perforated strait through
pipe that ends in a y-pipe for the end pipes.
Shouldn't be more restrictive than the rest of the system.
I have a cut open S4 muffler laying around somewhere I can take pictures of if of any interest.
S4 B5 OD 65-2x50mm
Two back chambers filled with steel wool.
I also found a hacked up RS4 muffler I bought off Ebay because I wanted the tips
OD 75-2x60mm
Both chambers with steel wool
B5 S4 viimane pada
B5 RS4 viimane pada cut
Ehk siis nii S4 kui RS4 viimased padad on otseläbi, lihtsalt S4 on väiksema toru ja kahe kambriga, kui RS4 on suurema toru ja ühe kambriga.
| Magnaflow'l on sarnane pütt: 5 X 11 OVAL
#12588, PILT. On ka teisi mõõte.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A3 3.2 quattro
|
postitati 04.05.20 11:04
|
|
|
S4 CO ja HC kõrge
S4 bitile sai 2 x redback CAT104R1HTB 100 cell sportkatid. Ül puntkis lambda korras, CO ja HC kõrged.
Tühikäik
Lambda 1.022 ok
CO 0.64
HC 147
Pööretel
CO 0.53
HC 94
Kas katid ei tee tööd või põletab liialt õli vms? Cooleritorustik oli ka seest suht õline.
Vaatan ja puhastan torustiku, kareterituulutuse spideri ja pancake valve.
Soovitused, ideed teretulnud.
|
|
|
morze
huviline
Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi UrS4 + typ85Q
|
postitati 04.05.20 18:38
|
|
|
Kat-id ei tee pigem tööd, st pole piisavalt kuumad. ÜV punkt üldse veidi vaeva nägi ja mootoripööret üleval hoidis, et väljalaset kuumemaks saada või
tehti kohe hops-hops esimese prooviga ja kõik? Pole muidugi kogemust selliste metallkärgedega katalüsaatoritega aga tavalisel keraamilisel B-osa
universaalsel katil, mis on ise alla keevitatud on see soojaks ajamine vajalik.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A3 3.2 quattro
|
postitati 04.05.20 18:46
|
|
|
Kuuma said korralikult. Ül punktis hoiti pöördes ja käisin ka maanteel kuumutamas ning kohe mõõtma. Tulemus ongi näha.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |