Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a6 2,5tdi imeb õhku (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3349)
gert9
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 20:28 Tsiteeri
a6 2,5tdi imeb õhku



Tere.aidake panin auto käima ja jäi kohe ka seisma rihmad korras märgi paigas aga filter oli kinni vahetasin filtri ära ja peale seda vajub küte maha remondimeestel pole muud juttu kui pump ja pumba aju jne.hommikul ei lähe käima mullid filtri ja pumba vahelises torus vahetasin toru ära pingutasi klambreid jne jne.kas tal on ka paagis mingi sõel või filter mis võib samamoodi umbes olla?õhumullid tulevad töötava mootoriga paagi poolt see tagasivoolu jurakas võib vist ka õhku läbi lasta või on veel mingeid varjante.arvati veel pumba tihendeid aga ei taha uskuda.päeval sõidab ja pole mingit jama.aidake.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gert9
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 21:14 Tsiteeri
2,5 v6 õhu jama



Tsitaat:
oskab keegi õelda kas 2000 aasta a6 on paagis sõel või filter,kakub õhku küttesüsteemi ja küte vajub ööga maha nii et hommikul käima teda lihtsalt ei saa.,on kellegil sajakohaseid soovitusi peale esinduste ja karla auto.

Oskab keegi öelda, kas 2000 aasta A6-l on paagis sõel või filter? Kakub õhku küttesüsteemi ja küte vajub ööga maha, nii et hommikul käima teda lihtsalt ei saa. On kellelgi asjakohaseid soovitusi peale esinduste ja Karla Auto?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.10 21:32 Tsiteeri


Vaata tagasivoolu torud üle kui räbalad siis vaheta ära. Kütusefilter vaheta ka ära ja vaata kõik ühendused üle, et kuivad oleksid. Miks sul mitu teemat on? Kui pärats filtri vahetust hakkas vahele kiskuma siis viga sel peitubki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
static-x
huviline



Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: bmw coupe

postitati 21.09.10 15:38 Tsiteeri


Ei hakkanud uud temad tegema,kuna mure sama.Tekkis siis 3nädalt tagasi.auto seisab 1,5 päeva siis on filtri ja pumba vahel õhk.Üks toru oli kere alla puru,panin uue juppi vahele,kuid iga on õhk vahel.Vahest seisab mittu päeva ja ei tule õhk vahel.Milles võiks viga olla.audi b4 1,9tdi 66kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gert9
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.10 15:59 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.09.10 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gert9
täna panin uued torud st läbipaistvad voolikud aga nii kui seisma jätad vajub küte enne filtrit maha kas see tähendab siis seda et pumba tihendid väsinud et tõmbab õhku ei hoia vaakumit ja küte kolinal maha vajubki

Kas ülevoolu torud on korras? Kui pump küttene on sis viga sel ongi. Proovi tagasivoolu klapp vahele panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 21.09.10 17:49 Tsiteeri


Kuidas üldiselt käivitub peale pikemat seisimist või näiteks ca poole tunni pärast?

Mul ka üks sarnase murega auto käsil, probleem selles, et see v6 tdi audi käivitub jube pika ketramise peale( küünlad korras, probleem nii sooja kui ka külma mootoriga). Töötamise ajal jookseb ikka filtri ja pumba vahelises torus päris palju õhku...(filter paistis visuaalselt normaalne, vahetusaeg teadmata) Õhk liigub filtri poolt pumpa, mitte üksikud mullid, aga ikka 1/3 voolikust on õhk. Kui seisma panna, siis kütus otseselt tagasi ei vaju, vähemalt mitte pumba ja filtri vahelisest torust. Peale seisma panekut käivitub poolest pöördest mingi 0,5h, peale seda vajab jälle ketramist. Millest võiksin alustada, torude liited pingutatud ja kontrollitud.Pihustite vahelised torud vahetatud k.a sealt pumpa.

Sry et ristustan su teemat, aga arvan et probleem sarnane ja selle lahendamisega saame mõlemad asja korda.:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gert9
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.10 19:19 Tsiteeri


poole tunni pärast käivitub nagu uus auto ja sama ka kolme tunni pärast.ma ei tea enam mida ja kust vahetada tundub et pumba tihendid väsinud mu isendil pump küll kuiv aga see ei pidanud lugema ja mul tuleb ka paagi pool õhku ikka sõuke tunne nagu tõmbaks paagist kuskil õhku aga ei tea kas sõuke võimalus on olemas ei viitsi enam umbes lõhkuda sain esmaspäevaks oisu diislisse aja pidid pumba tihendid ära vahetama ja eks siis paistab mis saab pidid seal ka veel katsetama ja asja uurima.aga võid helistada kui midagi küsida tahad 56308032 gert


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 22.09.10 06:25 Tsiteeri


To: gert9
No aga asi lihtne, võta paagisisene pump lahti seal otsas on ka sõel. Mul oli sama jama, pump ei suuda enam paagist kütust imeda ja hakkab torude vahelt õhku tõmbama. Ma kahjuks ei teinud pilte sellest protsessist, aga keegi vist ei usuks mis seisus oli see sõel paagis sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibla
huviline



Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 quattro 2,5 TD 2001

postitati 12.10.10 15:05 Tsiteeri


Minu 2,5TDI V6 132kw täpselt analoogne teema.
Peale 4 tundi seismist auto enam ei käivitu. Vahetasin kõik pihustitelt tulnud ülevoolud, vahetasin filtri, filtri peal oleva ülevoolu klapi. Olen pannud masina nii seisma, et olen kinnipigistanud nii pealevoolu kui ka tagasivoolu voolikud. 4 tundi hiljem ikka masin käima ei lähe. Viga sai alguse kui juhtpihusti oma elupäevad lõpetas ja se teise vastu sai vahetatud. Tunda on, et pumbast jookseb kütus "minema" või maakeeli vajub küte maha. Siiani mitte ühtegi leket kusagilt pole leidnud. Kas on kellelgi mingit inffi selle pumba ehituse kohta. Äkki on kuskil mõni kummitihend mis on oma elupäevad lõpetanud . Vanust ju masinal 9 aastat ja ega miskit pole igavene.
Veel üks tähelepanek. Kui töötava mootori korral pigistada kinni see voolik mis tuleb paagist kapotialla filtrisse, hakkab süsteemis õhumulle liikuma. Kas kellelgi on mõtteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 12.10.10 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vibla
Minu 2,5TDI V6 132kw täpselt analoogne teema.
Peale 4 tundi seismist auto enam ei käivitu. Vahetasin kõik pihustitelt tulnud ülevoolud, vahetasin filtri, filtri peal oleva ülevoolu klapi. Olen pannud masina nii seisma, et olen kinnipigistanud nii pealevoolu kui ka tagasivoolu voolikud. 4 tundi hiljem ikka masin käima ei lähe. Viga sai alguse kui juhtpihusti oma elupäevad lõpetas ja se teise vastu sai vahetatud. Tunda on, et pumbast jookseb kütus "minema" või maakeeli vajub küte maha. Siiani mitte ühtegi leket kusagilt pole leidnud. Kas on kellelgi mingit inffi selle pumba ehituse kohta. Äkki on kuskil mõni kummitihend mis on oma elupäevad lõpetanud . Vanust ju masinal 9 aastat ja ega miskit pole igavene.
Veel üks tähelepanek. Kui töötava mootori korral pigistada kinni see voolik mis tuleb paagist kapotialla filtrisse, hakkab süsteemis õhumulle liikuma. Kas kellelgi on mõtteid.


Mul oli sama probleem, peale seismist vajas pikemat ketramist...Vahetasin kütuse torustiku uue vastu...Uus kütuse filter+ sealt pumbani tulevad voolikud. Voolikutest leidsin hulgaliselt väikseid pragusid, mis olid ilmselt probleemi põhjuseks. Vahetasin asjad ära ja juba järgmisel hommikul võisin võtit keerates rõõmu tunda :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 12.10.10 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Tsitaat:
Algselt postitas: vibla
Minu 2,5TDI V6 132kw täpselt analoogne teema.
Peale 4 tundi seismist auto enam ei käivitu. Vahetasin kõik pihustitelt tulnud ülevoolud, vahetasin filtri, filtri peal oleva ülevoolu klapi. Olen pannud masina nii seisma, et olen kinnipigistanud nii pealevoolu kui ka tagasivoolu voolikud. 4 tundi hiljem ikka masin käima ei lähe. Viga sai alguse kui juhtpihusti oma elupäevad lõpetas ja se teise vastu sai vahetatud. Tunda on, et pumbast jookseb kütus "minema" või maakeeli vajub küte maha. Siiani mitte ühtegi leket kusagilt pole leidnud. Kas on kellelgi mingit inffi selle pumba ehituse kohta. Äkki on kuskil mõni kummitihend mis on oma elupäevad lõpetanud . Vanust ju masinal 9 aastat ja ega miskit pole igavene.
Veel üks tähelepanek. Kui töötava mootori korral pigistada kinni see voolik mis tuleb paagist kapotialla filtrisse, hakkab süsteemis õhumulle liikuma. Kas kellelgi on mõtteid.


Mul oli sama probleem, peale seismist vajas pikemat ketramist...Vahetasin kütuse torustiku uue vastu...Uus kütuse filter+ sealt pumbani tulevad voolikud. Voolikutest leidsin hulgaliselt väikseid pragusid, mis olid ilmselt probleemi põhjuseks. Vahetasin asjad ära ja juba järgmisel hommikul võisin võtit keerates rõõmu tunda :D

Kummi voolikud surevad välja ka klambrite alt. Panin kinnitus klambri vanale kohale ja see ei suutnud sulgeda korralikult. Lõikasin jupi otsast ja keerasin klambri kinni ja asi õnnestus mullirida kadus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]