M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 07.07.10 15:45
|
|
|
LUKKU!!!
Mure siis sihuke, et sai ostetud 1998 aasta A4 1.9 TDi 81kw ning nüüd teeks suure hoolduse ära. Kuna juba 240000 ees ja auto ajalugu teadmata lähevad
vahetusse paljud kuluosad. Paljud asjad saab ise teha, aga hammasrihm oleks kindlasti vaja vahetada nii pea kui võimalik ja ise ei julge näppima
hakata...Uurisin ja selleks peab esiosa suht pilbasteks kiskuma ja õpin teiste meeste vigadest, et lasen kellelgi osavamal diislimehel selle ära
vahetada. Vahetusse läheksid hammasrihm, veepump ja rihmarullik ning kuna asi juba laiali saab kisutud vahetaks kliima ja geneka rihmad-rullikud kaa
ära.
Oskab keegi aidata?
Mauno
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 08.07.10 03:16
|
|
|
Täielik vaikus?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.07.10 04:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M4UN3ER
Täielik vaikus? |
SIIN saad kindlasti ära vahetada hammsrihma komplekti
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 08.07.10 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Algselt postitas: M4UN3ER
Täielik vaikus? |
SIIN saad kindlasti ära vahetada hammsrihma komplekti |
Ma arvan, et nüüd panid küll audiklubi aastanalja maha Soovid medalit?
Igatahes otsin inimest, kes teeks selle töö ära nii nagu vaja, sest võib nii mõndagi tuksi keerata, mitte, et ma audi esindust ei usaldaks, aga masu
aeg poisid ja tahaks ise näha kõrvalt kuidas asi käib
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.07.10 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M4UN3ER
... lasen kellelgi osavamal diislimehel selle ära vahetada.
|
Äkki eksisid ühe tähega, mõtlesid pigem odavamat ?
Esinduses näeksid ehk esimest korda kuidas Audi mootori hooldus saksa meetodite kohaselt üldse käima peaks. Missugused on tööriistad ja töövõtted.
Tööraha võib ju kallis olla, aga samas -25%'ga ka pika garantiiga originaalosad saada on ju igati bueno.
|
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 08.07.10 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: M4UN3ER
... lasen kellelgi osavamal diislimehel selle ära vahetada.
|
Äkki eksisid ühe tähega, mõtlesid pigem odavamat ?
Esinduses näeksid ehk esimest korda kuidas Audi mootori hooldus saksa meetodite kohaselt üldse käima peaks. Missugused on tööriistad ja töövõtted.
Tööraha võib ju kallis olla, aga samas -25%'ga ka pika garantiiga originaalosad saada on ju igati bueno. |
Hakkab pihta. Kui sa pole mees, kes sellise töö ära teeks siis palun ära
võta sõna
Originaalvaruosad on juba olemas, tarvis on vaid meest, kes oleks pädev just diislite alal ja vajalike tööriistadega...oled sa sihuke mees?
PS! Mõnes kohas peab extra maksma selle eest kui tahad ise juures vahtida ja pole ka sellist võimalust kõigis kohtades ning kui oled saanud
teenindustest [roppus] siis sinna eriti enam ei tõmba...sorry mees, pole enam vahtraleht ja tean veits autoteeninduste köögipoolt kaa
Ole mõnus,
Mauno
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 08.07.10 19:15
|
|
|
Sellise suhtumisega Sa siit endale aitajat ei leia.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 08.07.10 19:34
|
|
|
Et miks mitte esinduses see asi odavam ei tule? Et riskivaba ja tööseisakuid ei ole. 25 prossu remondi pealt alla juba konkureerib paljude "
tegijatega". Ise ostan küll körvalt varuosad palju soodsamalt, sest originaalid ikka möni osa isegi üle poole kallim, kvaliteet ikka sama. Ise küll
laseks näiteks esisilla esinduses panna, vai audihoolduses, kui Raul seal mingi umbele hää kampaania teeb Tartus.
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 11.07.10 16:07
|
|
|
Huvitav oleks teada palju teenindus üldse küsib sellise töö eest? Ise olen 2x vahetanud hammasrihma enda autol. Netist leidsin piisavalt materjali
selle kohta, et see töö edukalt ära teha.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 11.07.10 18:32
|
|
|
Võimalus on ju ka esindusest hinnapakkumine küsida mitte ainult mujalt.
Ei puutu küll nüüd otseselt teemasse kuid oma autol lasin vahetada praeguse kampaania raames käigukastiõli
hinnapakkumised olid:
Audihooldus ca.2200.-
Forss ca.2100,-
Esindus(alega) ca.1500.- (ale kõigelt -25%)
Ei ole raske arvata kus selle teha lasin.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 11.07.10 18:48
|
|
|
Mis üldse esinduses (Reval) tunnihind on remontitöödel? Kodukalt ei leidnud selllist infot.
Tavalistes töökodades on nii 260-400EEK/h
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.07.10 19:04
|
|
|
Sellel mootoril rihmavahertus suht luhtne. Teemalgatajal soovitan otsida infot natuke ja ise ära teha. Vaja on nuka ja pumba rakist. Nuka oma teed
ise ve paned sinna paraja sirge lehtvõttme ja pumpa rattale vaatad paraja jämedusega poldi. Alumine märkk on hoorattal. Ja muidugi jõuvõtit, et kõik
kokku tagasi keerata pärast. Ideaalis võid lasta hiljem süüte ka üle seada mis maksab diislikeskustes mõnisada krooni.
