gert9
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 20:28
|
|
|
a6 2,5tdi imeb õhku
Tere.aidake panin auto käima ja jäi kohe ka seisma rihmad korras märgi paigas aga filter oli kinni vahetasin filtri ära ja peale seda vajub küte maha
remondimeestel pole muud juttu kui pump ja pumba aju jne.hommikul ei lähe käima mullid filtri ja pumba vahelises torus vahetasin toru ära pingutasi
klambreid jne jne.kas tal on ka paagis mingi sõel või filter mis võib samamoodi umbes olla?õhumullid tulevad töötava mootoriga paagi poolt see
tagasivoolu jurakas võib vist ka õhku läbi lasta või on veel mingeid varjante.arvati veel pumba tihendeid aga ei taha uskuda.päeval sõidab ja pole
mingit jama.aidake.
|
|
|
gert9
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 21:14
|
|
|
2,5 v6 õhu jama
Tsitaat: | oskab keegi õelda kas 2000 aasta a6 on paagis sõel või filter,kakub õhku küttesüsteemi ja küte vajub ööga maha nii et hommikul
käima teda lihtsalt ei saa.,on kellegil sajakohaseid soovitusi peale esinduste ja karla auto. |
Oskab keegi öelda, kas 2000 aasta A6-l on paagis sõel või filter? Kakub õhku küttesüsteemi ja küte vajub ööga maha, nii et hommikul käima teda
lihtsalt ei saa. On kellelgi asjakohaseid soovitusi peale esinduste ja Karla Auto?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.10 21:32
|
|
|
Vaata tagasivoolu torud üle kui räbalad siis vaheta ära. Kütusefilter vaheta ka ära ja vaata kõik ühendused üle, et kuivad oleksid. Miks sul mitu
teemat on? Kui pärats filtri vahetust hakkas vahele kiskuma siis viga sel peitubki.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 21.09.10 15:38
|
|
|
Ei hakkanud uud temad tegema,kuna mure sama.Tekkis siis 3nädalt tagasi.auto seisab 1,5 päeva siis on filtri ja pumba vahel õhk.Üks toru oli kere alla
puru,panin uue juppi vahele,kuid iga on õhk vahel.Vahest seisab mittu päeva ja ei tule õhk vahel.Milles võiks viga olla.audi b4 1,9tdi 66kw
|
|
|
gert9
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.10 15:59
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.09.10 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: gert9
täna panin uued torud st läbipaistvad voolikud aga nii kui seisma jätad vajub küte enne filtrit maha kas see tähendab siis seda et pumba tihendid
väsinud et tõmbab õhku ei hoia vaakumit ja küte kolinal maha vajubki |
Kas ülevoolu torud on korras? Kui pump küttene on sis viga sel ongi. Proovi tagasivoolu klapp vahele panna.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 21.09.10 17:49
|
|
|
Kuidas üldiselt käivitub peale pikemat seisimist või näiteks ca poole tunni pärast?
Mul ka üks sarnase murega auto käsil, probleem selles, et see v6 tdi audi käivitub jube pika ketramise peale( küünlad korras, probleem nii sooja kui
ka külma mootoriga). Töötamise ajal jookseb ikka filtri ja pumba vahelises torus päris palju õhku...(filter paistis visuaalselt normaalne, vahetusaeg
teadmata) Õhk liigub filtri poolt pumpa, mitte üksikud mullid, aga ikka 1/3 voolikust on õhk. Kui seisma panna, siis kütus otseselt tagasi ei vaju,
vähemalt mitte pumba ja filtri vahelisest torust. Peale seisma panekut käivitub poolest pöördest mingi 0,5h, peale seda vajab jälle ketramist. Millest
võiksin alustada, torude liited pingutatud ja kontrollitud.Pihustite vahelised torud vahetatud k.a sealt pumpa.
Sry et ristustan su teemat, aga arvan et probleem sarnane ja selle lahendamisega saame mõlemad asja korda.
|
|
|
|
gert9
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.10 19:19
|
|
|
poole tunni pärast käivitub nagu uus auto ja sama ka kolme tunni pärast.ma ei tea enam mida ja kust vahetada tundub et pumba tihendid väsinud mu
isendil pump küll kuiv aga see ei pidanud lugema ja mul tuleb ka paagi pool õhku ikka sõuke tunne nagu tõmbaks paagist kuskil õhku aga ei tea kas
sõuke võimalus on olemas ei viitsi enam umbes lõhkuda sain esmaspäevaks oisu diislisse aja pidid pumba tihendid ära vahetama ja eks siis paistab mis
saab pidid seal ka veel katsetama ja asja uurima.aga võid helistada kui midagi küsida tahad 56308032 gert
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 22.09.10 06:25
|
|
|
To: gert9
No aga asi lihtne, võta paagisisene pump lahti seal otsas on ka sõel. Mul oli sama jama, pump ei suuda enam paagist kütust imeda ja hakkab torude
vahelt õhku tõmbama. Ma kahjuks ei teinud pilte sellest protsessist, aga keegi vist ei usuks mis seisus oli see sõel paagis sees.
|
|
|
vibla
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 quattro 2,5 TD 2001
|
postitati 12.10.10 15:05
|
|
|
Minu 2,5TDI V6 132kw täpselt analoogne teema.
