marx007
huviline
Registreerunud 02.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 08:34
|
|
|
Audi Allroadi kompressor
Kui 2002 aasta Allroadi kompressor on hakanud senisest palju kurjemat häält tegema, kas siis kohe kompressori vahetus tulemas, või annab veel midagi
remontida? Põriseb ka väiksema kiiruse peal kui kiirus maha võtta.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.09.10 09:37
|
|
|
Kolvirõngast on võimalik vahetada. Kolb ise on olematu paksusega, nii et ta paksust kolvirõngast põhimõtteliselt koosnebki.
Rõngast koos peapoltide ja kummitihendiga saaks osta hinnaga 2100.-
Tellimisega läheb muidugi väike aeg.
Enne võiks pumba muidugi maha võtta ja vaadata üldse, milles kühvel !
|
|
|
|
marx007
huviline
Registreerunud 02.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 09:45
|
|
|
õhkvedrustuse komressor
Kus vahetatakse kolvirõngast?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 09:56
|
|
|
Kompressor ei peaks ju tööd / häält tegema, kui padjad rõhku/õhku peaksid - ehk võibolla on padjad lekkima hakanud?
|
|
|
marx007
huviline
Registreerunud 02.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 10:55
|
|
|
Ei usu, et viga patjades, kuna need kõik mitte ammu vahetatud. Märkasin, et linnas sõites, kiirust maha võttes hakkab taga midagi põrisema. Sama põrin
ka autot tõstes. Ja põrin ikka palju mehisem kui varem. Kiirusega ei tohiks kompressoril ju mingit pistmist olla. Samas kõrgust hoiab ilusti.
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 10:59
|
|
|
Õhkvedrustuse kompressori silinder ja rõngas kuluvad ära, remont komplekt milles silinder, kuivati ja kolvirõngas on täitasa Revalist saada ja saab
lasta seal ka paigaldada, remontkomplekti hind on 3100.-
|
|
|
marx007
huviline
Registreerunud 02.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 11:07
|
|
|
Krdi müstika. Praegu proovisin tõsta ja langetada, ilusti tõstis, ilma mingi mürinata. Kohapeal käies ja suurel kiirusel sõites pole mürisenud. Just
väiksel kiirusel, linnavahel sõites.
|
|
|
momo
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 12:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marx007
Kus vahetatakse kolvirõngast? |
Tere,
saate tulla meil läbi Männiku tee 104, vaatame teie autot üle, siis saab ka remondi hinda teada ja soovitada midagi. 5541112, 53540737,
quatregrupp@gmail.com
|
|
|
martinl1
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.10 18:00
|
|
|
Endal ka sama jama. Lugesin kuskilt internetist, et kompressori õhuvõtu ees mingi filter, mis eraldab vee, et see kompressorisse ei satuks ja siis
talvel külmub see seal ära. Seejärel tekkis mu enda peas tuluke aga ma pole kindel, et see väga ere tuluke on. Kui lasta see filter ära sulada ja
kuivada ning siis piiritusega immutada, ei tohiks ju see enam jäässe minna, iseasi kas sealt õhk ka nii hästi siis läbi käib.
Kellelgi kommentaare selle idee peale, või mõni muu hea mõte? Või peaks 24H soojas garaazis hoidma ja laskma igaltpoolt lumel ja jääl ära sulada ja
üritada see kompressor ära nö kuivatada. Kuna õhku kuskilt ei susise ja hoiab ilusti autot üleval, kui pika jebimise peale 2 v 3 astmesse ta saada,
tundub, nagu ei saaks korralikult õhku kätte ja kompressor teeb kole müra alguses.
|
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 22.12.10 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinl1
Endal ka sama jama. Lugesin kuskilt internetist, et kompressori õhuvõtu ees mingi filter, mis eraldab vee, et see kompressorisse ei satuks ja siis
talvel külmub see seal ära. Seejärel tekkis mu enda peas tuluke aga ma pole kindel, et see väga ere tuluke on. Kui lasta see filter ära sulada ja
kuivada ning siis piiritusega immutada, ei tohiks ju see enam jäässe minna, iseasi kas sealt õhk ka nii hästi siis läbi käib.
Kellelgi kommentaare selle idee peale, või mõni muu hea mõte? Või peaks 24H soojas garaazis hoidma ja laskma igaltpoolt lumel ja jääl ära sulada ja
üritada see kompressor ära nö kuivatada. Kuna õhku kuskilt ei susise ja hoiab ilusti autot üleval, kui pika jebimise peale 2 v 3 astmesse ta saada,
tundub, nagu ei saaks korralikult õhku kätte ja kompressor teeb kole müra alguses. |
Väike täpsustus. Õhuvõtu ees on jah mingi poroloonfilter, mis on tagavara ratta juures. Sellise ca 15 cm läbimõõduga kopsiku sees aga see ei eralda
niiskust.
Niiskuse eraldaja on kompressori küljes surve poolel. Seal sees on graanulid ja kui komressor seisma jääb, avaneb ventilatsiooniklapp ja niiskus
surutakse survega välja. Graanuleid peaks mingi aja taagant vist ka vahetama, intervalli ei tea.
Nö. "kuivatamise" kohapealt ei oska öelda kas mõikab, pigem vist ei. Kui niiskus ja lumi süsteemis sees, siis oleks tööleping vist lõpetatud
juba.
Kui ülesse läheb jebimisega võib arvata, et anta piisavalt rõhku ega vajalikku õhukogust, ehk siis kompressor "hõre". Vist oli nii, et kui mingi aja
möödudes kõrgust kätte ei saa lülitub kompressor välja. Samas võid üle vaadata sissetuleva õhu filtri, see lihtne. Niiskuseeraldi uurimine keerukam.