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 11.07.10 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raitzzz
Huvitav oleks teada palju teenindus üldse küsib sellise töö eest? Ise olen 2x vahetanud hammasrihma enda autol. Netist leidsin piisavalt materjali
selle kohta, et see töö edukalt ära teha. |
Ma kasutasin autodatat ja minu jaoks tundus see suht ulme algul, aga tegelikult ei pidavatki nii hull olema kui on olemas rakised ja oled näinud
kuidas asi käib Igatahes leidsin mehe, kes on nõus selle vahetuse minuga
koos ära tegema ning loodetavasti saab asi endale selgeks tehtud, et teaks, mida järgmine kord teha
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 11.07.10 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Sellel mootoril rihmavahertus suht luhtne. Teemalgatajal soovitan otsida infot natuke ja ise ära teha. Vaja on nuka ja pumba rakist. Nuka oma teed
ise ve paned sinna paraja sirge lehtvõttme ja pumpa rattale vaatad paraja jämedusega poldi. Alumine märkk on hoorattal. Ja muidugi jõuvõtit, et kõik
kokku tagasi keerata pärast. Ideaalis võid lasta hiljem süüte ka üle seada mis maksab diislikeskustes mõnisada krooni. |
Väga asjalik jutt. Teen hea meelega selle ise ära, aga peab olema keegi kõrval igaks juhuks, et mingit algaja viga ei teeks Tänan asjaliku nõuande eest
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 11.07.10 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Võimalus on ju ka esindusest hinnapakkumine küsida mitte ainult mujalt.
Ei puutu küll nüüd otseselt teemasse kuid oma autol lasin vahetada praeguse kampaania raames käigukastiõli
hinnapakkumised olid:
Audihooldus ca.2200.-
Forss ca.2100,-
Esindus(alega) ca.1500.- (ale kõigelt -25%)
Ei ole raske arvata kus selle teha lasin. |
Audihooldus, kuhu oleksin masina viinud, kui oleks aega joosta suto pärast, tahtis veits üle 1200 eegu...aga kahjuks olen hetkel eestis vaid
nädalavahetusteti ning ei taha kellelgi teisel lasta joosta oma auto pärast.
Forss soovitati heaga ära unustada
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 11.07.10 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raitzzz
Huvitav oleks teada palju teenindus üldse küsib sellise töö eest? Ise olen 2x vahetanud hammasrihma enda autol. Netist leidsin piisavalt materjali
selle kohta, et see töö edukalt ära teha. |
Mina uurisin vaid audihoolduse hindu, aga tähtis on see, et töö saaks korralikult ära tehtud ning ise saaks kaa kõrvalt õppida. Esiosa peab suht
pilbasteks kiskuma...on mingeid soovitusi, mis kruvid lahti keerat ja mis mitte? See oleks kaa suhteliselt hea, kui keegi, kes varem teinud, selle
infi siia kirja paneks
Mauno
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 11.07.10 21:37
|
|
|
Tuled ja stange pead kindlasti ära võtma. On ka võimalik sedasi hammasrihma vahetada, et radika jätad ette, keerad "prillid" lahti ja saad nina
eemalemale nihutada veits, niiet ilusti nokitsema mahud. Vent tuli ka vist eest võtta. Ja ma ei tea kui õige see jutt on, et akuklemm tuleks lammutus
ajaks maha võtta, sest muidu võib airbag lahti minna. Soovitan ka meelde jätta kuidas geneka rihm peal oli, hiljem võib palju minuteid muidu kuluda
meenutamisele ja proovimisele. Pärast kui nukkvõll ja pump on fikseeritud kindlalt, võid nukaratta lahti lasta, siis uut rihma kergem peale panna.
Rohkem hetkel ei meenugi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.07.10 22:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raitzzz
Tuled ja stange pead kindlasti ära võtma. On ka võimalik sedasi hammasrihma vahetada, et radika jätad ette, keerad "prillid" lahti ja saad nina
eemalemale nihutada veits, niiet ilusti nokitsema mahud. Vent tuli ka vist eest võtta. Ja ma ei tea kui õige see jutt on, et akuklemm tuleks lammutus
ajaks maha võtta, sest muidu võib airbag lahti minna. Soovitan ka meelde jätta kuidas geneka rihm peal oli, hiljem võib palju minuteid muidu kuluda
meenutamisele ja proovimisele. Pärast kui nukkvõll ja pump on fikseeritud kindlalt, võid nukaratta lahti lasta, siis uut rihma kergem peale panna.
Rohkem hetkel ei meenugi. |
Nukatatta mitte võid vaid peab lahti keerama! Muidu ei pruugi nukk õigesti jääda.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 12.07.10 20:19
|
|
|
http://www.audiworld.com/tech/eng.html
Vaata siit, siin teemasi küll, kuidas a4 esiotsa maha saad. Kunagi sai googlit kiusatud, siis leidsin ka teemasi päris palju.
Ükskõik, mis remonti teed, akujuhe maha, endal kindlam on.
|
|
|
|
M4UN3ER
huviline
Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi
|
postitati 13.07.10 03:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
http://www.audiworld.com/tech/eng.html
Vaata siit, siin teemasi küll, kuidas a4 esiotsa maha saad. Kunagi sai googlit kiusatud, siis leidsin ka teemasi päris palju.
Ükskõik, mis remonti teed, akujuhe maha, endal kindlam on. |
Tänud
Mauno
|
|
|