Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 28.01.06 17:45
|
|
|
OT aga siiski...
...kandis mu naist (55kg) aga mitte mind (115kg)
Heh krss, sama siin, abikaasa 55 kg ja ma ise 115
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 13.02.06 20:23
|
|
|
Kes tähelepanelikult vaatas, nägi juba videote peal, et mu auto nina oli kahtlaselt madal. Mis siis juhtus: vahetasin kevadel Quattro vedrude asemele
pikemad ja paksemad diisli vedrud, ja nina kerkis ilusti ülesse (see pisikene esimene pilt). Eilseks oli olukord selline nagu see suur ülemine pilt,
st nina juba niivõrd vastu maad, et rattad hakkasid koobastesse kinni. Õnneks oli vedrudel garantii, kuid suurest usaldusest Soomes müüdavate
varuosade vastu olin ma loomulikult tsheki minema visanud. Läksin siis poodi ja kurtsin mure ära. Nad otsisid siis ilusti arvutist välja mu tollase
ostu ja printisid uue tsheki. Seejärel palusid minult pildid peale vedruvahetust ja siis praegusest olukorrast. Tänaseks olid uued tugevdatud uuema
S-i vedrud juba olemas ja läksid alla. Nina kerkis ikka päris kenasti ülesse. Need alumised pildid peaks rääkima enda eest.
[img]pilt[/img]
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 13.02.06 21:31
|
|
|
Kas selline kõrgendus amortidele halvasti ei mõju? Ja kuidas niisuguse autoga suurematel kiirustel juhitavus on?
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 14.02.06 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur4
Kas selline kõrgendus amortidele halvasti ei mõju? Ja kuidas niisuguse autoga suurematel kiirustel juhitavus on? |
Amortidele kindlasti mitte. Vastupidi, pehmed ja normaalsest kõrgemad maasturirehvid säästavad kõvasti veermikku, kuna nad siluvad ära ka kõige
auklikumad teed (suurem ratas ei käi augu põhjas ja jääb sageli ka servaga augu servale kandma). Kõrgendamine võib muutuda kriitiliseks pooltelgede
jaoks, kuna muutuvad nende nurgad. Just sellepärast olengi kergitanud vedrustust suht vähe ja üritanud saada autot kõrgemaks eelkõige suurte rehvide
abil (lõiganud rattakoopaid suuremaks poritiivas jms), kuna see on ainus asi sõiduautol, millega reaalselt on võimalik tõsta kliirensit ja mis ühtlasi
ei muutu kriitiliseks vedrustusele
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 23.02.06 20:59
|
|
|
Lugedes SEDA teemat klubiliikmete autodest, mõtlesin, et on ikka
veidraid inimesi, kes 84a auto taastamisele on kulutanud üle 80K kroone. Seejärel tekkis mõte, et arvutaks kokku omad kulud. Minu summa tuli igal
juhul üle 100K EEKides ainuüksi ehitamise arvelt, kusjuures selle sisse ei ole veel arvestatud ei hooldusi (õlid-filtrid-rihmad jne) ega ka remonti
(õõtshoovad jms). Arvamus kohe tõusis oma autost. Nii et mu esialgne
prognoos raha säästmise osas osutus õigeks, et Audi A6 Avant Quattro TDI, mida tollal pakuti mitmeid alla 100K hinnaga, tuleks ivake odavamgi kui ise
teha vastav asi vanema kere põhjal...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 16.03.06 18:00
|
|
|
Kuna turu teemas on saadud hakkama suure lollusega (puudub AVALIK lisainfo küsimise võimalus), siis põhimõtte pärast juba seal midagi enam müüa ei
kavatse. Aga see punane diisel-avant-quattro on hetkel ajutiselt müügis. Hinda tuleb pakkuda ise, kuid kuna auto peale on endal kulunud raha üle 100K
eeki, siis odavalt mõistagi ära ei anna. Auto kohta on piisavalt infot siin samas teemas. Et saada see laitmatusse korda, tuleb veel nokitseda selle
juures ühtteist, kaasa tuleb kah hunnik varuosi (teine mootor jpm), sh ka uusi osi (sidur, käsipiduritrossid jm). Eile vahetatud uued pihustiotsad ja
tõstetud veel pihustirõhkusid (teeb ökonoomsemaks). Mõned pisivead kõrvaldan veel ise (alles tulin Eestisse, pole veel jõudnud).
Eesmärk ei olegi autost kiiresti lahti saada, vaid lihtsalt hetkel jääb see seisma mõneks ajaks (sõidan teise autoga) ja kel tõsine huvi, võib selle
teatud tingimustel endale saada. Vahetusena võib pakkuda ainult kas raha või mõnda uuemat väikest linnaautot (Daewoo Matiz, Chevy Spark, Kia Picanto,
Hyundai Getz vms, vahetusel maksan juurde või küsin juurde olenevalt autost). Muud pakkuda pole mõtet, kuna nii sõitvaid kui projektiautosid on
õuepeal piisavalt ja rahapuuduses ei vaevle. Mõistlikud pakkumised võib teha u2u.
