SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 04.12.10 22:59
|
|
|
Audi ost ca. 50 000.- eest, millist valida?
Lähitulevikus siis plaanis soetama hakata uut Audit kuni 50 000.- eest mida valida?
Mõttes b4 2.0 85 kw, audi 100, A4, A6 ja quattro variandid muidugi...
Mis on ühe või teise head ja vead?
1. Auto peaks olema üsna korras, et peale ostu kohe ei peaks hullumoodi raha alla tampima (Millised on kõige lollikindlamad)? .
2. Palju maksab ühe või teise mudeli tavahooldus ning jupid kui midagi oleks tarvis vahetada?
3. Küttekulu peaks jääma linnasõidul maksimaalselt 12 sajale.
Suht võhik selle autoasjanduse kohapealt ja tänud ette asjalike vastuste eest!
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 04.12.10 23:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Lähitulevikus siis plaanis soetama hakata uut Audit kuni 50 000.- eest mida valida?
Mõttes b4 2.0 85 kw, audi 100, A4, A6 ja quattro variandid muidugi...
Mis on ühe või teise head ja vead?
1. Auto peaks olema üsna korras, et peale ostu kohe ei peaks hullumoodi raha alla tampima (Millised on kõige lollikindlamad)? .
2. Palju maksab ühe või teise mudeli tavahooldus ning jupid kui midagi oleks tarvis vahetada?
3. Küttekulu peaks jääma linnasõidul maksimaalselt 12 sajale.
Suht võhik selle autoasjanduse kohapealt ja tänud ette asjalike vastuste eest! |
Mina soovitaks siitsamast foorumist juba teiste poolt esitatud samasugustele küsimustele antud vastustega alustada. Kõigi küsitud mudelite kohta on
siinsamas ostuabi all juttu kuhjades.
Et siis juba spetsiifilisemaid küsimusi esitada, et kellelgi oleks võimalik midagi mõistlikku vastata.
Sest autoga pead sõitma hakkama ikka sa ise, mitte keegi anonüümne soovitaja. Meil on sedasi sinu vajadusi lihtsalt väga keeruline ära arvata.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 05.12.10 00:11
|
|
|
Pakuks ise välja selle B4 2.3 paistab teine igati korralik olema, nahksisu,
kliimaautomaatika ja 4x elektriaken pole just väga levind variant. Ja lisaks nagu omanik väidab siis ka veel heas korras ja pole pooltki sinu
nimetatud eelarvest, jupid on suht odavad ka sellisel.
Edu auto ostmisel, tean omast käest, et tegu on kaugelt lihtsa ettevõtmisega, endal kulus 4 kuud et see õige leida.
|
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 05.12.10 00:28
|
|
|
jap tundub küll olevat teine üsna OK teine, aga kuulame ja uurime veel maid, esimene auto sai ka ostetud suht lampi ja sain kaela paraja s**a...
Ja sooviks infot kui ostmiseks läheb mis asjad tuleb autol nö kohe kriitilise pilguga üle vaadata ka?
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 05.12.10 00:33
|
|
|
Pane rohkem infot milline uus auto olema peaks, saaks seda nimekirja vähe paremini sõeluda, ntx mis kastiga, mis keretüüp, nagu aru saan siis 85 kw
oleks nagu alampiir alla mida väga ei tahaks?
|
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 05.12.10 00:48
|
|
|
just alla 85 kw väga ei mõtlegi ja auto mudeli ning hinna suhe peaks paigas olema...
Olen mõelnud v6 mootoriga kuidas seda üleval pidada oleks kui midagi peaks juhtuma palju juua tahab ja kui vastupidavad nad on?
Milliseid mootoreid ise soovitate? Disla või bena?
Ning muidugi olen kuulnud palju häid jutte ka quattrote kohta...
Põhiline see, et kui autol peaks midagi juhtuma siis jupid hirmkallid ei oleks...
Ja soovitatavalt sedaan ning manuaaliga.
|
|
|
martin644
huviline
Registreerunud 08.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDI Quattro 07, B4 2.3 94
|
postitati 05.12.10 01:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Pakuks ise välja selle B4 2.3 paistab teine igati korralik olema, nahksisu,
kliimaautomaatika ja 4x elektriaken pole just väga levind variant. Ja lisaks nagu omanik väidab siis ka veel heas korras ja pole pooltki sinu
nimetatud eelarvest, jupid on suht odavad ka sellisel.
Edu auto ostmisel, tean omast käest, et tegu on kaugelt lihtsa ettevõtmisega, endal kulus 4 kuud et see õige leida. |
Too minu auto seal, auto on igapäevases sõidus ja liikleb täiesti probleemivabalt. Ütlen ausalt ära, et bensupump teeb vahel häält ja sillaregullis
oleks vaja käia, muidu täitsa nitsevoo pill.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 05.12.10 01:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin644
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Pakuks ise välja selle B4 2.3 paistab teine igati korralik olema, nahksisu,
kliimaautomaatika ja 4x elektriaken pole just väga levind variant. Ja lisaks nagu omanik väidab siis ka veel heas korras ja pole pooltki sinu
nimetatud eelarvest, jupid on suht odavad ka sellisel.
