Lehekülgi: 1 2 |
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 09.06.10 17:09
|
|
|
Et vahepeal on sõiduk vähem kasutuses olnud, siis esirattast pärineva kolina uurimisele sain alles täna pühenduda - ülemine esimene õõtshoob siis
lõtkuga. Et tegemist pole eriti haruldase olukorraga, siis sai lahendus kiiresti uue detaili näol auto külge.
Ja ootasin siis huviga, et millise toodanguga selle koliseva detaili näol tegemist on. Ma olen enda jaoks mõned tähelepanekud teinud, millest oma
autosid siis lasta ehitada ja millest mitte.
Tegemist oli siis tehasepaigaldatud Lemförderi õõtsaga. See kestis siis 260 000 kopikatega kilomeetrit auto all ilma jamadeta. Mõned kaikad on küll
sillas varem ka juba vahetatud.
No ei saa öelda, et Audi esisild ei kesta? Mina olen selle teadmisega üsna rahul.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.10 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
No ei saa öelda, et Audi esisild ei kesta? Mina olen selle teadmisega üsna rahul. |
V8 esisild (just õõtshoovad) on teistest tükkidest, kui "tavamootoritega" isenditel, nii et seda tüüpilist "audi-esisilla-jama" ongi V8-tel
tunduvalt vähem. Seda enam, et V8-le saab tunduvalt kõrgema profiiliga rehvi alla keerata sama velje korral.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 09.06.10 19:34
|
|
|
Tegelikult on vist kummalgi pool vaid üks kont erinev tavasilla juppidest ja seda ka koonuse mõõdu võrra.
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.10 19:03
|
|
|
Tsitaat: |
V8 esisild (just õõtshoovad) on teistest tükkidest, kui "tavamootoritega" isenditel, nii et seda tüüpilist "audi-esisilla-jama" ongi V8-tel
tunduvalt vähem.
|
C6 V8 puhul on esimesed amordid, mis meie teedel ca 100 000 km läbimisel vahetust soovivad. 66 000 km pealt esimesed tugihoovad, rohkem ei miskit.
Kuidas C5 V8 amortidesse suhtub?
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 10.06.10 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
No ei saa öelda, et Audi esisild ei kesta? Mina olen selle teadmisega üsna rahul. |
V8 esisild (just õõtshoovad) on teistest tükkidest, kui "tavamootoritega" isenditel, nii et seda tüüpilist "audi-esisilla-jama" ongi V8-tel
tunduvalt vähem. Seda enam, et V8-le saab tunduvalt kõrgema profiiliga rehvi alla keerata sama velje korral. | Audi esisild on
enamustel 1995-2004 sama motori võimsus seda minuarust ei tohiks mõjutada.Seda kongreetset õõtsa paigaldades ei mõelnud ma et, auto on 4,2 või1,6L!
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 10.06.10 20:22
|
|
|
No ma kahtlen Olen oma liikurile esisilla juppe otsinud ja tean väita et on
siiski ühed õõtsad erinevad.
|
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 10.06.10 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
No ma kahtlen Olen oma liikurile esisilla juppe otsinud ja tean väita et on
siiski ühed õõtsad erinevad. | Jah alumiste esimeste õõtsade koonus on 99a- ja edasi nendel autodel(Q) minu mäletamist mööda teine.
|
|
|
green19
huviline
Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito
|
postitati 10.06.10 21:29
|
|
|
4,2Q
Sile isend tundub. Edu!
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 12.06.10 07:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Tsitaat: |
V8 esisild (just õõtshoovad) on teistest tükkidest, kui "tavamootoritega" isenditel, nii et seda tüüpilist "audi-esisilla-jama" ongi V8-tel
tunduvalt vähem.
|
C6 V8 puhul on esimesed amordid, mis meie teedel ca 100 000 km läbimisel vahetust soovivad. 66 000 km pealt esimesed tugihoovad, rohkem ei miskit.
Kuidas C5 V8 amortidesse suhtub? |
Praegusel juhul ei arva auto amortidest veel midagi halba, nende vahetusele olen mõelnud pigem selles võtmes, et midagi "pehmemat" panna. Olemasolev
kooslus on väga jäik, tagumised ülemised amordipuksid on korra vahetamist tahtnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
No ei saa öelda, et Audi esisild ei kesta? Mina olen selle teadmisega üsna rahul. |
V8 esisild (just õõtshoovad) on teistest tükkidest, kui "tavamootoritega" isenditel, nii et seda tüüpilist "audi-esisilla-jama" ongi V8-tel
tunduvalt vähem. Seda enam, et V8-le saab tunduvalt kõrgema profiiliga rehvi alla keerata sama velje korral. |
Kas rehvid on tõepoolest erineva profiiliga? Ma pole sõsarmudelite rehvide üksikasju endale selgeks teinud. Ise oletasin, et sarnastel on samasuguse
profiiliga rehvid...
A8-tel minuteada rehvid ei erine, vaatamata mootori mahule või kütuseliigile.
|
|
|
kopu11
huviline
Registreerunud 14.12.08
Asukoht: Rapla mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6(C5), 4,2 quattro
|
postitati 07.07.10 10:57
|
|
|
Vahepeal on siis tagumised pidurikettad koos klotsidega vahetusse läinud. Tore jälle pidurdada ilma et midagi kuskil võdiseks. Ülevaatus sai ka
tehtud, täitsa nii nagu peab.
Pesulas käies jäi pilk peatuma esitulede klaasidele ja jube tuhmid on need ikka, ilmselt tuleks mingid abinõud kasutusele võtta et jälle selge pilt
ette saada, talvel muidu kehvakene sõita.
Tagumine tulede kõrguse regulaator annab ka veateadet, eks kui järgmine kord mõne remondiasutuse külatamine ette jääb siis tuleb vaadata mis tal seal
häda on.
Vaja veel displey armatuuris ära vahetada ja õlivahetus ära teha ja siis nagu ei oskagi midagi muud hetkel ette võtta(ptui ptui ptui).
|
|
|
kopu11
huviline
Registreerunud 14.12.08
Asukoht: Rapla mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6(C5), 4,2 quattro
|
postitati 26.07.10 13:02
|
|
|
Mingi totakas pöörete kõikumine külma mootoriga on pihta hakanud(õigemini on pikemat aega olnud, viimasel ajal lihtsalt süvenenud). Paned auto
hommikul käima ja kõigutab siis pöördeid üles-alla nii kümmekond korda. Halvemal juhul sureb veel paar koda välja. Peale seda käib kenasti edasi,
sooja mootoriga käivitades sellist vigurtükki ei tee. Talvel külmaga samuti sellist probleemi polnud.
Nädalavahetusel mööda maanteed püsikiirushoidjaga sõites oli ka selline tunne nagu kõigutaks pöördeid, tahhomeetri osuti liikus vaevumärgatavalt aga
seljatunne ütles et sirge maantee peal nagu kergelt laseks vahepeal pöörde alla(võibolla lihtsalt enda ülemõtlemine).
Kolmapäeval läheb auto küll teenidusse võtmetega meestele üle vaatamiseks aga äkki kellegil on mõni hea idee mille poole näpuga näidata tuleks.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 03.08.10 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kopu11
Mingi totakas pöörete kõikumine külma mootoriga on pihta hakanud(õigemini on pikemat aega olnud, viimasel ajal lihtsalt süvenenud). Paned auto
hommikul käima ja kõigutab siis pöördeid üles-alla nii kümmekond korda. Halvemal juhul sureb veel paar koda välja. Peale seda käib kenasti edasi,
sooja mootoriga käivitades sellist vigurtükki ei tee. Talvel külmaga samuti sellist probleemi polnud.
Nädalavahetusel mööda maanteed püsikiirushoidjaga sõites oli ka selline tunne nagu kõigutaks pöördeid, tahhomeetri osuti liikus vaevumärgatavalt aga
seljatunne ütles et sirge maantee peal nagu kergelt laseks vahepeal pöörde alla(võibolla lihtsalt enda ülemõtlemine).