Eespool pakutakse remontkomplekti rõnga, silindri ja kuivati näol. Aga kui nüüd mootor kah saba annab, kas seda ka eraldi pakutakse? Endal oli selline
lugu, et tegin uue rõnga ja hoonisin silindri ära. Mõnda aega töötas nagu uus, siis hakkas lahti taguma rootorimähise otsa kollektori küljest ja kinni
see ei jäänudki. Alla läks siis uus kompressor, millest juttu siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=60647&page=3
Kui on huvi, võin anda täpse koodi. Üks kaasfoorumlane pani ka selle ja on rahul.
Müra põhjuseks võib olla ka see, et kompressor on vajunud vastu keret vöi kronsteini. Istub ta kolme vedru peal, nagu veneaegse külmkapi
kompressor.
Edu põhjuste otsimisel ja lahenduste leidmisel!
|
|
|
martinl1
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.11 10:50
|
|
|
Olen jõudnud niikaugele oma asjaga, et audihooldus.ee ütles, et kompressor ei suuda rõhku toota eriti. Olen otsinud ka seda remontkomplekti, kuid
Reval, ega ka Forss ei paku ühtegi remontkomplekti. Olen uurinud ka seda mersu komressori variant, kuid kui palju seal tuleb ümber sättida seda
õhuvõtu asja? Ise pole suuremasi mehhaanik. Kui sul võimalik seda varuosa koodi siia panna siis äkki saan veel edasi uurida, et mis hinnaga seda
kompressorit saada on.
|
|
|
|
Flameko Autohooldus.ee
huviline
Registreerunud 28.01.10
Asukoht: Tallinn, Seemne tn. 4
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 31.01.11 11:33
|
|
|
Audihooldus.ee töökojas originaal õhkvedrukompressor koos paigaldusega ca 515eur, Audihooldus.ee kliendikaardi omanikele.
http://www.autohooldus.ee
Audi, VW, Seat, koda, BMW; sõiduautod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.
|
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 01.02.11 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinl1
Olen jõudnud niikaugele oma asjaga, et audihooldus.ee ütles, et kompressor ei suuda rõhku toota eriti. Olen otsinud ka seda remontkomplekti, kuid
Reval, ega ka Forss ei paku ühtegi remontkomplekti. Olen uurinud ka seda mersu komressori variant, kuid kui palju seal tuleb ümber sättida seda
õhuvõtu asja? Ise pole suuremasi mehhaanik. Kui sul võimalik seda varuosa koodi siia panna siis äkki saan veel edasi uurida, et mis hinnaga seda
kompressorit saada on. |
Ümber peab tegema kaks asja
Õhuvõtule pikem voolik või olemasolevat pikendada. Saab panna ka vana kompr. küljest
kolmiku ringi, siis jääb nagu originaal. Mul oli ta nii kinni, et loobusin.
Vahetada kompr. mootori toite pistik. Lõikad juhtme läbi ja Audi pistik tinaga otsa.
Need kaks asja teevad kompressorist kas Audi originaali või Mersu originaali. Muidu on täpselt sama aga hind oli ca. 2 aastat tagasi Audi 15000-17000
eek, MB 6000 eek. Kindlasti sobib see ka paljudele teistele õhkvedrustusega markidele.
Erilisi mehaaniku oskusi nagu polegi vaja. Jootmine võiks probleemide ennetamiseks kindel olla.
MB kompr. kood on 211 320 03 04
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.11 08:03
|
|
|
Rem komplekti varuosakood on 100698010A. Rem komplektist saab edukalt ära kasutada rõnga ja silindri. Kui rem kompl kuivati otsas olevale suruõhutoru
stusile üleminek teha siis saaks nii kuivati ja silindri peale keerata.
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 08.02.11 22:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Õhkvedrustuse kompressori silinder ja rõngas kuluvad ära, remont komplekt milles silinder, kuivati ja kolvirõngas on täitasa Revalist saada ja saab
lasta seal ka paigaldada, remontkomplekti hind on 3100.- |
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Rem komplekti varuosakood on 100698010A. Rem komplektist saab edukalt ära kasutada rõnga ja silindri. Kui rem kompl kuivati otsas olevale suruõhutoru
stusile üleminek teha siis saaks nii kuivati ja silindri peale keerata. |
Et siis sellise hinnaga saaks ju ainult silindri ja rõnga?! Ja mingi stutsi värk, midagi on viltu.
Teises postituses on jutt vist muust sobivast rem komplektist.
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 08.02.11 23:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marx007
Kiirusega ei tohiks kompressoril ju mingit pistmist olla. |
On ikka küll pistmist. Kui kõrgemas ehk neljandas kõrguses sõitma hakata manuaalreziimis, 35 km/h kukub kolmandasse, 80-85 km/h kukub teise. Kui sõita
mõni aeg 120 km/h kukub esimesse. Kiiruse langedes või seisma jäädes vist tõuseb teise, ehk normaalkõrgusele, ei mäleta täpselt. Automaatreziimis
toimetab hulga rohkem.
Peale selle hakkab kompressor tööle, et täita suruõhupaaki, kui rõhk on langenud, seejuures sellest mingit märki andmata, kui mitte arvestada
kolisevat kompr. ennast 
Korras asi käib suht vaikselt. Ise plaanin panna tule kuhugi, et näha mis toimub.
PS Kompressoriga koos soovitatakse vahetada ka relee!
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|