Lehekülgi: 1 2 3 4 |
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 23.12.10 05:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
Mul va selle aku indikaatori kohta küsimus. Üsna ruttu läheb rohelise pealt mustaks. Kui usaldusväärne see indikaatorlamp on? Sai ka kuskil pea 12
tundi laetud, üsna tühi oli, läks roheliseks ilusti lamp küll, aga paar päeva ja jälle must lamp. Samas suvel möödeti akult voolukadu, kas 0,3 ma vist
oli, on palju minu autol. Ühesönaga, kui kõik tarbijad on tagan ära ja auto seisis kuskil 10 minti enne möötmist. Poola SZNAJDER aku muidu. Tänud
kaasa mötlemast. | Ostsin ka tutika aku indikaatoriga,rohelist näitab ainult siis kui oled päevotsa toas laadinud seda,muul ajal
täitsa must mis must.
|
|
|
mel1
huviline
Registreerunud 26.02.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.10 05:42
|
|
|
Panin AGM-i(aku) peale ja rahu majasEi mingit vedeliku ega laadimist
enam
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 23.12.10 08:01
|
|
|
Sama asi minulgi, laadides vist korke ei tohtinud pealt vötta? Kuigi vedeliku taset ja olukorda ikka ju tahad vaadata. Et tagasi panne skorke tekkis
hämming, sest korgil endal on üks auguke, kust aurud hakkavad välja jooksma. Aga aku enda kaane korpuses, ühesönaga korgi pesas kaks avaust ja mitte
aru ei saa kummale poole see nüüd korgi avaus panna? Peaasi, et äärmised korgi avaused oleks suunatud väljapoole korpust? Võibolla järgmine kord ei
vötagi neid korke ära, sest nendest öhutusavadest ikka ilusti jookseb aur läbi, peaasi, et nüüd korgid õige ava poole saaks keeratud.
Tsitaat: | Algselt postitas: mel1
Panin AGM-i(aku) peale ja rahu majasEi mingit vedeliku ega laadimist
enam |
|
|
|
mel1
huviline
Registreerunud 26.02.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.10 08:16
|
|
|
AGM=kuiv aku,isegi kui korpus läheb katki,ei juhtu midagi,töötab edasi,korke ei olegi.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.12.10 17:08
|
|
|
Enda murele sain lahenduse uue aku näol.
Vana akuga oli kummaline juhtum, vedeliku anumatest 1 köige äärmine sisaldas veel väga puhast keemiat, ülejäänud potsikud olid parajat ollust ja
hägust jama täis.
Voolu oli akus peale öhtust laadimist hommikuks 10,... volti.
Uueks vooluallikaks kapotia all leidis koha
Enne uue aku soetamist lasin kontrollida ka generaatori toimetamist, pidavat olema OK (14.38 näitas tühikäigul).
Too aku peaks hea olema, originaalis ette nähtud 70Ah ja 340A (varustuse nimekirjast J0L)
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mustdeemon
huviline
Registreerunud 29.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80
|
postitati 01.01.11 18:53
|
|
|
Ka mina sain uue aku näol abi
Kuigi aasta tagasi vahetati aku ära aga ma ei kontrollinud mis sinna sokutati...
Aku mis sinna aretati meenutas oma mõõtmetelt patareid
Nüüd käivitub poolest pöördest
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 23.08.12 18:05
|
|
|
Autoks 2,5td 103kW enamus lisadega ( väike pudipadi puudub ) c4 automaat.
Voolu tarbimine on 0.13-0.15A seisuasendis.
Laadimine on 14.26V.
Laadisin aku täis ca nädal aega tagasi, kuna üks hommik ei jõudnud enam autot käima vedada. Kuid nüüd ilmnes jälle sama probleem.
Akuks Varta 75aH.
See tarbimine ei tohiks ju väga suur olla, et nädalaga aku suht ära koolab ( sõitu oli nädala jooksul üle 100km. )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.16 14:52
|
|
|
A6 C4 2.5TDI ATM.
Aku tühjeneb samuti... nüüd paar päeva ei sõitnud ja oli 11.9V. Laadisin aku täis teisipäev või kolmapäev.
Multimeetriga oli 0.23A-0.26A vahemikus. Aku + ja - on samas vahemikus. Mõõdetud multimeetri 10A pealt.
Vaatasin kaitsmekarbi läbi ning leidsin kaitse nr8 ehk siis salongivalgustus tarbib 0.25A. Tõmbasin kaitsme välja ning mõõtsin akut ja ikka oli seal
samad numbrid ? Samuti võtsin maki tagant ära ja ei muutunud midagi.
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 26.01.17 21:03
|
|
|
........ jätkan teemaga
Kas teema algataja sai probleemi lahendatud?
Omal üks murelik A4 B5 '95
Nädalaga aku kööga.
Tehtud voolu mõõtmine ja tulemuseks on selline tarbimine
Muidu nagu tarbib 0.02A aga vahel hüppab tarbimine ülesse mille tõttu ilmselt aku tühjaks jooksebki.
