Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi S8 - 1998 - mms (Vastuseid: 88 | Vaatamisi: 22832)
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 05.04.11 18:41 Tsiteeri


Avariireziimi läheb ta sul milisesse? Mina näiteks sain avariireziimis, mis tulenes mehaanilisest probleemist, sõita kenasti. Avariireziimis oli kasutuses minu puhul, üllatav-üllatav, 5. käik. Ise arvasin, et peaks nagu 3. kasutama. Sinu masin siis kohe ei milligi edasi ega tagasi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 05.04.11 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Jah, nüüdseks teistkordsel tsekkamisel selge, et esidiffer ja võll on ok. Seega viga kastis või turbiinis. Ilmselt tegu mehaanikaga.

Kui keegi teab, palun infot selle kohta, kas S-i ja A kastid on identsed? Kas 99-2002 facelifti kast on ka sobilik? Kust tuleneb A ja S ülekandearvu erinevus - kas difritest või kastist st kas difrid on samad või erinevad? Milles võiks väljenduda see, kui turbiin on pekkis? Kuidas seda kontrollida saab?

Fakt on see, et kast tuleb maha võtta. Nüüd küsimus selles, kas hakata vana lappima või on targem osta ehku peale uus kasutatud. Kuna õli oli puhas, puru ja tükke karteris ei olnud, siis nagu ei kipuks uskuma kettakorvi purunemist või ketaste probleemi. Pluss siis veel see, et ehk on probleem hoopis turbiinis mitte kastis.


Olles ise värskelt kasti saaga lõpetanud:

S'i ja A kastid peaksid minu meelest samad olema - oluline on kasti kood - mul on näiteks 5HP24A.

Kui turbiin on pekkis, siis vähemalt minu puhul oli seda tunda maantee sõidul - ühtlasel kiirusel sõites lasi iga paari, kolme sekundi tagant korraks pöörded alla - justkui hakkaks käiku vahetama. Ja kui õrnalt gaasi lisades kiirendada, siis võis kohati ka korralikuma raputamise kastist välja meelitada. Mina nimetasin seda tudisemiseks. Kuidas kontrollida? Seda paraku öelda ei oska, aga just selline tudisemine on kindlaks peetis turbiini tunnuseks.

Mina valisin vana kasti lappimise tee - kõik remondimehed ja tuttavad soovitasid seda teed minna, sest siis vähemalt endal kindel teadmine, et mis olukorras asi on. Lappimise teed minemine on küll kallim, sest kui juba kast lahti võtta, siis leiab seal alati midagi, mis tahaks igaksjuhuks veel vahetatud saada. Minu kasti parandaja ütles nii, et kasti võtan maha niikuinii, et vaatame mis seal sees valitseb - ja kui on ikka täitsa laiali, siis võib uue kasutatu ka alla panna ju.

Igatahes jõudu ja kaastundeavaldused.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 05.04.11 19:31 Tsiteeri


Tänud info ja kaastundeavalduste eest :D
Ei liigu ei edasi ei tagasi, isegi ei värise. Null. Avariire˛iim selles mõttes, et PRND321 taust on ühtlaselt punane. Kuna ei sõida, siis pole suurt vahet, mis käik võiks sees olla.
Eks hakkab vaikselt lahkama, siis näeb mis edasi saab või ei saa. Korda saab ta moel või teisel, see on selge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 06.04.11 05:45 Tsiteeri


Üks on vist kinel, tegu on tagant poolt ette tulles TC poolt tekitatava edasi kantava jõu puudumisega. Kui nüüd edasi minna, siis miks TC ei tekita jõudu? Õlipump? Mehaaniliselt ei lülitata kastis solenoide nii ringi, et mingi käik oleks sees. Elektroonika. Kusjuures kui ma nüüd meenutan on kahtemoodi.

