Lehekülgi: 1 2 |
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 04.03.11 19:48
|
|
|
Kas on võimalik selline asi, et spidomeeter valetab juba 100 km/h 10 km/h? Ehk siis, kui GPS peal on ja sõita selle järgi sajaga näitab auto mulle 110
km/h.
Ühtlasi tahaks teada ka seda, et mis oleks 2.0 85kW mootoril 90-ga sõites mootori pöörded. Otsisin, kuid keegi sellist statistikat vist ei pea.
Manuaal 5-käiguline kast.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 04.03.11 20:35
|
|
|
Oleneb, mis suuruses veljed ja rehvid sul all on, vastavalt näitab ka spidomeeter. Ratta diameetriga hakkab spidomeeter mängima.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 04.03.11 20:53
|
|
|
B4 2,0 ABK
100km/h on pöörded 2800rpm
aga jah, reaalne kiirus sõltuvuses rehvidest, velgedest.
|
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 04.03.11 21:16
|
|
|
Praegu on ja jääb ka suveks 15'' 195/65
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 04.03.11 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Procon-Ten
B4 2,0 ABK
100km/h on pöörded 2800rpm
aga jah, reaalne kiirus sõltuvuses rehvidest, velgedest. |
Üritan homme hommikul siis selle järgi vaadata neid asju.
Aitäh.
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 06.03.11 10:31
|
|
|
Mul eelmine auto: B4 Avant 2.0 85kw valetas 100km/h juures 7km/h valesti ehk vähem. Praegune Coupe 2.0 85kw valetab 10km/h. Rehvimõõdud olid mõlemal
15tolli 185/65 (talvel)
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 06.03.11 11:29
|
|
|
Mul näiteks talvel ja suvel erinevad mõõdud, siis näitaks tallinnasse sisse sõites tartu või pärnu maanteelt, on kiirust mõõtvad postid, 60'ga sõites
on kusagil 4-5km/h valetamist. Ja mida kiirus suuremaks, seda suuremaks läheb valetamine tavaliselt.
Defu - Matu
|
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 24.03.11 19:28
|
|
|
Ostsin ükspäev valuveljed, täna lasin rehvi peale ja tasakaalu. Mõtlesin, et lähen teen proovisõitu ka. Pidin pettuma. Plekiga oli 100km/h
talverehviga õrn vibra, suvekaga ja tasakaalus veljega on roolis juba väga suur vibra. Pidurikettad on pisut kõverad, on tunda pidurdamisel, aga
sõiduajal see ei tohiks väga rolli mängida ju? Siis omasoodu mõtlesin, et kas rooliots, liigutamisel tundus terve või siis amordi tugilaagrid. Ratta
liigutamisel vedru koos amordiga liikus silmale nähtavalt valesti ning käega õrn loks ka tunda.
Kuhu ma siis nüüd jõuda tahtsin. Kas amordi tugilaagri väsimus võib põhjustada vibra rooli sõites? Kui ei, siis läheb vahetusse rooliotsad ja nii või
teisti tugilaagrid. Rooliotsad vahetati novembris.
|
|
|
Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.03.11 14:12
|
|
|
Vaata, äkki jäävad pidurid kergelt peale
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 25.03.11 14:49
|
|
|
Uurin seda asja jah. Pedaalis on tunda ka seda, et ketas on kõver. Targem mees oskas rääkida ka seda, et ketta vahel võib olla sodi ja sellest hakkab
vibreerima.
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 06.06.11 18:44
|
|
|
Kirjutan üle pika aja.
Täna sai hullatud pool päeva bensiinipumbaga. Algul algajana ei osanud seda kuidagi sealt välja saada. Lõpuks võitis siiski nutikus, mitte jõud. Pump läks ikka jube ootamatult õhtale. Jätsin auto seisma, tahtsin sõitu
minna ja ei piuksugi enam. Vana maha ja õnneks sain ka paari tunni pärast uue kätte. Vana pm töötab, aga tundub, et mingid asjad pumas kulunud. Otse
voolu peale lasta, siis käib nii 3-4 sekki ja siis sureb, haamirga õrnalt koputada, töötab jälle. Pumbas endas ju releesi olla ei tohiks?
Aga jah, homme pooltelje otsa vahetus ees.
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 06.06.11 20:25
|
|
|
Selle bensupumbaga olid minul samad lood kunagi,otse voolu peale lastes mõned sekundid töötas.
