Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem tühikäiguga (anomaalia) 4.2 ABH (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1989)
str
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013

postitati 23.05.10 10:19 Tsiteeri
Probleem tühikäiguga (anomaalia) 4.2 ABH



Paremat pealkirja ei osanud teemale panna. Asi algas siis nii, et tegin mootorile niiöelda üldpuhastust. EI PESNUD mootorit. Selle käigus sai pistikutele ka seda niiöelda määret lastud vms. Millega elektroonika komponente puhastatakse. Vahetasin küünlad, puhastasin piipe ja võtsin tühikäigu maha ning puhastasin ka seda, aga ainult paberiga kuna mingi ainega ei riskinud. Karterituulutuse puhastasin ka ära. Panin siis kõik kokku ja kui hakkasin tööle panema siis suri ära, algul mõtlesin, et selge, mingi asi kuskilt märg. Kompressor kätte, kuivatasin kõik ära, aga ikka sama. Esimene mõte oligi tühikäigu regulaator, võtsin uuesti maha ja puhastasin ka pistiku uuesti, aga kuiv ja ei olnud seal midagi. Proovisin siis juhet edasi tagasi liigutada ja siis nagu mingi 10-15 sekundiks tekkis tühikäik, aga peale seda sureb ikka ära. Kui pistikut järgi pole siis hoiab 800 pööret, käib normaalselt, aga ühtlase kiirusega suht keeruline sõita kuna jõnksutab vahepeal mingitel teatud kiirustel. Kiirendades ei jõnksuta ja kõik väga hea ja OK. Kui tühikäik järgi on siis sureb kohe ära kui gaas lahti lasta, aga ei jõnksuta vähemalt ning kõik ok. Kütusekulu ilma tühikäigu regulaatorita samuti laes. Testrit kahjuks pole, et indikaatoriga vaadates lambike põles väga eredalt millest võib järeldada, et vool peale tuleb. Kaitsmed korras. Kui siis, asi relees. Huvi pärast veel selline küsimus, et kas tühikäigul see klapp peaks muidu lahti kinni käima ka siis kui ta on niiöelda maas mootorilt? Proovisin enda omal liigutada kui esimene kord maha võtsin ja ei liikunud kuhugi pole, imeväike vahe oli sees, aga ei liikunud. Väike loks oli ainult sees, et mingi mm võib olla liikus see klapp seal sees. Algul mõtlesin, et tühikäigu regulaator ja asi korras, aga lugesin teemasid ning igaks juhuks küsiks, et äkki võib miskit muud olla. Niisama kappi seisma ka tühikäigu regulaatorit ei taha osta. Diagnostika tehti ka töökojas. EWD Idle actuator vms, short to b+, aga loogiline oleks, et diagnostika ju tehti siis kui pistik järgi polnud. Järgmisest nädalast saan öelda täpse veateate ning mis ta teeb töötava mootoriga, mis vead siis sees on. Kusjuures muid vigu mootoris ei olnudki. Enamlevinud vead vist kütusepump, temp. andur (mis tühikäigu juures?) ja lambdandurid? Muidugi uskumatu, et just siis jama majas kui vähekenegi näpid. Pistikud vaatasin üle, et kõik kinni ja lahti ei jätnud midagi. Muidugi enne kui töötas siis koha peal oli väike värin kogu aeg sees ja väga harva on ka nii teinud, et seisad foori taga või paned maja ees seisma ja siis kõigutab pöördeid 700-300-500-700, ja siis läheb normi ja jääb normi. On võimalik, et loobus nii järsku koostööst ja just siis kui näpid? Seda on esinenud ütleme 2-3 korda ja iga mingi 2-3 kuu tagant. Olen ka teistel autodel puhastanud pistikuid ning mingeid üldlevinumaid asju, aga miskit veel pole juhtunud. Mõnel pole vaja olnud neid pistikuid kuivatadagi, annab ikka ühendust. Loodan, et saan siit foorumist abi.


Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.05.10 14:52 Tsiteeri


Teatud masinatel saab tühikäigu vag comiga paika uuesti seadistada. Eriti tihedalt tekib seda jama, kui aku on tühjaks saanud. Ehk sul ka vaja arvutiga paika panna asi.

Mingi teema ka selle koha pealt http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41895&page=1&highlight=aku%20t%FChi%20t%FChik%E4ik#pid257094


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
str
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013

postitati 23.05.10 17:07 Tsiteeri


Akujuhet pole muidu maha võtnud ning aku pole ka tühjaks saanud ,aga kuna pistikud käisid küljest ära siis võib selles asi olla. Muidugi, aga polnud süüde sees. Sain tühikäigu regulaatori ka, et loodetavasti homme jõuan töökotta ja saab proovida. Loodan, et asi laheneb ainult sellega.


Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
str
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013

postitati 25.05.10 18:51 Tsiteeri


Viga oligi tühikäigu regulaatoris. Selleks võiks teema alles jätta, et kui kellegil samad sümptomid siis soovitan tühikäigu regulaatori nii osta, et vähemalt võimalik tagasi anda kui pole asi selles. Samas kui ei saagi tagasi anda siis tagavaraks võib olla ta ka.


Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]