---
Safety functions of gearbox control unit
t If one or more of the system components or sensors fails or has a fault, the automatic gearbox control unit -J217- will switch to a corresponding back-up mode, or emergency running program. This enables the automatic gearbox to continue operating without becoming damaged, but will impair the operation and smoothness of the gearshifts.
t When short-term implausibilities occur during a gearshift the automatic gearbox control unit -J217- can shift up into the next gear. This particular fault will be stored only if it occurs three times during a driving cycle (engine start; drive and engine off).
Mechanical emergency running mode with active control unit
If a critical fault occurs and the automatic gearbox control unit -J217- is active, the gear which is currently selected will initially be maintained. As soon as it is safe to do so (i.e. without damaging the gearbox or affecting driving), the automatic gearbox control unit -J217- will switch to the “Mechanical emergency running mode with active control unit”.

- Gearbox shifts out of whichever of the forward gears is engaged and selects hydraulic 4th gear. Torque converter lock-up clutch is released. No electrical signals to solenoid valves.
- Maximum shift pressure applied to power-transmitting components.
- Reverse gear can be engaged. Selector lever lock (in positions “P” and “N”) is active.
- All segments of the selector lever position display -Y6- in the dash panel insert light up together -arrow-.
Mechanical emergency running mode with inactive control unit
If the automatic gearbox control unit -J217- fails (e.g. if the voltage supply fails or the connector becomes detached), the gearbox will immediately switch to “Mechanical emergency running mode with inactive control unit” and continue to operate.

Gearbox shifts out of whichever of the forward gears is engaged and selects hydraulic 4th gear. Torque converter lock-up clutch is released. No electrical signals to solenoid valves.
- Maximum shift pressure applied to power-transmitting components.
- Reverse gear can be engaged. Selector lever lock (in positions “P” and “N”) is inactive.
- None of the segments of the selector lever position display -Y6- in the dash panel insert light up -arrow-.
- Automatic gearbox control unit -J217- is not functioning at all, i.e. it is not possible to initiate self-diagnosis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 13.04.11 07:09 Tsiteeri


Kast maas ja võimalik süüdlane tuvastatud - kasti sisendvõll on ilmselt pooleks (ei ole veel lahti lammutanud, aga käega katsudes on külgloks tunda ja üks ZF-spetsialist nii arvas). Kas kellelgi on sellega kogemusi? Kas see on ühenduses ketaste korviga või on eraldiseisev vidin? Äkki on kellelgi pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 13.04.11 15:14 Tsiteeri


Nagu ikka, ise küsin ise vastan :)
Toimeka päeva tulemusena on nüüd karu kõht spetsialisti poolt avatud. Sisendvõll on terve, kettakorvid, kettad-värgid ok.
Kurja juurikaks osutus siiski turbiin, mille tagajärjel on õlipumba hammaka kõrvad murdunud. Mis seal turbiinis on toimunud, on teadmata. Homme lõigatakse see selguse saamiseks ka lõhki. Keevituse jälgede järgi on näha, et seda on Eestis kord juba remonditud.
Hea uudis on see, et kõik vajalikud jublakad on tellitud või juba olemas - "uus" tehase remonditud turbiin ja õlipumba hammakas. Profülaktika mõttes lasen vahetada ka sisendvõlli mille küljes purunema kippuv kettakorv. Vana on küll veel kõlbulik, aga kui juba siis juba. Kui kellelgi seda vaja peaks minema, siis olen nõus mõistliku tasu eest loovutama. Infoks niipalju, et uuena selle asja saamine on praktiliselt võimatu - neid toodetakse vähe ja näiteks tänasel päeval seda ei maaletooja ega ka tehase laos ei ole. Üks õnnestus siiski leida, maksta tuleb selle eest rohkem, kui nö. letihind. Uskumatu, aga defitsiit on võimalik ka tänapäeval.
Kuna kast juba laiali, siis vahetatakse ka ports erinevaid laagreid, seibe, kuule, kastisiseseid ja -väliseid tihendeid ja muid võimalikke troublemakereid (tagurpidikäigu kolb näiteks). Lootust on, et kast saab selle kõige tulemusena väga hea.
Halb uudis on see, et see kõik on mõttetult kulukas :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 26.05.11 10:38 Tsiteeri


