Lehekülgi: 1 2 3 4 |
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 05.04.11 18:41
|
|
|
Avariireziimi läheb ta sul milisesse? Mina näiteks sain avariireziimis, mis tulenes mehaanilisest probleemist, sõita kenasti. Avariireziimis oli
kasutuses minu puhul, üllatav-üllatav, 5. käik. Ise arvasin, et peaks nagu 3. kasutama. Sinu masin siis kohe ei milligi edasi ega tagasi?
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 05.04.11 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Jah, nüüdseks teistkordsel tsekkamisel selge, et esidiffer ja võll on ok. Seega viga kastis või turbiinis. Ilmselt tegu mehaanikaga.
Kui keegi teab, palun infot selle kohta, kas S-i ja A kastid on identsed? Kas 99-2002 facelifti kast on ka sobilik? Kust tuleneb A ja S ülekandearvu
erinevus - kas difritest või kastist st kas difrid on samad või erinevad? Milles võiks väljenduda see, kui turbiin on pekkis? Kuidas seda kontrollida
saab?
Fakt on see, et kast tuleb maha võtta. Nüüd küsimus selles, kas hakata vana lappima või on targem osta ehku peale uus kasutatud. Kuna õli oli puhas,
puru ja tükke karteris ei olnud, siis nagu ei kipuks uskuma kettakorvi purunemist või ketaste probleemi. Pluss siis veel see, et ehk on probleem
hoopis turbiinis mitte kastis. |
Olles ise värskelt kasti saaga lõpetanud:
S'i ja A kastid peaksid minu meelest samad olema - oluline on kasti kood - mul on näiteks 5HP24A.
Kui turbiin on pekkis, siis vähemalt minu puhul oli seda tunda maantee sõidul - ühtlasel kiirusel sõites lasi iga paari, kolme sekundi tagant korraks
pöörded alla - justkui hakkaks käiku vahetama. Ja kui õrnalt gaasi lisades kiirendada, siis võis kohati ka korralikuma raputamise kastist välja
meelitada. Mina nimetasin seda tudisemiseks. Kuidas kontrollida? Seda paraku öelda ei oska, aga just selline tudisemine on kindlaks peetis turbiini
tunnuseks.
Mina valisin vana kasti lappimise tee - kõik remondimehed ja tuttavad soovitasid seda teed minna, sest siis vähemalt endal kindel teadmine, et mis
olukorras asi on. Lappimise teed minemine on küll kallim, sest kui juba kast lahti võtta, siis leiab seal alati midagi, mis tahaks igaksjuhuks veel
vahetatud saada. Minu kasti parandaja ütles nii, et kasti võtan maha niikuinii, et vaatame mis seal sees valitseb - ja kui on ikka täitsa laiali, siis
võib uue kasutatu ka alla panna ju.
Igatahes jõudu ja kaastundeavaldused.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 05.04.11 19:31
|
|
|
Tänud info ja kaastundeavalduste eest
Ei liigu ei edasi ei tagasi, isegi ei värise. Null. Avariire˛iim selles mõttes, et PRND321 taust on ühtlaselt punane. Kuna ei sõida, siis pole suurt
vahet, mis käik võiks sees olla.
Eks hakkab vaikselt lahkama, siis näeb mis edasi saab või ei saa. Korda saab ta moel või teisel, see on selge.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 06.04.11 05:45
|
|
|
Üks on vist kinel, tegu on tagant poolt ette tulles TC poolt tekitatava edasi kantava jõu puudumisega. Kui nüüd edasi minna, siis miks TC ei tekita
jõudu? Õlipump? Mehaaniliselt ei lülitata kastis solenoide nii ringi, et mingi käik oleks sees. Elektroonika. Kusjuures kui ma nüüd meenutan on
kahtemoodi.
---
Safety functions of gearbox control unit
t If one or more of the system components or sensors fails or has a fault, the automatic gearbox control unit -J217- will switch to a corresponding
back-up mode, or emergency running program. This enables the automatic gearbox to continue operating without becoming damaged, but will impair the
operation and smoothness of the gearshifts.
t When short-term implausibilities occur during a gearshift the automatic gearbox control unit -J217- can shift up into the next gear. This
particular fault will be stored only if it occurs three times during a driving cycle (engine start; drive and engine off).
