Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi B5 '98 (kliima) Jahutusventilaator ei tööta - kuidas eemaldada (õpetus!!!) (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2659)
mar2ko
huviline



Registreerunud 04.11.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T AVANT

postitati 27.07.10 08:32 Tsiteeri
Audi B5 '98 (kliima) Jahutusventilaator ei tööta - kuidas eemaldada (õpetus!!!)



Tere,

mure elektrilise jahutusventilaatoriga mis hästi töötada ei taha. Ventilaator hakkab tööle juhul kui ise natuke kaasa aitan, näiteks ventilaatorile hoog sisse lükates või ventika raamile millegiga koputades. Tundub et ventikas on kuidagimoodi umbes/kinni.

Kas keegi oskab öelda mismoodi probleemi lahendada, kas on võimalik ventikas lahti võtta ning lihtsalt puhastada või on vaja kindlasti uus vent soetada.

Ei teeks paha kui keegi jagaks näpunäiteid mismoodi see ventilaator auto küljest ära peaks tulema. Kas tuleb terve esiots(bumper, radikas, ja veel midagi) lahti lammutada või saab ka lihtsamalt. On olemas ka ElsaWin soft kuid ei suutnud sealt juhendite rägastikust head pilti üles leida.

Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.07.10 08:42 Tsiteeri


Puhastamisega võid agooniat paar kuud pikendada.
Tõenäoliselt on mootori harjad ja rootori klemmplaat ära kulunud. Sellele viitab tavaliselt see koputamise fenomen.

Puhastamisest võib siis abi olla, kui mootor suudab veel ise toimetada ja ka võimsust arendada, kuid krigiseb ja nagiseb seejuures. Mootor on siis täitunud harjade kulumisest tekkinud grafiiditolmuga.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mar2ko
huviline



Registreerunud 04.11.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T AVANT

postitati 27.07.10 09:43 Tsiteeri


Selge, prooviks siis esimese hooga lahti võtta ning puhastada. Kas keegi teab-oskab öelda mismoodi selle ventika kõige lihtsamini ära saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.07.10 09:55 Tsiteeri


Kui harjad ja rootor nii läbi, et mootor enam ise pöörlema ei hakka, siis suhteliselt asjatu ettevõtmine. Aga ega enne teada ei saa, kui ei proovi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raino84
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09

postitati 27.07.10 10:11 Tsiteeri


Endal sama teema, ainult selle vahega, et vent üldse ei tööta. Samas kui käega ringi ajada, liigub vabalt. Uue vendi hinnad 3600.- ´st kuni 750.-
Ilmselt tuleb see vahetus mingi aeg ette võtta. A6 C5 muidu vist seda ära ei vaheta ka kui esiosa maha ei tõsta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
catmar
huviline



Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 3

postitati 27.07.10 11:26 Tsiteeri


Mootor läbi. 1,9TDI-l ei pidanud esiotsa küljest võtma. Kapott lahti, siis peaks seal näha olema üks kruvi. See lahti, siis keerad nõksu ja tulebki mootori poole lahti. Kui õhuvõtu toru eest võtad, peaks ilusti välja mahtuma (1,8 mootor peaks ju sama suur olema). Selleks, et juhe ka klambritest lahti saada, peab alt ka ligi pääsema. Komplektne uus ventilaator maksis Võru Jüri tn. varuosadepoes ~1100kr. Autoekspert pakkus eelmine aasta kõige odavamat ~1600kr. Max. 1 tund tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.10 06:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catmar
Mootor läbi. 1,9TDI-l ei pidanud esiotsa küljest võtma. Kapott lahti, siis peaks seal näha olema üks kruvi. See lahti, siis keerad nõksu ja tulebki mootori poole lahti. Kui õhuvõtu toru eest võtad, peaks ilusti välja mahtuma (1,8 mootor peaks ju sama suur olema). Selleks, et juhe ka klambritest lahti saada, peab alt ka ligi pääsema. Komplektne uus ventilaator maksis Võru Jüri tn. varuosadepoes ~1100kr. Autoekspert pakkus eelmine aasta kõige odavamat ~1600kr. Max. 1 tund tööd.


Kas keegi teab, on Tartus ka kuskilt odavamalt venti saada kui Forssist?

Vastan ise: Polegi hullu Forssis 1074eeku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar2ko
huviline



Registreerunud 04.11.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T AVANT

postitati 28.07.10 10:26 Tsiteeri


Proovisin eile õhtul seda ventikat ära võtta, kuid selle kätte saamine ilma esiotsa lahtivõtmata on lootusetu üritus. Tundub et tuleb ikkagi laiali lammutada, ennem seda sealt ei alt ega ülevalt kätte ei saa.

Kui kellegil peaks veel vajadus olema esiotsa service asendisse saada siis juhend järmgine:

http://mb4.live.hot.ee/rps/D/1831337.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.07.10 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raino84
Endal sama teema, ainult selle vahega, et vent üldse ei tööta. Samas kui käega ringi ajada, liigub vabalt. Uue vendi hinnad 3600.- ´st kuni 750.-
Ilmselt tuleb see vahetus mingi aeg ette võtta. A6 C5 muidu vist seda ära ei vaheta ka kui esiosa maha ei tõsta?


C5-l see vahetus imelihtne. Üks kinnituskruvi alt lahti ja hambast välja keerata ning ongi käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raino84
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09

postitati 28.07.10 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar

C5-l see vahetus imelihtne. Üks kinnituskruvi alt lahti ja hambast välja keerata ning ongi käes.


See on iseenesest hea uudis. Peab siis ventikat voolu peale andes testima...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mar2ko
huviline



Registreerunud 04.11.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T AVANT

postitati 06.08.10 15:55 Tsiteeri


Esiots service asendisse pandud ning üks kruvi ventilaatori korpuse küljest ka lahti keeratud, aga sunnik ei taha ikkagi kuidagi ära tulla. Oskab keegi aidata ning öelda mismoodi selle kätte peaks saama.

ElsaWin ka läbi otsitud ning tundub nagu seda elektri jahutusventikat poleks autol olemaski, kuna mingit märget mina üles leida ei suutnud.

Ette tänades!

edit: Sain lõpuks selle sindrinaha küljest ära. Käis sarnaselt janari juhenditele, ainuke erinevus et B5 kere korral on see kruvi üleval ääres (jääb õhukanali alla) ning hambast väljakeeramiseks tuleb ventilaatori allosas üks stopper lahti vajutada. Kui seda lahti ei vajuta siis ta ei keera hambasti piisavalt kaugele välja.

Ilma esiotsa lahti kruvimiseta B5 kere korral ei ole aga võimalik seda ventilaatorit kätte saada. Esiotsa ja mootori vahel on lihtsalt liiga vähe ruumi selle jaoks. Ilmselt C5 puhul on seal rohkem ruumi toimetamiseks.

Nüüd siis keeran vent.mootori lahti ning vaatame kas vaja mootor välja vahetada või saab selle eluiga natuke pikendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]