Ja ta liigub taas. Paras nokk kinni/saba lahti ettevõtmine. Kast oli vaja töökojas maha kiskuda kõige kibedamal rehvivahetushooajal (tõstukit päevaks kinni võimatu panna), siis kast vaja teise linna viia, et spetsialist diagnoosi saaks panna. Siis vaja mitu nädalat oodata, millal need jupid saabuvad, mida parajasti kodumaal pole. Siis tekkis mõte, et tark ikka roolilatt kah ära remontida igaks juhuks. Siis vaja leida sobiv pool päeva kuni päev roolilati maha kiskumiseks. Siis latt teise linna spetisalistide kätte. Siis pool päeva lati peale panemiseks. Siis terve päev kasti peale panemiseks. Ja näe, ei läinud kahte kuudki, kui auto sõidab taas :)
Kõige selle tulemusena peaks nüüd käigukast ja turbiin olema väga heas seisus - tehtud said justkui kõik asjad, mis tüüpiliselt peavalu põhjustavad - uus sisendvõll, tagurpidikäigu kolb, tihendid-laagrid-seibid-kuulid-värgid ja ZF tehase taastatud turbiin. Kuna vana torseni (või siis vahekasti, kuidas keegi soovib) korpus lasi imelikul kombel õli läbi, siis sai see kah asendatud. Kõik õlid samuti uued, jälle.
Boonusena siis remonditud roolilatt ja kõik uued rooliotsad, nii sisemised kui välimised. Muideks, kergelt kolksuva roolilati kolksu kadumine oli ainuke tajutav positiivne muudatus kogu selle keberniidi ja kulutatud $$$ tulemusena. Aga noh, süda rahul ja tuju hea :)

Edit: jah, hea asi ka see, et sai vahetatud vända tagumine simmer. Imelikul kombel see veel ei lekkinud, kuigi oli kivikõva. Infoks teistele niipalju, et vähemalt S8-le originaalis pakub seda simmerit koos alumiiniumist kaanega, hinnaks 200+ euri. Praktikas saab selle simmeri kaane seest välja pressida ja asemele panna suvaline Audi-Volkari tagumine simmer, need tunduvad kõik suht samas mõõdus olevat. 8+ vs 200+ euri on üsna märkimisväärne hinnavahe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 08.09.11 18:41 Tsiteeri


Ajaloolise tõe huvides uuendan ka oma teemat.
Mingeid erilisi arenguid pole tegelikult olnud - ette sai taas õige S-i iluvõre ja S-märk. Nüüd on vähemalt visuaalis enam-vähem selge, millega tegu :) Vahepeal pani keegi Lasnamäe pätt ühe Avuse kapsli pihta (5 minutit seisis auto Lasnamäel ühe maja ees), eile õnnestus lõpuks uus hankida.
Täna vaatasin peale kasti uuesti allasaamist üle pika aja (~4 kuud) esimest korda auto alla - kasti ja mootori tihendid peavad, üllatusi pole.
Negatiivsetest asjadest - häirib see, et peale ligi 2-kuulist seismist ilma vooluta ja kasti remontimist ei ole saanud tehtud nö käigukasti ja gaasipedaali asendi adaptsiooni. Lihtsalt VAG-COM-s on mingid kohad hallid ja ei lase ligi. Häirib seetõttu, et kui pikalt maaneel 5-da käiguga sõita, siis mingil hetkel teeb 4-le vahetuse ebaadekvaatselt - vahetab väga järsult ja "pauguga". Ma ei tahaks kuidagi uskuda, et see kasti mehaanikaga kuidagi seotud on. Kui kellelgi siin häid näpunäiteid on, siis need on teretulnud.
Ka on põhjust kahelda, et lambdad tahaks vahetust, sisse on sattunud ka väntvõlli asendi anduri veakoodi. Lähipäevil on plaan ühe pädeva diagnostiku juurde minna, vaatame mida too kostab. Polegi ammu auto peale suurt raha kulutanud, imelik hakkab juba :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 15.09.11 09:27 Tsiteeri


Boshi diagnostikas käidud. Kokkuvõte - mitte millelgi mitte midagi viga ei ole :)
Samas võib siiski kahtlustada lambdade uimasust ja ilmselt ka seda, et vända asendi andur võib olla kahtlane. Ehk need asjad võiks siiski ära vahetada.