Mechanical emergency running mode with active control unit
If a critical fault occurs and the automatic gearbox control unit -J217- is active, the gear which is currently selected will initially be maintained.
As soon as it is safe to do so (i.e. without damaging the gearbox or affecting driving), the automatic gearbox control unit -J217- will switch to the
“Mechanical emergency running mode with active control unit”.
- Gearbox shifts out of whichever of the forward gears is engaged and selects hydraulic 4th gear. Torque converter lock-up clutch is released. No
electrical signals to solenoid valves.
- Maximum shift pressure applied to power-transmitting components.
- Reverse gear can be engaged. Selector lever lock (in positions “P” and “N”) is active.
- All segments of the selector lever position display -Y6- in the dash panel insert light up together -arrow-.
Mechanical emergency running mode with inactive control unit
If the automatic gearbox control unit -J217- fails (e.g. if the voltage supply fails or the connector becomes detached), the gearbox will immediately
switch to “Mechanical emergency running mode with inactive control unit” and continue to operate.
Gearbox shifts out of whichever of the forward gears is engaged and selects hydraulic 4th gear. Torque converter lock-up clutch is released. No
electrical signals to solenoid valves.
- Maximum shift pressure applied to power-transmitting components.
- Reverse gear can be engaged. Selector lever lock (in positions “P” and “N”) is inactive.
- None of the segments of the selector lever position display -Y6- in the dash panel insert light up -arrow-.
- Automatic gearbox control unit -J217- is not functioning at all, i.e. it is not possible to initiate self-diagnosis.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 13.04.11 07:09
|
|
|
Kast maas ja võimalik süüdlane tuvastatud - kasti sisendvõll on ilmselt pooleks (ei ole veel lahti lammutanud, aga käega katsudes on külgloks tunda ja
üks ZF-spetsialist nii arvas). Kas kellelgi on sellega kogemusi? Kas see on ühenduses ketaste korviga või on eraldiseisev vidin? Äkki on kellelgi
pakkuda?
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 13.04.11 15:14
|
|
|
Nagu ikka, ise küsin ise vastan
Toimeka päeva tulemusena on nüüd karu kõht spetsialisti poolt avatud. Sisendvõll on terve, kettakorvid, kettad-värgid ok.
Kurja juurikaks osutus siiski turbiin, mille tagajärjel on õlipumba hammaka kõrvad murdunud. Mis seal turbiinis on toimunud, on teadmata. Homme
lõigatakse see selguse saamiseks ka lõhki. Keevituse jälgede järgi on näha, et seda on Eestis kord juba remonditud.
Hea uudis on see, et kõik vajalikud jublakad on tellitud või juba olemas - "uus" tehase remonditud turbiin ja õlipumba hammakas. Profülaktika mõttes
lasen vahetada ka sisendvõlli mille küljes purunema kippuv kettakorv. Vana on küll veel kõlbulik, aga kui juba siis juba. Kui kellelgi seda vaja peaks
minema, siis olen nõus mõistliku tasu eest loovutama. Infoks niipalju, et uuena selle asja saamine on praktiliselt võimatu - neid toodetakse vähe ja
näiteks tänasel päeval seda ei maaletooja ega ka tehase laos ei ole. Üks õnnestus siiski leida, maksta tuleb selle eest rohkem, kui nö. letihind.
Uskumatu, aga defitsiit on võimalik ka tänapäeval.
Kuna kast juba laiali, siis vahetatakse ka ports erinevaid laagreid, seibe, kuule, kastisiseseid ja -väliseid tihendeid ja muid võimalikke
troublemakereid (tagurpidikäigu kolb näiteks). Lootust on, et kast saab selle kõige tulemusena väga hea.
