1. Vaatasin, et mujalt nagu kuiv. Aga kas on võimalik, et lekib semmeringi vahelt.... kust taga gardaan sisse läheb???
2. Kas vahediffris on eraldi õli sees, ... või on see käigukastiga ühenduses?
Auto 1999 aasta väljalase. Kui semmering, on selle vahetus suur töö?
Tänud abi eest!
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
postitati 03.07.10 13:01
Kui on automaatkast, siis käigukasti tagumise simmeri suremine on suht tüüpviga. Seekord tegemist quattro teemaga loomulikult.
Kardaan maha ja nuutidega flants on võlli otsas kinni kõigest ühe peenikese torx poldiga. Töö raskus seisneb uue simmerlingi pesasse peskmises.
Tõstuki peal on muidugi kõige mugavam teha.
Kui on manuaal, siis on käigukastiga üks õli.
Kui automaat, siis eraldi õli.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]