Celtic
huviline
Registreerunud 24.05.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: BMW & FIAT/ SEAT - CoDriver
|
postitati 28.07.10 18:42
|
|
|
Audi S6 esimeseks autoks?
Tervist!
Olen autonduse alal alles noor ja roheline, kuid olen juba vaikselt erinevaid autosi piilunud.
Hetkel olen saanud teha oma esimesed sõidud RKsilverile kuuluva V8'ga, mis tundub minu, kui algaja jaoks, veidi äkiline. Muidu aga suur ja mugav.
Seoses sellega ei tohiks mul ka probleeme tulla auto tehnilise poolega, väike kõne Silverile, ja abi on olemas. (Ja küll ma ise kõrvalt õpin, olen
juba vaikselt sellega algust teinud).
Nüüd aga siis pealkirjas esitatud küsimuse juurde. On silma jäänud üks väliselt kena Audi S6. Ehk on kellelgi selle auto kohta rohkem infot, just tehnilise poole pealt. Väliselt igatahes tundub hästi
hoitud auto olema.
Samas aga on sellel autol peal sama, 4.2 V8 mootor, mis ka Silveri V8'sal. See tähendab siis sama äkilisust ja sarnast kütusekulu?
Loomulikult, kui keegi oskab/tahab soovitada mõnda teist S6'te, siis olete teretulnud.
Ja kuna siiski olen ka A4 piilunud, siis võite S6 ja A4 erinevusi lahata, tüüpvigu jms. Ja ka soovitada mõnda head A4'ja.
Eliise "Celtic";)
RWD viib külgees edasi.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 28.07.10 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Celtic
võite S6 ja A4 erinevusi lahata |
VÄGA erinevad. S6 on põhimõtteliselt keskmisest suurema kerega luksusauto... A4 ikka tunduvalt väiksem, nö. luksust ikka oluliselt vähem...
|
|
|
Celtic
huviline
Registreerunud 24.05.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: BMW & FIAT/ SEAT - CoDriver
|
|
Simsik
huviline
Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 V6
|
postitati 28.07.10 18:50
|
|
|
Tsitaat: |
See tähendab siis sama äkilisust ja sarnast kütusekulu?
|
Vihjeks võin öelda, et see S6 on veel äkilisem. Esimeseks autoks kohe S'i
ei soovitaks, võid saada päris (eba)meeldivate üllatuste osaliseks.
|
|
|
Celtic
huviline
Registreerunud 24.05.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: BMW & FIAT/ SEAT - CoDriver
|
postitati 28.07.10 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simsik
võid saada päris (eba)meeldivate üllatuste osaliseks. |
Nagu näiteks?.
RWD viib külgees edasi.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 28.07.10 18:55
|
|
|
Kui S6 käest ära lastud, siis rahakotile mõjub päris laastavalt.
Muidugi jupid on sellel kallid, samuti hooldused jms liita kütus. Odav teda pidada kindlasti pole vast.
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 28.07.10 18:58
|
|
|
Vaata oma rahakoti paksust ja siis tead, mida saad endale lubada. Esimese auto puhul isiklikult ei ostaks S6't. Algajal juhtub igasugu asju isegi kui
oled ettevaatlik ja S6 ei ole odav masin mida remontida. Samuti juhtuda võivad väikesed kõksud, mis maksavad kätte defitsiitsete stangede jms pudina
näol. Lisaks kõigele see, et kui ostad kohe võimsa masina ei ole nagu mille poole püüelda rohkem. Ise omasin 2.0 mootoriga B4'ja nüüd 2,6 mootoriga
couped ja järgmiseks tahaks juba V8 mootoriga audit - progress peab olema 
Kui ostad kohe V8 mootoriga S6'e siis mis oleks järgmine masin: V10, W12? Järgmist masinat ikka õmblusmasina mootoriga ei võta ju?! Mõtteainet kui
palju
|
|
|
Simsik
huviline
Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 V6
|
postitati 28.07.10 18:59
|
|
|
Tsitaat: |
Nagu näiteks?.
|
No kütusekulu ja remondiarved näiteks. Rahakotis peab kindlasti olema "kerge" reserv igasuguste ootamatuste jaoks, sest need S'id kipuvad ikka suht
palju lagunema. On olnud omajagu kokkupuuteid nendega. Samas, kui satud korralikult hooldatud isendi otsa, siis see 4.2 on ikka täiesti pommikindel
mootor ja teenib Sind kaua.
Edit: lkallas juba esitas põhiargumendid ära.
|
|
|
Celtic
huviline
Registreerunud 24.05.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: BMW & FIAT/ SEAT - CoDriver
|
postitati 28.07.10 19:07
|
|
|
Nonii, aga räägime ka A4'st siis väheke.
1.8 92kw ja 2.6 110kw mootorid? Loomulikult quattro.
Kus mis ja kuidas?
Mainiks ka selle ära, et mõlema puhul on eelistatuim variant automaatkast.
RWD viib külgees edasi.
|
|
|
|
krimix
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T
|
postitati 28.07.10 19:09
|
|
|
Oman ise mõlemit autot S6 4,2 ja A4 1,8t. S6 kindlasti mugavam ja suurem ja võimsam, eriti annab tunda kui sõita 4-5 kesi. Juhitavuse poolepealt A4
parem. Asju vedada S6 väga hea( kui on avant).S6 ostsin ka omale esimeseks autoks. Suuremateks välja minekuteks on olnud ainult hammasrihma vahetus
11000-12000, millest jupid olid umbes 8000. A4 tegin vahetuse ise ja jupid läksid 5000.- Muidu mõlemad vägahead autod.