Edu auto ostmisel, tean omast käest, et tegu on kaugelt lihtsa ettevõtmisega, endal kulus 4 kuud et see õige leida. |
Too minu auto seal, auto on igapäevases sõidus ja liikleb täiesti probleemivabalt. Ütlen ausalt ära, et bensupump teeb vahel häält ja sillaregullis
oleks vaja käia, muidu täitsa nitsevoo pill. |
Noo vot mul pilk jäi jah sellele peale, et suht siuke kobe relv ja üleprahi varustusega. Tegelt oli endal mõttes tööautoks osta, aga hetke suund ikka
siuke et E39 jaoks käib papi kogumine, suuruse ja mugavuse hullus peal lihtsalt .
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 05.12.10 12:28
|
|
|
Inimene ju soovis quattrot, miks talle siis esiveolist soovitada? Mina pakuks parem seda -> http://www.auto24.ee/used/788362, quattro, öko mootor, kliima jms esmavajalik kenasti küljes ja ruumi ka haljaavalt. IMO märksa
etem asi kui FWD B4.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 05.12.10 13:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Inimene ju soovis quattrot, miks talle siis esiveolist soovitada? Mina pakuks parem seda -> http://www.auto24.ee/used/788362, quattro, öko mootor, kliima jms esmavajalik kenasti küljes ja ruumi ka haljaavalt. IMO märksa
etem asi kui FWD B4. |
Teemaalgataja soovid ongi täpselt nii laialivalguvad, et igaüks hakkab talle oma autot müüa pakkuma, kel müük pooleli.
Seetõttu jään ikka oma endise arvamuse juurde, et tehtagu endale sobiva auto soovi osas mingisugunegi kodutöö ära. Siit parema kvaliteediga vastuseid
eriti välja ei pigista.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 05.12.10 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Inimene ju soovis quattrot, miks talle siis esiveolist soovitada? Mina pakuks parem seda -> http://www.auto24.ee/used/788362, quattro, öko mootor, kliima jms esmavajalik kenasti küljes ja ruumi ka haljaavalt. IMO märksa
etem asi kui FWD B4. |
Kuskohast sa loed välja, et inimene soovib Quattrot? Ma lugesin küll välja seda, et kodanik on kuulnud häid jutte Quattro kohta, aga kuskil pole
kirjas see, et auto peab tingimata nelivedone olema. Pealegi mainis ära, et soovitatavalt sedaan, sinu lingitud masin oli aga universaal. Niiet kui
inimene soovis sedaani, miks universaali pakkuda?
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.12.10 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Kuskohast sa loed välja, et inimene soovib Quattrot? Ma lugesin küll välja seda, et kodanik on kuulnud häid jutte ? |
Tsitaat: |
Mõttes b4 2.0 85 kw, audi 100, A4, A6 ja quattro variandid muidugi...
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 05.12.10 20:12
|
|
|
Audi a4
Olen siin osade inimestega ka vahepeal rääkind seda teemat ja Audi A4-st on räägitud nii palju, et esisild pidi suht nõrk olema, kuidas seda
kommenteerida? Kas esineb see viga ainult teatud aasta autodel vms. Või ongi see nende kõigi tüüpviga?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.12.10 20:33
|
|
|
Nõrk on ta seepärast, et õõtsasid on rohkem. Samas on ta nii vanematest palju moodsama geomeetriaga. Seepärast on ka juhitavus B4/C4-st oluliselt
täpsem. Terve esisilla remontkomplekt (8 õõtsa + stabikakondid) maksab ~5000. See peab ~100k km vastu. Minu arust ei ole selle kohta kallis.
10-15a tagasi rääkisid osad inimesed ka seda, et ära osta el. akendega autot - läheb katki ja siis on maru kallis korda teha. Või sellist, millele
volga/mosse/sigulli kolvirõngaid ei saa sobitada.