Halb uudis on see, et see kõik on mõttetult kulukas
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 26.05.11 10:38
|
|
|
Ja ta liigub taas. Paras nokk kinni/saba lahti ettevõtmine. Kast oli vaja töökojas maha kiskuda kõige kibedamal rehvivahetushooajal (tõstukit päevaks
kinni võimatu panna), siis kast vaja teise linna viia, et spetsialist diagnoosi saaks panna. Siis vaja mitu nädalat oodata, millal need jupid
saabuvad, mida parajasti kodumaal pole. Siis tekkis mõte, et tark ikka roolilatt kah ära remontida igaks juhuks. Siis vaja leida sobiv pool päeva kuni
päev roolilati maha kiskumiseks. Siis latt teise linna spetisalistide kätte. Siis pool päeva lati peale panemiseks. Siis terve päev kasti peale
panemiseks. Ja näe, ei läinud kahte kuudki, kui auto sõidab taas
Kõige selle tulemusena peaks nüüd käigukast ja turbiin olema väga heas seisus - tehtud said justkui kõik asjad, mis tüüpiliselt peavalu põhjustavad -
uus sisendvõll, tagurpidikäigu kolb, tihendid-laagrid-seibid-kuulid-värgid ja ZF tehase taastatud turbiin. Kuna vana torseni (või siis vahekasti,
kuidas keegi soovib) korpus lasi imelikul kombel õli läbi, siis sai see kah asendatud. Kõik õlid samuti uued, jälle.
Boonusena siis remonditud roolilatt ja kõik uued rooliotsad, nii sisemised kui välimised. Muideks, kergelt kolksuva roolilati kolksu kadumine oli
ainuke tajutav positiivne muudatus kogu selle keberniidi ja kulutatud $$$ tulemusena. Aga noh, süda rahul ja tuju hea
Edit: jah, hea asi ka see, et sai vahetatud vända tagumine simmer. Imelikul kombel see veel ei lekkinud, kuigi oli kivikõva. Infoks teistele niipalju,
et vähemalt S8-le originaalis pakub seda simmerit koos alumiiniumist kaanega, hinnaks 200+ euri. Praktikas saab selle simmeri kaane seest välja
pressida ja asemele panna suvaline Audi-Volkari tagumine simmer, need tunduvad kõik suht samas mõõdus olevat. 8+ vs 200+ euri on üsna märkimisväärne
hinnavahe...
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 08.09.11 18:41
|
|
|
Ajaloolise tõe huvides uuendan ka oma teemat.
Mingeid erilisi arenguid pole tegelikult olnud - ette sai taas õige S-i iluvõre ja S-märk. Nüüd on vähemalt visuaalis enam-vähem selge, millega tegu
Vahepeal pani keegi Lasnamäe pätt ühe Avuse kapsli pihta (5 minutit seisis
auto Lasnamäel ühe maja ees), eile õnnestus lõpuks uus hankida.
Täna vaatasin peale kasti uuesti allasaamist üle pika aja (~4 kuud) esimest korda auto alla - kasti ja mootori tihendid peavad, üllatusi pole.
Negatiivsetest asjadest - häirib see, et peale ligi 2-kuulist seismist ilma vooluta ja kasti remontimist ei ole saanud tehtud nö käigukasti ja
gaasipedaali asendi adaptsiooni. Lihtsalt VAG-COM-s on mingid kohad hallid ja ei lase ligi. Häirib seetõttu, et kui pikalt maaneel 5-da käiguga sõita,
siis mingil hetkel teeb 4-le vahetuse ebaadekvaatselt - vahetab väga järsult ja "pauguga". Ma ei tahaks kuidagi uskuda, et see kasti mehaanikaga
kuidagi seotud on. Kui kellelgi siin häid näpunäiteid on, siis need on teretulnud.
Ka on põhjust kahelda, et lambdad tahaks vahetust, sisse on sattunud ka väntvõlli asendi anduri veakoodi. Lähipäevil on plaan ühe pädeva diagnostiku
juurde minna, vaatame mida too kostab. Polegi ammu auto peale suurt raha kulutanud, imelik hakkab juba
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 15.09.11 09:27
|
|
|
Boshi diagnostikas käidud. Kokkuvõte - mitte millelgi mitte midagi viga ei ole
Samas võib siiski kahtlustada lambdade uimasust ja ilmselt ka seda, et vända asendi andur võib olla kahtlane. Ehk need asjad võiks siiski ära
vahetada.
