estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 14.03.10 15:33
|
|
|
Probleem armatuuris oleva akutulega C5
Selline asi, et sai anda C5 audile täkku ja peale seda hakkas põlema armatuuris olev akutuli, autol genekas laeb ja kõik töötab aga akutuli jäädavalt
põleb, õeldi, et kellaplokis põles midagi läbi vms, on kellegil midagi sellist ennem juhtunud? Võimalik, et pandi täkujuhtmed valepidi peale, pole
enda auto vaid ema oma ei oska õelda kuidas asi oli ja ema ka ei osnaud õelda, soomes anti täkku!
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 14.03.10 16:36
|
|
|
Kas oled 100% kindel, et laeb? Aku tuli töötab läbi generaatori ergutuse.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 14.03.10 17:08
|
|
|
Autoga juba oma 5000 km vuratud nii ringi!
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 15.03.10 07:31
|
|
|
Küsiks täpsusutuseks millega täkku anti? Sest kui türistor laadiaga anti siis võis ajule ära teha. Kui oleks juhtmed tagurpidi pandud oleks ilmselt
rohkem haiget teinud.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 15.03.10 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Küsiks täpsusutuseks millega täkku anti? Sest kui türistor laadiaga anti siis võis ajule ära teha. Kui oleks juhtmed tagurpidi pandud oleks ilmselt
rohkem haiget teinud. |
Täkku anti nii, et audil oli aku täiesti tühi ja vool tuli teise auto pealt ja anti kohe starterit!
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 15.03.10 17:17
|
|
|
Ilmselt siis teine auto käis käivitamise ajal.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 15.03.10 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Ilmselt siis teine auto käis käivitamise ajal. |
Eks ta ole jah nii, et korraga suuremat voolu anda siis peaks ikka teine auto käima ja väheke gaasi andma!
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 15.03.10 17:41
|
|
|
See oligi see viga, et teine auto käis. Käivitamise ajal teine auto peab seisma süüde väljas. Et paremini tõmmaks võib lasta lihtsalt natuke aega
juhtmed peal laadida.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 15.03.10 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
See oligi see viga, et teine auto käis. Käivitamise ajal teine auto peab seisma süüde väljas. Et paremini tõmmaks võib lasta lihtsalt natuke aega
juhtmed peal laadida. |
Kust selline info pärineb? Mõni viide. Täna vaatasin just tanklas mingeid käivitus juhtmeid, seal oli kirjas et käivitamise ajaks tõsta pöördeid 2500
pööret minutis.
Ise olen ka alati käivitamisel teise auto käima jätnud. Siiani kõik toimib.
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 15.03.10 20:19
|
|
|
Elust enesest.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 16.03.10 06:48
|
|
|
Ma olen ka koguaeg täkku nii andnud, et teine auto ikka käib siis on suurem laadivus ja teine auto läheb ikka kindlalt käima, see on vale, et teisel
autol peab süüde väljas olema, mul pole kunagi probleeme tekkinud, et kui täkku andev auto käib ja laseb teisel midagi läbi.
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.03.10 08:13
|
|
|
Autode elektrisüsteemid on väga erinevad, alustades akust endast, generaatori võimsusest ja pingest ning lõpetades kõikvõimalike ajude hulga ja
korrasolekuga. Mina ei julgeks väga rangelt väita, mis on vale ja mis õige.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=46888&page=2&#pid423277
Endal kogemus vananenud airbagi ajuga, mis ei kannata külmaga enam mingisugust pingekõikumist.
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 16.03.10 10:42
|
|
|
Audi v8 mootorite ajud suht kergelt põlevad täkuga maha. Hakkab aju juures olevat kaitse maha põletama nigu süüte sisse keerad. Paberite järgi aju
vahetus aga siiani on saanud ära remontida. V8 ajusid olen see talv kaks kindlasti saanud taastada. Pingeregulaatoreid on ka mõned läinud pärast täku
andmist. Üsnatihti paasab kui aku juhe ei ole viitsitud korralikult kinni keerata ja lihtsalt peale pistetud.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 16.03.10 14:30
|
|
|
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 16.03.10 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: estliiga
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.
|
Mis aasta ja mis mootor? Diislil näiteks 2000a muutub laadimis elekter.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 18.03.10 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Tsitaat: | Algselt postitas: estliiga
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.
|
Mis aasta ja mis mootor? Diislil näiteks 2000a muutub laadimis elekter. |
2001 aatsa biturb 169 kw
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
raago
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4
|
postitati 11.05.10 07:57
|
|
|
Probleem akutulega armatuuris (A6 2000a), peale käivitamist jääb tuli põlema. andes gaasi kustub ja siis vilgub 2 korda ning jääb põlema. Laadimine
13,2 V. milles võib olla probleem.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.10 08:07
|
|
|
Seda laadimist on sul vähevõitu,peaks olema 14,2 oleks normaalne,või vähemalt selle lähedale.Kui proovisid,kas lülitasid autol kõik elektriseadmed
järgi või ei??13,2 on ilmselgelt vähe!
|
|
|
raago
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4
|
postitati 11.05.10 08:12
|
|
|
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.10 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: estliiga
Selline asi, et sai anda C5 audile täkku ja peale seda hakkas põlema armatuuris olev akutuli, autol genekas laeb ja kõik töötab aga akutuli jäädavalt
põleb, õeldi, et kellaplokis põles midagi läbi vms, on kellegil midagi sellist ennem juhtunud? Võimalik, et pandi täkujuhtmed valepidi peale, pole
enda auto vaid ema oma ei oska õelda kuidas asi oli ja ema ka ei osnaud õelda, soomes anti täkku! |
Kui täkku andsid,kuidas täku juhtmed olid pandud??Kas mõlemal autol panite täku juhtmed akude peale,ehk siis + ja - olid mõlemal autol akude peal
või??Kui nii panite,siis pole midagi imestada,kui miskit läbi põles!
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.10 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raago
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud. |
Seda on jube vähe,kui tarbiad ka järgi paned,siis ta ei jõuagi laadida ja sellepärast see tuli põlebki su autol,et laadimine on madal.Minu autol,kui
kõik asjad on järgi on laadimine 13.8!
|
|
|
raago
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4
|
postitati 11.05.10 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pillekas
Tsitaat: | Algselt postitas: raago
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud. |
Seda on jube vähe,kui tarbiad ka järgi paned,siis ta ei jõuagi laadida ja sellepärast see tuli põlebki su autol,et laadimine on madal.Minu autol,kui
kõik asjad on järgi on laadimine 13.8! |
Mis siis tuleks välja vahetad ? kas uus genekas või piisab pingeregulaatorist.
|
|
|
estliiga
huviline
Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td
|
postitati 14.05.10 17:26
|
|
|
Auto juba pool aastat aku tulega ringivuranud ei tee teist nägugi, et oleks aku tühi või midagi, jube kahtlane asi ikka.
Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i,
VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
|
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 19.11.17 11:43
|
|
|
Kasutaks seda teemat ära.
Nimelt probleem sama kuid autoks a4 avant 2000a.
Nimelt süüde sisse keerates aku tuli põleb ilusti. Paned auto käima, kustub ära ning praktiliselt kohe hakkab uuesti vaikselt põlema. Aku laadimine
korras ja mingeid muid anomaaliaid pole täheldanud.
Kust otsast viga otsima hakata?
|
|
|