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.06 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Kuna turu teemas on saadud hakkama suure lollusega (puudub AVALIK lisainfo küsimise võimalus), siis põhimõtte pärast juba seal midagi enam müüa ei
kavatse. |
foorumi eesmärk ei ole pakkuda alternatiivi kb-le, soovile või auto24-le.
kui sul on millegi vastu reaalne huvi, siis pöördud nagunii otse isiklikult isiku poole.
ei ole vaja: kui raha oleks, siis ostaks....mõttetu hind jne jne jne
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 17.03.06 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
foorumi eesmärk ei ole pakkuda alternatiivi kb-le, soovile või auto24-le |
Just seda see pakubki: kuulutus (mida ei saa samal päeval isegi muuta ega täiendada) ja telefoninumber, nagu iga tavaline kuulutusteleht. Ühtviisi
mõttetu koht nagu näiteks ka tqhq turu teema peale "reformimist", kuhu pole juba ammu viitsinud sellepärast vaatamagi minna. Aga eks otsustajad
teavad paremini, kuidas kõigi jaoks parem on. Nüüd puudub ka selle konkreetse "vägagi mõttetu hinnaga" auto müügikuulutus sealt, vähem läbu, kõigil
parem
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 02.08.06 21:17
|
|
|
Hetkel otsin omale maasturit, kuna olen juba mõne nädala kasutanud seda punast Quattrot sõna otseses mõttes traktorina, vedanud metsast puid välja,
tõmmanud maa seest juurtega kände välja jne. Auto oleks nagu selleks loodud kohe, niiviisi nullpööretel laamendades pöörded isegi ei kipu langema,
töötab ühtlaselt nagu traktor. Enam lihtsalt ei raatsi neid tempusid teha autoga, mis sai ehitatud siiski enamjaolt asfaltteede jaoks, mis pidi olema
muuhulgas ka maastikukõlbuline (mitte vastupidi).
Mõne päeva eest sattusid üle hulga aja meie pere kolm Quattrot jällegi kõrvuti seisma. Siis hakkas silma ka teise täpselt sama aasta/sama varustusega
Avant Quattro kõrgustevahe. Viimane pilt on lihtsalt tõestuseks, et selle musta Quattro (muide, passiivselt müügis, kui kellelgi peaks huvi olema)
vedrud pole mitte ära vajunud, vaid rohu sees on see just õige kõrgus sellele autole. Hall 80 Quattro on tegelikult kah natukene tõstetud vedrustusega
(orig. Hella toontuled taga, sportmudel, mitte lakitud porno, kuid iga aasta peab ülevaatusel kaklema selle pärast, et võhikutest professionaalid ei
usu, et Audidele ka päriselt toontulesid tehti, ikka antakse lapike lahustiga kätte et nühi maha).
[img]pilt[/img]
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 20.08.06 00:19
|
|
|
Puude juurimine käib Quattro abil tõesti lihtsalt. Aga rohkem Audit
selleks ei kasuta, kuna nüüd on selleks ka VEIDI KORRALIKUM RAUD olemas.
[img]puude juurimise pilt[/img]
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 02.10.06 00:52
|
|
|
Vat mis juhtub, kui Audi natukeseks seisma jätta. Ise kah ei saanud kohe sotti, miks üks valuvelje poldiauk kinni on, aga asja urgitsema hakates
leidus sealt seest ca tosinajagu valgeid ussikesi, mis katki tehes seest sellised sinakas-rohelised. Kummalisi asju juhtub ikka projektiautodega...
[img]pilt[/img]
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.10.06 05:48
|
|
|
Krt, need ju väga hea kalasööt! Mine või latikale
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 30.10.06 22:42
|
|
|
Mul on autos muidu mingid imelikud originaal sportistmed, sellised väga hea küljetoega asjad. Kuna ma rohkem mugavuse hindaja, ostsin ette ära Audi V8
istmed. Juhi oma sain paika ja kõik on kombes, natukene igatsen taga ainult kõrguse reguleerimist (imelik, et V8-le üldse selliseid kõrguse
reguleerimiseta istmeid tehti). See on tegelikult päris hea külgtoega samuti, mitte küll nagu sportiste, kuid on selle kõige juures oluliselt pehmem,
kohe näha et pärineb luksautost. Kõrvalistuja istet paigaldades komistasin aga sellise probleemi otsa, et istme küljes olevad tagumised kinnitused,
mis istuvad siinide sisse, on teise nurga all kui minu autol. Sisuliselt peaks nagu mul see eesmine kinnitus olema kõrgemal, et V8 iste end siinide
peal pooma ei hakkaks. Kui see oli (tõsi küll avariilises) V8-s, siis seal ei poonud sugugi. Istme konstruktsioone naljalt keevitama kah ei viitsi
hakata ja poovat ning kehvasti liikuvat esiistet oma autole paigaldada kah ei taha. Praegu muud lahendust ei leiagi, kui kõrvalistuja (naine) peab
leppima endiselt sportistmega . On keegi veel sarnase probleemiga kokku
puutunud?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 07.01.07 16:48
|
|
|
Selle teema võib nüüd liigutada klubiliikmete endiste autode alla. Ei saa salata, et auto pärast on kerge "leinameeleolu". Aga positiivne, et auto
läks tõesti väga headesse kätesse ja foorum saab tõenäoliselt ka mõne uue liikme
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |