seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.10 00:10
|
|
|
2,5tdi hammasrihma vahetus
vahetati eespoolne ära aga kuna salongipoolne oli vale siis jäi vana.Vahetaks ise ära.Kas on väga keeruline?
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 29.10.10 05:25
|
|
|
Kui sa suudad pumba ratta ära fikseerida, ja uue rihma peale panna, ning pärast süütenurga uuesti täpselt kraadi pealt paika panna siis on lihtne
tegevus. Aga kui ei suuda siis vii auto mõnda pädevasse remonditöökotta.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.10.10 06:47
|
|
|
Ei ole seal midagi fikseerida tarvis, rihm samamoodi peale kui enne oli, lihtsaim viis on ise ntx markeriga märgid peale teha. Pritsehetke
reguleerimist tähtsustatakse ka siin natuke üle, üldjuhul seda teha vaja ei ole, kontrollimine muidugi ei tee paha.
Midagi keerulist selle töö juures küll ei ole.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.10.10 07:19
|
|
|
Rihmad ajaga mitte ainult ei kulu, vaid ühtlasi ka venivad mingil määral.
Seega uhiuue hammasrihma panekuga ajastus peaaegu alati natuke muutub.
Kuidas seda konstrueerimise juures arvesse on võetud ja kuidas seda kompenseeritakse, sõltub juba konkreetsest mootoritüübist.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.10.10 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Rihmad ajaga mitte ainult ei kulu, vaid ühtlasi ka venivad mingil määral.
Seega uhiuue hammasrihma panekuga ajastus peaaegu alati natuke muutub.
Kuidas seda konstrueerimise juures arvesse on võetud ja kuidas seda kompenseeritakse, sõltub juba konkreetsest mootoritüübist. |
See rihma venimine, eriti veel nii lühikese rihma puhul on niivõrd tühine, et pritsehetk jääb ikka normi piiresse, ntx neil kahel korral kus ma oma
sihukese mootoriga masinal rihmavahetust olen teinud, ei ole reguleerimisevajadust olnud, mõlemal korral käisin üle kontrollimas.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 03.11.10 19:23
|
|
|
Arvuti järgi ja kohe näha. Ise olen vaadanud, et läheb ikka paigast ära. Pumba keeramine u 1mm on samahea kui jalaga astuda 3m samm.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.10 20:17
|
|
|
siis on mõtekas minna vahetama sinna kus saaks kohe süüte nurga paika.Huvitav palju esinduses maksab?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.11.10 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seston
siis on mõtekas minna vahetama sinna kus saaks kohe süüte nurga paika. |
Ega jah töö on suht sama. Vaata pingutusrull ja jooksurull üle mina kunagi vahetasin siis need olid suht läbi.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.10 20:33
|
|
|
ma pole sinna kunagi vaadanud.Kuda üldse ligi saab ?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.11.10 20:38
|
|
|
Mootorikate maha rihmakate ka rihm lõdvaks ja käes ongi. Aga mine diislikeskusesse ütle et tahad süüte panna paika ja uue rihma. Mõnesaja krooniga
tehakse vast ära.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.10 20:44
|
|
|
diislikeskus on siis tlns ? Rihm maksab umbes 500 + rullid + töö = umbes 2k.Selle rihmaga on see jant,et kataloog annab 2 varianti ja kes kurat seda
mäletab milline see õige on.
|
|
|