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 08.12.10 15:41
|
|
|
B5 kohta leiab siit teemast üsnagi põhjaliku ülevaate. Pole see
esisild midagi nii nõrk kui arvatakse, sõidustiil paneb enamasti selle lagunemise paika. Kevadel pärast B5 ostu lasin huvi pärast teha hinnapakkumise
palju esisilla remontkomplekt maksab. Hinnaks pakuti 3000.- ja selle hinna sees oli juppe päris korralik posu (kõik õõtsad, stabikakondid keskmine
roolivarras ja midagi oli vist veel) niiet pole üldsegi kallis. Võrdluseks võin tuua, et mõned aastad tagasi sai japsi majandatud ja sellel üksi
mingit kaks totrat silikoonpuksi esisilda maksid 2800.-.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 08.12.10 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
B5 kohta leiab siit teemast üsnagi põhjaliku ülevaate. Pole see
esisild midagi nii nõrk kui arvatakse, sõidustiil paneb enamasti selle lagunemise paika. Kevadel pärast B5 ostu lasin huvi pärast teha hinnapakkumise
palju esisilla remontkomplekt maksab. Hinnaks pakuti 3000.- ja selle hinna sees oli juppe päris korralik posu (kõik õõtsad, stabikakondid keskmine
roolivarras ja midagi oli vist veel) niiet pole üldsegi kallis. Võrdluseks võin tuua, et mõned aastad tagasi sai japsi majandatud ja sellel üksi
mingit kaks totrat silikoonpuksi esisilda maksid 2800.-. |
Ise soovitaks ka b5 poole vaadata, aga ära sa neid 3000eek komplekt juppe üldjuhul alla pane, muidu tulevadki sellised jutud, et sild si... Mul nende
odavatega on kogemusi. Muidu jah b5 a4 on väga levinud, remondimehed tunnevad, ka korralikud jupid on levinud ja suht odavad, kui võrrelda b4 ja c4
kerega, siis disain ikka palju kaasaegsem, juhitavus parem (eriti b4-ga võrreldes). Ära kliimata versiooni osta, sured suvel ära, enne loobu quattrost
(nüüd sai vist kinnas visatud).
|
|
|
Jaani
huviline
Registreerunud 08.12.10
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2005 Audi A4 1.6
|
postitati 08.12.10 15:59
|
|
|
Mida arvata sellisest A8'st või üldse selle hinnaklassi D2 kerega masinatest,
tasub või ei?
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 08.12.10 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ära kliimata versiooni osta, sured suvel ära, enne loobu quattrost (nüüd sai vist kinnas visatud). |
Täpselt nii. Ma ühineks siinkohal blackiga - quattro pole kindlasti asi millest loobuda. Kliima on täiesti savi quattro kõrval . Quattro on suurepärane aastaringselt, kuid palavust on vaid kahe kuu
jooksul.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 08.12.10 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
B5 kohta leiab siit teemast üsnagi põhjaliku ülevaate. Pole see
esisild midagi nii nõrk kui arvatakse, sõidustiil paneb enamasti selle lagunemise paika. Kevadel pärast B5 ostu lasin huvi pärast teha hinnapakkumise
palju esisilla remontkomplekt maksab. Hinnaks pakuti 3000.- ja selle hinna sees oli juppe päris korralik posu (kõik õõtsad, stabikakondid keskmine
roolivarras ja midagi oli vist veel) niiet pole üldsegi kallis. Võrdluseks võin tuua, et mõned aastad tagasi sai japsi majandatud ja sellel üksi
mingit kaks totrat silikoonpuksi esisilda maksid 2800.-. |
Ise soovitaks ka b5 poole vaadata, aga ära sa neid 3000eek komplekt juppe üldjuhul alla pane, muidu tulevadki sellised jutud, et sild si... Mul nende
odavatega on kogemusi. Muidu jah b5 a4 on väga levinud, remondimehed tunnevad, ka korralikud jupid on levinud ja suht odavad, kui võrrelda b4 ja c4
kerega, siis disain ikka palju kaasaegsem, juhitavus parem (eriti b4-ga võrreldes). Ära kliimata versiooni osta, sured suvel ära, enne loobu quattrost
(nüüd sai vist kinnas visatud). |
Mkmm, törts vale jutt. Tutvusi lihtsalt veidi, korralikud jupid on.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 08.12.10 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jaani
Mida arvata sellisest A8'st või üldse selle hinnaklassi D2 kerega masinatest,
tasub või ei? |
Odav hind, odavad jupid, odav kindlustus, odav hooldus, ökonoomne, hea pehme alumiiniumkere - saab ise mõlgid välja peksta, kui peaks sõitu harjutades
juhtumisi puusse minema. Naisi saab ja neid mahub palju sisse. Ikka tasub. Eriti sobiv esimeseks autoks.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 08.12.10 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jaani
Mida arvata sellisest A8'st või üldse selle hinnaklassi D2 kerega masinatest,
tasub või ei? |
See küsimus on vales teemas esitatud.
Ma pakuks lugemiseks seda juttu.
Ahjaa, veel:
Hind ei saa olla odav. Saab olla kas madal või kõrge. Madala hinnaga asi ongi siis odav.
Nagu ei ole ka olemas tume musta ja nõrka bee-d.
Nokamüts ja sukapüksid pole ka eestikeelsed sõnad
Ma ei tea, kas mõne pubi või restorani menüüs on veel olemas kohv?
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 11.12.10 20:32
|
|
|
50 000.- eest mulle küll midagi paremat pole silma hakand kui see: A4 1,8TQ,
poolnahk sisu, kliima ja Quattro ka loomulikult, niiet see oleks masin, mida kindlasti tasuks uurida.
|
|
|
|