Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5, 1,8T /110 Kw Bensiin/Manuaalkast - Ootaks arvamusi selle masina kohta. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2481)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 16.06.10 04:51 Tsiteeri
Audi A6 C5, 1,8T /110 Kw Bensiin/Manuaalkast - Ootaks arvamusi selle masina kohta.



Silma on hakanud üks C5 kerega universaal A6. Mootori võimsus on keskpärane 1,8T/110kw. Uuriks siis lähealt foorumi inimestelt et kui leida selline heas korras isend siis kui suured on hoolduskulud ning ka kütusekulud. Masina juures meeldib see, et sellel on peale hästi hoitud välimuse nii kere kui salongi poole pealt veel enamus lisasid mida üldse tahta oskaks.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.06.10 07:00 Tsiteeri


Pane auto link siia, siis saab korralikku tuld (ehk pihta) anda. Üldist juttu on siin foorumis selle mootori ja ka C5 kohta juba piisavalt.

Kui Sa arvad, et see on Eesti viimane ja ainuke "korralik" C5, siis tõenäoliselt oled pimestatud ehk lihtsalt rauatükki armunud !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cigaro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16

postitati 21.06.10 00:14 Tsiteeri


Sõidan A6 Avant 1,8T 110 kW manuaal 2002. a, facelift.
Linnas võtab olenevalt tujust 9-11 l/100 km ja maanteel arvestan legaalsete kiiruste juures 7ga.
Erilisi probleeme pole autol ette tulnud, eelmisel aastal andis süütepool saba ainult.
Läbisõit 110k km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
runB4
huviline



Registreerunud 07.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 21.06.10 09:58 Tsiteeri


Mul 98a isend A6 Avant 1,8T 132kw (ls 200 000km), kui peaks huvi pakkuma hinnad osadele siis minu poolt tehtud autole sellised väljaminekud poole aasta jooksul peale auto ostu:
- kütuse pump 2300.-
- mootoriõli + filter 900.-
- esisilla õõtsade komplekt 6000.- + silla reguleerimine 300.-
- Hammasrihm, rihma pinguti, veepump, termostaat, jah.vedelik, kõik ülejooksu rullikud (ka lamerihmade omad) 3900.-
Hooldusvälise tööna läks vahetusse nukkvõllide vaheline kett ja keti pinguti kuna tegid häält juba. Kulutus neile kahele asjale 2100.-

Kõik osad ostetud letihinnaga Forsist ja Autoeksperdist.

Ei ütle midagi halba C5 kohta, hooldus kallim kui Audi 100-l:) aga sõidurõõmu rohkem. Autolammutustest võib leida rohkesti varuosasid kui ei ole soovi uut osa vanale autole külge panna.

Küttekulu samasse klassi eelneva postitajaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.06.10 10:08 Tsiteeri


Lisana ka siia, et sellest 110kw mootorist saab väga lihtsalt 140kw kanti mootoriaju seadete vahetamisega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 21.06.10 10:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Lisana ka siia, et sellest 110kw mootorist saab väga lihtsalt 140kw kanti mootoriaju seadete vahetamisega.


Kas vana S3'e põiki mootor on oluliselt erinev, kui seal 165kw 1.8 liitrist välja pigistatakse?
Lisaks softile/seadetele kolvid, kepsud, turbo, väljalase ?!?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.06.10 15:58 Tsiteeri


Jep, vile on juba K04 (ülerõhk 0.7 baari pealt 1-le), kepsud tugevamad ja IC pind suurem. Algne S3 oli muide 154 kW ehk pisut deforsitud TT mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.06.10 18:46 Tsiteeri


Just see, mida Black ütles. Seal on rauda suhteliselt palju muudetud juba.
Väga sarnased on omavahel 110kw ja 132kw mootorid, kus sisuliselt peale softi vahet peaaegu ei ole (sõltub mootorikoodist).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]