Veermiku jupid ei ole üldse kallid, kuna neid (esisilla omad sobivad nii A4, A6 kui A8'le) on olemas lai valik erinevatelt tootjatelt erinevas
hinnaklassis ning seega ka tihe konkurents.
V6 TDI mootor detailid (enamasti originaalid või A-tootja) on aga vastupidiselt üpriski kallid, võrreldes Eesti keskmise kuusissetulekuga, näiteks
turbo, nukkvõllid, nookurid, kõrgsurvepump jne.
Ma küsiks vastu, et kas sa vahetaksid kõiki neid asju ise, kui midagi juhtuma peaks. Tõenäoliselt ju mitte. Seega targem oleks rääkida selle auto
hoolduse ja ekspluatatsiooni kuludest üldisemalt. Remondihind ei koosne ju ainult juppidest.
Ja veel. Sellest Audi mootorist teab juba kogu Ida-Euroopa koos Eestiga ja ka iga külasepp kuskil Kapa Kohilas oskab värvikaid lugusid pajatada,
näpunäiteid jagada ning võimalusel mingi sudimise eest sult ka natuke tukateid korjata. Ühesõnaga ei ole sa kunagi oma murega üksi.
Küsimus: Mis on kallid varuosad 10 aastat vana auto juures?
Vastus: Esiteks V6 või V8 mootor, teiseks automaatkäigukast, kolmandaks avariilised (loe roosteminevad) keredetailid.
Ühesõnaga neid peaks ülipõhjalikult kontrollima ja ka edaspidi hooldama.
|
|