Küsimus - milliseid lambdasid olete kasutanud, kas igal juhul originaal või kõlbavad ka universaalid (NGK universaal on 2-3 korda odavam kui Boshi originaal)? Kes pakub originaale mõistliku hinnaga?

Käigukastiga seonduvaid vajalikke adaptsioone ei saanud ka selle Boshi tehnika ja softiga teha, väidetavalt saab siin ainult esindus aidata. On see nii? Audihooldus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.09.11 10:19 Tsiteeri


Seda peaks ikkagi VCDS-i kõige uuema versiooniga teha saama.
Kas sul VCDS-i kaablit pole?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 15.09.11 11:02 Tsiteeri


Mul on miski kõige prostam hiinakas ja vana soft. Kas uuemal softil on eraldi kaabel? Ses mõttes VAG-COMis saan vajalikest asjadest kaks justkui tehtud - rooli asendi ja segusiibri asendi. Aga käigukasti juures puuduvad need grupid, millele on juhistes viidatud. Ei viitsi hakata linke sobrama praegu, lahati seda asja SELLES TEEMAS. Lahtrisse tuleb ERROR ja kogu muusika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 06.10.11 18:46 Tsiteeri


Eile ja täna sai taas üle hulga aja auto kallal nokitsetud. Seekord sain omad näpud kah natuke õliseks. Vahetatud said esimesed alumised tagumised õõtsad (ülejäänud on loksuvabad, vahetatud õõtsadel olid tagumised puksid pehmed), küünlad, õhufilter, bensufilter, tagumised pidurivoolikud ja pidurivedelik. Korda sai tehtud tagumise nivooanduri kinnitusklamber. Andurit siiski tööle ei saanud, sest üks juhe on pistiku juurest pooleks. Lootust on, et saab selle siiski kinni tagasi ja anduri tööle. Seniks tuleb pimedas maanteesõitu vältida, sest tuled keeravad ennast puuduva anduri signaali tõttu nii maha kui saab. Üks läbipõlenud parktule pirn kah vahetatud - paras pusimine. Vahetamist vajab veel üks udutule pirn, sinna on keegi kunagi aftermarket xenonid pannud ja pirni pole veel õnnestunud saada. Lambdadeni seekord veel ei jõudnud.

Kuna leidsin sellise vahva telefoni rakenduse nagu RaceChrono, mis GPSi kasutades võimaldab erinevaid performance teste teha, käisin ka Kiltsi lennuväljal natuke kiiruseid katsetamas. Miili kiirus GPSi järgi selle vidinaga 231 km/h, kilomeeter 203 km/h. 60-160km/h 12,8 sek, 100-200 km/h 19,0 sekundit. Kogu lennuvälja pikkust kasutades max kiirus ~250 km/h. Pöördeid unustasin vaadata, aga tundub et koguks sealt vist ikka veel edasi, väidetavalt piirajat sellel autol ei ole. Vist üsna ootuspärased ja standardsed numbrid. Aga laseb arvata, et mootor toimib enam-vähem nii, nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 08.03.12 07:15 Tsiteeri


Väike uuendus vahepealsetest positiivsetest arengutest. Õõtsa andur on vahetatud ja töötab. Vahetatud said ka taaskord kõik pidurikettad ja -klotsid. Seekord siis premium stuff ette Bremo kettad ja Ferodo klotsid, taha Lemförderi kettad ja Ferodo klotsid. Vahetatud sai ka paisupaak uue vastu. Lisaks siis uued pagassi amordid ja antenn. Vigadest ei hakka kirjutama ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 08.03.12 20:07 Tsiteeri


Autol uus omanik, loeme selle teema lõpetatuks. Uue auto kohta teen kunagi varsti uue teema, tegu S6 avandiga aastast 2002.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]