Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S4 kompus rõhk, temp näidik, odomeeter (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1042)
kristog
huviline



Registreerunud 13.10.06
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 30.10.10 10:11 Tsiteeri
S4 kompus rõhk, temp näidik, odomeeter



Tervitus kõigile klubilistele/huvilistele... mure järgmine...sai mõni aeg tagasi soetatud endale 91a S4.... peale esimest päeva veeremist otsustas kompu et ei ole enam vajalik turbo bar-e näidata..... kiskusin kellad juppideks näppisin pisut... ei olnud kasu....
niipalju näitab et koguaeg on kas 1.0 või1.1ees.... käivitamise ajal siis otsustab kummad numbrid ette viskab.....
niisiis oskab keegi öelda kustotsast ma seda viga peaksin taga hakkama ajama....
lisaks veel temp.näidik ei tööta arvan et andur ise puhkusele läinud ja km lugeja ei keri edasi....nu keegi asjapult on hoolega tagasi krudind arvatavasti....seda ma puhastasin ja määrisin aga kasu ei olnud....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 30.10.10 10:13 Tsiteeri


Aju ei näe rõhku ehk siis ajusse minev voolik kuskilt katki või lahti.Multitemperatuuri andur tuksis kui jahutus vedeliku temperatuuri ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristog
huviline



Registreerunud 13.10.06
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 30.10.10 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
hehe....suured tänud.... aga kuskohast see ajusse minev voolik algab? :D
multitemperatuuri andur asub termostaadi juures jh?.... see kahe juhtmega?...

Hehe. Suured tänud. Aga kuskohast see ajusseminev voolik algab? :D
Multitemperatuuriandur asub termostaadi juures? See kahe juhtmega?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.10.10 10:43 Tsiteeri


Kui kompu näitab 1.1 või 1.0, siis tähendab see seda, et kompuni ilusti jõuab signaal.
Kui ei jõuaks, siis oleks seal 0.2 ees.

Sul on ilmselt ajusse minev voolik aju pealt ära tulnud...
Kõrvalistuja jalgades asub aju. Sõltuvalt sellest, kuidas sul matt lõigatud on saad kas kohe ära tõmmata või pead ukse juures liistu eemaldama ja paar kruvi lahti võtma.
Teine võimalus on kapoti all vaadata, kas ajuni jõuab rõhk/vaakum. Sisselaskekollektorist läheb üks voolik aju juurde, selle koha kõrval kohe, kust vaakum kütuserõhu regulaatorisse läheb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 30.10.10 13:49 Tsiteeri


Spidomeetri andur peaks olema kasti küljes, seal kuskohast väljub vasak pooltelg, vaadata kas seal pistik korras ja juhe ikka taga.
Kuid võib ka panna arvuti taha ja vaadata kas mingeid veakoode on näha siis oleks asi selgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 30.10.10 14:05 Tsiteeri


Mul näitas kompu 1.0 - 1.1 bar-i siis oli mul üks vaakumi voolik lahti (strutbar-i all filtri taolise julla küljest) Kapoti all tähelepanelikult kuulata ei ole mingit susinat kuulda? Mina soovitaks sealt kõik voolikud üle vaadata, võib olla et mõni pragunend või otsast jehhat teinud.


Multitemperatuuri andul on sisselaske kolde all vee kolde küljes, suure võtmega keeratav ja 4 juhtmega peaks olema. Omal läbitud tee.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristog
huviline



Registreerunud 13.10.06
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 31.10.10 13:49 Tsiteeri


Täna sai siis pisut uuritud. Lahti oli vaakumvoolik strutbar-i juurest filtri taolise julla küljest.
Kilomeetri lugeja kerib ja ei keri, täpselt nii nagu tuju on, võib ikkagi sellele kindlaks jääda, et on keritud.
Temp andurit otsisin ja vaatasin ka, aga nägin ainult kahe otsaga andurit, aga noh, kes otsib see leiab. :D
Tänud kõigile vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 31.10.10 14:15 Tsiteeri


Detail nr 38 seal on kaks andurit.Üks kahe otsaga teine pistikuga.See pistikuga suur andur annab signaali kellale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]