Deprecated: Implicit conversion from float 500600.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A6 C5 subwoofri lisamine. Plusskaabli vedamine.
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 subwoofri lisamine. Plusskaabli vedamine. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2879)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 08:59 Tsiteeri
Audi A6 C5 subwoofri lisamine. Plusskaabli vedamine.



Kuna on plaan C5 A6 Avandi (ei ole Bose süsteem) pagasnikusse subwoofer lisada, küsin targematelt ning kogenenumatelt mõningaid näpunäiteid:


1) Kuna C5-l on aku kapoti all, siis kas on ka muid alternatiive "+" kaabli vedamiseks, kui akult? Kui ei, siis kust kaudu oleks seda kõige lihtsam/mõtekam vedada ning mitu meetrit peaks seda vähemalt varuma?
2) Kust võtta võimendile "remote" signaal?
3) Kust võtta "line" signaal. Ilmselt peab kasutama "Hi-Low" koverterit, kuid kuidas seda orig. subwoofriga ühendada, nii et vajadusel saaks lisasubwoofri kiirelt välja visata ning originaallahendus siiski tööle jääks?


Ette tänades
Margus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.06.10 09:53 Tsiteeri


1. Ikka akult, genekalt ei hakka ju vedama. Alternatiiv on paigaldada teine aku. Toolid välja, põrand lahti, ühele poole voolukaabel ja teisele poole vajadusel signaalikaabel. Aku juurde tuleks ka kaitse panna, kuigi teed endale ja korralikult, siis see jurakas voolukaabel võib ikkagi liigutamisel (näiteks auto remondil) viga saada või muidu ette jätta- siis on ilutulestik. Arvesta, et külmal talvel on jämedad kaablid isolatsioonimaterjalidest sõltuvalt jäigad nagu terastropid. Sellepärast pole mõtet ka läbimõõduga ülepingutada ja klemmid/kontaktid peavad tugevuselt kaabliga kooskõlas olema- jäme kaabel väänaks need liigutatava supaka puhul lihtsalt lahti või puruks. Kaabli saab läbi tulemüüri juhtida näiteks E-boxi kaudu, kus asub ECM ehk mootori aju.

2. Võta makist või võta originaal supakast.

3. Mingi ümberlüliti, kontaktplaat või relee peaks seal nii või teisiti olema, kui sa ei taha, et originaal supakas vaikselt kaasa mängiks või tühjalt undaks. Teed näiteks sama pistiku, mis supakal, mida on siis võimalik ringi tõsta, kui tahad oma supersupakat eemaldada. Ma praegu muidugi ei mäleta, kas supaka pistikule pääses vabalt ligi või on sinna veel "pikendusjuhet" vaja.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 14.06.10 14:51 Tsiteeri


1. Tulemüüris peaks sul üks vaba auk olema. Seal mingi kummilutt ees hetkel. Võtad selle plast katte ära esiklaasi juurest ja seal juhipoolses otsas peaks kohe näha olema. Küllaltki tühi ruum. Salongi tuleb see roolivardas natuke ülevalt poolt kui õigesti mäletan. Sealt edasi mööda vasakut külge siis, releede tagant ja mööda ükse äärt. Need pead lahti võtma kõik. Oleneb kui jämeda kaabli paned, kui natuke jämedam siis ta sinna uksepaku alla ei mahu enam, siis lükka vaipa eemale. Põhjas jookseb hunnik juhtmeid mis klambritega kinni, aja mööda seda.
Tagaistme alumise osa pead ka välja võtma ilmselt. Ja noh edasi pagassi on juba küllaltki arusaadav ja lihtne.

2. Remote rääkis rocket juba ära jah. Oleneb mis makk sul seal sees on täpselt, aga remote on seal olemas küll.

3. Liiniväljundi saab tegelikult samast kohast kus remote asub. Vastav mini-iso pistik käib sinna. Orig. subwoofri võtsin mina välja, mis tähendab aga ka seda et tagumised kõlarid jäävad ka vait kuna need käivad läbi sama võimendi. Pagassis subwoofri juures on pistik, tolle välja tõmbad siis on tagumised kõllid ja subwoofer vait kohe, toda on lihtne tagasi ühendada kui vaja. Kuid kui võtad liiniväljundi otse maki tagant siis jäävad nad nagunii vait, ja tagasiühendamiseks peaksid nagunii maki korra välja võtma.

Teine lahendus on see hi-low converter, siis iseenesest ei pea makki enam välja võtma, adapter jääb sinna ja võim saab converterist oma signaali. Siis võta lihtsalt subwoofri tagant pistik välja. Korraga käima pole mõtet neid jätta, segama hakkab. Kui tagumisi kõlareid tahad jätta siis natukene keerulisem. Mina puudust ei tundnud nendest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 15:04 Tsiteeri


[ot]Aga minu arvates ei ole antud autol originaal lahenduse nõrgim koht sjubvjuufer, vaid see, mis toimub enne kõlareid.[/ot]


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]