Kuid sai pump välja võetud ja kruvikeerajaga toda hammasratta moodi vidinat ringi aetud,pump käis ilmselgelt liiga raskelt ringi ja see kõrvetas läbi
ka minu bensupumba relee.
Sai pumpa sisse lastud puhastusvahendit ning surveõhk tagantjärgi,see mis sodi sealt välja tuli oli ikka vinge.
Sama pump töötab endiselt autol väga hästi!
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 07.06.11 08:36
|
|
|
Ma vaatan ka, mis talle teha annab. Ehk hakkab veel tööle, siis on
tagavara olemas.
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 09.06.11 15:17
|
|
|
Kui lasta autot käiguga pidurdada ja sumpsis hakkab sõda, siis tähendab see seda, et mootor saab ikkagi kütust peale ja summutis tekib
järelpõlemine?
Kui nii, siis mis võiks olla selle lahendus?
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 08.07.11 08:12
|
|
|
Ükspäev tegin siis esisilla remonti. Kõik osad mis vähegi liiguvad said vahetatud. Sillastendis kõik sai pandud iluti sirgeks ka. Tulemus on aga see,
et auto läks nagu katki. Pidurdades või kohapealt minnes käib autos läbi üsna tugev nõks. Täpselt selline, nagu midagi oleks pooleks. Vahel käib
samasugune heli, kui kohapeal rooli keerata. No kohe mitte ei saa aru, mis viga see olla võib. Amordi tugilaagrid sellist asja ju ei tee?
Ja siis oleks veel selline küsimus ka, et kas keegi Rapla läheduses oskab süüdet ka paika panna minu autol? Endal hammas peale ei hakka sellele.
Osades remondikohtades on ka pandud süüdet paika pelgalt jagaja keeramisega, aga ei õnnestu sellega. Arvatavasti rihmavahetusega sai süüte hammakas
paigast ära keeratud .
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 08.07.11 08:52
|
|
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=97155
Loe seda teemat, ise sillaprobleemid üle elanud ja seda kolksu tean ka omastkäest. Seda põhjustab stabika keskmised puksid. Vaheta ära ( 3 minuti töö
) ja maksavad 1,28eur 2tk. Minu probleemi lahendas igaljuhul see ja sild on täiesti kolinavaba. Kui stabika varras on kulunud, siis pane puksile veel
hammasrihmatükk alla.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 08.07.11 09:12
|
|
|
Aitäh nõuande eest, tuleb see töö ette võtta
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 12.07.11 20:55
|
|
|
Juhtus siis autol väike ärardus. Vend käis sõitmas ja parem ratas kohtus üsna suure kiviga. Päev enne sai sild sirgeks ja ka rool paika. Nüüd on nii
et rool on suht veeradi ja poole vahel vasakule. Vaatasin ka roolivarrast, mis kinnitud ratta juures ja sellel on kumerus sees. Kas see peab olema
seal või mitte. Ise arvan, et mitte ja peaks vist uue järgi minema, külge monteerima ja uuesti stendi.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 13.07.11 15:09
|
|
|
Ei tohiks olla kumerust.
|
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 20.07.11 16:42
|
|
|
Täna sain siis venna alkoholilembeliste sõprade poolt, kellele meeldib teiste autode esiklaase purustada uue esiklaasi. Küll on tore sõita
Oleks tahnud nendele poistele muid asju ka teha, aga ei hakanud oma närve kulutama.
|
|
|
wilba
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 30.07.11 14:15
|
|
|
Peake klaasi vahetust tuli mul vesi tuppa. Jalagde juures olevatest ventilatsiooni avadest ja klaasi lööb ka uduseks kohe. Pean ära märkima ka selle,
et auto on ilma salongifiltrita ja viimased kaks päeva on vihma tulnud ka nagu keegi viskaks ämbriga alla seda.
Oskab keegi öelda, kuidas saab vesi ventsüsteemi? Tallinnas ei saa ma seda lahti ka kiskuda, et uurida.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 31.07.11 11:29
|
|
|
Eks ainuke variant ongi sealt avast, kust salongi vent õhku võtab.
Kapott ülesse ja see tuuleklaasi vaheline must plastik, kojameeste all, eest võtta, ning vasakult poolt veekanalid puhtaks traadiga lükata.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |