rockstar
huviline
Registreerunud 23.03.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.10 13:33
|
|
|
Eelsüüteküünlad ja mootori temperatuur
Tsitaat: | tervist!
1,9 TDI 66kW 98 aasta a4'ga tegu
mootori temperatuurinäidik armatuuris ei tööta ja sooja mootoriga käivitades tahab väga kaua küünaldele hagu anda. kas viga võib olla mootori
temperatuurianduris või milleski muus?
kas diagnostika näitab vea ära? |
Tervist!
1,9 TDI 66kW 98 aasta A4-ga tegu.
Mootori temperatuurinäidik armatuuris ei tööta ja sooja mootoriga käivitades tahab väga kaua küünaldele hagu anda. Kas viga võib olla mootori
temperatuurianduris või milleski muus?
Kas diagnostika näitab vea ära?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 26.03.10 13:44
|
|
|
Kas temp andur katki, pistik lahti või juhe katki.
|
|
|
ccayser
huviline
Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 1.6 TD
|
postitati 11.04.10 07:38
|
|
|
Endal on audi 80, 1.6 TD, 59kW. Värskelt vahetatud mootor ja sellega täpselt samasugune jama. Mootori temperatuur on 90 lähedale, suretan mootori
välja, keeran süüte sisse ja hopsti, eelsüüteküünlad hakkavad tööle. Eelmise mootoriga seda jama ei olnud ja seega eeldan, et viga on kusagil
andurites. Radikas olev andur on vahetatud ja see töötab kenasti(see küll juhib radika ventilaatorit). Temperatuuri andur peaks ka töötama, kuna
kellade ploki temperatuuri näidik ka näitab. Selle temperatuuriga ka veel üks tähelepanek. Eelmisel mootoril see korralikult ei töödanud, seega selles
ei tohiks ka viga olla. Andur peaks asuma ploki külje peal radikasse mineva lõdviku mootoriploki poolses otsas.
Järgi on veel üks andur ploki tagumises otsas, mis on ühenduses salongi radika lõdvikuga ja siis peaks olema veel õli temperatuuri andur ka. Nende
kahe viimase kohta ei tea ma mitte midagi.
Kas kellegil on olnud sarnast probleemi ja milline andur võiks releele tagasisidet üldse anda?
Ette tänades,
Kaiser
|
|
|
rockstar
huviline
Registreerunud 23.03.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.10 16:56
|
|
|
Mina olen ka ainult nii palju targemaks saanud, et küünlad ja mootori tempi andur ei ole omavahel seotud. Viimane vahetevahel töötab, aga sellest
hoolimata kütavad küünlad oma 15-20 sekundit.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.04.10 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ccayser
Endal on audi 80, 1.6 TD, 59kW. Värskelt vahetatud mootor ja sellega täpselt samasugune jama. Mootori temperatuur on 90 lähedale, suretan mootori
välja, keeran süüte sisse ja hopsti, eelsüüteküünlad hakkavad tööle. Eelmise mootoriga seda jama ei olnud ja seega eeldan, et viga on kusagil
andurites. Radikas olev andur on vahetatud ja see töötab kenasti(see küll juhib radika ventilaatorit). Temperatuuri andur peaks ka töötama, kuna
kellade ploki temperatuuri näidik ka näitab. Selle temperatuuriga ka veel üks tähelepanek. Eelmisel mootoril see korralikult ei töödanud, seega selles
ei tohiks ka viga olla. Andur peaks asuma ploki külje peal radikasse mineva lõdviku mootoriploki poolses otsas.
Järgi on veel üks andur ploki tagumises otsas, mis on ühenduses salongi radika lõdvikuga ja siis peaks olema veel õli temperatuuri andur ka. Nende
kahe viimase kohta ei tea ma mitte midagi.
Kas kellegil on olnud sarnast probleemi ja milline andur võiks releele tagasisidet üldse anda?
Ette tänades,
Kaiser |
Sellel mootoril pevadki küünlad iga käivituse aeg taga olema.
|
|
|
ccayser
huviline
Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 1.6 TD
|
postitati 11.04.10 22:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: ccayser
Endal on audi 80, 1.6 TD, 59kW. Värskelt vahetatud mootor ja sellega täpselt samasugune jama. Mootori temperatuur on 90 lähedale, suretan mootori
välja, keeran süüte sisse ja hopsti, eelsüüteküünlad hakkavad tööle. Eelmise mootoriga seda jama ei olnud ja seega eeldan, et viga on kusagil
andurites. Radikas olev andur on vahetatud ja see töötab kenasti(see küll juhib radika ventilaatorit). Temperatuuri andur peaks ka töötama, kuna
kellade ploki temperatuuri näidik ka näitab. Selle temperatuuriga ka veel üks tähelepanek. Eelmisel mootoril see korralikult ei töödanud, seega selles
ei tohiks ka viga olla. Andur peaks asuma ploki külje peal radikasse mineva lõdviku mootoriploki poolses otsas.
Järgi on veel üks andur ploki tagumises otsas, mis on ühenduses salongi radika lõdvikuga ja siis peaks olema veel õli temperatuuri andur ka. Nende
kahe viimase kohta ei tea ma mitte midagi.
Kas kellegil on olnud sarnast probleemi ja milline andur võiks releele tagasisidet üldse anda?
Ette tänades,
Kaiser |
Sellel mootoril pevadki küünlad iga käivituse aeg taga olema. |
Võibolla tõesti...Seda, kas nüüd iga käivituse ajal küünlad järgi ka on, seda ma ajanappuse tõttu kaitsetada ei jõudnud. Küll aga vahetasin ära ploki
otsas oleva anduri ja selle tõttu muutus küll eelsüüte küünalde tule põlemise pikkus ja kui mootor soe, siis need põlema ei läinudki. Mis reaalselt
küünaldel peal oli, seda ma veel ei tea.
Praeguseks on minul mure lahendatud
Kui aega saan, siis kontrollin üle, kas küünlad ka sooja mootoriga järgi tulevad.
|
|
|
|