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.10 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Celtic
Väliselt igatahes tundub hästi hoitud auto olema. |
Ei pruugi selle auto puhul paika pidada, aga minu viimase kuu (nagu ka paar aastat tagasi autot otsides) tähelepanek on taaskord see, et kuulutuse
piltidel üpris viisakas auto osutub päriselus selliseks, et silmad lähevad vaatamisest katki. Ja seda veel seejuures, et ma vaatan teatud mudeli
viimaseid vl aastaid ja kõrgemat hinnaklassi. Tore näide oli kuulutuses märgitu "avariivaba" sõiduk, mis oli nähtavalt taastatud küljekarbi, vale
kujuga B-osa esitiivaga ja täies ulatuses üle värvitud. Siis vaatad müüjale otsa ja küsid, et mis siis see on? Tema kehitab õlgu ja ei oska midagi
vastata...
See on muidugi suhteline prioriteet, paljud oleks küsinud, et miks ei ostnud - korralik auto ju?
|
|
|
|
reizor
huviline
Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2
|
postitati 28.07.10 19:55
|
|
|
Ma tõesti ei soovita sulle esimeseks autoks S- seeriat. Olen ise selle läbinud. Ostsin endale S4-ja teiseks autoks kõrvale. Tõsiselt, ei soovita
S-seeriat sellisele inimesele, kellel ei ole püsivat sissetulekut. Neist autodest tuleb ikka igasuguseid üllatusi välja, mille remontimine ei ole
mitte törts odav lõbu. Eriti hull on nende odavama otsa essidega. Kindlasti on erandeid, kuid üsnagi vähe. Inimesed ei osta endale sellist autot
1-3krpm vahemikus sõitmiseks. Tuntakse ikka mõnu, mõnu tundmisel aga saavad asjad natuke rohkem valu ja kipuvad lagunema. Remont ei ole aga odav ja
tehakse igast pervertsuseid ning lükatakse müüki. Osta mingi väiksema mootoriga kulgur ja tunne rõõmu sõitmisest. Saad igalepoole minna ja ei pea
pilku rahakotti viskama. Oli minulgi algul mõte, et ohh, mis see 15l linnas ja 10l maanteel ikka ära ole. Kuid kui pidin pikemaid otsi tegema siis
võttis ikka mõtlema küll. Mina kui inimene , kes ei oma püsivat sissetulekut pidin tõesti enda sõite korrigeerima.. ei olnud enam päris nii ,et
autosse ja käima ning tuld. Esimsed kolm kuud talvel nautisin ikka julgelt, kuid 4-5k kokku loetud bensiiniarved tõmbasid moka ikka viltu. Isegi kui
sa saad remonditööd tasuta on juppide hinnad suhteliselt suured. Näiteks minu föönikal läks käputäis andureid läbi. Nende ostmine ei olnud jälle
kerge. Ala 2k andur. Tundub ,et essiga sellist asja pole ,et saad muretult kulgeda. Mul vist varsti ring peal Auto on siiski igat senti väärt, mulle meeldib selle auto loomus ja iseloom
ning oh seda nägu kui möödasõit on lõpetatud..
Minu viis senti..
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 28.07.10 20:53
|
|
|
Minul oli S4 3 aastat ja S6 5 aastat, peale mida läks viimane noorele naisterahvale, kellel see samuti esimene isiklik auto oli. Niikaua kui Sul on
sõpru ja tuttavaid, kellel mutrivõti peos püsib anna aga minna ja osta ära kui auto meeldib. Kui oskad lugu pidada V8 häälest ja minekust,
automaatkasti mugavusest, suure kesklassi auto ruumikusest ja pretensioonitult kenast disainist ning ei kuku pikali 9-11l maanteekulust ja 15-18l
linnakulust, mitmetuhande-kroonisest õlivahetuse arvest, iga 1000 km tagant õlivarda kontrollimisest ja 98% tõenäosusega iga aasta hooldamist vajavast
kliimaseadmest, siis on see auto just õige. On igati elementaarne, et 15 aastat vana auto tahab elus püsimiseks hoolt ja pühendumust saada. Lihtsalt
tuleb oma prioriteedid enne selgeks mõelda...
|
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 29.07.10 05:16
|
|
|
Egas siis Audi tootevalikus pole ainult A4 ja S6. Peale S6 on ju olemas ka A6 (ja ka 100). Seal on pisut ökomaid mootoreid. Aga on ka 4,2 V8 kui see
soov rangelt paigas. Lihtsalt varustus on pisut lahjem ning mõned jubinad pole nii hinnalised, kuna pole arvestatud selliste jõuvarudega nagu seda S
seeriale kohane. On ka 2,5 R5 või 1,9 R4 diisel kui on õlipressi soov. Kui soovid kindlasti automaati ja nelivedu, siis võid pilgu heita ka 2,8
bentsukale. Kuigi selle kulud on laias laastus sarnased V8 omadele, aga tunne jätab kõvasti soovida võrrelduna V8ga. Diisel automaadiga nelivedu on
vist C5 kerest alates (alates 1998).
Ja siis võid veel vaadata pisut vanemat V8, või siis A8 (D1 ja D2 kere). Tänu MaSule on suuremate mootoritega premium autod väga odavaks muutunud. Ja
seda ka põhjusega - nende ülalpidamine pole just sama hinnaga mis mõne odavama seljakoti oma. Ning kütte kulu on km hinnas jämedalt 1/3, ülejäänud on
remont, hooldus, amortisatsioon ning muud kulud.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.07.10 09:13
|
|
|
Isiklikult arvan, et S6 on sellise inimese auto, kellel igakuine sissetulek 20k ja üles.
Palju odavam on liisida mingisugune garantii all olev jaapani auto, kus kulud on konstantsed.
A4 B5 peaks täitsa okei olema.
|
|
|
|