Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 14.08.04 21:01
|
|
|
200 2,2t quattrost 200 2,5tdi quattro???
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid
minuarust diisel-quattroid ei tehtud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 14.08.04 21:12
|
|
|
Tegin ise varem sellise teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3744
Kuna see ostetud 100 Avant Quattro üllatas väga väikese kütusekuluga, siis jääb see ümberehitus vist tegemata, vähemalt esialgu (ise ei taha kindlasti
otsepritsediislit). Lätis on muidu täiesti olemas kenasti tuunitud Audi Coupe Quattro 2.5 TDI
Edit: Black jõudis ette
|
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 15.08.04 07:26
|
|
|
otsisin ka ise seda teemat eile, aga ei leidnud. aga see teema ei anna eriti infot.
sooviks teada rohkem üksikasju, kui kellelgi muidugi konkreetse isendiga kogemusi on. see on loomulik et ära tuleb vahetada päris palju, aga kas need
mootorid (r5 ja uuem v6) istuvad selle kasti otsa jne.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.08.04 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Endo
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid
minuarust diisel-quattroid ei tehtud. |
200TQ ja diisliks, mõni disainer otsib praegu kõrvatroppe ja silmaklappe, et sellist asja mitte pealt näha/kuulda 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 15.08.04 08:31
|
|
|
ärge nüüd naerge vaid üritame ikka teemat arendada
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 15.08.04 10:17
|
|
|
audi 2,2 asemele 2,5 turbo diisel rida 5 panna ei teki mingeid probleeme sobivusega pead vaid möned juhtme kimbud vahetama või kasuta auto elektrikut
EESTIS SÕIDAB JUBA MITU AASTAT
AUDI S-4 Avant Quattro (hall) ja kapoti all on 2,5Tdi
Helista ja küsi otse mob=52-32178
|
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 15.08.04 15:19
|
|
|
vot see jut mulle juba meeldib ja kas keegi teab ka milliste hindadega neid
mootoreid ka müüakse, mõtlen seda A6 pealt aastast 94 ja üless, see ju ka r5.
iseenesest oleks väga ahvatlev v6 aastast 97 või 00, aga kas see mootor üldse kasti otsa läheb ja ta vist maksab ka väheke palju?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 15.08.04 16:32
|
|
|
kas see on kindel? elcats'i piltide pealt tunduvad poldiavad samad olema?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 15.08.04 17:46
|
|
|
täitsa võimalik et on ikka erinevad, kuid samas on neil ka palju sarnast. kõige kindlam oleks kuskil romulas erinevaid kaste võrrelda. ega kellelgi
sellist võimalust ei ole?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 16.08.04 04:41
|
|
|
ideepoolest kannataks ka kasti ja mootori vahele vahetükki teha kui nad üks
ühele ei sobi
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 16.08.04 05:15
|
|
|
seda nüüd küll, mul oli kunagi sapakas millel oli siksi mootor, ning sellel oli vaheplaat. aga kuidas audil see toimiks??? sidur peab ju ka võlliotsa
ulatuma.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 16.08.04 05:24
|
|
|
selleks tehakse käigukasti otsa võll pikemaks...
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 16.08.04 08:56
|
|
|
Minu arvamus on selline, kuna ise ka vahe peal sellele mõtlesin. Kõige mõtekam oleks sinna panna sul 2.0 TD mootor, kuna selle saab veel norm hinnaga
kätte (7000 - 8000 EEK´i). Aga sellele romulast ostetud mootorili arvesta kohe juurde kap. remont (hind kuskil 7000 - ? EEK´i). 2.5 TDI ja V6 motod
nii uutelt autodelt sisaldavad liiga palju elektroonilist juhtimist ja lisa vidinaid. Mida sa ei saa kunagi õieti enam tööle. Ainuke võimalus kui
ostad kõrvale mingi raskelt avariilise auto kust sad kõik maha tõsta. Aga nii vanale autole ei ole mõtet selliseid mootoreid peale panna. minu
soovitus kui sa tahad diisel mootoriga audit, siis pane sinna 2.0 Td intercooleriga, või tavaline 2.4 diisel. Saad kõige odavamalt ja sõidad kõige
muretumalt.
|
|
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 16.08.04 14:39
|
|
|
njah, kahjuks tõesti need uuemad mootorid liiga kallid, tavalise 85kw eest küsivad üle 20k ja uumea 103kw eest üle 30k- see siis täiskomplektne.
põhimõtteliselt peaks selle eest mingi taastamis kõlbmatu avariilise juba kätte saama.
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.04 14:51
|
|
|
2.4D on ju kole uimane..
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 16.08.04 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raigo
2.4D on ju kole uimane.. |
Ma vaidlustaks selle meelsamini. Nimelt Eestis on võrdlusmoment sageli vaid hõredaks sõidetud ja mitte kunagi reguleeritud mootoriga autodega (100%
müügis olevad autod, mida kümnekonna aasta jooksul ise olen näinud). Tegelikkuses vähesõitnud (või värskelt kapremonditud) 2.4 või isegi 2.0 on
uskumatult särtsakas, kui ta õieti välja häälestada (sellegagi omajagu tegemist, ja pole näinud, et see õnnestuks paari-kolme korraga). Ning kui
sellest ikka ei piisa, võib rohkem kütust peale keerata - taga vaevumärgatav tahm, kuid astub edasi enam täiesti piisavalt ja muutub ka veidi
ökonoomsemaks (enne ülevaatust keerad segu õigeks tagasi). Haagise vedamiseks on 2.5 TDI loomulikult PALJU mugavam. Samas tean Soomes Audi 100 Avanti
(sigar), millele pandud peale 1.6TD ja sõidab kah kogu suve vagun taga siinsetel üsna mägistel teedel... Tahtsin öelda seda, et kui rääkida Audi 2.0
või 2.5 diislitest, ei maksa neid alateadlikult võrrelda sama kubatuuriga mersu mootoritega
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 16.08.04 17:05
|
|
|
Käigukastide sobitamise kohta oskan ka tiba öelda. 2,5 TDi mootori 6-käiguse asemele sai pandud 2,4 D 5-käigune kast. Põhimõtteliselt asi nagu
istus, kui välja arvata kaks polti, et starter sai kinnitatud ainult ühe poldiga, kuna teine ei istund enam külge ja korpusest ka jäi 1 üle. Kast sai
alla kinni küll, ära kaduda ei tohiks.
Miudugi see vahetus 6-ese vastu 5-ne, tulenes muidugi sellest, et 6-se eest küsiti romulast 10000 eeki ja polnud kusagil olemas ka mitte. Õnnega
pooleks saime siis 5-se, mis maksis ka 7000 eeki. Pole just kõige odavam lõbu .
|
|
|
Endo
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 quattro
|
postitati 16.08.04 21:58
|
|
|
põhimõtteliselt saan ma aru, et on võimalus isegi siis uuem v6, ilma suuremate ümber ehitusteta, vana r5 kasti otsa paigaldada.
starter seisab ühe poldiga väga hästi kinni, mul sierral kunagi oli päris kaua aega
|
|
|