Kolmapäeval läheb auto küll teenidusse võtmetega meestele üle vaatamiseks aga äkki kellegil on mõni hea idee mille poole näpuga näidata tuleks.
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=81446
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=82246&page=1&highlight=p%F6%F6rded%20k%F5iguvad#pid447315
|
|
|
kopu11
huviline
Registreerunud 14.12.08
Asukoht: Rapla mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6(C5), 4,2 quattro
|
postitati 04.08.10 11:31
|
|
|
Neis teemades vihjatakse nagu tühikäigu regulaatori veale. Samas külma ilmaga käivitades sellist anomaaliat ei toimu, kas välistemperatuur siis kipub
ka seda tühikäiguregulaatorit mõjutama?
|
|
|
kopu11
huviline
Registreerunud 14.12.08
Asukoht: Rapla mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6(C5), 4,2 quattro
|
postitati 05.08.10 09:29
|
|
|
Vahepeal siis sai LCD displey armatuuris kah ära vahetatud, nüüd kena ja särav kõik. Kasutasin Lagedis asuvat teenust mida pakkus Virgo. Seda eelkõige
seetõttu, et audihooldus arvas, et neil läheb selleks tööks kuskil 2-3 päeva(kolmap andsin auto sisse ja arvati, et VÕIBOLLA läheb esmaspäevani aega,
riskima ei hakanud). Virgo juures sai töö tehtud ~1,5 tunniga ning rahanumber tuli ka törts odavam kui audihoolduses, hetkel väga rahul.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 13.07.12 10:05
|
|
|
Finito la Commedia.
Endine.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.12 10:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Finito la Commedia.
Endine. |
Ei saa sinu suhtumisest momendil aru!?
Nimelt oleme pahad kui me momendil seda teenust ise kohapeal ei osuta (lihtsalt ei ole võimalik/mõistlik kõiki asju ise teha, eriti kui nii harva seda
vaja on) ning kasutame allhanget ning see koos muude järjekordadega võtab kauem aega kui otse tehes saaks aga ometi pakume kliendile võimaluse välja,
et kui ta siiski sooviks seda teha...
Või oleks targem vait olla olnud ning mitte mingit varianti välja pakkuda!?
Kummaline on see eestlase olemus...
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 13.07.12 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Finito la Commedia.
Endine. |
Ei saa sinu suhtumisest momendil aru!?
Nimelt oleme pahad kui me momendil seda teenust ise kohapeal ei osuta (lihtsalt ei ole võimalik/mõistlik kõiki asju ise teha, eriti kui nii harva seda
vaja on) ning kasutame allhanget ning see koos muude järjekordadega võtab kauem aega kui otse tehes saaks aga ometi pakume kliendile võimaluse välja,
et kui ta siiski sooviks seda teha...
Või oleks targem vait olla olnud ning mitte mingit varianti välja pakkuda!?
Kummaline on see eestlase olemus... |
Oot - äkki tõlgid lahti?
Ma andisn teada, et auto on endine. Intriigi pole. Mis teenus? Mis allhange? Mis asjast sa üldse räägid?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.12 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Finito la Commedia.
Endine. |
Ei saa sinu suhtumisest momendil aru!?
Nimelt oleme pahad kui me momendil seda teenust ise kohapeal ei osuta (lihtsalt ei ole võimalik/mõistlik kõiki asju ise teha, eriti kui nii harva seda
vaja on) ning kasutame allhanget ning see koos muude järjekordadega võtab kauem aega kui otse tehes saaks aga ometi pakume kliendile võimaluse välja,
et kui ta siiski sooviks seda teha...
Või oleks targem vait olla olnud ning mitte mingit varianti välja pakkuda!?
Kummaline on see eestlase olemus... |
Oot - äkki tõlgid lahti?
Ma andisn teada, et auto on endine. Intriigi pole. Mis teenus? Mis allhange? Mis asjast sa üldse räägid? |
Ok, siis minu viga, pidasin seda välismaa keelset kommentaari antud asja pihta.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |