syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 13.05.10 13:30
|
|
|
Audi B4 Q Dalingeri platsil
Tere.
Küsin et kas seda isendit vaatamas on keegi käinud?
Autoweek andmetel 2,0 E mootoriga quattrosid ei tehtud, et kas tegemist mingi ime isendiga või kokkuleppitud mitmest?
http://www.auto24.ee/used/706751
Tänan.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.05.10 13:50
|
|
|
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (mälukaardi pesaga) !!!!
.. megairw @ eelmise sajandi kassetikas 
Okei, saan aru, midagi muud ei saanud/polnud nagu ka kirjutada.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.05.10 13:53
|
|
|
Ära saa valesti aru, 2-liitrine säilinud kerega quattro on siiski väga lahe ! On ta olemas olnud või mitte.
Mine vaatama, leia vead üles, ürita hind alla tingida ja osta ära.
Tõenäoliselt siis ikkagi 2.3E ?!? Vähemalt originaalis.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.05.10 14:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (mälukaardi pesaga) !!!!
.. megairw @ eelmise sajandi kassetikas 
Okei, saan aru, midagi muud ei saanud/polnud nagu ka kirjutada. |
Tegu blaupunkti raadioga ja mingi mälukaardi pesa isegi olemas
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 13.05.10 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Ära saa valesti aru, 2-liitrine säilinud kerega quattro on siiski väga lahe ! On ta olemas olnud või mitte.
Mine vaatama, leia vead üles, ürita hind alla tingida ja osta ära.
Tõenäoliselt siis ikkagi 2.3E ?!? Vähemalt originaalis. |
Ei saanud telefoni numbrilt kedagi kätte. Võimalikud variandid on veel ka 103 kw.
Üritan ta kätte saada siis saan äkki miskit konkreetset vastust ka
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.10 14:31
|
|
|
Laksuline Competition, mis on kokku lapitud tava B4-ja osadega?
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.05.10 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Tegu blaupunkti raadioga ja mingi mälukaardi pesa isegi olemas |
No aga jõulude puhul võib ju ka maakaarte saata ...
käesoleval juhul võib tegemist olla siiski turva- ehk ligipääsu kaardiga. Ütlen seda ikkagi (Blaupunkti) makkide ajaloo ja üldse täpsuse huvides.
Muidu keegi arvabki, et Blaupunkt kassetikatel olid mälukaardi (mp3 siis või?) lugejad.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 13.05.10 15:40
|
|
|
Mis jutt , 2.0 85kW B4 quattrosi enne ka müügis olnud.
Edit: raadiol see kaart on koodikaart, ilma selleta ei tööta.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.05.10 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
Edit: raadiol see kaart on koodikaart, ilma selleta ei tööta. |
Täpselt nii, omal A4 samasugune makk (cd mängijaga) ja ilma kaardita ei mängi.
Miks arvate, et tegu just 85 kw isendiga?
Olemas ju 2.0 16V samuti, mis toodab 103 kw.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 13.05.10 16:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
Mis jutt , 2.0 85kW B4 quattrosi enne ka müügis olnud.
Edit: raadiol see kaart on koodikaart, ilma selleta ei tööta. |
Autoweek andmetel pole sellist kooslust 85kw Q, sealt ka andmed. Aga võibolla ka on olemas. Miks küsin, sellepärast et olla kindel et ka neid tehasest
nii välja veerenud on mitte et keegi kusagil ise mingi suvalist mootori peale on tõstnud.
Sain ka omaniku kätte pidi mulle vaatama mis kw-d passis on.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 13.05.10 17:07
|
|
|
85 kw -d on omaniku andmetel
Kas kellegil on selline isend ka? Kui jah siis u2u äkki mulle et mis selelst arvata.
Tänan
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 13.05.10 18:01
|
|
|
Mis sellest ikka arvata. Mootor nagu tavalisel 85kw B4 jal + nelivedu.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 13.05.10 19:12
|
|
|
Autoweek.nl on üsna hea infoallikas, kuid ennegi sealt leitud ebatäpsusi ja puudusi. 2.0q on kindlasti B4 kerel olemas nii 85 kui ka 103kw versioonis.