Küsimus - milliseid lambdasid olete kasutanud, kas igal juhul originaal või kõlbavad ka universaalid (NGK universaal on 2-3 korda odavam kui Boshi
originaal)? Kes pakub originaale mõistliku hinnaga?
Käigukastiga seonduvaid vajalikke adaptsioone ei saanud ka selle Boshi tehnika ja softiga teha, väidetavalt saab siin ainult esindus aidata. On see
nii? Audihooldus?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.09.11 10:19
|
|
|
Seda peaks ikkagi VCDS-i kõige uuema versiooniga teha saama.
Kas sul VCDS-i kaablit pole?
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 15.09.11 11:02
|
|
|
Mul on miski kõige prostam hiinakas ja vana soft. Kas uuemal softil on eraldi kaabel? Ses mõttes VAG-COMis saan vajalikest asjadest kaks justkui
tehtud - rooli asendi ja segusiibri asendi. Aga käigukasti juures puuduvad need grupid, millele on juhistes viidatud. Ei viitsi hakata linke sobrama
praegu, lahati seda asja SELLES TEEMAS. Lahtrisse
tuleb ERROR ja kogu muusika.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 06.10.11 18:46
|
|
|
Eile ja täna sai taas üle hulga aja auto kallal nokitsetud. Seekord sain omad näpud kah natuke õliseks. Vahetatud said esimesed alumised tagumised
õõtsad (ülejäänud on loksuvabad, vahetatud õõtsadel olid tagumised puksid pehmed), küünlad, õhufilter, bensufilter, tagumised pidurivoolikud ja
pidurivedelik. Korda sai tehtud tagumise nivooanduri kinnitusklamber. Andurit siiski tööle ei saanud, sest üks juhe on pistiku juurest pooleks.
Lootust on, et saab selle siiski kinni tagasi ja anduri tööle. Seniks tuleb pimedas maanteesõitu vältida, sest tuled keeravad ennast puuduva anduri
signaali tõttu nii maha kui saab. Üks läbipõlenud parktule pirn kah vahetatud - paras pusimine. Vahetamist vajab veel üks udutule pirn, sinna on keegi
kunagi aftermarket xenonid pannud ja pirni pole veel õnnestunud saada. Lambdadeni seekord veel ei jõudnud.
Kuna leidsin sellise vahva telefoni rakenduse nagu RaceChrono, mis GPSi kasutades võimaldab erinevaid performance teste teha, käisin ka Kiltsi
lennuväljal natuke kiiruseid katsetamas. Miili kiirus GPSi järgi selle vidinaga 231 km/h, kilomeeter 203 km/h. 60-160km/h 12,8 sek, 100-200 km/h 19,0
sekundit. Kogu lennuvälja pikkust kasutades max kiirus ~250 km/h. Pöördeid unustasin vaadata, aga tundub et koguks sealt vist ikka veel edasi,
väidetavalt piirajat sellel autol ei ole. Vist üsna ootuspärased ja standardsed numbrid. Aga laseb arvata, et mootor toimib enam-vähem nii, nagu peab.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 08.03.12 07:15
|
|
|
Väike uuendus vahepealsetest positiivsetest arengutest. Õõtsa andur on vahetatud ja töötab. Vahetatud said ka taaskord kõik pidurikettad ja -klotsid.
Seekord siis premium stuff ette Bremo kettad ja Ferodo klotsid, taha Lemförderi kettad ja Ferodo klotsid. Vahetatud sai ka paisupaak uue vastu. Lisaks
siis uued pagassi amordid ja antenn. Vigadest ei hakka kirjutama
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 08.03.12 20:07
|
|
|
Autol uus omanik, loeme selle teema lõpetatuks. Uue auto kohta teen kunagi varsti uue teema, tegu S6 avandiga aastast 2002.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|