Deprecated: Implicit conversion from float 125985.00000000001 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - TT mk1 quattro veovõllid, käigukast jms
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: TT mk1 quattro veovõllid, käigukast jms (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1932)
tts
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 21.12.10 17:22 Tsiteeri
TT mk1 quattro veovõllid, käigukast jms



Tsitaat:
tt mk1 quattro veovõllid, käigukast jms

oskab keegi õelda palju kannatab tt mk1 quattro veovõllid ja käigukast jms max väänet ja hp

Oskab keegi öelda, palju kannatavad TT mk1 quattro veovõllid ja käigukast jms max väänet ja hp?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 22.12.10 10:48 Tsiteeri


Esimese põlvkonna TT quattro seest võis leida 4-6 silindrit, 132-184 kW, 235-320 Nm, 5-6 käiku, manuaal- ja automaatkäigukaste. Tõenäoliselt ei ole kõigil sama raud ka kõhu all.

MTM pakub kõige võimsamat mootoripudinate paketti kuni 254 kW/440 Nm. Ma ei viitsinud järele vaadata, kas sellega tuleb kaasa ka jämedam raud kõhu alla. Nende koduleht asub siin: http://www.mtm-online.de


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tts
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 22.12.10 18:37 Tsiteeri


haldex pidi iseenesest kestma. Mure on veovõllide ja käimakasti pärast. MTM ei paku üle 240hp paketti orig 132kw quattro varjandile ja selliste nr juures ei vahetata veo rauda. Minul vb loota kusagil -600hp ja 800nm kui saab hea seade...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 22.12.10 21:09 Tsiteeri


Uuri hgpst, neil mingi 800hpd auto g4 põletab sõõrikuid, sinatorus on video.

Räägitakse et chipiga suudetakse haldexi kettaid kärsatada läbi. Raske uskuda aga ....


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 23.12.10 20:28 Tsiteeri


TT mk1 on ju sama raud nagu S3 mk1. Fred Poom lasi meil 360+ jõuga nagu muuseas 12-sek aegasid veerandmiilil ning ei võllid ega Haldex teinud nägugi (vähemalt võistluse ulatuses :)).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 24.12.10 09:54 Tsiteeri


Mulle on meelde jäänud, et 3.2l vr6 puhul dsg kast kannatab 360nm tehase oma. Seega veovõllid peaksid selle vastu pidama ilusti. Kas vr6 ja 1.8t võllid ja otsad on üldse erinevad? Seda peaks etka näitama.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]