Peale 4 tundi seismist auto enam ei käivitu. Vahetasin kõik pihustitelt tulnud ülevoolud, vahetasin filtri, filtri peal oleva ülevoolu klapi. Olen
pannud masina nii seisma, et olen kinnipigistanud nii pealevoolu kui ka tagasivoolu voolikud. 4 tundi hiljem ikka masin käima ei lähe. Viga sai alguse
kui juhtpihusti oma elupäevad lõpetas ja se teise vastu sai vahetatud. Tunda on, et pumbast jookseb kütus "minema" või maakeeli vajub küte maha.
Siiani mitte ühtegi leket kusagilt pole leidnud. Kas on kellelgi mingit inffi selle pumba ehituse kohta. Äkki on kuskil mõni kummitihend mis on oma
elupäevad lõpetanud . Vanust ju masinal 9 aastat ja ega miskit pole igavene.
Veel üks tähelepanek. Kui töötava mootori korral pigistada kinni see voolik mis tuleb paagist kapotialla filtrisse, hakkab süsteemis õhumulle liikuma.
Kas kellelgi on mõtteid.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 12.10.10 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibla
Minu 2,5TDI V6 132kw täpselt analoogne teema.
Peale 4 tundi seismist auto enam ei käivitu. Vahetasin kõik pihustitelt tulnud ülevoolud, vahetasin filtri, filtri peal oleva ülevoolu klapi. Olen
pannud masina nii seisma, et olen kinnipigistanud nii pealevoolu kui ka tagasivoolu voolikud. 4 tundi hiljem ikka masin käima ei lähe. Viga sai alguse
kui juhtpihusti oma elupäevad lõpetas ja se teise vastu sai vahetatud. Tunda on, et pumbast jookseb kütus "minema" või maakeeli vajub küte maha.
Siiani mitte ühtegi leket kusagilt pole leidnud. Kas on kellelgi mingit inffi selle pumba ehituse kohta. Äkki on kuskil mõni kummitihend mis on oma
elupäevad lõpetanud . Vanust ju masinal 9 aastat ja ega miskit pole igavene.
Veel üks tähelepanek. Kui töötava mootori korral pigistada kinni see voolik mis tuleb paagist kapotialla filtrisse, hakkab süsteemis õhumulle liikuma.
Kas kellelgi on mõtteid. |
Mul oli sama probleem, peale seismist vajas pikemat ketramist...Vahetasin kütuse torustiku uue vastu...Uus kütuse filter+ sealt pumbani tulevad
voolikud. Voolikutest leidsin hulgaliselt väikseid pragusid, mis olid ilmselt probleemi põhjuseks. Vahetasin asjad ära ja juba järgmisel hommikul
võisin võtit keerates rõõmu tunda
|
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 12.10.10 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Tsitaat: | Algselt postitas: vibla
Minu 2,5TDI V6 132kw täpselt analoogne teema.
Peale 4 tundi seismist auto enam ei käivitu. Vahetasin kõik pihustitelt tulnud ülevoolud, vahetasin filtri, filtri peal oleva ülevoolu klapi. Olen
pannud masina nii seisma, et olen kinnipigistanud nii pealevoolu kui ka tagasivoolu voolikud. 4 tundi hiljem ikka masin käima ei lähe. Viga sai alguse
kui juhtpihusti oma elupäevad lõpetas ja se teise vastu sai vahetatud. Tunda on, et pumbast jookseb kütus "minema" või maakeeli vajub küte maha.
Siiani mitte ühtegi leket kusagilt pole leidnud. Kas on kellelgi mingit inffi selle pumba ehituse kohta. Äkki on kuskil mõni kummitihend mis on oma
elupäevad lõpetanud . Vanust ju masinal 9 aastat ja ega miskit pole igavene.
Veel üks tähelepanek. Kui töötava mootori korral pigistada kinni see voolik mis tuleb paagist kapotialla filtrisse, hakkab süsteemis õhumulle liikuma.
Kas kellelgi on mõtteid. |
Mul oli sama probleem, peale seismist vajas pikemat ketramist...Vahetasin kütuse torustiku uue vastu...Uus kütuse filter+ sealt pumbani tulevad
voolikud. Voolikutest leidsin hulgaliselt väikseid pragusid, mis olid ilmselt probleemi põhjuseks. Vahetasin asjad ära ja juba järgmisel hommikul
võisin võtit keerates rõõmu tunda |
Kummi voolikud surevad välja ka klambrite alt. Panin kinnitus klambri vanale kohale ja see ei suutnud sulgeda korralikult. Lõikasin jupi otsast ja
keerasin klambri kinni ja asi õnnestus mullirida kadus
|
|
|