Otsi kasvõi http://docs.ee/ kaudu, Saksas on mitmeid 85kw müügis.
edit: vana Autodata näitab B4 quattrot isegi 66kW mootoriga. Ilmselt väga haruldane.
Ma sõitsin 85kw B4 sedaaniga üle aasta aja, mõnes mõttes isegi igatsen. Hea lihtne ja lollikindel (odav remontida) auto oli. Kahjuks oli küll
esivedu.
Ja nelivedu on sel ju ka lukustatava tagadiffriga Oleks ta veel Avant, ma
läheks ise vaatama ja uurima.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 13.05.10 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Autoweek.nl on üsna hea infoallikas, kuid ennegi sealt leitud ebatäpsusi ja puudusi. 2.0q on kindlasti B4 kerel olemas nii 85 kui ka 103kw versioonis.
Otsi kasvõi http://docs.ee/ kaudu, Saksas on mitmeid 85kw müügis.
Ma sõitsin 85kw B4 sedaaniga üle aasta aja, mõnes mõttes isegi igatsen. Hea lihtne ja lollikindel (odav remontida) auto oli. Kahjuks oli küll
esivedu.
Ja nelivedu on sel ju ka lukustatava tagadiffriga Oleks ta veel Avant, ma
läheks ise vaatama ja uurima. |
Isegi sõidetud 2 aastakest b4 2,0 85 esivedusega ringi ja samuti igatsen taga teda. Mingeid erilisi probleeme sellega ei olnud ja töötas hästi, jupid
odavad. Küsimus selles ,et kuna plaanis kolida linnast välja, siis on peresse teist autot vaja naisele mis oleks selline ok ja odav ja samas ihkan ise
juba ammu uuesti q-d et ka talvel oleks hea sõita, et kas see 85 kw-d ikka suudab seda ratast ringi ka vedada Mõtlesin et keegi äkki omanud ,et teab täpsemalt.
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 13.05.10 20:08
|
|
|
See 2,0 85kw võib kahjuks olla ka mehaanilise pritsega .
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 13.05.10 20:20
|
|
|
Mehaanilise pritsega on enamasti ikka 83kw
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 13.05.10 20:52
|
|
|
Pildi järgi on pigem 103kW meh.pritse. Ei viitsinud täpsemalt uurida.
66 (monopritse - ABT), 85 (el.pritse - ABK) ja 103kW (ACE) 2.0 R4 mootorid on väliselt üsna kergelt eristatavad (tegin ühe pildikese). Aga see kõik on juba teemaväline värk.
Soovitaks masin üle vaadata, saab kõik lähemalt selgeks.
85kW jaksab ratast ringi vedada küll. Igast asendist ta muidugi kaapsu ei tõmba. Naisele ilmselt mõistlik valik. Ma sõidan 1.8q'ga, üldse ei taha
ratas kohapeal ringi minna 225 rehviga, sidurist hakkab kahju 
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 14.05.10 05:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
See 2,0 85kw võib kahjuks olla ka mehaanilise pritsega . |
Ma usun, et ikka 92a oli juba täispritse ikka.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 14.05.10 06:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Pildi järgi on pigem 103kW meh.pritse. Ei viitsinud täpsemalt uurida.
66 (monopritse - ABT), 85 (el.pritse - ABK) ja 103kW (ACE) 2.0 R4 mootorid on väliselt üsna kergelt eristatavad (tegin ühe pildikese). Aga see kõik on juba teemaväline värk.
Soovitaks masin üle vaadata, saab kõik lähemalt selgeks.
85kW jaksab ratast ringi vedada küll. Igast asendist ta muidugi kaapsu ei tõmba. Naisele ilmselt mõistlik valik. Ma sõidan 1.8q'ga, üldse ei taha
ratas kohapeal ringi minna 225 rehviga, sidurist hakkab kahju
|
Tänan vastamast, lähen vaatan lähiajal üle selle.
|
|
|
|