Kuna mõõdetud multimeetriga siis õiget tippu ei teagi aga see kindlasti kõrgem kui kasutatav seade suutis mõõta.
Tuvastatud sai, et näidikute osakond on see tarbija ja et konkreetselt kellade toide.
Kõik muud juhtmed näidikute küljest lahti ühendades hüpleb tarbimine samamoodi aga kui näidikute toite juhe
lahti võtta, siis hüplemine kaob.
Kas keegi teab, et mis seal näidikute osakonnas vigane võib olla või ainus mis päästab on näidikute vahetus?
Saab neid näidikuid ka remontida?
Tegu mehaanilise kella ja ilma kompuutrita varianti näidikutega.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.01.17 21:26
|
|
|
0,02 A pole mingi vool, mis korras ja korralikult laetud akut tühjendab nädalaga. Kui uksed lukus ja signa peal (kui olemas on), palju siis on, või
see ongi?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 27.01.17 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Kas keegi teab, et mis seal näidikute osakonnas vigane võib olla või ainus mis päästab on näidikute vahetus?
Saab neid näidikuid ka remontida?
Tegu mehaanilise kella ja ilma kompuutrita varianti näidikutega. |
Võta näidiku plokk lahti sest vahest viga silmaga näha. 0.02A on ideaal tarbimine, alla selle väga vähestel näinud.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 28.01.17 08:50
|
|
|
Tean, et 0,02A pole mingi vool ja küsimus ei olnudki esitatud sellest.
Oma küsimuses pöörasin tähelepanu asjaolule, et aku imeb tühjaks videos näha
olev voolu impulss ja see tuleneb näidikutest ja et kas keegi on sedalaadi probleemiga
kokku puutunud.
Kas selle probleemi põhjus on näidikute küljes oleva mikroprotsessori hapuks minemine või,
et probleem hoopis mujalt? See voolu impulss viitaks nagu, et mingi asi tahab midagi kotrollida
ja kuna ta ei saa omapoolse kontrollile mingit kinnitust või vastust, siis ta teeb seda uuesti ja
uuesti, mis lõppebki aku tühjenemisega.
Samas kontrollsigaanliks on see vool tipp nagu natuke liiga kõrge.
Kardan, et selle põhjus ei ole näidikute trükkplaadil palja silmaga näha.
Ei tahaks ehkupeale teisi näidikuid ka osta saamaks kinnitust, et probleemi alge
on hoopis mujal ja põhjusek ongi, et mingi signaal lihtsalt ei jõua näidikuteni.
Oskab keegi mingeid suunavaid vihjeid anda?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 28.01.17 09:29
|
|
|
Ilmselt mehaanilise kella tarbimine. Need kõrgemad üle 0,1 A voolutipud on täpselt 1 minutiliste vahedega (videos 0:01, 1:01, 2:01), sel hetkel kell
liigutab osutit 1 minuti võrra edasi.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.17 09:53
|
|
|
Jepp, see probleem / viga on mujal.
2 võimalust: voolutugevust on ebaõnnestunult mõõdetud või aku on rikkega - näiteks sulfatiseerunud ehk laeb ennast seetõttu (sisetakistus) ise maha.
|
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 28.01.17 18:39
|
|
|
Seega on see B5 masinatel täiesti normaalne, et näidikute kell imeb aku nädalaga tühjaks?
Tundub kuidagi kahtlane või mis?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 28.01.17 19:44
|
|
|
Kehv aku võib poole väiksema tarbimisega paari päevaga ka tühi olla. Räägi
aku vanusest ja milline aku üldse on?
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 28.01.17 21:30
|
|
|
Aku tootjaks Moll, mingi 64Ah umbes, vanus max 2 aastat.
Aku ei tohiks olla probleemiks, kuna sama vea tõttu, siis veel ei teadnud,
läks eelmine aku õhtale. Omanikul viskas kopa ette, et aku pidevalt tühi.
Arvati, et aku omadega läbi.
Ostis siis uue aku, kuid viga endine.
Siiani on maadelnud, et kui masina kauemaks seisma jätab, siis vaja
krokodille või aku laadima.
Samas ei tundu ju ka loogiline, et kellaosuti liigutamiseks on umbes 0,12+A voolu vaja.
Digi mõõtjaga ei saa kahjuks voolu tipuväärtust teada aga see pole
käesoleva asja juures ka tähtis
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 28.01.17 21:36
|
|
|
1x minutis sekundi murdosaks 1,5 W ei tundu justkui ülemäära palju? Ei ole muidugi teisel sellisel auto, mõõtnud tarbimist ja ei tea võrrelda
tarbimist ja aku vastupidavust.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.17 22:08
|
|
|
See kell on selles kontekstis olematu võimsusega tarbija. Viga on vaja mujalt otsida. Pelgalt ampermeetriga on kohmakas seda otsida. Võta ampertangid
(voolutangid) ja käi läbi ka generaatori poolne sektsioon.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |