rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 21.02.10 12:29
|
|
|
2,5 TDI 103kw 1996a audi a6
Probleem siis selline,hakkas õli tuld sõidu ajal vilgutama.Kui sõitsin 90kmh ja veidi juurde vajutasin lõi tule põlema lasen pedaali lahti kustub
tuli.Ega ta hommikuti just parim kämamineja ka pole,veab nagu silinder haaval käima. Asu ise välis riigis ja ei julge sõita enam.Kui täna hommikul
käivitasi siis minuarust mingi imelik kõrval heli kostus mootori juurest.
See võib muidugi tunduda,kuna suht hirmul mootori pärast.Kas on kellegil kokkupuuteid olnud selliste asjadega.Või ongi mootor õhtal omadega? Kuidas
saaks õli rõhku kontrollida?
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.02.10 12:52
|
|
|
Õlivarras normis?
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 21.02.10 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Õlivarras normis? | Õli normis!!
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.02.10 13:17
|
|
|
Olen näinud, et kuidas õlivõttur umbes on. Kas siis õlifiltri pappelement on puru läinud ja õlivõtturi ära ummistanud või on remondi käigus jäänud
kätupuhastus paberit mingil põhjusel mootorisse.
Edit: See võib olla üks põhjustest, mitte et see nüüd kindel põhjus on.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 21.02.10 13:37
|
|
|
Oli kunagi probleem,et läks õlituli põlema,viga polnud üldsegi seotud õlitusega. Viga oli hoopis generaatoris,mille dioodplokk läbi oli. Nii,et viga
võib ka elektriline olla. Tasub muidugi kontrollida igasuguseid variante.
Edu !
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 21.02.10 16:47
|
|
|
Ei ole küll 105 kW aga ehk abiks. Minu teema
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 21.02.10 22:32
|
|
|
Väga vabalt võib olla õlisurveanduri viga,viska pilk peale ega lekkima pole hakanud.See mootor õlitõukuritega ja esmalt hakkavad klapid klõbisema,siis
kindel et õlisurvet pole ja edasi sõita pole mõtet.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 22.02.10 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
Väga vabalt võib olla õlisurveanduri viga,viska pilk peale ega lekkima pole hakanud.See mootor õlitõukuritega ja esmalt hakkavad klapid klõbisema,siis
kindel et õlisurvet pole ja edasi sõita pole mõtet. | Aga oskad ehk öelda kus se asub!
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 30.03.10 17:20
|
|
|
Niisiis! Sain asjale jällile. Turbo võll pooleks.Samas tekkis küsimus-kuskohast saaks turbo ja suh ok hinnaga.Oskab ehk
keegi soovitada! Ette tänades ,Rix30!! Ja üks küsimus tekkis veel,Kas 85kw turbo sobib 103kw-isele 2,5 r5 tdi mootorile.?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.03.10 17:49
|
|
|
Peaks istuma küll 85kw-se turbo 103-kw sele.
|
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 01.04.10 05:32
|
|
|
Peaks istuma kinituste poolest jah, kuid AEL turbo on K14, AAT turbo K16. Sõidudünaamikas peaks miski imepisike vahe olema vist... a täpselt ei tea.
AEL suht levinud moto eestis. Lappa mööda lammareid, kindlasti leiab sealt üht-teist.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 01.04.10 17:57
|
|
|
Mul sajasel ABP 85kw turbo K16 ja niipalju kui vaadanud siis välimuselt sama mis kangematel ja uuematel. Aga kui palju erinev ei oska komentaare anda.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 01.04.10 21:24
|
|
|
Minul on 85kw AAT mootor ja sellel sai mõne aja eest turbo vahetatud. Uus turbo pärineb AEL mootori pealt ja on täpselt sama, mis 85kw mootori turbo.
Mõlemad on K14. Eks olenevalt aastast ja mootorist võsid need turbod erinevad olla, kuid otsida tasub siiski turbo margi järgi, mitte mootori
tähistuse järgi.
Kusjuures see turbo, mille endal ära vahetasin, oli tegelikult täiesti töökorras ja siiani kuskil alles. Paraku keerlevad peas ikkagi chippimise
plaanid ja sel juhul paha ei tee, kui üks turbo veel tagavaraks on. Enda oma ära müüa ei taha, kuid mäletan, et ostsin ise turbo hinnaga 2000-2500kr,
täpselt enam ei mäleta
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 02.04.10 17:52
|
|
|
Mul samuti AAT peal K14, niipalju kui olen aru saanud, siis 100 peal oli K16.
|
|
|
|